.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است. سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.(ادامه)
نماز جمعه ۲۴ فروردین تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود. نمازجمعه امروز در تهران به امامت کاظم صدیقی برگزار خواهد شد
نماز جمعه ۲۴ فروردین تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.(ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد. یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران برگزار شد
اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد. توضیحات دفتر امام‌جمعه مرکز استان درباره حواشی پیش آمده در نماز جمعه
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند. امام جمعه: استانداری مازندران برای حل مشکل کارخانه زباله سوز نوشهر ورود کند / زباله های انباشت شده محوطه این کارخانه اهالی و شهروندان را نگران تر کرده است
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
عکس پربازدید از ابراهیم رئیسی پای منبر پدرهمسرش
عکسی از حضور ابراهیم رئیسی در نمازجمعه مشهد مقدس منتشر شد. سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه با حضور در حرم مطهر رضوی در نماز جمعه مشهد شرکت کرد. رئیس جمهور عصر پنجشنبه وارد مشهد شد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است. راه صادرات محصولات مازندران هموار نشده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است.(ادامه)


دنياي اقتصاد : محسن پیرهادی، عضو هیات‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» تاکید کرد: بر خلاف برخی ابراز نگرانی‌ها پنج‌شنبه تعطیلی مذهبی نیست و برعکس روز جمعه است که برای ما به‌واسطه نماز جمعه ارزشمند شده و برای آن آیه قرآن وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه هیچ مستند معتبر و قابل اعتنایی برای حرمت تعطیلی شنبه نداریم، گفت: متاسفانه کسانی که به تعطیلی شنبه به خاطر مسائل شرعی ایراد وارد می‌کنند از دانش لازم برخوردار نیستند. ما از برخی از علما و دفتر مراجع محترم تقلید استفتا کرده‌ایم و اشکال و حرمتی بر آن نگرفتند. استفتا برای تعطیلی روز شنبه
دنياي اقتصاد : محسن پیرهادی، عضو هیات‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» تاکید کرد: بر خلاف برخی ابراز نگرانی‌ها پنج‌شنبه تعطیلی مذهبی نیست و برعکس روز جمعه است که برای ما به‌واسطه نماز جمعه ارزشمند شده و برای آن آیه قرآن وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه هیچ مستند معتبر و قابل اعتنایی برای حرمت تعطیلی شنبه نداریم، گفت: متاسفانه کسانی که به تعطیلی شنبه به خاطر مسائل شرعی ایراد وارد می‌کنند از دانش لازم برخوردار نیستند. ما از برخی از علما و دفتر مراجع محترم تقلید استفتا کرده‌ایم و اشکال و حرمتی بر آن نگرفتند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد. ترویج ایستادگی در برابر ظالمان مهم‌ترین پیام واقعه عاشورا بود
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند. حمله تند روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند.(ادامه)
شمال نیوز:

«محمدحسین منصف» آزاده و جانباز دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. آزاده و جانباز «محمدحسین منصف» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: «محمدحسین منصف» آزاده و جانباز دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است.
بدرقه باشکوه پیکر مطهر آیت الله سلیمانی در دیار علویان/ بغض شهر در تشییع «عالم ماندگار» ترکید
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است. (ادامه)
طنین انداز شدن فریاد آزادی قدس در سراسر مازندران
مردم ولایتمدار مازندران امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.(ادامه)
 آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد،

سومین سالگرد نماینده فقید ولی فقیه در مازندران برگزار شد/ رونمایی از سند هویتی مرحوم آیت الله طبرسی
آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد، (ادامه)
سومین سالگرد بزرگداشت آیت‌الله «طبرسی» نماینده فقید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران با حضور جمعی از مسئولان استانی در مصلای نمازجمعه ساری برگزار شد.        

عکاس(سید محمد جلال‌نژاد)

بزرگداشت سومین سالگرد آیت‌الله طبرسی در مصلای ساری(خبر)
سومین سالگرد بزرگداشت آیت‌الله «طبرسی» نماینده فقید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران با حضور جمعی از مسئولان استانی در مصلای نمازجمعه ساری برگزار شد. عکاس(سید محمد جلال‌نژاد) (ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، مردم مومن و متدین شهر ساری با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری، با آنان وداع کردند.

آیین وداع با ۱۴ شهید گمنام در ساری برگزار شد
همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، مردم مومن و متدین شهر ساری با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری، با آنان وداع کردند. (ادامه)
صحت عمل مامور وظیفه شناس در قبال انگشتر طلای گران قیمت
مامور وظیفه شناس با پیدا کردن یک حلقه انگشتر طلا زنانه آن را به دفتر ستاد نمازجمعه شهرستان ساری تحویل داد.(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد. مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
پدرمعنوی هیأت‌های مذهبی بابل به دیار حق شتافت
روح بلند مجاهد فی سبیل الله، پیرو راه ولایت استاد اخلاق و هدایت عالم ربانی ابوشهید حجت الاسلام محمدهادی یزدانی به ملکوت اعلی پیوست.(ادامه)
میراحمدی درباره خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید، با تحریک‌آمیز خواندن این خطبه‌ها، گفت: حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند. واکنش وزارت کشور به خطبه‌های مولوی عبدالحمید
میراحمدی درباره خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید، با تحریک‌آمیز خواندن این خطبه‌ها، گفت: حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند.(ادامه)
صداوسیما اول مهر در بخش خبری ۲۰:۳۰ از افزایش تعداد جان باختگان اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد و اعلام کرد بر اساس آمار غیررسمی تعداد جان باختگان به ۳۵ نفر رسیده است. آمار غیر رسمی صداوسیما؛ تعداد جان باختگان اغتشاشات به ۳۵ نفر افزایش یافت
صداوسیما اول مهر در بخش خبری ۲۰:۳۰ از افزایش تعداد جان باختگان اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد و اعلام کرد بر اساس آمار غیررسمی تعداد جان باختگان به ۳۵ نفر رسیده است.(ادامه)
تجمع مردم مازندران در اعتراض به آشوب‌ها برگزار می‌شود
راهپیمایی سراسری مردم مازندران علیه حرکات هنجارشکنانه و اهانت معدودی از عوامل خودفروخته به ساخت مقدس قرآن کریم بعد از اقامه نمازجمعه برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند . دولت باید جلوی دلالان برنج را بگیرد / رکود در بازار خستگی را در تن کشاورزان باقی گذاشت
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند .(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.