.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله لائینی:ضرورت تهیه پیوست فرهنگی و عدالت/ «مرگ برآمریکا» گفتمان جهانی است
نماینده ولی فقیه در مازندران داشتن پیوست فرهنگی و عدالت را در تصمیم گیری و برنامه ریزی های مسئولان امری ضروری دانست.(ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی:مازندران پایگاه اطفای حریق جنگل ندارد/ضرورت استانداردسازی تولید
نماینده ولی فقیه در مازندران باتاکید براینکه زمینه های بروز بلایای طبیعی را کاهش دهیم، نبود پایگاه اطفای حریق عرصه های جنگلی را از جمله دغدغه ها ذکر کرد.(ادامه)
آیت الله لائینی:رفع مسائل داخلی را به کشورهای ضعیف و بزرگنمای غرب گره نزنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رفع مسائل داخلی و مشکلات را نباید به کشورهای ضعیف و بزرگ نمای غربی گره زنیم و باید روی پای خود بایستیم. (ادامه)
۴۰۰ مرکز نیکوکاری محلات در مازندران فعال شده است
(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان منحرف از مسیر امام و شهدا باید منتظر برخورد سخت بنده باشند، گفت: انتصاب مدیران انقلابی در مازندران، مطالبه ما از وزیر کشور و نمایندگان مجلس است. موفقیت دولت رئیسی در گرو استاندار، فرماندار و بخشدار انقلابی است
شمال نیوز : امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان منحرف از مسیر امام و شهدا باید منتظر برخورد سخت بنده باشند، گفت: انتصاب مدیران انقلابی در مازندران، مطالبه ما از وزیر کشور و نمایندگان مجلس است.(ادامه)
آیت الله لائینی :کشتار و غارت اموال نتیجه حضور آمریکا در افغانستان است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به عملیات فرار آمریکا از افغانستان، غارت اموال، گسترش مواد مخدر و کشتار را نتیجه حضور ۲۰ ساله دانست.(ادامه)
آیت الله لائینی :تعداد واکسن تخصیصی به مازندران کم است
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار افزایش سهمیه واکسن کرونا به استان شد و گفت: تعداد واکسن تخصیصی پاسخگوی نیازها نیست و کم است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه در زمینه پسماند مازندران دچار مشکل هستیم، با اشاره به نقایص موجود در نیروگاه زباله سوز نوشهر گفت: تصفیه خانه زباله سوز نصب نشده و شیرابه‌ها وارد زندگی و مزارع مردم می‌شود. نیروگاه نوشهر ناقص است / ‏ هشدار نسبت به نقص در نیروگاه ساری
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه در زمینه پسماند مازندران دچار مشکل هستیم، با اشاره به نقایص موجود در نیروگاه زباله سوز نوشهر گفت: تصفیه خانه زباله سوز نصب نشده و شیرابه‌ها وارد زندگی و مزارع مردم می‌شود.(ادامه)
آیت الله لائینی :کمبود امکانات مهار حریق در میانکاله/ زباله سوز نوشهر ناقص است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰۰ هکتار از میانکاله به عنوان نگین کره زمین دچار حریق شد، از ضعف و نبود امکانات اولیه اطفای حریق در این ذخیره گاه انتقاد کرد.(ادامه)
آیت الله محمدی لائینی:سازش با غرب مشکلات را حل نمی کند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه غرب خواهان توسعه ما نیست، گفت: مشکلات کشور طی سازش با غرب حل نمی شود.(ادامه)
اقامه نماز جمعه امروز در همه شهر‌های مازندران
نماز جمعه امروز در همه شهر‌های مازندران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه می‌شود.(ادامه)
فریدونکناری ها خواستار ابقای امام جمعه خود شدند
(ادامه)
اقامه نماز جمعه ۲۸ خرداد در مازندران
آیین نمازجمعه فردا ۲۸ خردادماه در ۴۷ شهر مازندران اقامه می‌شود.(ادامه)
آیت الله لائینی:انقلاب اسلامی باور «ما می توانیم» را نمایان کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی باور ما می توانیم را نمایان کرد، گفت: تبلیغات نامزدها باید سالم باشد.(ادامه)
آیت الله لائینی :دیپلماسی جهادگونه در خدمت جریان قدس و اسلام باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دیپلماسی باید جهادی عمل کند و در خدمت جریان قدس، اسلام و مسلمین باشد.(ادامه)
آیت الله لائینی : حرف اول را باید میدان‌داران و سردار سلیمانی ها بزنند
نماینده ولی فقیه در مازندران دوگانگی بین میدان و دیپلماسی را نادرست خواند و گفت: هر دو باید در خدمت نظام باشند و در صورت اصطکاک حرف اول را باید میدان‌داران وسردار سلیمانی ها بزنند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: شوراهای اسلامی جای فامیل بازی نیست وباید افراد اصلح را به این نهاد وارد کنیم.

