.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نحوه برگزاری امتحانات، از ابتدایی‌ها تا پایه دوازدهمی‌ها
(ادامه)
آیا استفاده از شبکه «شاد» اختیاری است؟
(ادامه)
شمال نیوز:  دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی،  فرزند قربانعلی، متولد 1/7/1346  و برادر شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس از نامزدهای مطرح و پر اقبال شرق استان مازندران در.... نگاهی به به اهم سوابق سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی « دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی »
شمال نیوز: دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی، فرزند قربانعلی، متولد 1/7/1346 و برادر شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس از نامزدهای مطرح و پر اقبال شرق استان مازندران در....(ادامه)
حقیقت تلخ پس لرزه‌های سیل مازندران+ تصاویر
کم‌کاری مدیران استانی در وقوع سیل در اظهارات معاون عمرانی استاندار به خوبی مشخص می‌کند که این کم‌کاری فنی آثار جبران ناپذیر روحی و روانی جدی برای مردم سیل‌زده دارد که سال‌های زیادی زمان می‌برد که خسارت‌های روحی و روانی و همچنین مالی سیل‌زده‌ها جبران شود.(ادامه)
شمال نیوز :  جلسه پنجاه و هفتم شورای اسلامی شهر ساری در تالار جلسات ساختمان جدید شورا در حالی برگزار شد که علی‌اکبر ذلیکانی یکی از اعضای شورا غایب جلسه بود..... در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت ؟
شمال نیوز : جلسه پنجاه و هفتم شورای اسلامی شهر ساری در تالار جلسات ساختمان جدید شورا در حالی برگزار شد که علی‌اکبر ذلیکانی یکی از اعضای شورا غایب جلسه بود.....(ادامه)
شهردار سابق شهر از کشور گریخت
منوچهر قائدی شهردار اسبق شهر جدید صدرا که به جرم ارتشا محکوم شده بود از کشور فرار کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی در رابطه با حفاظت جنگل‌های شمال تصریح کرد: برگزاری مناقصه در حال انجام است و جنگلبانان و قرقبان های مورد تأیید در این مناقصه بکارگیری خواهند شد..... ۳۵ هزار هکتار از شمشادستان ها خشک شده است
شمال نیوز : وی در رابطه با حفاظت جنگل‌های شمال تصریح کرد: برگزاری مناقصه در حال انجام است و جنگلبانان و قرقبان های مورد تأیید در این مناقصه بکارگیری خواهند شد.....(ادامه)
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری که مرغش یک پا داشت فقط تاکید به این کرد که چیزی را که در اختیار من نیست از من نخواهید، ما چوب را خارج می‌کنیم و با ضوابط و قوانین و برگزاری مناقصه ... از عصبانیت و ترک جلسه یوسف نژاد تا مرغ یک پای رئیس سازمان جنگل‌ها در حفاظت از جنگل
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری که مرغش یک پا داشت فقط تاکید به این کرد که چیزی را که در اختیار من نیست از من نخواهید، ما چوب را خارج می‌کنیم و با ضوابط و قوانین و برگزاری مناقصه ...(ادامه)
شمال نیوز: دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به تعدیل ۳۵۰۰ نیروی حفاظتی شرکت‌های بهره‌بردار از جنگل گفت: از نماینده‌ها تا مسئولان منابع طبیعی هیچ‌کدام نمی‌توانند برای مشکلات استان مازندران کاری انجام دهند..... از نماینده‌ها تا مسئولان منابع طبیعی هیچ‌کدام نمی‌توانند برای مشکلات مازندران کاری انجام دهند ! / تنها یک نماینده از شهر ماهشهر به ما قول ورود به این موضوع را داد !
شمال نیوز: دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به تعدیل ۳۵۰۰ نیروی حفاظتی شرکت‌های بهره‌بردار از جنگل گفت: از نماینده‌ها تا مسئولان منابع طبیعی هیچ‌کدام نمی‌توانند برای مشکلات استان مازندران کاری انجام دهند.....(ادامه)
طرح تنفس از سال 96 درجنگل‌های شمال در حال اجراست و عدم تمدید قرارداد نیروهای حفاظتی جنگل از 31 اردیبهشت باعث بیکاری تعداد زیادی از جوامع محلی شده و تجمعاتی از سوی آنان در پی داشته است اما سازمان جنگل‌ها در مقابل، قول به کارگیری همه آنها را داده است.

