.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدت قرارداد قلعه‌نویی با تیم ملی مشخص شد
براساس توافق انجام شده، قرارداد اولیه قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال تا جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت دو طرف، تا جام جهانی تمدید می‌شود.(ادامه)
 امیر قلعه‌نویی، سرمربی اسبق تیم‌های استقلال و سپاهان و سرمربی گل‌گهر در لیگ امسال دقایقی پیش رسما به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شد
امیر قلعه‌نویی، سرمربی اسبق تیم‌های استقلال و سپاهان و سرمربی گل‌گهر در لیگ امسال دقایقی پیش رسما به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.(ادامه)
سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی هدایت اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه «ایرانی» خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد. قلعه‌نویی به نیمکت تیم ملی نزدیک‌تر شد
سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی هدایت اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه «ایرانی» خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سبرجان همچنان تنها گزینه ایرانی و جدی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی است. گزینه‌ جدی هدایت تیم ملی
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سبرجان همچنان تنها گزینه ایرانی و جدی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی است.(ادامه)
فدراسیون فوتبال بین سه راهی/ فدراسیون فوتبال بین سه راهی
اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اصرار دارند مدیران فدراسیون یک مذاکره رو در رو با امیر قلعه نویی داشته باشند و سوتفاهم های ایجاد شده در ماجرای برنامه خواستن از گزینه های ایرانی تیم ملی که موجب دلخوری شدید قلعه نویی شده بود را برطرف کنند.(ادامه)
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند  .... « توسعه مازندران » و حلقه مفقوده ای به نام گردشگری روستایی !
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند ....(ادامه)
در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس (ع) منتشر شد. جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس(ع)
در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس (ع) منتشر شد.(ادامه)
وزارت مهاجرین طالبان گفته که «۷۶۱ تن» بازگشت کنندگان برای دریافت کمک به دفتر سازمان بین‌المللی مهاجرت (ای‌او‌ام) معرفی شده‌اند. طالبان: در سه روز اخیر ۷ هزار مهاجر از ایران به افغانستان بازگشته‌اند
وزارت مهاجرین طالبان گفته که «۷۶۱ تن» بازگشت کنندگان برای دریافت کمک به دفتر سازمان بین‌المللی مهاجرت (ای‌او‌ام) معرفی شده‌اند.(ادامه)
دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان مذاکره این مربی برای نیمکت تیم ملی ایران را تایید کرد. این استقلالی سرمربی بعدی تیم ملی ؟
دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان مذاکره این مربی برای نیمکت تیم ملی ایران را تایید کرد.(ادامه)
فدراسیون فوتبال رایزنی‌ و مذاکرات ابتدایی خود را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی آغاز کرده و اولویت آنها به شرط فراهم شدن همه شرایط، جذب مربی خارجی است. ۵+۱ گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران
فدراسیون فوتبال رایزنی‌ و مذاکرات ابتدایی خود را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی آغاز کرده و اولویت آنها به شرط فراهم شدن همه شرایط، جذب مربی خارجی است.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
تیم مازندران به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور رسید. قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد کشور
تیم مازندران به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور رسید.(ادامه)
عقب‌نشینی جامعه ایرانی از عفاف و حجاب برای دشمن از این جهت اهمیت دارد که چادر و روسری بانوان محجبه را، پرچم قلعه استراتژیک خانواده می‌داند؛ دژ مستحکمی که بر محور زن اصیل ایرانی-اسلامی شکل گرفته و گسترده می‌شود. هشتگ، زن غربی(ديدگاه)
عقب‌نشینی جامعه ایرانی از عفاف و حجاب برای دشمن از این جهت اهمیت دارد که چادر و روسری بانوان محجبه را، پرچم قلعه استراتژیک خانواده می‌داند؛ دژ مستحکمی که بر محور زن اصیل ایرانی-اسلامی شکل گرفته و گسترده می‌شود.(ادامه)
قرار است اعضای هیأت‌مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه بدهند و یکی از موارد مهمی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ماندن یا قطع همکاری با ساپینتو است. جلسه سرنوشت ساز در باشگاه استقلال
