.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد. خبرهای جدید از زلزله تهران/ ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه در پایتخت
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.(ادامه)
آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و بسیاری از کسانی که از نزدیک شاهد روندآواربرداری بودند معتقدند دولت، نیروهای امدادی و مسئولان عملکرد بسیار خوبی را طی روزهای آواربرداری از خود نشان دادند....(خبر)
(ادامه)
دوم خرداد 1401 نیز پلاسکوی دیگری در آبادان فروریخت و جان دهها تن از هموطنان آبادانی را گرفت. در این ماجرا نیز شهرداری این شهر اعلام کرده که بارها به مالک این ساختمان اخطار و هشدار داده است ، یعنی باز هم شهرداری وظیفه اش را که گویا جز هشدار دادن نیست انجام داده است! و این چرخه ادامه دارد!...(يادداشت)
دوم خرداد 1401 نیز پلاسکوی دیگری در آبادان فروریخت و جان دهها تن از هموطنان آبادانی را گرفت. در این ماجرا نیز شهرداری این شهر اعلام کرده که بارها به مالک این ساختمان اخطار و هشدار داده است ، یعنی باز هم شهرداری وظیفه اش را که گویا جز هشدار دادن نیست انجام داده است! (ادامه)
صداوسیمایی را تحویل گرفتیم که چندین رییس داشت/ دل ما هم از تبلیغات بازرگانی خون است/ سند تحول صداوسیما را خرداد منتشر می‌کنیم/ برخی مجری‌ها حقوق زیادی می‌خواهند/ واکنش به بازگشت فردوسی‌پور ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ پلاسکو چهار سال بعد
۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ ساختمان ۵۴ ساله پلاسکو بدلیل آتش‌سوزی به خاطره‌ها پیوست و فرو ریخت. البته از همان زمان مسئولان متعددی برای ساختن دوباره این ساختمان وعده‌هایی به کسبه پلاسکو داده بودند که تنها از همه خاطرات زندگی و کسب و کارشان تنها سرقفلی برایشان باقی مانده که آن هم تنها روی کاغذ است. این تصاویر، وضعیت کنونی ساختمان پلاسکو را در چهارمین سالگرد این فاجعه نشان می‌دهد.(ادامه)
عکس/ ۳۰ دی ۱۳۹۵ - فاجعه پلاسکو
در ۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ ساختمان اداری‌ـ‌تجاری پلاسکو تهران، دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت فرو ریخت. در این حادثه ۱۶ آتش‌نشان و چهار نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند. (ادامه)
شناسایی ۵۶۸ تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در کارگاه های مازندران
رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون مازندران از انجام بیش از ۱۲ هزار بازرسی از واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: ۵۶۸ نفر اتباع خارجی غیرمجاز شاغل در واحدها شناسایی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند .... کلانتری : هیچ مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نمی‎دهیم
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند ....(ادامه)
خاک خوردن مزایای قانون جدید چک در بی‌خبری بازار
با وجود گذشت حدود 2 سال از اجرایی شدن قانون جدید صدور چک، روند اطلاع‌رسانی بانک مرکزی درباره مزایای این قانون بسیار ضعیف بوده و همچنان بسیاری از بازاریان از این موضوع بی اطلاع هستند.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
اولین عکس از ساختمان پلاسکو در حال احداث
ساختمان پلاسکو، ساختمانی تجاری در ضلع شمال شرقی گازرون، هادی باختر بود. و از آن به‌عنوان اولین آسمان‌خراش و ساختمان مدرن خاورمیانه یاد می‌شد. این ساختمان ۱۷ طبقه با اسکلتِ فلزی که در سال ۱۳۴۱ افتتاح شده بود، یکی از مهم‌ترین مراکز تولید و فروش پوشاک در تهران بود.(ادامه)
رئیس شورای شهر تهران از تهیه نامه‌ای به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور با موضوع بخشودگی بخشی از پارکینگ پلاسکو خبر داد.