طرح تنفس جنگل؛ تهدید یا فرصت/ قول سازمان جنگل‌ها در به کارگیری همه نیروهای حفاظت
طرح تنفس از سال 96 درجنگل‌های شمال در حال اجراست و عدم تمدید قرارداد نیروهای حفاظتی جنگل از 31 اردیبهشت باعث بیکاری تعداد زیادی از جوامع محلی شده و تجمعاتی از سوی آنان در پی داشته است اما سازمان جنگل‌ها در مقابل، قول به کارگیری همه آنها را داده است. (ادامه)
شمال نیوز : این مسئول با اشاره به 3 هزار و 900 کیلومتر خط کشی در راههای استان افزود : بیش از 57 کیلومتر نیوجرسی در سال گذشته در جاده‌های مازندران نصب شد که در جلوگیری و کاهش تصادفات جاده‌ای موثر بوده است .
.... نصب 30 هزار علائم از نوع اخطاری، اخباری و انتظامی در راه‌های استان / خسارات جاده ای 296 میلیارد تومانی سیل اخیر در مازندران
شمال نیوز : این مسئول با اشاره به 3 هزار و 900 کیلومتر خط کشی در راههای استان افزود : بیش از 57 کیلومتر نیوجرسی در سال گذشته در جاده‌های مازندران نصب شد که در جلوگیری و کاهش تصادفات جاده‌ای موثر بوده است . ....(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه شهرداری امسال از بسیاری از برنامه‌ها عقب است اظهار کرد: امیدواریم شهردار در این روزهای آخر سال زیباسازی شهر را پیگیری کند..... عملکرد شهرداری جویبار در حوزه عمرانی بسیار ضعیف است / عملکرد شهرداری در سال ۹۷ رضایت‌بخش نبود / شهرداری جویبار از برنامه عقب است !
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه شهرداری امسال از بسیاری از برنامه‌ها عقب است اظهار کرد: امیدواریم شهردار در این روزهای آخر سال زیباسازی شهر را پیگیری کند.....(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بندر امیرآباد افزود: تخلیه و بارگیری سال ۹۲ حدود سه میلیون و ۵۲۰ هزار تن بود و امسال به سه میلیون و ۵۴۵ هزار تن در ۱۰ اسفندماه امسال رسیده است، همچنین تجهیزات و گمرک آماده به کار داریم و سیلو، انبار و مخازن آمادگی جذب کالا را داشته و امکانات به روز داریم..... رشد ۱۲۰ درصدی سرمایه گذاری سال ۹۷ در بندر امیرآبد
شمال نیوز : مدیر بندر امیرآباد افزود: تخلیه و بارگیری سال ۹۲ حدود سه میلیون و ۵۲۰ هزار تن بود و امسال به سه میلیون و ۵۴۵ هزار تن در ۱۰ اسفندماه امسال رسیده است، همچنین تجهیزات و گمرک آماده به کار داریم و سیلو، انبار و مخازن آمادگی جذب کالا را داشته و امکانات به روز داریم.....(ادامه)
درآمد بی‌حساب و کتاب روبیکا و چند پرسش ساده
(ادامه)
رئیس هیأت خزانه‌داری دولت کانادا در اعتراض به نقش‌آفرینی احتمالی دولت «جاستین ترودو» در فساد مالی یک شرکت عمرانی از سمتش استعفا کرد.به نوشته رویترز، «جین فیلپات» با کناره‌گیری از سمتش به عنوان رئیس هیأت خزانه‌داری کانادا دومین وزیر کابینه است که در اعتراض به ادعاها در خصوص مداخله ترودو برای محافظت از یک شرکت مهندسی در برابر محاکمه فساد مالی، از دولت او جدا می‌شود. پیش از فیلیپات، «جودی ویلسون-ریبولد»، وزیر دادگستری پیشین کانادا از سمتش استعفا کرد. یک وزیر دیگر استعفا کرد