قرار است اعضای هیأت‌مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه بدهند و یکی از موارد مهمی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ماندن یا قطع همکاری با ساپینتو است.(ادامه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم. نقدی بر اسطوره‌سازی شتاب زده از شهید سلیمانی(ديدگاه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم.(ادامه)

او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. جان فدا / رهبر انقلاب: قاسم سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام بود/ وصیت سردار: امروز قرارگاه حسین‌ بن علی، ایران است/ بدانید جمهوری اسلامی حرم است
او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.(ادامه)
دروازه بان سابق استقلال در مورد آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس صحبت کرد. پرسپولیسی ها به دیاباته دل خوش نکنند
دروازه بان سابق استقلال در مورد آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.(ادامه)
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود عنوان کرد: توان تحمل دشمنان از جنگ سی و سه روزه به دو روز رسیده است و این از اثرات این انقلاب اسلامی، اثرات اسلام بر ایران و استحکام ایران است. ماجرای جنایت‌ تکفیری‌ها در قتل یک کودک از سردار سلیمانی
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود عنوان کرد: توان تحمل دشمنان از جنگ سی و سه روزه به دو روز رسیده است و این از اثرات این انقلاب اسلامی، اثرات اسلام بر ایران و استحکام ایران است.(ادامه)
مردی در کشور تایلند اخیراً توجهات زیادی را در فضای مجازی دریافت کرده است. همه چیز از آنجا شروع شد که او عکس خودش را در حال گشت و گذار با هشت همسرش به اشتراک گذاشت؛ هشت همسری که ظاهرا همگی با یکدیگر به خوبی کنار آمده اند. این مرد و ۸ زنش در یک خانه زندگی می کنند +عکس
مردی در کشور تایلند اخیراً توجهات زیادی را در فضای مجازی دریافت کرده است. همه چیز از آنجا شروع شد که او عکس خودش را در حال گشت و گذار با هشت همسرش به اشتراک گذاشت؛ هشت همسری که ظاهرا همگی با یکدیگر به خوبی کنار آمده اند.(ادامه)
جدول لیگ برتر ۲۲ در پایان هفته سیزدهم
پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان صدرنشین شراکتی لیگ برتر در هفته سیزدهم هستند ولی اگر تیم قلعه‌نویی بازی عقب افتاده در خانه آلومینیوم اراک را ببرد، هردو تیم تهرانی از صدر خواهند افتاد(ادامه)
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود. گذر ساکت الهامی به نساجی افتاد
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود.(ادامه)
گزینه‌های جدید سرمربیگری تیم ملی معرفی شدند
وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ نامشخص است. رییس فدراسیون فوتبال در این وضعیت گزینه‌های احتمالی نیمکت تیم ملی را معرفی کرده است.(ادامه)
مرمت قلعه تاریخی مارکوه
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از مرمت قلعه مارکوه در شهرستان رامسر خبر داد.(ادامه)
برنامه فدراسیون فوتبال برای آینده نیمکت تیم ملی چیست؟ مهدی تاج قصد دارد با مهم‌ترین نقطه فوتبال ایران چه کند؟ ۳ گزینه داخلی برای جانشینی کی‌روش را بشناسید
برنامه فدراسیون فوتبال برای آینده نیمکت تیم ملی چیست؟ مهدی تاج قصد دارد با مهم‌ترین نقطه فوتبال ایران چه کند؟(ادامه)
حمله موشکی و پهپادی به مقرهایی در اربیل کردستان عراق
برخی منابع خبری از حملات موشکی و پهپادی به چند مقر در کردستان عراق خبر می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است. رامسر در آرزوی یک متر فضای فرهنگی/ هنرمندان خانه به دوش هستند
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است.(ادامه)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است. جنگ هیبریدی آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی(يادداشت)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است.(ادامه)
نبرد سخت نساجی با صدرنشین لیگ برتر
تیم نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، امروز در سیرجان به مصاف گل گهر صدرنشین می‌رود.(ادامه)
خبر خوب برای ساپینتو و هواداران استقلال
۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌توانند این تیم را در بازی با گل گهر سیرجان همراهی کنند.(ادامه)
درخواست هندی‌ها برای بازگشت الماس کوه نور از انگلیس پس از مرگ ملکه
بلافاصله پس از تایید مرگ ملکه انگلیس موضوع درخواست مردم هند برای بازگرداندن الماس کوه نور در توئیتر موج گرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.