نامه شورای‌شهری‌ها به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور
رئیس شورای شهر تهران از تهیه نامه‌ای به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور با موضوع بخشودگی بخشی از پارکینگ پلاسکو خبر داد. (ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
پزشکان و پرستاران در خط مقدم نبرد علیه کرونا +تصاویر
از این دست تصاویر در شبکه‌های اجتماعی زیاد است. به یاد روزهای پلاسکو و آتش‌نشان‌های فداکار که انگار این روزها پرستارها و پزشکان بدیلی از آن وضعیت هستند. نرخ ابتلای پزشکان و پرستاران به کرونا بالاتر از میانگین است و این یعنی آن‌ها جان بر کف در حال خدمت‌رسانی هستند.(ادامه)
هیچ موضوع محرمانه‌ای نداریم/ مدیران بازنشسته فقط تا آخر سال در بنیاد می‌مانند / ماجرای بازپس‌گیری کاخ مرمر از مجمع تشخیص مصلحت / نه معوقه مالیاتی داریم نه معافیت/ مالیات 1600 میلیارد تومانی بنیاد در بودجه 98/ یک دلار هم ارز 4200 تومانی نگرفتیم ....(خبر)
(ادامه)
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. در انتخابات ۱۴۰۰ (ریاست جمهوری) هم کاندیدا نمی‌شوم/ شورای هماهنگی سران قوا موقتی است و هرگز نمی‌خواهد جایگزین مجلس شود/ معنای تغییرات «لاریجانی صداوسیما» با «لاریجانی مجلس» پیشرفت در امور سیاسی است/ از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین مطلع بودم
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. (ادامه)
زمان تحویل ساختمان جدید پلاسکواعلام شد
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: احداث ساختمان پلاسکو اولویت این بنیاد است.(ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
کمیته ملی ریشه‌یابی سیلاب تشکیل می‌شود
رئیس جمهور از تشکیل کمیته ملی ریشه‌یابی سیلاب با هدف انجام اقدامات کوتاه‌ و بلندمدت خبر داد.(ادامه)
آخرین وضعیت پیگیری بوی نامطبوع تهران
بازگیر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به بوی نامطبوع تهران توضیحاتی داد.(ادامه)
آتش سوزی مسجد جامع ساری و چندنکته اساسی(يادداشت)
(ادامه)
عکس دیدنی از داخل پلاسکو قبل از آتش‌سوزی
ساختمان پلاسکو، ساختمانی تجاری در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول، تهران بود و از آن به‌عنوان اولین آسمان‌خراش و ساختمان مدرن خاورمیانه یاد می‌شد.(ادامه)
«سانچی» چگونه قلب یک ایران را سوزاند
فرض کنید پلاسکو در آب‌های چین می‌سوخت و یک نفتکش ایرانی در چهارراه استانبول، در قلب پایتخت طعمه‌ حریق می‌شد. نفتکش سانچی از حیث انسانی همان ساختمان پلاسکو است؛ فقط کمی‌ دورتر.(ادامه)
داغ دریای چین بر دل قائم‌شهر ماند/ افسر قائم‌شهری در بین جانباختگان کشتی سانچی
یکی از جانباختگان کشتی سانچی، میلاد عنایتی افسر سوم و دریانورد جوان قائم‌شهری بود که در این حادثه به رحمت الهی رفته ولی هنوز جسد این مرحوم مانند چند تن دیگر پیدا نشده است.(ادامه)
انتقاد رئیس اتاق اصناف از وضعیت پلاسکو
رئیس اتاق اصناف تهران خواستار مشخص شدن تکلیف کسبه پلاسکو شد. (ادامه)
اتوبوس از مسیر خود منحرف شده و راننده توان کنترل خودرو را ندارد، اتوبوس به دره می‌غلتد و سقوط آخرین تصویر ثبت شده در ذهن نخبه‌هایی است که بازمانده‌شان بعدها قله‌های جهانی را فتح می‌کند.

سفر بی‌بازگشت "ذهن‌های زیبا"(يادداشت)
اتوبوس از مسیر خود منحرف شده و راننده توان کنترل خودرو را ندارد، اتوبوس به دره می‌غلتد و سقوط آخرین تصویر ثبت شده در ذهن نخبه‌هایی است که بازمانده‌شان بعدها قله‌های جهانی را فتح می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده تهران نسبت به قرار نگرفتن موضوع تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری تهران در مجلس انتقاد کرد. کواکبیان: چرا تفحص از املاک نجومی شهرداری تهران در دستور کار مجلس قرار نگرفته
شمال نیوز : نماینده تهران نسبت به قرار نگرفتن موضوع تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری تهران در مجلس انتقاد کرد.(ادامه)
آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست پزشکیان
جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.(ادامه)
عکس/ تجمع مالکان واحدهای تجاری پلاسکو
در حالی که هفت ماه از حادثه پلاسکو می‌گذرد به گفته کسبه پلاسکو تا امروز برای حل مشکلات آنان اقدام خاصی از طرف مسئولین صورت نگرفته است.(ادامه)
اشک های دادستان پرونده " آتنا"
دادستان پارس آباد نیزهمزمان با افشای رازقتل فجیع «آتنا» کوچولو، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. چراکه او صرفنظر از اینکه دادستان است، پدر هم هست و آتنا را نیزمانند دخترش می‌داند. از سویی همزمان با وقوع چنین حادثه تلخی باید بحران را نیز مدیریت کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.437 seconds.