.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاهش وزن با مصرف تخم مرغ
تخم مرغ سرشار از پروتئین، چربی‌های سالم، ویتامین و مواد معدنی است که می‌تواند به افراد پیروی کننده از رژیم لاغری کمک کند.(ادامه)
با حمام رفتن دیابت خود را درمان کنید
حمام با آب گرم برای ورزشکاران هم مفید است و علاوه بر کمک به رسیدن آنها به وزن مطلوب سیستم ایمنی بدن را هم تقویت می‌کند.(ادامه)
۱۵ کربوهیدرات مفید
در چند سال گذشته کربوهیدرات ها مقصر اصلی چاقی و بیماری‌هایی همچون دیابت، بیماری‌های قلبی وسایر موارد شناخته شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : وی به شهروندان توصیه کرد دام را در کشتارگاه‌های استان که با حضور بازرس دامپزشکی و ناظر شرعی روحانی انجام می‌شود ذبح و قربانی کنند..... توصیه‌های دامپزشکی مازندران درباره خرید دام در عید قربان
شمال نیوز : وی به شهروندان توصیه کرد دام را در کشتارگاه‌های استان که با حضور بازرس دامپزشکی و ناظر شرعی روحانی انجام می‌شود ذبح و قربانی کنند.....(ادامه)
استقرار اکیپ‌های سیار دامپزشکی از فردا در میادین عرضه دام
مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: دو روز قبل از عید سعید قربان اکیپ‌های سیار دامپزشکی در میادین عرضه دام مستقر می‌شوند.(ادامه)
۲۰ خاصیت شگفت‌انگیز کلم
اگر می‌خواهید درباره انواع کلم و خواص انواع کلم، انواع کلم بروکلی، انواع کلم قمری، خواص کلم بروکسل، خواص کلم پیچ برای لاغری، خواص کلم پیچ بنفش، کلم بروکسل، خواص کلم سفید و خواص کلم قرمز، خواص کلم سفید در بارداری و خواص کلم پیچ برای لاغری بدانید با ما همراه باشید.(ادامه)
۸ خاصیت آووکادو برای لاغری
یک قاشق غذاخوری گواکامولی با ۶۰ کالری می‌تواند همین مزیت را داشته باشد. اما خوردن آووکادوی تازه مزیت‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت.(ادامه)
درمان گرمازدگی با نوشیدن آب فراوان
یک کارشناس ارشد تغذیه نشانه‌های گرمازدگی را بالا رفتن درجه حرارت بدن برشمرد و گفت: افراد بدون توجه به تشنگی باید آب بنوشند.(ادامه)
قوی ترین میوه‌های لاغر کننده
مصرف میوه، یکی از راه های سالم برای کاهش وزن سریع است، اما بهترین میوه برای کاهش وزن کدام است؟(ادامه)
چگونه وزن خود را سریع و سالم افزایش دهیم؟
کمبود وزن با شاخص توده بدنی زیر 18.5 تعریف می شود. این کمترین میزان ارزیابی شده مورد نیاز برای حفظ سلامت مطلوب انسان است.(ادامه)
تاثیر خوردن آب برای لاغری و کاهش وزن
به خاطر داشته باشید که اگر مبتلا به اضافه وزن یا چاقی هستید و باید میزان چشمگیری از وزن خود کم نمائید، علاوه بر نوشیدن آب کارهای دیگری نیز باید انجام دهید.(ادامه)
۸ راه حل برای داشتن یک قلب سالم
بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل رایج مرگ در دنیا است؛ اما راه‌های زیادی برای جلوگیری از بیماری قلبی و داشتن قلبی سالم وجود دارد.(ادامه)
نکاتی که برای لاغری شکم باید به آن توجه کنید
کاهش کالری ورودی و مصرف مواد غذایی سالم، برای لاغری شکم ضروری است. افزایش مصرف میوه، سبزیجات و غلات و کاهش مصرف شکر و سایر کربوهیدارت‌ها برای لاغری شکم توصیه می‌شود.(ادامه)
چگونه بعد از ماه رمضان به تناسب اندام برسیم؟
یک متخصص تغذیه در خصوص نحوه رژیم غذایی مناسب بعد از ماه رمضان و روش‌های لاغری در این دوره توضیحاتی داد.(ادامه)
مضرات نوشیدن "آب یخ" چیست؟
نوشیدن آب همراه با یخ مضراتی از قبیل ضعف و سستی اعصاب، ضعف معده و روده، ضعف کبد، فساد رنگ صورت و بدن، کندذهنی، پف بدن و زیر چشم، گرفتگی کبدی، میگرن، گرفتگی روده، ضعف قوه جنسی و ... به همراه دارد.(ادامه)
خوراکی‌های خوشمزه با کالری کمتر از ۵۰
اگر قصد شروع یک رژیم لاغری را داشته باشید ،اطلاع از میزان کالری غذاهای مختلف بسیار مهم است در این مقاله به معرفی خوراکی‌هایی با کالری کمتر از ۵۰ خواهیم پرداخت.(ادامه)

نارسایی کبد خوردن هر نوع خوراکی را منع می کند اما گریپ فروت به پاکسازی آن کمک می کند. پاکسازی کبد با این میوه!
