.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از خواص سیاه‌ دانه چه می‌دانید؟
سیاه‌ دانه، یکی از گیاهان دارویی قدیمی است که از گذشته تا کنون برای درمان بیماری‌هایی همچون مشکلات ریوی، تنظیم فشار خون، مشکلات گوارشی و ... مورد استفاده قرار می‌گرفته است.(ادامه)
راهکار‌های موثر برای کاهش وزن
داشتن وزن ایده‌آل یکی ازشرایط اصلی شادزیستن و زندگی سالم است و به همین منظور راهکار‌های مفید در جهت کاهش وزن را برایتان گردآوری کرده‌ایم.(ادامه)
فواید عجیب شیرین بیان
شیرین بیان جزو گیاهانی است که در درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.(ادامه)

بهترین میوه‌ها برای درمان کبد چربکبد چرب با اتخاذ یک برنامه غذایی مدون و تغییر سبک زندگی می‌تواند درمان شود، البته در صورتی که در مراحل اولیه بیماری باشد. در این مطلب، تعدادی از بهترین میوه‌هایی که برای درمان این مشکل موثر هستند ذکر شده اند. بهترین میوه‌ها برای درمان کبد چرب
بهترین میوه‌ها برای درمان کبد چربکبد چرب با اتخاذ یک برنامه غذایی مدون و تغییر سبک زندگی می‌تواند درمان شود، البته در صورتی که در مراحل اولیه بیماری باشد. در این مطلب، تعدادی از بهترین میوه‌هایی که برای درمان این مشکل موثر هستند ذکر شده اند.(ادامه)
زمان طلائی پیشگیری از بیماری خاموش پوکی استخوان
رئیس انجمن روماتولوژی گفت: بهترین زمان پیشگیری از از ابتلا به پوکی استخوان هنگامی است که تراکم استخوان شکل می‌گیرد.(ادامه)


هر ساله در تاریخ ۱۱ اکتبر مصادف با ۱۹ مهر روز جهانی چاقی با هدف ارائه راهکار‌های عملی برای بحران چاقی، افزایش آگاهی، حمایت از سیاست‌های درمانی و پیشگیرانه مربوط به چاقی گرامی داشته می‌شود. چند روش غیرمعمول برای کاهش وزن
هر ساله در تاریخ ۱۱ اکتبر مصادف با ۱۹ مهر روز جهانی چاقی با هدف ارائه راهکار‌های عملی برای بحران چاقی، افزایش آگاهی، حمایت از سیاست‌های درمانی و پیشگیرانه مربوط به چاقی گرامی داشته می‌شود. (ادامه)
هشدار دامپزشکی مازندران برای تهیه دام سالم
مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: مردم دام سالم را برای قربانی از میادین عرضه دام تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.(ادامه)
مصرف پرتقال بهترین درمان چاقی است و با مصرف آن کمبود املاح بدن برطرف و مقاومت طبیعی بدن زیاد می‌شود. بهترین میوه برای درمان چاقی و لاغری
مصرف پرتقال بهترین درمان چاقی است و با مصرف آن کمبود املاح بدن برطرف و مقاومت طبیعی بدن زیاد می‌شود.(ادامه)
خواص درمانی بیشمار گوجه سبز
خوردن گوجه سبز جذب فیبر را در بدن بالا می برد و به گوارش خوب کمک می کند. هر فرد باید برای عملکرد درست روده ها در طول فصل تابستان به طور روزانه گوجه سبز بخورد.(ادامه)
رازهای سلامت در روزه داری
فواید روزه داری از دیرباز بر بشر آشکار بوده است. در بعضی فرهنگ ها به صورت مقطعی و کوتاه‌مدت و بعضی دیگر برای چند روز پشت سر هم اقدام به ‌روزه‌داری می‌کنند.(ادامه)
چگونه از سیر برای کاهش وزن استفاده کنیم؟
در ابتدای صبح سیر خام را به همراه آب میل کنید. حتی از آن به صورت نوشیدنی استفاده کنید، تنها کافیست سیر و آب لیمو را داخل یک لیوان آب گرم بریزید و سپس محلول را بلافاصله بنوشید.(ادامه)
نوشیدنی‌هایی که سرعت لاغری‌تان را چند برابر می‌کنند
در این مطلب به معرفی سالم‌ترین نوشیدنی‌ها که به لاغری شما کمک می‌کند پرداخته شده است.(ادامه)
خواص هسته عناب و فایده های درمانی آن
عناب میوه ای زیتونی شکل با پوستی چروک خورده و رنگی مایل به قرمز و یا قهوه ای است. این میوه که در مناطق گرمسیری رشد می کند با طبعی معتدل و مربوط دارای خواص بسیاری است که در اینجا به آن اشاره می کنیم.(ادامه)
عکس/ چاق‌ترین پسر جهان
آریا پرمانا، کودک ۱۳ ساله اندونزیایی، که بیش از ۱۹۱.۹ کیلوگرم وزن داشت پس از لاغری دچار مشکلاتی نظیر افتادگی پوست شده و پزشکان امیدوارند او را درمان کنند. او ۱۰۶ کیلوگرم وزن کم کرده و هم اکنون ۸۵.۸ کیلوگرم وزن دارد و قادر است به مدرسه برود.(ادامه)
 از جمله خواص سیر ناشتا خواص آنتی بیوتیکی قوی، سلامت کبد، درمان مشکلات معده، دفع سموم بدن، کاهش وزن، رفع ریزش مو و از بین بردن جوش و آکنه صورت است.
