.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصادف در جاده كياسر با 2 كشته
برخورد سه دستگاه خودرو در محور كياسر در استان مازندران دو كشته و پنج زخمي برجاي گذاشت.(ادامه)
عکس: واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان دختر در تربت حیدریه
ساعت 16:45 عصر دیروز يك دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر دبیرستانی در كيلومتر ٢٥ كمربندي تربت حيدريه واژگون شد. این اتوبوس حامل 44 سرنشين دختر يكي از هنرستان هاي شهركرد بوده که متاسفانه تاکنون 2 تن كشته و 20 تن مجروح شدند.(ادامه)
يك رئيس شوراي شهر كشته شد
شنیده شد که مهدي درستي رئيس شوراي جوان شهر را كه به اتفاق خانواده به تفريح رفته بود با عده‌اي جوان مزاحم درگير شد و به‌طور ناجوانمردانه به قتل رسيد. (ادامه)
هر جانداری بوی بهشت را می شنود جز این گروه!
حضرت صادق (ع) فرمودند: «چون روز قيامت شود، پرده از پرده‏ هاى بهشت را كنار زنند، پس هر جاندارى بوى آن را از مسافت پانصد سال راه بشنود، جز يك دسته». (ادامه)
اعزام تيم ۳۰ نفره آتش نشاني ساري براي يافتن اجساد زائران كربلا
شمال نیوز : مدیرعامل آتش نشانی ساری افزود: پس از حادثه دلخراش سقوط ميني‌بوس حامل ۱۸ زائر پياده فريدونكناري اربعين حسيني كه در محور هراز اتفاق افتاد ۶ زائر نجات يافته ، ۹ زائر كشته و ۳ نفر مفقود شده و جستجو براي يافتن آنها ادامه دارد .(ادامه)
آداب و اعمال مخصوص روز اربعین
زیارت امام حسین علیه السلام و زیارت اربعین از مهمترین اعمالی است که در کتب ادعیه بر خواندن آنها در روز بیستم صفر تأکید شده است. (ادامه)
ماجرای شورش اسرای عراقی در گرگان چه بود؟
ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوم فروردین سال 59 که اولین سرباز عراقی اسیر می شود تا پایان سال 82 در یک دوره زمانی بیست و چهار ساله، مسئولیت نگهداری اسرای عراقی را عهده دار بود.(ادامه)
کاهش 6 درصدی مرگ مازندرانی‌‌ها بر اثر تصادف
(ادامه)
به ميدان رفتن حضرت على ‏اكبر(ع)(مقتل)(يادداشت)
(ادامه)
سوره حسین بن علی علیه السلام در قرآن
برخي از آياتي كه براساس روايات اسلامي يكي از مصاديق آن امام حسين‌است.(ادامه)
یک روزنامه بخاطر تيترش دادگاهي شد
جلسه امروز دوشنبه 20 مهر هیئت نظارت بر مطبوعات با حضور اعضا بیشتر به مباحث نظارتی اختصاص یافت.(ادامه)
دكتر ناصر قربان نيا دانشيار حقوق بين الملل دانشگاه مفيد قم و عضو هيات تحريريه پژوهشنامه حقوق تطبيقي دانشگاه مازندران و اهل شهرستان چالوس، در فاجعه خونبار رمي جمرات در سرزمين منا دعوت حق را لبيك گفت و به ديار معبود شتافت. نخبه ی دانشگاه مازندران در جمع كشته شدگان سرزمين منا
دكتر ناصر قربان نيا دانشيار حقوق بين الملل دانشگاه مفيد قم و عضو هيات تحريريه پژوهشنامه حقوق تطبيقي دانشگاه مازندران و اهل شهرستان چالوس، در فاجعه خونبار رمي جمرات در سرزمين منا دعوت حق را لبيك گفت و به ديار معبود شتافت.(ادامه)
شواهدی بر احتمال توطئه در حوادث مکه و منا
فاجعه منا که منجر به کشته شدن صدها نفر از زایران بیت‌الله الحرام شد، پس از فاجعه سقوط دکل و جرثقیل‌های ساختمانی در بیت‌الله‌الحرام، مراسم حج امسال را به یکی از بدترین سال‌های تاریخ حج تمتع تبدیل کرده است. ولي در‌اين‌باره بايد چند نكته را مورد توجه قرار داد.(ادامه)
مبلغ دیه زائران فوت‌ شده در حادثه مکه
شرکت بیمه طرح توسعه مسجدالحرام ملزم به پرداخت دیه به بازماندگان زائران فوت شده در حادثه روز جمعه شده است.(ادامه)
مرد شیشه‌ای سر از تن پدرش جدا کرد
مرد جنایتكار كه دوست و پدرش را به قتل رسانده بود، به قصاص محكوم شد. (ادامه)