نارسایی کبد خوردن هر نوع خوراکی را منع می کند اما گریپ فروت به پاکسازی آن کمک می کند.(ادامه)
هفت خوراکی چربی سوز را بشناسید
خوراکی همیشه چاق کننده و دردسرساز نیستند. در آن‌ها رازهایی نهفته است که با کشف آنها، بدنی سالم و اندامی متناسب خواهید داشت.(ادامه)
کاهش وزن با میوه انجیر
یکی از مهم‌ترین خواص انجیر لاغری و کاهش وزن است.(ادامه)
۵ علامت که نشان می‌دهد برای لاغر شدن باید بیشتر بخورید
این تفکر که برای لاغر شدن باید گرسنگی کشید منسوخ شده است. اگر مصرف برخی مواد غذایی را کاهش دهید مغزتان دچار کمبود انرژی و مواد مغذی می‌شود و سردرد به سراغتان می‌آید.(ادامه)
با این ترفند‌ها ۱۲۰ سال عمر کنید!
محققان دریافته‌اند الگوی غذایی سالم در کاهش روند پیری و سلامت افراد حتی در دوران سالمندی بسیار نقش دارد و بهترین زمان آغاز سبک تغذیه سالم و البته زندگی سالم، دوران جنینی است. (ادامه)
بهترین زمان برای خوردن میوه
اگر موقع نامناسبی میوه بخورید ممکن است تمام فوایدی که دارد از بین برود. مهم است بدانیم بهترین زمان برای خوردن میوه چه زمانی است؟(ادامه)
۵ نوع چای برای کاهش وزن و چربی سوزی
یک فنجان چای دم کرده برای گلو درد، گرم شدن در شب‌های سرد زمستانی و البته کاهش وزن و چربی سوزی مفید است.(ادامه)
چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟
تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه اظهار کرد: یکی از عوامل بروز چاقی در افراد عادت بد غذا خوردن در وعده‌های مختلف روزانه است که اگر این کار اشتباه ترک نشود، منجر به بروز چاقی و اضافه وزن در افراد می‌شود.(ادامه)
این شوخی‌ها را با همسرتان نکنید!
بعضی مردان با همسر خود درباره موضوعاتی مانند ازدواج مجدد، رفتار و چهره دختران دیگر شوخی می کنند تا خود را بیشتر در دل همسرشان جا کنند غافل از این که این گونه سخنان برای خانم ها اصلا شوخی محسوب نمی شود.(ادامه)
۷ رازکاربردی آلوئه‌ورا
کرم‌های تسکین‌دهنده و کاهنده التهابی که از آلوئه‌ورا گرفته می‌شود شهره خاص و عام است. نوشیدنی آن هم این روز‌ها در هر سوپرمارکتی یافت می‌شود و از شرق تا غرب کسی نیست که از خواص بی‌شمار این گیاه معجزه‌آسا نشنیده باشد.(ادامه)
حجامت؛ اولین قدم پاکسازی مزاج نیست
دستیار طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: حجامت؛ اولین قدم پاکسازی مزاج نیست.(ادامه)
این علائم هشدار می دهند که کبدتان پر از سم است!
کبد یک عضو حیاتی است.(ادامه)
رییس شبکه هپاتیت کشور راه‌های پیشگیری از سرطان کبد را تشریح کرد و گفت: یکی از علل مهم سرطان کبد ابتلا به هپاتیت سی است. چگونه از بروز سرطان کبد پیشگیری کنیم؟
رییس شبکه هپاتیت کشور راه‌های پیشگیری از سرطان کبد را تشریح کرد و گفت: یکی از علل مهم سرطان کبد ابتلا به هپاتیت سی است.(ادامه)
رییس شبکه هپاتیت کشور چند راهکار برای پیشگیری از سرطان کبد ارایه کرد. علایم سرطان کبد
رییس شبکه هپاتیت کشور چند راهکار برای پیشگیری از سرطان کبد ارایه کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.