رئیس هیأت خزانه‌داری دولت کانادا در اعتراض به نقش‌آفرینی احتمالی دولت «جاستین ترودو» در فساد مالی یک شرکت عمرانی از سمتش استعفا کرد.به نوشته رویترز، «جین فیلپات» با کناره‌گیری از سمتش به عنوان رئیس هیأت خزانه‌داری کانادا دومین وزیر کابینه است که در اعتراض به ادعاها در خصوص مداخله ترودو برای محافظت از یک شرکت مهندسی در برابر محاکمه فساد مالی، از دولت او جدا می‌شود. پیش از فیلیپات، «جودی ویلسون-ریبولد»، وزیر دادگستری پیشین کانادا از سمتش استعفا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با وجود تمامی محدودیتهای اعتباری، توانسته بیش از تعهدات فیزیکی و پیش بینی شده در موافقت نامه را به صورت کامل اجرایی نماید..... جوابیه شرکت آب و فضلاب شهری مازندران به اظهارات نماینده بابل
شمال نیوز : شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با وجود تمامی محدودیتهای اعتباری، توانسته بیش از تعهدات فیزیکی و پیش بینی شده در موافقت نامه را به صورت کامل اجرایی نماید.....(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده شرق مازندران در خصوص جاده 5 روستای سورک، واودین، محسن آباد، کفکور وازرگ که از سال 86 تاکنون در نوبت آسفالت هستند و حتی در ابتدای سال 92 آگهی مناقصه اجرای کلیه عملیات زیرسازی و آسفالت این 5 روستا منتشر شد و قرارداد اولیه .... شاعری : « هزار جریب » نیاز به « هزار کیلومتر » جاده دارد
شمال نیوز : نماینده شرق مازندران در خصوص جاده 5 روستای سورک، واودین، محسن آباد، کفکور وازرگ که از سال 86 تاکنون در نوبت آسفالت هستند و حتی در ابتدای سال 92 آگهی مناقصه اجرای کلیه عملیات زیرسازی و آسفالت این 5 روستا منتشر شد و قرارداد اولیه ....(ادامه)
بهره برداری از سیستم فرود اتوماتیک هواپیما در فرودگاه ساری
سیستم فرود اتوماتیک هواپیما برای مشخص کردن موقعیت عرضی باند دهه فجر امسال در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری بهره برداری می‌شود.(ادامه)
بهره برداری از سیستم فرود اتوماتیک هواپیما در فرودگاه ساری
سیستم فرود اتوماتیک هواپیما برای مشخص کردن موقعیت عرضی باند دهه فجر امسال در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری بهره برداری می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : درپی درج اخباری درفضای مجازی مبنی بر وجود مشکلات زیرساختی درفرودگاههای استان مازندران ، اداره کل فرودگاههای استان مازندران با ارائه مطالبی بشرح ذیل به مردم عزیز اطمینان داد که هیچ خللی در پروازهای فرودگاه‌های مازندران وجود ندارد ..... هیچ مشکل و خللی در پروازهای فرودگاههای مازندران وجود ندارد+ مشروح
شمال نیوز : درپی درج اخباری درفضای مجازی مبنی بر وجود مشکلات زیرساختی درفرودگاههای استان مازندران ، اداره کل فرودگاههای استان مازندران با ارائه مطالبی بشرح ذیل به مردم عزیز اطمینان داد که هیچ خللی در پروازهای فرودگاه‌های مازندران وجود ندارد .....(ادامه)
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: تصمیم مجموعه مدیران تصمیم‌گیر در وزارت کشور و دولت به دلیل خاص، انتخاب استاندار مازندران غیربومی است. معرفی استاندار جدید تا پایان هفته/ استاندار مازندران غیربومی است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: تصمیم مجموعه مدیران تصمیم‌گیر در وزارت کشور و دولت به دلیل خاص، انتخاب استاندار مازندران غیربومی است.(ادامه)
شمال نیوز : تجار اروپایی گفتند، شرکت بازرگانی دولتی ایران یک مناقصه بین المللی برای خرید ۳۰ هزار تن برنج که باید از هند تامین شود منتشر کرده است..... بخش خصوصی کم بود دولت هم واردکننده « برنج » شد !
