.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روزشمار انقلاب اسلامی / 17 بهمن57
(ادامه)
کاهش فوت ناشی از تصادفات رانندگی در آذر
(ادامه)
زنداني گيلاني در مرخصي دو نفر را كشت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
كسی كه سر میرزا كوچک‌خان را برید +عکس
(ادامه)
حدیث روز/ چند نصیحت زیبا از امام جعفر صادق(ع) به فرزندشان امام کاظم(ع)
پسرم، هر كس كه پرده عصمت غير را بدرد زشتي‌هاى خانه او دريده خواهد شد و هر كس شمشير ستم را از غلاف بكشد خودش به آن كشته مى‏‌گردد و هر كس براى برادرش چاهى بكند خودش در آن سقوط مى‌‏نمايد و هر كس با سفيهان همكلام گردد حقير مى‌‏شود. (ادامه)
عکس/ كسی كه سر میرزا كوچك خان را برید
(ادامه)
از انتشار تصاویر جعلی جنازه بن لادن تا بدل‌های صدام و مرگ ابوبکر البغدادی
این روزها خبر زخمی شدن، به هلاکت رسیدن و یا حتی جان سالم به در بردن ابوبکر البغدادی خلیفه خدخوانده داعش جزء خبرهای پربازدید سایت‌ها و خبرگزاری‌های منطقه‌ای و بین المللی است. خبری که حتی توسط سخنگوی این گروه تروریست تائید شده و مقامات رسمی عراق هم در اظهار نظرهای متفاوت این خبر را تائید کرده‌اند. اما اینکه آیا اببوبکر البغدادی به هلاکت رسیده است یا نه سوالی است که ذهن افکار عمومی دنیا را مشغول خود کرده است. (ادامه)
تصادف در جاده فيروزكوه با 9 كشته ومجروح
(ادامه)
طرح/ فَقَطَعُوهُ بسُیوفَهُم اِرباً اِرباً
(ادامه)
مرگ 99 نفراز عابران پياده در پنج ماهه امسال
(ادامه)
تک بیت‌هایی که برای سلامت رهبری منتشر شد
با اینکه رهبرمعظم انقلاب پیش از عمل از ساده بودن آن خبر داده بودند و تصاویری که بعد از عمل موفقیت آمیز نیز حکایت از سلامت کامل ایشان داشت، دل ایرانیان و شیعیان جهان آرام نگرفت و آنان برای سلامتی کامل ایشان دست به دعا برداشتند، صلوات نذر کردند و حتی روزه گرفتند تا رهبر عزیزشان هرچه زودتر لباس عافیت به تن کند.(ادامه)
23درصد تلفات حوادث رانندگي، جوان هستند
(ادامه)
بررسی عفو ابن ملجم و قصاص او توسط امام حسن(ع)(يادداشت)
(ادامه)
يادم نمي رود هر وقت شهرداران گذشته را نقدي كردم شما شديداً مخالفت مي كرديد ! هرگاه شهردار جديد نصب مي كرديم تعريف و تمجيد ميكرديد ! حتي روزي مي گفتيد عبوري ! عبوري !!!( وِه كه وَچه هَستِه ) امروز آنچنان  سخن سرايي و غش مي كني كه مي گويي بايد او را استاندارش كني .. اعتدال يعني ؛ جان دادن از ما و نوش جان از شما و دوستانتان !
يادم نمي رود هر وقت شهرداران گذشته را نقدي كردم شما شديداً مخالفت مي كرديد ! هرگاه شهردار جديد نصب مي كرديم تعريف و تمجيد ميكرديد ! حتي روزي مي گفتيد عبوري ! عبوري !!!( وِه كه وَچه هَستِه ) امروز آنچنان سخن سرايي و غش مي كني كه مي گويي بايد او را استاندارش كني ..(ادامه)
قربانیان توفان: کسی از ما یاد نکرد
هيچكس پيگير ماجراي ما نشده و حتي يك پيام تسليت نيز به دستمان نرسيده، در واقع تمام اطلاعات ما از اين ماجرا همان‌قدري است كه در رسانه‌ها خوانده و ديده‌ايم(ادامه)
طباطبایی: در صدد رصد محبوبیت احمدی‌نژادم
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: آنها كه تا اتفاقي در تهران رخ مي دهند خواستار استعفا و اگر جرات پيدا كنند استعفای شهردار تهران را خواستار مي شوند اكنون زبان به كام گرفته اند. چرا کسی برای کشته شدگان طوفان، سیل راه آهن و.. استعفا نمی دهد؟
شمال نیوز: آنها كه تا اتفاقي در تهران رخ مي دهند خواستار استعفا و اگر جرات پيدا كنند استعفای شهردار تهران را خواستار مي شوند اكنون زبان به كام گرفته اند. (ادامه)
باران استان گلستان را زمين‌گير كرد
به دنبال بارش‌هاي شديدي كه از عصر پنجشنبه در سطح استان گلستان آغاز شده است، چهار رودخانه در علي آباد كتول، راميان و آزادشهر طغيان كردند.(ادامه)
درس های " سوم خرداد" برای مدیران جمهوری اسلامی(ديدگاه)
(ادامه)
آتش سوزي دشت ناز میاندرود تلفات جاني نداشت
(ادامه)
35درصدکشته شدگان حوادث رانندگی زنان هستند
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
رتبه اول كاهش تلفات رانندگي درسال درگلستان92
(ادامه)
آمل رکورد دار تصادفات نوروزی
(ادامه)
نصب بنرهای ضداشتون در تهران+تصویر
پس از نصب بنرهاي «صداقت آمريكايي» در تهران كه در آن از مذاكرات هسته‌اي دولت انتقاد شده بود، در بنرهاي جديد به ديدارهاي غيرسياسي كاترين اشتون در تهران حمله شده است.(ادامه)
«اشتون» هم روی«بیلبورد» رفت
بسياري از اعضاي شوراي شهر از هرگونه اظهارنظري درباره اين بنرها خودداري كردند. آنان حتي حاضر به پاسخ به اين پرسش نبودند كه آيا مديريت شهري حق دارد در سياست خارجي دخالت يا درباره آن اظهارنظر كند؟(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.