.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود. حجامت برای این افراد ممنوع است
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود.(ادامه)
کبد چرب یا استئاتوز کبدی (hepatic steatosis) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در جهان امروز ناشی از تجمع بیش از حد چربی در کبد است؛ اگر این تجمع چربی ادامه پیدا کند، می‌تواند التهاب کبدی ایجاد کند. آیا کبد چرب قابل‌درمان است؟
کبد چرب یا استئاتوز کبدی (hepatic steatosis) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در جهان امروز ناشی از تجمع بیش از حد چربی در کبد است؛ اگر این تجمع چربی ادامه پیدا کند، می‌تواند التهاب کبدی ایجاد کند.(ادامه)
بمب چربی سوز که وزن شما را کاهش می‌دهد
اگر شما هم میخواهید لاغر شوید و در سال جدید با تناسب اندام وارد شوید باید نکاتی را در زمان غذا خوردن و ورزش کردن رعایت کنید.(ادامه)
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد. بُکُش و لاغرم کن تا عید!
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند. مواد غذایی که باید در مصرف آنها دقت کنید
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند.(ادامه)
زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید. اما تغییرات کوچکی هم وجود دارد که می‌توانید هنگام شب امتحان کنید تا به لاغری شما کمک کند. کارهایی که باید شب‌ها انجام دهید تا وزن کم کنید
زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید. اما تغییرات کوچکی هم وجود دارد که می‌توانید هنگام شب امتحان کنید تا به لاغری شما کمک کند.(ادامه)
پرونده دو زن که هنگام عمل زیبایی جانشان را از دست داده بودند برای رسیدگی به دادگاه جرایم پزشکی فرستاده شد. مرگ ۲ زن به خاطر عمل لاغری
پرونده دو زن که هنگام عمل زیبایی جانشان را از دست داده بودند برای رسیدگی به دادگاه جرایم پزشکی فرستاده شد.(ادامه)
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی کمک می‌کند. شش راه نابودی چربی شکم
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی کمک می‌کند.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
مسئولان دامپزشکی مازندران می‌گویند ده‌ها نشانه ظاهری برای سلامت با بیمار بودن دام وجود دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد. نکاتی برای خرید دام مناسب برای قربانی
مسئولان دامپزشکی مازندران می‌گویند ده‌ها نشانه ظاهری برای سلامت با بیمار بودن دام وجود دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است.

نوشیدنی پرطرفداری که قند خون را تنظیم و عطش را رفع می‌کند
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است. (ادامه)
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید. کاهش وزن تا عید با چند روش ساده
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن، یکی دیگر از باورهای غذایی غلط و رایج است. کاهش وزن با مصرف شیر، یک باور اشتباه است
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن، یکی دیگر از باورهای غذایی غلط و رایج است.(ادامه)
قهرمانی بابل در کشتی آزاد جوانان مازندران قهرمانی بابل در کشتی آزاد جوانان مازندران
قهرمانی بابل در کشتی آزاد جوانان مازندران(ادامه)
با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
مصرف عرقیجات معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا از شر سنگ کلیه در امان بمانید.(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند. این کارها را انجام ندهید، "سکته" می‌کنید
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند.(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین راه برای لاغری چیست؟
طبق تحقیقات جدید دانشگاه استرالیای جنوبی، این روش راهی خوشمزه برای کاهش وزن و حفظ سلامت قلب و عروق هم است.(ادامه)
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند. هر آنچه باید در مورد خواص ادویه جات بدانید
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند.(ادامه)
خواص و مضرات انبه
(ادامه)
21 خاصیت فوق العاده کدو سبز
یکی از سبزیجاتی که در فصل تابستان به وفور دیده می‌شود کدو سبز است. کدو سبز ارزش غذایی بسیاری دارد و دارای خواص ضد پیری بوده و درمان بسیاری از بیماری‌هاست.(ادامه)
فواید فراوان خاکشیر
خاکشیر از خواص و فوایدی بسیاری برخوردار است، همچنین خاکشیر خواصی برای پوست و مو و برای زنان باردار دارد که البته این ها تنها خواص خاکشیر نیست.(ادامه)
تاثیرات غذای تند بر روی سلامت
بعضی از افراد تندی را دوست دارند و خوردن غذاهای تند را ترجیح می دهند، اما بعد از خوردن غذاهای تند اتفاقاتی در بدن می افتد که بهتر است آنها را بدانید.(ادامه)
علل سرگیجه بعد از افطار در ماه مبارک رمضان
خیلی‌ها بعد از خوردن افطاری در ماه مبارک رمضان دچار مشکل سرگیجه و بی حالی می‌شوند.(ادامه)
بهترین مواد غذایی برای صبحانه مقوی
صبحانه وعده غذایی مهمی است که حتی یک روز جهانی هم به نام آن ثبت شده است و باید دارای مواد مغذی و ترکیبات غذایی باشد تا انرژی لازم در طول روز را تامین کند.(ادامه)
بهترین زمان برای خوردن میوه
بهترین زمان خوردن میوه قبل از وعده‌های ناهار و شام است تا با مصرف آن حجم معده کاهش یابد و دیگر تمایلی به نهار و شام نداشته باشید.(ادامه)
تأثیر فوق العاده سرکه سیب برای لاغری
نتیجه یک مطالعه نشان می دهد که سرکه وزن بدن، شاخص توده بدنی و توده چربی بدن را در افراد چاق کاهش می دهد.(ادامه)
بهترین زمان خوردن میوه
بسیاری از منابع آنلاین ادعا می‌کنند اگر میوه را صبح با معده خالی بخورید یا از خوردن میوه در کنار غذاهای خاص خودداری کنید، می‌توانید از مزایای سلامتی بیشتری برخوردار شوید. (ادامه)
بهترین جایگزین شام برای کاهش وزن
تمام افرادی که به‌سلامت خود اهمیت می‌دهند باید به دنبال یک جایگزین مناسب برای وعده شام خود باشند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.