.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شعر زیبای شاعر مشهور در رسای شهدای آتش نشان پلاسکو
(ادامه)
کسی نمی خواست باور کند ریزش پلاسکو، خزان عمر آتش نشانانی را رسانده است که صبح با بوسه ای بر گونه فرزندشان به امید ساختن فردایی بهتر، از آنان خداحافظی کردند. ساختمان پلاسکو که ریخت، همان خداحافظی، آخرین وداع شد. آتش نشان کشورم تجهیزات نداشت، غیرت داشت(يادداشت)
کسی نمی خواست باور کند ریزش پلاسکو، خزان عمر آتش نشانانی را رسانده است که صبح با بوسه ای بر گونه فرزندشان به امید ساختن فردایی بهتر، از آنان خداحافظی کردند. ساختمان پلاسکو که ریخت، همان خداحافظی، آخرین وداع شد.(ادامه)
عضو شورای شهر: پلاسکوهای زیادی در گرگان داریم
عضو شورای شهر گرگان گفت که ساختمان های زیادی از جنس و مدل پلاسکو در این شهر استعداد حوادث مشابه را دارد. (ادامه)
عکس/ اینجا زمانی پلاسکو بود، حالا ویرانه‌ایست که می‌سوزد
نزدیک ۶۰ ساعت از شروع فاجعه پلاسکو و ویرانی نخستین آسمان‌خراش خاورمیانه میگذرد. امروز گفته شد ۵۰ درصد از آوار ساختمان ۱۷ طبقه پلاسکو برداشته شده است. تصویری که می‌بینید پیش از غروب امروز ثبت شده است.(ادامه)
کدام سرداران سپاه و اُمرای ارتش به محل حادثه پلاسکو رفتند؟ + عکس
(ادامه)
این 10 آتش نشان هنوز در زیر آوار پلاسکو گرفتارند +عکس و اسامی
شمال نیوز: اسامی و تصویر 10تن از آتش نشانان محبوس در فاجعه پلاسکو که هنوز اعلام شد. با توجه به اینکه دستگاه زنده یاب محلی که 4 تن در آنجا زنده هستند را نشان داده است، امداد رسانان امیدوارند بتوانند با نجات این 4 تن با روحیه بالا بقیه گرفتار شده ها را نجات دهند. (ادامه)
عکس: تلاش آتش‌نشانان برای ورود به موتورخانه پلاسکو
تصویر زیر تلاش آتش‌نشانان برای ورود به موتورخانه پلاسکو از داخل بخش تخریب نشده پاساژ پلاسکو را نشان می‌دهد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای انتظامی نظام صنفی رایانه‌ای با بیان اینکه غفلت از حوزه IT بحران ساختمان پلاسکو را دوچندان کرد گفت: اگر اطلاعات بر روی سامانه‌ها ابری ذخیره می‌شد نگرانی برای از دست رفتن آن وجود نداشت.
غفلت از حوزه IT بحران ساختمان پلاسکو را دوچندان کرد
شمال نیوز: عضو شورای انتظامی نظام صنفی رایانه‌ای با بیان اینکه غفلت از حوزه IT بحران ساختمان پلاسکو را دوچندان کرد گفت: اگر اطلاعات بر روی سامانه‌ها ابری ذخیره می‌شد نگرانی برای از دست رفتن آن وجود نداشت. (ادامه)
آمار 16 شهید قطعی است/سومین شهید از زیر آوار خارج شد
سخنگوی مدیریت بحران پلاسکو گفت: در مجموع پیکر شهدای آتش‌نشان و کسانی که خانواده آنها به نیروی انتظامی مراجعه و اعلام مفقودی کرده‌اند، 25 نفر است. اما عدد 16 شهید برای آتش‌نشانی قطعی و باقی جزو مفقودین هستند(ادامه)
عکس/ نمای هوایی از تازه ترین وضعیت پلاسکو
(ادامه)
 آتش نشانان ساری به شهدای آتش‌نشانان که در حادثه ساختمان پلاسکو تهران جان خود را فدا کردند، ادای احترام کرده و از خداوند متعال برای آنان غفران الهی، برای بازماندگان صبر و برای سلامتی گرفتار شدگان در زیر آوار ساختمان دعا کردند. ساروی ها با در سوگ آتش نشانان حادثه پلاسکو(خبر)
آتش نشانان ساری به شهدای آتش‌نشانان که در حادثه ساختمان پلاسکو تهران جان خود را فدا کردند، ادای احترام کرده و از خداوند متعال برای آنان غفران الهی، برای بازماندگان صبر و برای سلامتی گرفتار شدگان در زیر آوار ساختمان دعا کردند.(ادامه)
مسجدجامعی استعفایش را پس گرفت
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: احمد مسجد جامعی به دلیل وقوع حادثه پلاسکو و حساسیتش در این خصوص استعفای خود را از شورای شهر پس گرفت.(ادامه)
برانکو آتش‌نشان می‌شود!