شمال نیوز : تجار اروپایی گفتند، شرکت بازرگانی دولتی ایران یک مناقصه بین المللی برای خرید ۳۰ هزار تن برنج که باید از هند تامین شود منتشر کرده است.....(ادامه)
شمال نیوز : در پی درج گزارشی با عنوان « مردم 5 روستا چشم براه «راه » که در آن از تعلل اداره کل راه و شهرسازی مازندران در عدم تکمیل راه روستایی 5 روستای هزار جریب که سال ها از آغاز آن می گذرد ، این اداره کل با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن شد ..... جوابیه اداره کل راه و شهرسازی به خبر شمال نیوز و توضیحات اهالی 5 روستای هزار جریب
شمال نیوز : در پی درج گزارشی با عنوان « مردم 5 روستا چشم براه «راه » که در آن از تعلل اداره کل راه و شهرسازی مازندران در عدم تکمیل راه روستایی 5 روستای هزار جریب که سال ها از آغاز آن می گذرد ، این اداره کل با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن شد .....(ادامه)
شمال نیوز : مسئولان پر ادعای اداره کل راه و شهرسازی به مردم محروم این مناطق پاسخ شفاف بدهند که این راه روسایی دقیقا کی سامان یافته و انتظار به حق مردم پایان می یابد ؟.... مردم 5 روستا چشم براه « راه » / این آسیاب کهنه به نوبت نیست ؟!
شمال نیوز : مسئولان پر ادعای اداره کل راه و شهرسازی به مردم محروم این مناطق پاسخ شفاف بدهند که این راه روسایی دقیقا کی سامان یافته و انتظار به حق مردم پایان می یابد ؟....(ادامه)
همه مشمولان فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور شامل اشخاص حقیقی و حقوقی باید اظهارنامه مالیاتی بر ارزش افزوده دوره بهار امسال را امروز شنبه ۱۶ تیر ارائه دهند. امروز پایان مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی فصل بهار
همه مشمولان فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور شامل اشخاص حقیقی و حقوقی باید اظهارنامه مالیاتی بر ارزش افزوده دوره بهار امسال را امروز شنبه ۱۶ تیر ارائه دهند.(ادامه)
محمدپور :ثبت نام دستگاه‌ های اجرایی مازندران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
۲۰۹ دستگاه اجرایی مازندران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تاکنون ثبت نام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : تأمین اجتماعی بار کسری درآمدهای خود را در سال‌های گذشته که به دلایل مختلف بوده است را با مطالبه حق بیمه قرارداد از فعالان محیط کسب‌وکار که موتور اشتغال‌زایی در کشور هستند، جبران می‌کند..... چگونه قانون تامین اجتماعی مانع بیمه شدن کارگران می‌شود
شمال نیوز : تأمین اجتماعی بار کسری درآمدهای خود را در سال‌های گذشته که به دلایل مختلف بوده است را با مطالبه حق بیمه قرارداد از فعالان محیط کسب‌وکار که موتور اشتغال‌زایی در کشور هستند، جبران می‌کند.....(ادامه)
هیات دولت محل‌های مناسب برای برگزاری تجمعات را در تهران و سایر شهرها تعیین کرد.
دولت محل­‌های مناسب برای برگزاری تجمعات را تعیین کرد
هیات دولت محل‌های مناسب برای برگزاری تجمعات را در تهران و سایر شهرها تعیین کرد. (ادامه)
تجهیز مناطق حفاظت‌شده محیط زیست مازندران به 2 دستگاه پهباد
معاون فنی اداره‌کل محیط زیست مازندران از تجهیز مناطق حفاظت‌شده این استان به 2 دستگاه پهباد خبر داد و گفت: کارهای مربوط به مناقصه این دستگاه‌ها انجام شده و ضمن اینکه یک میلیارد تومان نیز برای خرید تجهیزات اطفای حریق به محیط زیست مازندران اختصاص یافته است.(ادامه)
برقی کردن راه آهن شمال کشور/خط‌آهن ساری-قائم شهر دو خطه می‌شود
مدیرکل راه‌آهن شمال، برقی کردن خطوط آهن شمال کشور را مهم‌ترین پروژه در سال جاری دانست و گفت: این پروژه با مشارکت روس‌ها و با اعتباری معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو، اجرایی می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.