بهترین زمان برای خوردن "سیر"
از جمله خواص سیر ناشتا خواص آنتی بیوتیکی قوی، سلامت کبد، درمان مشکلات معده، دفع سموم بدن، کاهش وزن، رفع ریزش مو و از بین بردن جوش و آکنه صورت است. (ادامه)
آیا فلفل واقعا ضد سرطان است؟
فلفل از ادویه‌هایی است که از سوی برخی از افراد به شدت محبوب است و از سوی برخی دیگر اساسا جذاب به نظر نمی‌رسد. اما یکی از مواردی که در مورد این ادویه مطرح می‌شود موضوع ضد سرطان بودن فلفل است که باعث می‌شود اشتیاق افراد برای مصرف این ادویه را افزایش دهد. (ادامه)
خروپف نشان از بروز ۸ مشکل در بدن شما دارد
ممکن است که شما خروپف خود را نشانه‌ای برای مشکل جسمانی قلمداد نکنید، حتی اگر به دلیل خرناس‌های بلند و سنگین در هنگام شب وقتی صبح از خواب بیدار می‌شود احساس بدی دارید. حتی اگر از همسر خود درباره خرناس هایتان بپرسید متوجه می‌شوید که او چقدر بابت این خرناس‌ها اذیت می‌شود.(ادامه)
آشنایی با خواص تره فرنگی؛ این سبزی معجزه آسا!
تره‌فرنگی برای تهیه انواع غذا‌ها به‌خصوص سوپ و سالاد و همچنین املت، تارت، پاستا مناسب است. ترکیبات گوگردی و آنتی‌اکسیدانی آن برای پیشگیری از سرطان و بیماری‌های دیگر موثراست. درادامه با خواص این سبزی پرطرفدار آشنا می‌شوید.(ادامه)
خواص چای سفید چیست؟
چای سفید نوعی چای است که از جوانه‌ها و گلبرگ‌های تازه گیاه چای به دست می‌آید. برای جلوگیری از اکسایش، این گلبرگ‌های تازه را در نور طبیعی آفتاب خشک کرده و سپس مراحل بعدی تهیه چای را طی می‌کنند.(ادامه)
بدبوترین چربی سوز برای لاغری سیر معرفی می شود. بدبوترین چربی سوز که فورا لاغرتان می کند
بدبوترین چربی سوز برای لاغری سیر معرفی می شود.(ادامه)
فایده و خواص سیر برای لاغری!
محققان برای هشت هفته رژیمی چاق کننده به موش‌ها دادند تا وزن آن‌ها بالا برود. سپس در ادامه برای هفت هفته در همان رژیم ۲ و یا ۵ درصد سیر اضافه کردند.(ادامه)
مهم‌ترین عوامل ایجاد سنگ کلیه چیست؟
چه عواملی در ایجاد سنگ کلیه نقش دارند؟ از چه راه‌هایی می‌توان از این عوامل جلوگیری کرد؟ تمامی جواب این سؤال‌ها را در این مقاله بخوانید.(ادامه)
خواص لوبیا قرمز برای لاغری، قلب و گوارش
پژوهشگران می‌گویند مصرف لوبیا قرمز منجر به کاهش اضافه وزن، کاهش خطر بیماری‌ها و حملات قلبی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.(ادامه)
سه سوته لاغر شوید + دستورالعمل
یکی از رژیم های کاهش وزن نوشیدنی را به شما معرفی می کند که 3 کیلو لاغری را در 2 روز ایجاد می کند . ترکیبات اصلی این نوشیدنی لاغر کننده خواص فوق العاده ای دارند.(ادامه)
عصاره‌ای که کبدتان را تمیز می‌کند
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی رب را برای تصفیه خون و پاکسازی کبد مفید دانست.(ادامه)
ویتامین C این خوراکی ۷ برابر پرتقال است!
چگونه می‌توان فقط با یک لیوان نوشیدنی به میزان ۷ برابر یک پرتقال به بدن ویتامین سی رسانید؟(ادامه)
کاهش وزن با مصرف «آووکادو» و تخم مرغ
متخصصان تغذیه برای کاهش وزن مصرف چند ماده خوراکی را معرفی می کنند.(ادامه)
۲۹ علامت پرکاری "تیروئید" + روش‌های درمانی
در این مطلب، ۲۹ علامت پرکاری "تیروئید" بیان شده و روش‌های درمان و پیشگیری از این بیماری نیز تشریح شده است.(ادامه)
بایدها و نبایدهای مصرف سالاد
پژوهشگر طب سنتی با اشاره به بایدها و نبایدهای مصرف سالاد گفت: خوردن شیر جوشیده با عسل یا نبات برای سالمندان بسیار مفید است.(ادامه)
با این میوه، ۳ روزه ۳ کیلو لاغر شوید!
لاغر شدن وقتی درست است که مواد مورد نیاز بدن هم تامین شود. لاغری با این میوه برایتان بسیار مفید است و با این میوه 3 روزه 3 کیلو لاغر می شوید!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.