برای همدردی با آتش نشان ها، سرمربی پرسپولیس به صورت نمادین لباس آتش نشان‌ها را به تن خواهد کرد.(ادامه)
پیام مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به بهانه ی شهادت آتشنشانها
آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پی حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو که به شهادت و در آوار ماندن جمعی از آتش نشانان قهرمان انجامید، پیامی را صادر نمود.(ادامه)
عکس/ ابراز همدردی عروس و داماد با آتش‌نشانان
ابراز همدردی عروس و داماد با شهدای آتش نشان پلاسکو(ادامه)
مواضع متناقض محسن رضایی درباره حادثه پلاسکو
ایسنا نوشت:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی توئیتری از تلاش مدیران شهری در حادثه ساختمان پلاسکو تقدیر کرد.(ادامه)
عکس/ یک آتش نشان در آغوش روحانی
رییس جمهور که امروز در محل حادثه پلاسکو حضور یافت با یکی از آتش نشان ها گفتگو و اظهار همدردی کرد و آرزو کرد همکارانش زنده از زیر آوار بیرون بیایند.(ادامه)
ادای احترام مازندرانی ها به آتش نشان حادثه پلاسکو
ایستگاه های آتش نشانی مازندران در سوگ شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو سیاه پوش شد و مردم و مسئولان استان با حضور در آن به آتش نشان فقید این حادثه ادای احترام کردند.(ادامه)
زمان کنسرت همایون شجریان در آمل به تعویق افتاد؟
کنسرت همایون شجریان در آمل به زمان دیگری موکول شد.(ادامه)
علاوه بر تجهیزات و امکانات حیاتی و درمانی آیا منطقه غرب استان مازندران توانایی مقابله با حوادثی حتی به اندازه یک‌دهم ساختمان پلاسکوی تهران را دارد یا باید چشم‌انتظار رسیدن امکانات آن‌هم وقتی کار از کارگذشت از شهرهای بزرگ کشور بود.

آیا غرب مازندران توانایی مقابله با حادثه‌ای به اندازه یک‌دهم پلاسکو را دارد؟(گزارش)
علاوه بر تجهیزات و امکانات حیاتی و درمانی آیا منطقه غرب استان مازندران توانایی مقابله با حوادثی حتی به اندازه یک‌دهم ساختمان پلاسکوی تهران را دارد یا باید چشم‌انتظار رسیدن امکانات آن‌هم وقتی کار از کارگذشت از شهرهای بزرگ کشور بود. (ادامه)
(عکس) حسن روحانی از پلاسکو بازدید کرد
(ادامه)
عکس: لحظه یافتن دو پیکر از زیر آوار پلاسکو
تصویر زیر لحظه یافتن دو پیکر از زیر آوار پلاسکو را نشان می‌دهد. (ادامه)
عکس/حضور فرمانده سپاه در محل حادثه پلاسکو
(ادامه)
عکس/ روزنامه ها در سوگ آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو
صفحه نخست روزنامه های شنبه دوم بهمن ماه به احترام جهاد و فداکاری های آتشنشانان غیور در حادثه ساختمان پلاسکو بسته شده است. همه روزنامه ها از اقتصادی و سیاسی تا ورزشی ها یاد قهرمانان شهر را گرامی داشته اند...(ادامه)
بیانیه خانواده هاشمی درباره حادثه پلاسکو
خانواده هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای به حادثه ساختمان پلاسکو واکنش نشان داد. (ادامه)
ساختمان‌ پلاسکو که از صبح پنج شنبه دچار حریق گسترده شده بود به دلیل حجم آتش و فرسوده بودن ساختمان به صورت کامل فرو ریخت. آتش سوزی در پلاسکو و ریزش کامل ساختمان(خبر)
ساختمان‌ پلاسکو که از صبح پنج شنبه دچار حریق گسترده شده بود به دلیل حجم آتش و فرسوده بودن ساختمان به صورت کامل فرو ریخت.(ادامه)
عیادت نماینده رهبرانقلاب از آتش نشانان مصدوم
حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، صبح امروز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب با حضور در دو بیمارستان محل بستری آتش‌نشانان مصدوم حادثه‌ی ساختمان پلاسکو، از آنان عیادت و سلام و دعای رهبر انقلاب اسلامی برای سلامتی این نیروهای فداکار را ابلاغ کرد.(ادامه)
عکس نایاب از پلاسکو زمانی که ساخته می‌شد
پلاسکو زمانی که ساخته می شد(ادامه)
انتشار نخستین تصویر از شهید آتش نشان
(ادامه)
عکس/ فرمانده کل سپاه در محل ریزش پلاسکو
حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه در محل ریزش ساختمان پلاسکو(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.