.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سئوالم از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت این است که با این نوع برخورد تبعیض آمیز با خسارت دیدگان چگونه آنها را تشویق کنیم که در روستا بمانند و نباید هرگز ! زمین های کشاورزی خود را بفروشند و به کلانشهرها و تهران بیایند؟
کدام آوار سنگین تر بود ؟ پلاسکو یا مرکبات یخ زده !(ديدگاه)
سئوالم از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت این است که با این نوع برخورد تبعیض آمیز با خسارت دیدگان چگونه آنها را تشویق کنیم که در روستا بمانند و نباید هرگز ! زمین های کشاورزی خود را بفروشند و به کلانشهرها و تهران بیایند؟ (ادامه)
همه ملت ایران به این عزم و شهامت برخاسته از ایمان ببالند/ این شهیدان یک بار دیگر خاطرات فداکاریهای دوران دفاع مقدس را زنده کردند(خبر)
(ادامه)
نامگذاری روز آتش نشان در تقویم
عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرد که 30 دی در تقویم رسمی کشور با عنوان «روز آتش نشان» نامگذاری شود.(ادامه)
حضور جمعی از آتش‌نشانان در صحن علنی مجلس
جمعی از آتش‌نشانان ایستگاه مجلس در صحن علنی امروز بهارستان حضور یافتند.(ادامه)
تصاویر: محل نگهداری آوار پلاسکو
بخشی از دهها هزار تن آواری که از ساختمان پلاسکو جمع آوری شده است در زمینی به مساحت ۷ هکتار در خیابان مختاری تهران ، نگهداری می شود.(ادامه)
شمال نیوز : بیژنی اظهار کرد: بدهکاران بزرگی که مبالغ کلان به سازمان آتش‌نشانی بابل بدهکار هستند باید خجالت بکشند، توجه کنند و خود را مسؤول بدانند که عواقب احتمالی متوجه آنها خواهد شد چرا که پرداخت به‌موقع عوارض سبب خرید تجهیزات و رفع انسداد بسیاری از موانع می‌شود..... شهردار بابل : درباره ساختمان پلاسکو تهران هشدار و تذکر دادم
شمال نیوز : بیژنی اظهار کرد: بدهکاران بزرگی که مبالغ کلان به سازمان آتش‌نشانی بابل بدهکار هستند باید خجالت بکشند، توجه کنند و خود را مسؤول بدانند که عواقب احتمالی متوجه آنها خواهد شد چرا که پرداخت به‌موقع عوارض سبب خرید تجهیزات و رفع انسداد بسیاری از موانع می‌شود.....(ادامه)
صبح دوشنبه، مراسم وداع با شهدای آتش‌نشان
مجتبی عبداللهی اظهار کرد: در پی تشخیص هویت پیکر ١٦ تن از آتش‌نشانان حادثه پلاسکو، مراسم تشییع پیکر این شهیدان روز دوشنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ پیکر این ۵‌آتش‌نشان، امروز شناسایی شد
سازمان پزشکی قانونی، اسامی ۵ پیکر شناسایی شده از آتش‌نشانان شهید در پلاسکو را اعلام کرد. تصاویر آنها را در زیر می‌بینید؛(ادامه)
درخواست علنی یک آیت‌الله برای رفع حصر/ کی‌روش در تهران است؟ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران!
(ادامه)
بازگشایی کامل خیابان جمهوری تا ظهر شنبه
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران، گفت: تا ساعت ۱۲ روز شنبه خیابان جمهوری به طور کامل بازگشایی می شود. (ادامه)
(تصاویر) از پلاسکو چه چیز به جا مانده است؟
با اعلام معاون خدمات شهری شهرداری تهران عملیات آواربرداری ساختمان فروریخته پلاسکو عصر جمعه ۸ بهمن پایان یافت. با اتمام عملیات آواربرداری همزمان در ضلع جنوبی و ضلع شمالی خیابان جمهوری عملیات دیوارکشی در محل آغاز شد. این اقدام در راستای ایمن سازی رفت و آمد شهروندان و خودروها انجام می‌شود. به گفته مسئولان از آغاز عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو که 9 شبانه روز به طول انجامید 20هزار تن نخاله و آهن آلات با یک هزار و 700 کامیون از محل ساختمان پلاسکو خارج شد. خبرگزاری ایسنا در گزارشی تصویری بقایای پلاسکو پس از آواربرداری را به تصویر کشیده است.(ادامه)
زمان تشخیص هویت همه شهدای حادثه پلاسکو
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از تشخیص هویت کامل همه شهدا حادثه پلاسکو تا بعد از ظهر امروز خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ دیوار کشی محوطه پلاسکو
(ادامه)
عکس: سند مالکیت نیم سوخته در آوار پلاسکو
سند مالکیت نیم سوخته که در عملیات آواربرداری از زیر آوار پلاسکو خارج شد را در زیر می‌بینید.(ادامه)
مراسم ازدواج همزمان ۳ آتش نشان شهید +عکس
سه آتش نشان شهیدی که باهم ازدواج کردند و با هم در حادثه پلاسکو هر سه به شهادت رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز : امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه پیام من را حتماً به نمایندگان مجلس می‌رسانند، بیان کرد: خیلی از فرهنگیان پیر و جوان پله‌های دفتر برخی نمایندگان را طی کردند و متواضعانه خواستند یا مدیر سابق آموزش و پرورش بماند یا یک بومی را انتخاب کنند که نه‌تنها این کار را نکردند بلکه حرف اول خود را زدند..... آموزش و پرورشی که نتواند مدیر تربیت کند جای سؤال است!
