.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قاضی‌عسگر: به شایعات علیه حج توجه نکنید
نماینده ولی فقیه در سازمان حج‌وزیارت گفت: تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه جلوگیری از انتقال موادمخدر و داروهای ممنوعه به موسم حج توسط ناجا انجام گرفته و این اقدامات شایسته قدردانی است.(ادامه)
مهناز افشار به روحانی نامه نوشت +امضاکنندگان
مهناز افشار سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» در نامه‌ای خطاب به رییس جمهور از او خواست تا کارگروه ویژه‌ای متشکل از افراد متخصص را مامور رسیدگی به وضعیت کودکان «بدسرپرست» کند. (ادامه)
نشست معاون فرهنگی دانشگاه مازندران با معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم
(ادامه)
لیست چهره های شاخص انتخابات شورای شهر تهران
درحالی که در جریان نام‌نویسی برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا رکورد ثبت‌نام چهار دوره قبل شکسته شد، حضور چهره‌های شاخص از هر دو جریان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا نیز رشدی چشمگیر داشته است.(ادامه)
رییس جمهوری در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی، دستاوردهای دولت در عرصه مهار تورم، رشد اقتصادی و اشتغال را در سال ۹۵، در مقایسه با ۲۵ سال گذشته بی‌نظیر خواند و با بیان اینکه برای ایرانی سربلند، باید در کنار یکدیگر باشیم، تاکید کرد سال جدید، سال پیشرفت و اشتغال بیشتر برای جوانان خواهد بود/ کارنامه دولت در مهار تورم، رشد اقتصادی و اشتغال
رییس جمهوری در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی، دستاوردهای دولت در عرصه مهار تورم، رشد اقتصادی و اشتغال را در سال ۹۵، در مقایسه با ۲۵ سال گذشته بی‌نظیر خواند و با بیان اینکه برای ایرانی سربلند، باید در کنار یکدیگر باشیم، تاکید کرد(ادامه)
شمال نیوز : محمدعلی شیرسوار فرزند سردار نامی لشکر ویژه 25 کربلا شهید حاج جعفر شیرسوار، به‌دلیل حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از ادامه کار در سازمان آتش‌نشانی این شهر استعفا داد..... استعفای « شیرسوار » از مدیرعاملی سازمان آتش نشانی قائم شهر
شمال نیوز : محمدعلی شیرسوار فرزند سردار نامی لشکر ویژه 25 کربلا شهید حاج جعفر شیرسوار، به‌دلیل حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از ادامه کار در سازمان آتش‌نشانی این شهر استعفا داد.....(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه قائم‌شهر گفت:نسبت به شرایط موجود حتی توقع گلایه را هم ندارند و حتی گله را هم تعبیر به تخریب می‌کنند اما می‎بینیم رهبر انقلاب که سال گذشته را به نام سال اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کرده بود به‎دلیل عدم رضایت از وضع موجود امسال را نیز به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرد و به این معنی است که ای مسؤولان! حرف نزنید و عمل کنید..... آیت‌الله معلمی:دولت مشکلات را نمی‌پذیرد و یا به گذشته حواله می‌دهد/گاز را گران کردند اما یارانه بیشتر نشد
شمال نیوز : امام جمعه قائم‌شهر گفت:نسبت به شرایط موجود حتی توقع گلایه را هم ندارند و حتی گله را هم تعبیر به تخریب می‌کنند اما می‎بینیم رهبر انقلاب که سال گذشته را به نام سال اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کرده بود به‎دلیل عدم رضایت از وضع موجود امسال را نیز به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرد و به این معنی است که ای مسؤولان! حرف نزنید و عمل کنید.....(ادامه)
نامگذاری 12 معبر به نام شهدای پلاسکو
در سیصد و سی هشتمین جلسه شورای شهر تهران دو فوریت نامگذاری برخی خیابان ها ، معابر و کوچه ها به نام شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در دستور بررسی اعضا قرار گرفت.(ادامه)
آخرین اخبار از پرداخت دیه شهدای آتش‌نشان پلاسکو
رئیس کل بانک مرکزی گفت: براساس قرارداد منعقده میان سازمان آتش نشانی و یکی از شرکت‌های بیمه، دیه ۱۶ آتش نشان ساختمان پلاسکو پس از تعیین وراث قانونی پرداخت می شود.(ادامه)
عکس/ مراسم چهلمین روز شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو
مراسم چهلمین روز شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو عصر دیروز در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد .(ادامه)
توضیحات محسنی اژه‌ای درباره بقایی، منتظری، بابک زنجانی، استخدام‌ها در شهرداری و ...(خبر)
(ادامه)
2 هنرپیشه‌ سینما و تلویزیون به کمپین «من هم یک آتش‌نشانم» پیوستند
علی مسعودی و محسن افشانی هنرپیشه‌های نام‌آشنای عرصه سینما و تلویزیون به کمپین «من هم یک آتش‌نشانم» پیوستن و مردم کشورمان را به چهارشنبه‌سوری بی‌خطر در آخر سال دعوت کردند.(ادامه)
زمان برگزاری مراسم اربعین شهدای آتش نشان پلاسکو
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری مراسم اربعین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در روز چهارشنبه-95/12/18- در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین خبر داد. (ادامه)
رئیس جمهور: خداروشکر از قول هایی که دادیم شرمنده نشدیم / فکر می کردند قطعنامه را در منقل می توان انداخت تا آتش گیرد و تمام شود(خبر)
(ادامه)
کشف دو قطعه از اجساد حادثه پلاسکو
رئیس پزشکی قانونی کشور از کشف دو قطعه از اجساد حادثه پلاسکو در منطقه هرندی که نخاله‌ها و ضایعات این حادثه به آنجا منتقل شده بود، خبر داد...(ادامه)
آیا رقیب روحانی از جامعه روحانیت خواهدآمد ؛ ابراهیم رییسی فعلا تبدیل به معمای انتخابات شده است؟ معمایی با نام «ابراهیم رییسی»/ رقیب نهایی حسن روحانی از دل جامعه روحانیت می‌آید؟/ سکوت قالیباف و سرسختی جلیلی(خبر)
آیا رقیب روحانی از جامعه روحانیت خواهدآمد ؛ ابراهیم رییسی فعلا تبدیل به معمای انتخابات شده است؟(ادامه)
مصباحی‌مقدم: نگرانیم سعید جلیلی رأی اصولگرایان را بشکند
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر به خروجی توجه کنیم این سخن که "ما روی اصلح تکیه می‌کنیم آن هم اصلح از زاویه دید ما" اصلا بی معنا است چون ممکن است از زاویه دید دیگران اصلح کس دیگری باشد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند. بیست و یک نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری!
