.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است. کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است.(ادامه)
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند. فراهم شدن امکان تردد برای زائران اربعین از طریق مسیر دریایی
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند.(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم. سامانه هشدار سیل راه‌اندازی می‌شود
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد. برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم / شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند / در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان که دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد !
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.(ادامه)
وزیر حمل و نقل ترکیه اعلام کرده است که کریدور زنگزور می‌تواند از ایران عبور کند. اصرار دوباره ترکیه بر عبور کریدور زنگزور از ایران
وزیر حمل و نقل ترکیه اعلام کرده است که کریدور زنگزور می‌تواند از ایران عبور کند.(ادامه)
یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی می‌گوید در اعتراض به اصلاحات قضایی، در مناقصه انتقال نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل شرکت نمی‌کند. امتناع شرکت هواپیمایی صهیونیستی از انتقال نتانیاهو به نیویورک
یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی می‌گوید در اعتراض به اصلاحات قضایی، در مناقصه انتقال نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل شرکت نمی‌کند.(ادامه)
رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل‌های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش‌های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه‌ای در دنیا می‌توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم. امسال پاییز گرمی در پیش است!
رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل‌های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش‌های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه‌ای در دنیا می‌توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد . ركوردشكني برق منطقه اي مازندران و گلستان در احداث پستهاي انتقال
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد .(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم. تمام کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش در مازندران تولید می‌شود
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم.(ادامه)
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است. رانت بی‌سابقه در واگذاری امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی به یک شرکت تازه کار
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است.(ادامه)
واکاوی علل مسمومیت دانشجویان / غذای ارزان یا خرابکاری؟
آمار رسمی از مسمومیت حدود ۱۲۰۰ دانشجو در ۳ دانشگاه کشور حکایت دارد، در گزارش زیر به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، گفت: آب دریای خزر سالانه به شکل متوسط ۲۰ سانتی متر کاهش می یابد و این یک زنگ خطر برای بنادر شمال کشور است. زنگ خطر؛ کاهش ۲۰ سانتی متری آب خزر در سال !
شمال نیوز : عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، گفت: آب دریای خزر سالانه به شکل متوسط ۲۰ سانتی متر کاهش می یابد و این یک زنگ خطر برای بنادر شمال کشور است.(ادامه)
دختران مازندرانی در راه مسابقات جهانی اسکیت آلپاین
نایب رییس هیات اسکیت استان مازندران از قهرمانی تیم اسکیت آلپاین دختران این استان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت : ۲ نفر از ورزشکاران استان با کسب مدال طلا در این رقابت ها به عضویت تیم ملی درآمدند و به مسابقات جهانی اعزام می شوند.(ادامه)
مخالفت شورا شهر ساری با نرخ‌های جدید سرویس مدارس
اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس دانش‌آموزان مرکز استان در سال تحصیلی جدید با نرخ مصوب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش شهرستان مخالفت کردند و قرار است برای نهایی شدن این نرخ در ساری تصمیم‌گیری کنند.(ادامه)
شمال نیوز: شهردار بابل از آنچه که تضییع حق و حقوق این نهاد در گذشته به خاطر برخی کم کاری‌ها نامید انتقاد کرد و گفت که در یکی از این کم کاری‌ها ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد و یک پیمانکار هم شهرداری را به پرداخت ۲۸ میلیارد تومان محکوم کرد. شهردار بابل : ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد
شمال نیوز: شهردار بابل از آنچه که تضییع حق و حقوق این نهاد در گذشته به خاطر برخی کم کاری‌ها نامید انتقاد کرد و گفت که در یکی از این کم کاری‌ها ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد و یک پیمانکار هم شهرداری را به پرداخت ۲۸ میلیارد تومان محکوم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در برخی شهرهای مازندران، شهرداری ها برای حضور گردشگران در کنار ساحل، از آنها «پول» می گیرند؛ اقدامی که با وجود اطلاع استانداری مازندران رخ می دهد و .... پول گرفتن از مردم برای استفاده از سواحل مازندران ادامه دارد / توضیحات نماینده مجلس و شهرداری بابلسر
شمال نیوز : در برخی شهرهای مازندران، شهرداری ها برای حضور گردشگران در کنار ساحل، از آنها «پول» می گیرند؛ اقدامی که با وجود اطلاع استانداری مازندران رخ می دهد و ....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی روستای بزچفت از افزایش قاچاق چوب در این مدت خبر داد و گفت: سودجویانی که فضا را برای سرقت مهیا دیدند اقدام به قطع درختان نادر در این جنگل ها کرده و بدون دغدغه به قاچاق چوب ادامه می دهند. اتمام قراردادی که یک روستا را نا امن کرد!
