.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. رژیم مستأصل پایش را از گلیمش درازتر کند، قطعش می‌کنیم
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
طبق گفته‌های امیر قلعه‌نویی احتمالاً یک مربی جدید به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد. پیشنهاد غیر منتظره قلعه‌نویی به سرمربی سابق پرسپولیس؟
طبق گفته‌های امیر قلعه‌نویی احتمالاً یک مربی جدید به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد.(ادامه)
بازیکن سابق تیم ملی و کارشناس فوتبال با بیان این که در حذف و ناکامی تیم ملی یک نفر به تنهایی مقصر نیست گفت: در مورد انتقاداتی که مطرح می شود سرمربی تیم ملی باید شفاف‌سازی کند. مقصر حذف تیم ملی فوتبال یک نفر نیست/قلعه‌نویی باید شفاف‌سازی کند
بازیکن سابق تیم ملی و کارشناس فوتبال با بیان این که در حذف و ناکامی تیم ملی یک نفر به تنهایی مقصر نیست گفت: در مورد انتقاداتی که مطرح می شود سرمربی تیم ملی باید شفاف‌سازی کند.(ادامه)
مهدی طارمی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد. (عکس) مهدی طارمی ضعیف‌ترین بازیکن ایران شد
مهدی طارمی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد.(ادامه)
مهم‌ترین تغییر تیم ملی در بازی با قطر
(ادامه)
درد سر شیرین قلعه نویی برای بازی با قطر
دست امیر قلعه نویی برای بازی با قطر در خط حمله کاملاً باز است.(ادامه)
رئیس جمهور در تماسی تلفنی با سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال از تلاش‌ها و زحمات آنان برای کسب نتایج مطلوب و شاد کردن دل مردم قدردانی کرد. تقدیر رئیس جمهور از سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال
رئیس جمهور در تماسی تلفنی با سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال از تلاش‌ها و زحمات آنان برای کسب نتایج مطلوب و شاد کردن دل مردم قدردانی کرد.(ادامه)
فدراسیون فوتبال ایران طی نامه‌ای رسمی به کارت زرد نخست مهدی طارمی در دیدار با سوریه اعتراض کرد. اعتراض رسمی ایران به کارت زرد طارمی
فدراسیون فوتبال ایران طی نامه‌ای رسمی به کارت زرد نخست مهدی طارمی در دیدار با سوریه اعتراض کرد.(ادامه)
یک رسانه عربی از ترکیب احتمالی سوریه مقابل ایران در جام ملت های آسیا رونمایی کرد. تاکتیک سوریه برای دیدار با ایران چیست؟
یک رسانه عربی از ترکیب احتمالی سوریه مقابل ایران در جام ملت های آسیا رونمایی کرد.(ادامه)
ستاره تیم ملی سوریه در آستانه دیدار با تیم ملی کشورمان مصدوم شد. شوک به سوریه قبل از دیدار با ایران
ستاره تیم ملی سوریه در آستانه دیدار با تیم ملی کشورمان مصدوم شد.(ادامه)
وضعیت بازیکنان تیم ملی ایران چاره ای جز تغییر دوباره ترکیب این تیم برای کادر فنی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را نمی گذارد. ترکیب تیم ملی برابر سوریه تغییر می‌کند/ محروم به مصدوم اضافه شد!
وضعیت بازیکنان تیم ملی ایران چاره ای جز تغییر دوباره ترکیب این تیم برای کادر فنی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را نمی گذارد.(ادامه)
تیم ملی امارات یکی از بازیکنان کلیدی اش را برای بازی با ایران از دست داد. شوک به امارات قبل بازی با ایران
تیم ملی امارات یکی از بازیکنان کلیدی اش را برای بازی با ایران از دست داد.(ادامه)
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارد، به مدیر برنامه‌هایش اختیار داد تا پیش قرارداد پیوستن به تیم اینتر ایتالیا را امضا کند. مهدی طارمی با اینتر ایتالیا به توافق رسید
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارد، به مدیر برنامه‌هایش اختیار داد تا پیش قرارداد پیوستن به تیم اینتر ایتالیا را امضا کند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. « سوادکوه » نگین سبز انگشتری مازندران زیبا
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در استان تاکید کرد. آیت الله لائینی: دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در استان تاکید کرد.(ادامه)
برخلاف مسائل مطرح شده در خصوص علت غیبت مهدی طارمی در تمرین روز گذشته تیم ملی، دلیل اصلی سفر یک روزه او به تهران در جریان اردوی کیش مشخص شد. طارمی پدر نشده؛ دلیل اصلی سفر او مشخص شد
برخلاف مسائل مطرح شده در خصوص علت غیبت مهدی طارمی در تمرین روز گذشته تیم ملی، دلیل اصلی سفر یک روزه او به تهران در جریان اردوی کیش مشخص شد.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
تست روانشناسی؛ چقدر از زندگی خود راضی هستید؟
انجام تست شخصیت رضایت از زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر درک کنید و با درونی‌ترین احساسات خود در تماس باشید.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی برای دو دیدار برابر هنگ کنگ چین و ازبکستان اعلام کرد. فهرست تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی برای دو دیدار برابر هنگ کنگ چین و ازبکستان اعلام کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.