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند.(ادامه)
عکس: میدان مخبرالدوله و ساختمان پلاسکو
تصویر زیر میدان مخبرالدوله تهران را در کنار ساختمان پلاسکو نشان می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : ملکی با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود در این ایام میزبان ده شهید گمنام باشیم، گفت: سه شهیدی که قرار بود در سلمانشهر تشییع شوند، با توجه به آماده نبودن زمین، مورد موافقت قرار نگرفت..... هفت شهید گمنام، استان مازندران را عطرآگین می کند
شمال نیوز : ملکی با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود در این ایام میزبان ده شهید گمنام باشیم، گفت: سه شهیدی که قرار بود در سلمانشهر تشییع شوند، با توجه به آماده نبودن زمین، مورد موافقت قرار نگرفت.....(ادامه)
تصاویر/ آغاز به کار کسبه پلاسکو در مجتمع نور
مراسم آغاز به کار کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور تهران عصر شنبه 30 بهمن با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد. رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با گرفتن پروانه ساخت ساختمان جدید پلاسکو در صدد هستیم تا این ساختمان ظرف ۲ سال ساخته شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای آتی در سطح جلگه‌ای استان گفت: این سرما با رطوبت و سنگینی بسیاری همراه است که قطعاً مشکلاتی را فراهم می کند..... در زمان بحران اتهام زدن صحیح نیست/ نمایندگان وزیر راه را ابقا کنند
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای آتی در سطح جلگه‌ای استان گفت: این سرما با رطوبت و سنگینی بسیاری همراه است که قطعاً مشکلاتی را فراهم می کند.....(ادامه)
برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد نمایشگاه‌های بهاره به نمایش کمدی تبدیل شده است
برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد(ادامه)
شمال نیوز : پخش سه مناظره 180 دقیقه‌ای در این دوره از انتخابات پیش بینی شده است. پیش بینی می‌شود در طول انتخابات مناظره ها از مهمترین و پربیننده ترین برنامه ها تلویزیونی باشند.....

مناظره‌های انتخاباتی ۹۶ چگونه خواهد بود؟
شمال نیوز : پخش سه مناظره 180 دقیقه‌ای در این دوره از انتخابات پیش بینی شده است. پیش بینی می‌شود در طول انتخابات مناظره ها از مهمترین و پربیننده ترین برنامه ها تلویزیونی باشند..... (ادامه)
اول تکلیف‌ اموال‌زنجانی‌ مشخص‌ شود، سپس اعدام اجرا می‌شود/ احضار ۱۸۶نفر در پرونده املاک‌نجومی، بازداشت ۲ نفر در پرونده پلاسکو و....(خبر)
(ادامه)
مغازه‌داران پلاسکو دوباره کاسب شدند
رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اعلام کرد که جانمایی کسبه ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور تقریبا به پایان رسیده و در حال‌ استقرار هستند و به نظر می‌رسد کاسبی‌شان از یکی - دو روز آینده آغاز شود.(ادامه)
عکس/ نامه تشکر خانواده های شهدای آتش نشان پلاسکو از ملت ایران
(ادامه)
انبار باروت در شهرهای مازندران/ دست آتش نشانان به برج ها نمی رسد
رواج بلندمرتبه سازی و نبود امکانات متناسب با اطفای حریق، شهرهای مازندران را به انبار باروتی تبدیل کرده که هر لحظه احتمال حادثه در آن وجود دارد.(ادامه)
آقای شهردار از مردم عذر خواهی کنید
حافظی اضافه کرد: آقای قالیباف شما از مردم عذر خواهی کنید.(ادامه)
مقام معظم رهبری کدام سوره را بر سر مزار آیت‌الله هاشمی قرائت کردند؟
بر اساس تصویر منتشرشده پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، صفحه‌ای که ایشان در حال قرائت بر سر مزار آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هستند، انتهای سوره ملک و ابتدای سوره قلم است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.