شمال نیوز : امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه پیام من را حتماً به نمایندگان مجلس می‌رسانند، بیان کرد: خیلی از فرهنگیان پیر و جوان پله‌های دفتر برخی نمایندگان را طی کردند و متواضعانه خواستند یا مدیر سابق آموزش و پرورش بماند یا یک بومی را انتخاب کنند که نه‌تنها این کار را نکردند بلکه حرف اول خود را زدند.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر رعایت شایسته ساری در انتخاب مدیران گفت: هنوز با شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران فاصله‌داریم..... دولت در انتخاب مسؤولان به‌درستی عمل کند
شمال نیوز : نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر رعایت شایسته ساری در انتخاب مدیران گفت: هنوز با شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران فاصله‌داریم.....(ادامه)
6 شهردار به‌عنوان شهرداران برتر عملگرا معرفی شدند
(ادامه)
تصاویر/ نهمین روز حادثه پلاسکو
امروز جمعه ۸ بهمن - نهمین روز پس از حادثه پلاسکو آتشنشانان و تیم های امدادی همچنان در حال جستجو و آواربرداری هستند.(ادامه)
پایان عصر ورزشکاران و هنرمندان در شورای شهر؟
این افراد شاید انسان‌های خوبی باشند. شاید پرجم ایران را به بالاترین قله‌ها رسانده باشند اما قطعا به دلیل عدم آشنایی با مسائل شهری نمی‌توانستند نمایندگان خوبی برای مردم در شورای شهر باشند. (ادامه)
عکس: همدردی زیبای آتش‌نشانان انگلیسی با داغداران پلاسکو
آتش نشانان ايست ساكس انگلستان به نشانه همدردی با آتش نشان هاى ايرانی نوشته ای را به زبان فارسی و انگلیسی در دست گرفته اند.(ادامه)
همسر آتش نشان گرفتار، لباس آتش نشانی پوشید و به پلاسکو رفت / او به دنبال شوهر می کشت که ...+ عکس
شمال نیوز: زن یکی از آتش نشانان با پوشش ماموران آتش نشانی در میان آوارهای ساختمان پلاسکو به دنبال شوهرش می گشت که از سوی ماموران شناسایی شد. (ادامه)
آیا این دختر مالک ساختمان پلاسکو است؟+تصاویر
عکسی از یک دختر بالای قبر حبیب القانیان منتشر شده که ادعا می‌کنند، تصویر دختر مالک ساختمان پلاسکو است. (ادامه)
پیکر آخرین شهید آتش‌نشانی از زیر آوار پلاسکو خارج شد
امدادگران موفق شدند پیکر پانزدهمین و آخرین آتش‌نشانی که زیر آوار پلاسکو مدفون بود خارج کنند. (ادامه)
شمال نیوز : پلاسکو نیز دقیقاً تکرار همان قصه است اما در جغرافیایی دیگر، بازیگرانی دیگر و قربانیانی دیگر. شاید در انتهای ماجری پلاسکو نتیجه تحقیقات این باشد که خطای فردی، نشت گاز، اتصال برق یا هر علت دیگری فاجعه را رقم زده است ولی واقعیت این است این حادثه نیز مانند تصادف قطار سمنان، نتیجه یک بستر مدیریتی ناسالم بوده است. .... از قطار سمنان تا پلاسکوی تهران؛ مردم در "آتش سوء مدیریت" می سوزند
شمال نیوز : پلاسکو نیز دقیقاً تکرار همان قصه است اما در جغرافیایی دیگر، بازیگرانی دیگر و قربانیانی دیگر. شاید در انتهای ماجری پلاسکو نتیجه تحقیقات این باشد که خطای فردی، نشت گاز، اتصال برق یا هر علت دیگری فاجعه را رقم زده است ولی واقعیت این است این حادثه نیز مانند تصادف قطار سمنان، نتیجه یک بستر مدیریتی ناسالم بوده است. ....(ادامه)
آخرین آمار از مصدومان پلاسکو
سرپرست اورژانس کشور از افزایش آمار مصدومان حادثه پلاسکو به 222 نفر خبر داد.(ادامه)
عکس/دست بیرون مانده یک مانکن از زیر آوار
دست یک مانکن که متعلق به مغازه های پوشاک ساختمان پلاسکو بوده هنگام آوار برداری از زیر آوار بیرون آمده و سوژه عکس عکاسان شده است ،گویی مانکن ها هم طلب کمک می کنند.(ادامه)
عکس: بیسیم‌ کشف شده یک آتش نشانان
بیسیم‌ کشف شده آتش نشانان از زیر آوارهای پلاسکو(ادامه)
عکس/ حضور شبانه نماینده رهبری در محل حادثه پلاسکو
حضور شبانه نماینده ویژه مقام معظم رهبری در محل حادثه پلاسکو.(ادامه)
آخرین خاطره یک آتش‌نشان از فرمانده شهیدش
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.478 seconds.