.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خاطرات ترور"امام جمعه رشت"آیت الله احسانبخش+تصاویر
امروز ۲۶ فروردین سالروز ترور نافرجام شهید آیت الله احسانبخش امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان است.(ادامه)
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه 22 فروردین 1399 در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد. نماز جمعه این هفته در تهران و مراکز استان‌‌ها اقامه نمی‌شود
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه 22 فروردین 1399 در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد.(ادامه)
نماز جمعه اول فروردین اقامه نمی‌شود
نماز جمعه اول فروردین ماه ۱۳۹۹ در ساری اقامه نخواهد شد.(ادامه)
نماز جمعه این هفته هم در مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود
شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ اعلام کرد این هفته نماز جمعه در مراکز استان‌ها برگزار نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : این دلاورمرد جهاد و شهادت دقایقی قبل در بیمارستان امام خمینی ( ره ) ساری عروج نمود و مهمان همرزمان شهیدش شد ..... « سردار جواد پورقاسم » به همسنگران شهیدش پیوست
شمال نیوز : این دلاورمرد جهاد و شهادت دقایقی قبل در بیمارستان امام خمینی ( ره ) ساری عروج نمود و مهمان همرزمان شهیدش شد .....(ادامه)
تقدیر امام جمعه ساری از تلاش های جامعه پزشکی برای مقابله با کرونا
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سلامت مردم اولویت مهم و اصلی است، از تلاش پزشکان و پرستاران که در فضایی پرریسک برای مقابله با کرونا خدمات دهی می کنند، تقدیر کرد.(ادامه)
لغو نماز جمعه بخاطر کرونا در این ۲۳ مرکز استان
شورای سیاستگذاری در خصوص نماز جمعه این هفته کشور اطلاعیه‌ای را صادر کرد. (ادامه)
استاندار : تهیه ۷۰ مصوبه برای مقابله با کرونا در مازندران
استاندار مازندران گفت: تاکنون ۷۰ مصوبه برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برای حفظ سلامت مردم استان تهیه شده است.(ادامه)
لائینی :مردم در انتخابات حماسه آفرینی خواهند کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: قطعا مردم حماسه دیگری را در انتخابات خلق خواهند کرد.(ادامه)
قرائت وصیت‌نامه آیت‌الله طبرسی در شب وداع/ تاکید بر حفظ انقلاب و پیروی از رهبری
از ملت شریف و عزیز ملت ساری و جانبازان و آزادگان طلب عفو و بخشش دارم، میراث خون شهدا یعنی انقلاب و رهبری را خوب حفظ کنید، از امت حزب الله و شهروندان ساروی تقاضا دارم اگر حقوقی دارند از خانواده بنده طلب کنند.(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
غایب نمازجمعه تهران به امامت رهبر انقلاب +عکس
یک کاربر فضای مجازی در صفحه توییتر خود با انتشار تصویری، جای خالی حضور حاج قاسم در نماز جمعه تهران را یاد کرد.(ادامه)
مسئول جدید ستاد نمازجمعه ساری معرفی شد
(ادامه)
آغاز مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران
تقاطع نواب، وصال، میدان فردوسی، چهارراه ولیعصر و ۱۶ آذر به دلیل حضور تعداد زیاد شرکت کنندگان در مراسم تشییع به روی خودروها بسته شده.(ادامه)
راهپیمایی مردم مازندران در پی شهادت سردار سلیمانی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: به‌مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بعد از نمازجمعه در سراسر شهرهای استان راهپیمایی برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : میرعمادی گفت: به حکم رهبر فرزانه و حکیم انقلاب قریب به 12 سال شمسی در میان مردم شریف، ولایت‌مدار، انقلابی و خونگرم لرستان مشغول خدمت بودم. خدای متعال را سپاس‌گزارم که توفیقاتی عنایت کرد تا در این مدت در بخش‌های مختلف فعالیت داشته باشم..... خداحافظی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه«مازندرانی» خرم آباد ازمردم
شمال نیوز : میرعمادی گفت: به حکم رهبر فرزانه و حکیم انقلاب قریب به 12 سال شمسی در میان مردم شریف، ولایت‌مدار، انقلابی و خونگرم لرستان مشغول خدمت بودم. خدای متعال را سپاس‌گزارم که توفیقاتی عنایت کرد تا در این مدت در بخش‌های مختلف فعالیت داشته باشم.....(ادامه)
اعلام مسیر‌های راهپیمایی امنیت و اقتدار در مازندران
مسیر‌های راهپیمایی در حمایت از مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری و امنیت و اقتدار کشور در مازندران مشخص شد.(ادامه)
نباید در اعتراض به گرانی به توطئه دشمن دامن زد/امامان جمعه صدای مردم باشند
امام جمعه قائم‌شهر گفت: امامان جمعه می‌توانند صدای مردم باشند و در اجتماعات مردمی، مذهبی مانند نمازجمعه باید حق مردم را مطالبه کنند.(ادامه)
شمال نیوز: اولین جلسه مشترک نماینده جدید ولی فقیه در استان و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در ساری برگزار شد. دیدار اعضا مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان
شمال نیوز: اولین جلسه مشترک نماینده جدید ولی فقیه در استان و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)


رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: اعتراض مطرح شده در نماز جمعه گذشته یک موضوع معیشیتی نبوده و مسئله یک کارمند با سازمان انرژی اتمی است. ماجرای فریاد پیرمرد معترض در نماز جمعه تهران چه بود؟
رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: اعتراض مطرح شده در نماز جمعه گذشته یک موضوع معیشیتی نبوده و مسئله یک کارمند با سازمان انرژی اتمی است.(ادامه)
شمال نیوز : در این مراسم از 40 سال مجاهدت آیت الله طبرسی در حایگاه نمایندگی ولی فقبه در استان و امامت جمعه شهرستان ساری تجلیل خواهد شد و آیت الله محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری معرفی می شود ..... آئین تکریم « آیت الله طبرسی » در ساری برگزار می شود + زمان و مکان
شمال نیوز : در این مراسم از 40 سال مجاهدت آیت الله طبرسی در حایگاه نمایندگی ولی فقبه در استان و امامت جمعه شهرستان ساری تجلیل خواهد شد و آیت الله محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری معرفی می شود .....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: برخی افراد دارای حساب میلیاردی هستند اما درخواست دریافت یارانه را دارند و اگر آنها را حذف می کنید این مبلغ را به یارانه دهک های پایین جامعه اضافه کنید..... امام جمعه رشت : مسئولی داریم که بیش از ۱۵ خانه ۲ میلیاردی دارد!
