.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بسیارند از اینگونه تصادفات در كشور ما كه هرساله سرمایه های كشور را به راحتی به كام مرگ می‌كشاند در حالیكه با صرف سرمایه ملی سالیان طول می‌كشد تا افرادی با تجربه و تحصیل كرده جایگزین کرد..... کاهش تلفات رانندگی با همكاری مردم ، نهادها وهمه ارگان ها دست یافتنی است
شمال نیوز : بسیارند از اینگونه تصادفات در كشور ما كه هرساله سرمایه های كشور را به راحتی به كام مرگ می‌كشاند در حالیكه با صرف سرمایه ملی سالیان طول می‌كشد تا افرادی با تجربه و تحصیل كرده جایگزین کرد.....(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد.
آخرين فصل حضور (يادداشت)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد. (ادامه)
شمال نیوز : در بهشهر بودیم و می‌خواستیم به مشهد برویم كه رادیو اعلام كرد كه: این صدای انقلاب اسلامی ایران است! پدر تصمیم گرفتند دو روز در بهشهر بمانند و كمی به اوضاع سر و سامان بدهند و بعد به مشهد برویم..... فرزند شهید هاشمی نژاد : پدرم ساواک را می‌پیچاند
شمال نیوز : در بهشهر بودیم و می‌خواستیم به مشهد برویم كه رادیو اعلام كرد كه: این صدای انقلاب اسلامی ایران است! پدر تصمیم گرفتند دو روز در بهشهر بمانند و كمی به اوضاع سر و سامان بدهند و بعد به مشهد برویم.....(ادامه)
بر غريبى حسين و درد او گريه كنيد!(يادداشت)
(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
مدير كل پزشكي قانوني استان تعداد فوتی های ناشی از تصادف در هفته نخست تعطیلات را 13نفر اعلام کرد. 13نفر بر اثر تصادف در تعطیلات هفته نخست امسال فوت کردند
مدير كل پزشكي قانوني استان تعداد فوتی های ناشی از تصادف در هفته نخست تعطیلات را 13نفر اعلام کرد.(ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر عمادی ادامه داد: تیم پزشکی پس از معاینه و درمان مجروحان و بیماران روستای زرده با حضور در منزل خانواده شهید سیدفریدون حسینی که در دوران دفاع مقدس این خانواده 7 شهید تقدیم کشور کرده و در زلزله اخیر نیز سه تن از عزیزان‌شان «پدر، دختر و پسر» را از دست داده‌اند حضور یافته و با ایشان اظهار همدردی کردند..... حضور پزشک بدون مرز مازنی به‌همراه تیم پزشکی در مناطق زلزله‌زده+تصاویرو تکمیلی
شمال نیوز : دکتر عمادی ادامه داد: تیم پزشکی پس از معاینه و درمان مجروحان و بیماران روستای زرده با حضور در منزل خانواده شهید سیدفریدون حسینی که در دوران دفاع مقدس این خانواده 7 شهید تقدیم کشور کرده و در زلزله اخیر نیز سه تن از عزیزان‌شان «پدر، دختر و پسر» را از دست داده‌اند حضور یافته و با ایشان اظهار همدردی کردند.....(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
علت و مقصر سقوط اتوبوس ولوو به دره آبعلي اعلام شد
شمال نیوز : فرمانده پليس راه شرق استان تهران علت قطعي سقوط اتوبوس ولوو به دره آبعلي را اعلام كرد. (ادامه)
جزييات حادثه دلخراش مرگ ٧ عابر پياده در ايرانشهر
شمال نیوز : تصادف يك دستگاه سواري پژو ٤٠٥ با عابران پياده، دراستان سيستان و بلوچستان منجر به كشته شدن ٧ نفر و مجروح شدن ٢ نفر شد كه توسط وسایل نقلیه امدادی به مراکز درمانی منتقل شده اند. (ادامه)
چه تضمینی بر عدم تكرارِ سوگ «آتنا»هاست؟(ديدگاه)
(ادامه)
45 فوتی در تصادفات رانندگی
45 نفر اسفند پارسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.(ادامه)
افزایش 16 درصدی مرگ موتورسواران مازندرانی بر اثر تصادفات رانندگی
مدیر كل پزشكی قانونی مازندران گفت: در این استان در 10 ماهه سالجاری تعداد 137 نفر موتور سوار جان خود را ازدست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش داشت...(ادامه)
دفتر زندگی پرافتخار روحانی شهید؛ یونس یونسی
(ادامه)
مرگ 127 موتور سوار در مازندران
127 موتور سوار 9 ماه امسال در مازندران به علت تصادف جان خود را از دست دادند.(ادامه)
در 6 بهمن سال 60 در آمل چه گذشت؟(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی که از روز دوشنبه به دلیل مشکلات ناشی از عارضه گوارشی و با حالت شوک و عفونت از قم با آمبولانس به بیمارستان لاله در تهران بستری شده و بر اثر این شرایط دچار سکته قلبی نیز شده بود، دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت.
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی دعوت حق را لبیک گفت + زندگینامه(خبر)
حضرت آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی که از روز دوشنبه به دلیل مشکلات ناشی از عارضه گوارشی و با حالت شوک و عفونت از قم با آمبولانس به بیمارستان لاله در تهران بستری شده و بر اثر این شرایط دچار سکته قلبی نیز شده بود، دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت. (ادامه)
کاهش 9درصدی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران
مدیر کل پزشكی قانونی استان مازندران از كاهش 9درصدی مرگ و میرناشی از تصادفات رانندگی درمهر ماه سالجاری نسبت به زمان مشابه آن در سال قبل خبر داد.(ادامه)
نگاه امام خمینی به قیام عاشورا؛ هم عارفانه هم فقيهانه(يادداشت)
(ادامه)
مازندران رتبه اول کاهش کشته های جاده ای
مازندران رتبه اول در كاهش كشته ها ی جاده ای را كسب كرد.(ادامه)
موتور همچنان صدرنشین تصادفات جاده ای شمال
50 موتور سوار مازندرانی چهار ماه امسال در حوادث رانندگی كشته شدند.(ادامه)
شکار پلنگ در چهاردانگه ساری + تصاویر
يک قلاده پلنگ ماده به دست شكارچيان متخلف در مناطق جنگلى ول آغوز چهاردانگه ساری كشته شد.(ادامه)
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد! فریاد این شهید هنوز در گوش آیت‎الله خامنه ‎ای مانده است+تصاویر
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد!(ادامه)
علی(ع) در لحظات آخر عمر ما را به چه سفارش‌ نمودند؟ (ديدگاه)
(ادامه)
همسركشی به خاطر عضويت در تلگرام
مرد كه در برابر بازپرس ويژه قتل پايتخت چاره‌اي جز اعتراف نداشت اظهارات خود را اين‌طور شروع كرد كه همسرم در گروه‌هاي تلگرامي زيادي عضو بود (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.