رابطه پنهانی مرد افغان با زن ایرانی منجر به جنایت شد
مرد جوانی كه بعد از ارتباط با دختر جوان او را كشت و جسدش را در باغ دفن كرد، در دادگاه كیفری استان تهران به قصاص محكوم شد. (ادامه)
عليرضا يونسي رستمي در استقبال از شهيدان دريا دل غواص(يادداشت)
عليرضا يونسي رستمي(ادامه)
آشنایی با گروهی خطرناك‌تر از داعش
اين دومين بار است كه منابع امريكايي از عمليات موفقيت‌آميز خود براي كشتن رهبر گروه تندرو موسوم به خراسان در سوريه خبر مي‌دهند.(ادامه)
تصویر/ سلفی کردها لحظاتی پیش از انفجار
(ادامه)
آقازاده ها چه ماشینی سوار می‌شوند+عکس
پسران مسئولان ورزش بیشتر از اینکه به خاطر فعالیت‌های اقتصادی یا اجتماعی‌شان شناخته‌شده باشند، با ماشین‌‌هایی که سوار می‌شوند مورد توجه هستند.(ادامه)
باهنر: كارگردان اصولگرايانم نه هنرپيشه آنها
محمدرضا باهنر، با سابقه هفت دوره حضور در مجلس از اين حيث يكي از منحصر به فردترين سياستمداران ايراني است. او در طول اين سال‌هاي حضور در مجلس رفته رفته از يك نماينده صرف به يكي از تاثيرگذارترين چهره‌هاي اصولگرا تبديل شد و تا جايي پيش رفت كه پس از فوت مرحوم عسگراولادي دبيركلي جبهه پيروان خط امام و رهبري را در اختيار گرفت. او در ماه‌هاي اخير كه بحث داغ فعالين سياسي چيزي جز انتخابات مجلس آتي نيست تلاش چشمگيري براي انسجام اصولگرايان به خرج داده است. سياستمدار كرماني اصولگرايان البته فراز و فرودهاي متعددي را هم طي همين چند ماه تجربه كرده است. (ادامه)
تعرض به دختر ١٩ساله در پاتوق شيشه‌اي
«لكه‌هاي خون روي تار برداشته شده از جسد و خون روي آلت قتاله - كارد آشپزخانه - از نوع A بوده و خون مقتول است. متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف و علت آن را «تلاش مقتول براي تعرض به خود» اعلام كرده است.» (ادامه)
زن، قاتل شوهرش را در دادگاه به آغوش كشيد
قضات دادگاه، گوش خود را به زبان يكديگر سپردند. مي‌خواستند حكم متهم را صادر كنند. آنها اختيار داشتند از سه سال تا ١٠ سال زندان براي عليرضا ببرند. همهمه بر جلسه حاكم شد. صداي بستن دستبند بر دستان متهم در فضا پيچيد (ادامه)
كوروش غفاري چراتي
هلال سرخ ،نشان مهرورزي(يادداشت)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
كاهش 16 درصدي مرگ های ناشي از سلاح سرد در مازندران
(ادامه)
زمزمه های استیضاح وزیر راه
مسکن مهر که به گفته کارشناسان نزدیک به چند ده هزار میلیارد تومان سرمایه کشور را در ید قدرت خود گرفته بود، این روزها حال و روز خوبی ندارد. بعضی مواقع نام آن عوض می شود و برخی مواقع بی مهری های پیاپی مسئولین. شاید این نیز دلیل خوبی برای ورود کنندگان به پرونده استیضاح آخوندی باشد. اوضاع وزیر راه شاید از بی راهه ناخواسته استیضاح ورود کرده و او را تا آستانه بی وزارتی بکشاند.(ادامه)
راز سقوط هواپیمای آلمانی فاش شد
(ادامه)
کاهش 24 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درهفته اول تعطيلات نوروزي93
(ادامه)
كشته شدن قهرمانان المپيك + تصاوير
اخیرا بالگردی در آرژانتین سقوط کرده که قهرمانان مشهور فرانسوی هم در میان قربانیان این سانحه دیده می شوند.(ادامه)
شمال نیوز : رئيس پليس استان سمنان خاطر نشان ساخت: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود برخورد و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد.....
راز مرگ دو برادر ساروی در سمنان فاش شد !
شمال نیوز : رئيس پليس استان سمنان خاطر نشان ساخت: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود برخورد و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد..... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.