.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شالیکاران از قیمت خرید تضمینی برنج رضایت ندارند
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: به دلیل راضی نبودن کشاورزان از قیمت خرید تضمینی برنج، محصولشان را به مراکز خرید تحویل نمی دهند.(ادامه)
وزیر ارتباطات می گوید: نه تا به حال به ریاست جمهوری فکر کرده‌ام، نه خود را در این چارچوب می بینم. دربی قبلی هم ورزشگاه بودم، چون پسرانم علاقه‌مندند. حالا چون رییس فیفا آمده است می‌گویند رفته است که دیده شود. ریاست‌جمهوری نیاز به یک سری فعالیت سیاسی دارد و از دل گروه‌های سیاسی بیرون می‌آید. من یک فرد فنی هستم و به دنبال پیشبرد فعالیت‌های فنی خودم هستم. این شایعات را افرادی دامن می‌زنند که دنبال ایجاد حاشیه در کشور هستند. به ریاست جمهوری فکر نکرده‌ام؛ من فنی هستم / اگر بانک مرکزی فعالیت «ارز مجازی تلگرام» را مخرب بداند، دستور قانونی را اجرا خواهیم کرد (خبر)
وزیر ارتباطات می گوید: نه تا به حال به ریاست جمهوری فکر کرده‌ام، نه خود را در این چارچوب می بینم. دربی قبلی هم ورزشگاه بودم، چون پسرانم علاقه‌مندند. حالا چون رییس فیفا آمده است می‌گویند رفته است که دیده شود. ریاست‌جمهوری نیاز به یک سری فعالیت سیاسی دارد و از دل گروه‌های سیاسی بیرون می‌آید. من یک فرد فنی هستم و به دنبال پیشبرد فعالیت‌های فنی خودم هستم. این شایعات را افرادی دامن می‌زنند که دنبال ایجاد حاشیه در کشور هستند. (ادامه)
۷۰۰ پروژه عمرانی استانی در بابل نیمه کاره است
نماینده مردم بابل در مجلس شمار طرح های عمرانی نیمه تمام شهرستان را ۷۰۰ پروژه و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.(ادامه)
۱۷ میلیارد تومان برای بهسازی راههای بابل درنظر گرفته شد
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی برای بهسازی وبهبود شرایط راههای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شهردار ساری گفت: فعالیت عمرانی بوستان ولایت تمام شده و در حال تجهیز است و در چند روز آینده به رسانه‌ها اعلام و با حضور مردم افتتاح می‌شود. بوستان ولایت ساری تا چند روز آینده افتتاح می‌شود
شهردار ساری گفت: فعالیت عمرانی بوستان ولایت تمام شده و در حال تجهیز است و در چند روز آینده به رسانه‌ها اعلام و با حضور مردم افتتاح می‌شود.(ادامه)
نصب آیرلس فرودگاه ساری نیاز به تملک اراضی دارد
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: دو هفته پس از پیگیری انجام شده آیرلس فرودگاهی به استان منتقل شده است و برای نصب حتما باید تملکات اراضی انجام شود و نیاز به تامین بودجه است.(ادامه)
معاون رئیس جمهور گفت: متأسفانه برخی مدیران بی انگیزه، آویزان کشور شده اند و نه تنها خود شجاعت کنار رفتن را ندارند بلکه هیچ فردی نیز شجاعت کنار زدن آنها را ندارد.
جهانگیری: مدیران بی‌انگیزه آویزان کشور شده‌اند / کسی هم شجاعت برکنار کردن آنها را ندارد
معاون رئیس جمهور گفت: متأسفانه برخی مدیران بی انگیزه، آویزان کشور شده اند و نه تنها خود شجاعت کنار رفتن را ندارند بلکه هیچ فردی نیز شجاعت کنار زدن آنها را ندارد. (ادامه)
توافق اولیه با اوقاف برای احداث کارخانه‌ زباله‌سوز در منطقه پاساکش
دادستان مرکز استان مازندران از پیگیری دستگاه قضایی استان در باره مشکل زباله و مصوبات شورای شهر آمل در این زمینه خبر داد.(ادامه)
چگونه هواپیمای ۳ میلیون یورویی را 11 میلیون یورو خریدند؟
(ادامه)
هزینه جمع آوری هر کیلو زباله 30 تومان است
شمال نیوز : حوه جمع آوری زباله در شهرها و آلودگی ایجاد شده و هزینه های هنگفت مرتبط با آن، جای نقد و کاوش دارد. بنا به برخی آمارها در ایران سالیانه 11 هزار میلیارد تومان صرف جمع آوری زباله می شود که رقم قابل توجهی است. (ادامه)
شمال نیوز : اگر می‌گوییم می‌خواهیم جهادی و انقلابی کار کنیم معنای آن این است که تنها خود را موظف به این ندانیم که ساعت 8 صبح به سر کار آمده و تا 4 بعد از ظهر در اداره بمانیم، بلکه باید تا کار هست در کنار میز کارمان بمانیم و تلاش کنیم.