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی روستای بزچفت از افزایش قاچاق چوب در این مدت خبر داد و گفت: سودجویانی که فضا را برای سرقت مهیا دیدند اقدام به قطع درختان نادر در این جنگل ها کرده و بدون دغدغه به قاچاق چوب ادامه می دهند.(ادامه)
ورزشگاه شهدای ساری با ترک تشریفات مناقصه آماده سازی شود
رئیس هیات فوتبال مازندران آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری را با ترک تشریفات مناقصه خواستار شد.(ادامه)
حقایق تکان دهنده از اصرار به ورود VAR به ایران
با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی ایران و کره جنوبی، حقایق درباره VAR روشن می شود، حقایقی تکان دهنده از قراردادی که شتابزده با یک شرکت به ظاهر بلژیکی بسته شد. (ادامه)

وی در باره نامه‌ همتی به مقام معظم رهبری در مورد هشدار حباب بورس، گفت: برخی برخورد فرافکنانه در مورد بورس دارند در حالی که سوابق وجود دارد. واکنش دژپسند به نامه همتی درباره بورس
وی در باره نامه‌ همتی به مقام معظم رهبری در مورد هشدار حباب بورس، گفت: برخی برخورد فرافکنانه در مورد بورس دارند در حالی که سوابق وجود دارد.(ادامه)
به کارگیری ۱۹۰ دستگاه ژنراتور برای مقابله با کمبود آب ناشی از قطع برق
۱۹۰ دستگاه دیزل ژنراتور از ابتدای امسال تاکنون برای مقابله با کمبود آب ناشی از قطع برق در مازندران به کارگیری شده است.(ادامه)
تعدادی از مدیران فروشگاه شهروند بازداشت شدند
تعدادی از مدیران فروشگاه زنجیره ای شهروند بازداشت شدند و مدیرعامل شهروندگفت:در حال پیگیری موضوع هستیم.(ادامه)
از « تفکر شورایی » تا « شورای شهر »(يادداشت)
(ادامه)
رئیس شورای شهر ساری گفت: ۹۹۸ نیروی شرکتی به دلیل عدم عقد قرارداد از مهرماه تاکنون از دستمزد و مزایای قانونی محروم شده اند. ۹۹۸ نیروی شرکتی شهرداری ساری از دستمزد و مزایا محروم شدند
رئیس شورای شهر ساری گفت: ۹۹۸ نیروی شرکتی به دلیل عدم عقد قرارداد از مهرماه تاکنون از دستمزد و مزایای قانونی محروم شده اند.(ادامه)
۹۹۸ نیروی شرکتی شهرداری ساری از دستمزد و مزایا محروم شدند
رئیس شورای شهر ساری گفت: ۹۹۸ نیروی شرکتی به دلیل عدم عقد قرارداد از مهرماه تاکنون از دستمزد و مزایای قانونی محروم شده اند.(ادامه)
طرح جامع فرودگاه شهدای رامسر تهیه شد
دیرکل فرودگاههای مازندران با اشاره به تهیه طرح جامع فرودگاه شهدای رامسر گفت: امیدواریم این طرح زودتر ابلاغ و اجرایی شود.(ادامه)
بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد کرونا است/شناسایی 2 هزار دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: برای حضور دانش‌آموزان در مدارس تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم اما برگزاری کلاس در مناطق محروم با تعداد دانش‌آموز محدود با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دستور کار است.(ادامه)
شمال نیوز: مرمت و بهسازی جاده هزارجریب اولویت مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نکا برای خدمات رسانی به روستاییان است. مرمت و بهسازی جاده هزارجریب در اولویت
شمال نیوز: مرمت و بهسازی جاده هزارجریب اولویت مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نکا برای خدمات رسانی به روستاییان است.(ادامه)
درخواست افزایش اعتبارات تخصیصی راه و شهرسازی مازندران به میزان دو تا سه برابر
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.366 seconds.