شوراهای اسلامی جای فامیل بازی نیست/تاکید بر انتخاب اصلح
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: شوراهای اسلامی جای فامیل بازی نیست وباید افراد اصلح را به این نهاد وارد کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قاچاق، واردات بی رویه و ناکارامدی ها سبب شد تا بخشی از صنایع و تولیدات زمین زده شود و باید مقصران و مسببان سقوط و افول صنایع شناسایی شود. عاملان افول صنایع داخلی شناسایی شوند/ مذاکره برجامی نیاز نیست
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قاچاق، واردات بی رویه و ناکارامدی ها سبب شد تا بخشی از صنایع و تولیدات زمین زده شود و باید مقصران و مسببان سقوط و افول صنایع شناسایی شود.(ادامه)
لائینی :عاملان افول صنایع داخلی شناسایی شوند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قاچاق، واردات بی رویه و ناکارامدی ها سبب شد تا بخشی از صنایع و تولیدات زمین زده شود و باید مقصران و مسببان سقوط و افول صنایع شناسایی شود.(ادامه)
آیت الله لائینی:تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در ماه رمضان زیبنده نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران برجسته ترین نیاز روحی انسان را عبادت و معنویت دانست و گفت: تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در ماه رمضان زیبنده نیست.(ادامه)
اقامه نماز جمعه در سراسر مازندران لغو شد
نماز جمعه امروز به علت قرمز و نارنجی بودن شهر‌های مازندران برگزار نمی‌شود.(ادامه)
لغو برگزاری نماز جمعه در مازندران
نماز جمعه فردا ۲۰ فروردین به علت قرمز و نارنجی بودن شهر‌های مازندران برگزار نمی‌شود.(ادامه)
آیت الله لائینی:فشار حداکثری آمریکا شکسته شد/بی توجهی به جهش در تولید مرغ
نماینده ولی فقیه در مازندران سال ۱۳۹۹ را سال شکست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران ارزیابی کرد و گفت: صبر، بصیرت و وحدت کلمه سبب شکست دشمن شده است.(ادامه)
آیت الله لائینی :دلال و واسطه دلیل گرانی اجناس هستند/مسئولان جهادی عمل کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران وجود دلالان وواسطه های بین تولید و مصرف را دلیل گرانی اجناس وکالاها اعلام کرد و خواستار حذف آنان شد.(ادامه)
آیت الله لائینی ;ثبات و امنیت از برکات انقلاب است/توجه به کارکرد فرهنگی مساجد
نماینده ولی فقیه در مازندران، انقلاب شکوهمند اسلامی را سبب تحول وبعثت در جامعه دانست و گفت: ثبات، امنیت وتمامیت ارضی از جمله برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است.(ادامه)
شمال نیوز :  آنچه که از حوادث به وجود آمده در ماههای اخیر در سطح شهرستان، صرف‌نظر از صحت و سقم اتهامات مطروحه در مراجع قضایی، با توجه به بیانیه صادقانه امام جمعه محترم بابل و عدم ارتباط موضوع با .... حمایت جامعه روحانیت شهرستان بابل از امام جمعه
شمال نیوز : آنچه که از حوادث به وجود آمده در ماههای اخیر در سطح شهرستان، صرف‌نظر از صحت و سقم اتهامات مطروحه در مراجع قضایی، با توجه به بیانیه صادقانه امام جمعه محترم بابل و عدم ارتباط موضوع با ....(ادامه)
آیت الله لائینی:لزوم حذف دلال‌بازی بین تولید و مصرف/دولت آینده جوان وانقلابی باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار برنامه‌ریزی برای حذف واسطه‌ها و دلال‌بازی بین حلقه تولید و مصرف برای حمایت از مصرف‌کننده‌ها شد.(ادامه)
آیت الله لائینی:احیای معنویت هدف و رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تحکیم بخشی ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد و احیای معنویت را هدف و رسالت بزرگ انقلاب برشمرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.