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: برخی افراد دارای حساب میلیاردی هستند اما درخواست دریافت یارانه را دارند و اگر آنها را حذف می کنید این مبلغ را به یارانه دهک های پایین جامعه اضافه کنید.....(ادامه)
شمال نیوز :  امام جمعه بابل گفت: در خصوص شفافیت آرای نمایندگان نیز اگر این امر صورت گیرد، دیگر معامله صورت نمی‌گیرد، من از برخی نمایندگان شنیدم در عرض یک روز، رای برخی نمایندگان با یک تماس و معامله برمی‌گردد.... در عرض یک روز، رای برخی نمایندگان با یک تماس و معامله برمی‌گردد/ عملی شدن طرح شفافیت جلوی معامله آرای نمایندگان را می‌گیرد
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: در خصوص شفافیت آرای نمایندگان نیز اگر این امر صورت گیرد، دیگر معامله صورت نمی‌گیرد، من از برخی نمایندگان شنیدم در عرض یک روز، رای برخی نمایندگان با یک تماس و معامله برمی‌گردد....(ادامه)
شمال نیوز : در آخرین مورد تصویر همراهی آیت ا... فلاحتی و  استاندار گیلان  با سربازان در رژه بارانی رشت در شبکه‌های اجتماعی با استقبال کاربران روبه رو شد..... حرکت مردمی امام جمعه رشت و استاندار گیلان و بازتاب آن در فضای مجازی + عکس
شمال نیوز : در آخرین مورد تصویر همراهی آیت ا... فلاحتی و استاندار گیلان با سربازان در رژه بارانی رشت در شبکه‌های اجتماعی با استقبال کاربران روبه رو شد.....(ادامه)
نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم. نماینده رشت: پناهیان دنبال شهرت و ديده شدن است/ پول کارگران را از پاکت منبرها بدهید!
نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم.(ادامه)
اصناف و بازاریان مازندران تا آخر کنار سیل زدگان هستند
مسئول بسیج قشر اصناف سپاه کربلا مازندران گفت: بسیج اصناف و گروه های جهادی تا پایان کار در کنار مردم سیل زده استان قرار دارد.(ادامه)
آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، پیش از ظهر امروز در دیدار ائمه‌ی جمعه فرمودند: آفت بزرگ دولت‌های غربی تکبر آن‌ها است. اگر دولتِ مقابل آن‌ها دولت ضعیفی باشد این تکبر کار خود را میکند، اما اگر کشوری باشد که واقعیت آن‌ها را دید و شناخت و ایستاد، آن‌ها زمین میخورند. جمهوری اسلامی دزدی دریایی انگلیس خبیث را بی‌جواب نمی‌گذارد/ حالا که ما شروع کردیم به کاهش دادن تعهدات، اروپایی ها می‌آیند جلو؛ خب پُرروها! شما که به یازده تعهدتان عمل نکردید(خبر)
آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، پیش از ظهر امروز در دیدار ائمه‌ی جمعه فرمودند: آفت بزرگ دولت‌های غربی تکبر آن‌ها است. اگر دولتِ مقابل آن‌ها دولت ضعیفی باشد این تکبر کار خود را میکند، اما اگر کشوری باشد که واقعیت آن‌ها را دید و شناخت و ایستاد، آن‌ها زمین میخورند.(ادامه)
حجاب، انزوای آمریکا و کاهش تعهدهای برجامی محور/ سخنان امامان جمعه
امامان جمعه کشور در خطبه‌های نماز 21 تیر 98 با اشاره به روز ملی حجاب و عفاف به بررسی تاریخی سالروز قیام مسجد گوهر شاد و اقدام رضاخان برای کشف حجاب پرداختند.(ادامه)
استاندار : ۶۰ واحد تولیدی مازندران از تملک بانکها خارج شد
استاندار مازندران گفت: ۶۰ کارخانه از مجموع ۱۹۶ واحد تولیدی در تملک بانک ها به چرخ تولید بازگشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.