روحانی: اگر کسی از حقوق و کارش راضی نیست می‌تواند برود
شمال نیوز : اگر می‌گوییم می‌خواهیم جهادی و انقلابی کار کنیم معنای آن این است که تنها خود را موظف به این ندانیم که ساعت 8 صبح به سر کار آمده و تا 4 بعد از ظهر در اداره بمانیم، بلکه باید تا کار هست در کنار میز کارمان بمانیم و تلاش کنیم. (ادامه)
۳.۵ کیلومتر از پروژه راه ساری - تاکام نیازمند تملک اراضی است
نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: ۳.۵ کیلومتر از پروژه راه ساری – تاکام به دلیل تملک نشدن اراضی باقی مانده است.(ادامه)
27 مردادماه نخستین پرواز کاروان حج تمتع از مازندران
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام اینکه نخستین پرواز معنوی حج تمتع از 27 مرداد ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: برای انجام پرواز حج تمتع تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری، میاندورود و عضو رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال 96 خواهد بود.

تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال 96
شمال نیوز: نماینده مردم ساری، میاندورود و عضو رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال 96 خواهد بود. (ادامه)
مامویت ویژه مجلس به ۶ کمیسیون تخصصی برای تحقق شعار سال جاری
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شش کمیسیون تخصصی مجلس برای تحقق شعار سال جاری و ارائه ایده ها در این زمینه ماموریت یافتند.(ادامه)
پایگاه های بدون مجوز و دارای تخلف جمع‌آوری می‌شود
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: پایگاه های بدون مجوز و دارای تخلف جمع‌آوری می‌شود.(ادامه)
بازدید معاون وزیر راه از محور ساری - تاكام
معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به مازندران از عمليات اجرايی تعريض و چهار خطه شدن محور ارتباط ساری - تاكام و چند پروژه راهسازی در استان بازديد کرد.(ادامه)
آغاز ذخیره سازی مرکبات شب عید
سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز ذخیره سازی مرکبات شب عید از امروز در استان خبر داد.(ادامه)
راه‌اندازی مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت در مازندران
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران با حضور آیت‌الله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از نخبگان مازندران راه‌اندازی می‌شود.(ادامه)
احداث 20 پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی مازندران
سرپرست اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: پیش بینی می شود در سال جاری 20 پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی استان مازندران توسط سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شود.(ادامه)
انتصابات جدید حسین زادگان در ساری
مراسم تودیع و معارفه دو بخشدار شهرستان ساری برگزار شد.(ادامه)
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در آمل 7 درصد و در بابل 9 درصد است، افزود: شهرستان بهشهر با 10 هزار نفر بیکار نرخ 18 درصدی دارد که این عدم تعادل پذیرفته شده نیست، هیچ کس مخالف توسعه همه جانبه استان و رونق همه شهرها نیست اما قطعا با بی عدالتی مخالف هستیم..... شاعری : شرق مازندران ، در برخورداری از امکانات محروم مانده است
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در آمل 7 درصد و در بابل 9 درصد است، افزود: شهرستان بهشهر با 10 هزار نفر بیکار نرخ 18 درصدی دارد که این عدم تعادل پذیرفته شده نیست، هیچ کس مخالف توسعه همه جانبه استان و رونق همه شهرها نیست اما قطعا با بی عدالتی مخالف هستیم.....(ادامه)
تعطیلی یک کارخانه 60 ساله دیگر
به گفته یکی از این کارگران، اگر به این کارخانه سری بزنید اصلاً به کارخانه شباهت ندارد دستگاه‌ها کهنه و آب و برق هم قطع شده است.(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
نامنظم بودن جلسات شورای شهر آمل و بلاتکلیفی پروژه‌های نیمه تمام
بی‌نظمی جلسات رسمی شورای اسلامی شهر آمل علاوه بر نارضایتی برخی اعضای شورا شده عاملی بر بلاتکلیفی پروژه‌های نیمه‌تمام این شهر شده است.(ادامه)
کارگران شرکت حفاری شمال در برزخ
کارگران اخراجی شرکت حفاری نفت شمال پس از تجمع امروز مقابل فرمانداری بهشهر با قول مساعد فرماندار به خانه هایشان رفتند.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز :تعدادی از کارگران اخراجی شرکت حفاری نفت شمال امروز مقابل ساختمان فرمانداری بهشهر تجمع کردند. تجمع اعتراض آمیز کارگران اخراجی شرکت حفاری نفت شمال+تصاویر
به گزارش شمال نیوز :تعدادی از کارگران اخراجی شرکت حفاری نفت شمال امروز مقابل ساختمان فرمانداری بهشهر تجمع کردند.(ادامه)
شمال نیوز: مسئولان این شرکت امروز به 150 کارگر این شرکت اعلام کردند که از فردا دیگر سر کار خود حاضر نشوند.

اخراج 150 کارگر شرکت حفاری نفت شمال
شمال نیوز: مسئولان این شرکت امروز به 150 کارگر این شرکت اعلام کردند که از فردا دیگر سر کار خود حاضر نشوند. (ادامه)
حكم یک شهردار در کشور لغو شد
رئیس هیات رسیدگی به تخلفات اداری كاركنان استانداری، فرمانداری ها و شهرداری های خوزستان از لغو حكم شهردار حمیدیه در این هیات خبر داد.(ادامه)
تخلف دیگری در شهرداری؛ واگذاری پروژه‌های عمرانی بدون مناقصه/ 1.5میلیارد تومان هزینه آبدارخانه!
حسابرسی از سازمان‌های شهرداری تهران درحالی در شورای شهر ادامه دارد که در جلسه دیروز شورا اعلام شد، عمده قراردادهای سازمان فنی و عمرانی شهر تهران به شکل ترک تشریفات مناقصه و بعضا با برگزاری مناقصه محدود و با اخذ مجوز هیأت‌مدیره منعقد شده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.