.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش گل گهر به حضور قلعه‌نویی در نساجی
مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص وضعیت همکاری با سرمربی این تیم ارائه کرد.(ادامه)
مجیدی در یک قدمی رکورد پروین
فرهاد مجیدی در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش بجای گداشته است.(ادامه)
جشن و شادمانی مردم مازندران از صعود تیم نساجی
مردم ورزش دوست مناطق مختلف مازندران از جمله قائمشهر پس از برد تیم نساجی و قهرمانی در فینال جام حذفی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا به جشن و شادمانی پرداختند.(ادامه)
قلعه مارکوه رامسر به بخش خصوصی واگذاری می‌شود
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برنامه واگذاری قلعه تاریخی مارکوه رامسر به بخش خصوصی خبر داد.(ادامه)
درگیری رسانه‌های و لفظی بین باشگاه استقلال و قلعه‌نویی بالا گرفته است و آبی‌ها در جواب سرمربی سابق خود اعلام کرده‌اند: ما هم اطلاعات فراوانی داریم! درگیری استقلال و قلعه‌نویی بالاگرفت: بودجه ۲۰۰میلیاردی
درگیری رسانه‌های و لفظی بین باشگاه استقلال و قلعه‌نویی بالا گرفته است و آبی‌ها در جواب سرمربی سابق خود اعلام کرده‌اند: ما هم اطلاعات فراوانی داریم!(ادامه)
ارتقای تکنولوژی سایت همراه اول در نکا
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ارتقای تکنولوژی سایت همراه اول در شهرستان نکا خبر داد.(ادامه)
جنگ مجیدی با قلعه‌نویی فقط برای ۳ امتیاز نیست
سرمربی تیم فوتبال استقلال در صورتی که تیمش فردا برابر گل‌گهر سیرجان شکست نخورد به رکورد امیر قلعه‌نویی در تاریخ لیگ برتر می‌رسد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری، روز ملی حمایت از مصرف کنندگان را گرامی داشت و گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است. نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی/ اهل خیانت به بیت المال نباشیم
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری، روز ملی حمایت از مصرف کنندگان را گرامی داشت و گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است.(ادامه)
بازگشت فرمانده به قلعه جادوگران
پیروز قربانی بار دیگر به عنوان سرمربی تیم رایکا بابل معرفی شد.(ادامه)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد. آیت‌الله صافی گلپایگانی نماد انحراف ستیزی و بصیرت تاریخی بود(يادداشت)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد.(ادامه)
شمال نیوز: طرح‌های این چنینی اگرچه در ابتدا همواره با هیجان، وعده‌هایی در موردشان داده می‌شود، اما زمانی که نوبت به تخصیص اعتبارات می‌رسد، برای تحقق آنها باید منتظر معجزه بود. معجزاتی که معمولا برای طرح‌های سوادکوه، کمتر اتفاق می‌افتد. دروازه سوادکوه چشم انتظار تخصیص اعتبارات / وعده ها عملی نشد !
شمال نیوز: طرح‌های این چنینی اگرچه در ابتدا همواره با هیجان، وعده‌هایی در موردشان داده می‌شود، اما زمانی که نوبت به تخصیص اعتبارات می‌رسد، برای تحقق آنها باید منتظر معجزه بود. معجزاتی که معمولا برای طرح‌های سوادکوه، کمتر اتفاق می‌افتد.(ادامه)
صعود غریبانه نساجی با عبور از گل‌گهر
تیم فوتبال نساجی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل گل‌گهر سیرجان پیروز شد و به جمع هشت تیم برتر مسابقات رسید. (ادامه)
کشف مُهری باستانی با نقش خرگوش در مازندران
سرپرست هیأت باستان‌شناسی سواحل سُرخ‌رود دریای مازندران از کشف مُهری باستانی با نقش خرگوش خبر داد.(ادامه)
گل گهر برابر نفت به پیروزی رسید/ نساجی از پس هوادار بر نیامد
تیم فوتبال گل گهر در هفته سیزدهم لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان پیروز شد و نساجی برابر هوادار به نتیجه تساوی رسید. (ادامه)
برد بزرگ هوادار مقابل تراکتور و توقف گل گهر/ مس و فجر شکست خوردند
تیم‌های فوتبال هوادار، نساجی و نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و گل گهر برابر آلومینیوم به تساوی رسید. (ادامه)
رد پای قلعه‌نویی در سه اتفاق عجیب!
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان که تیمش یکی از گرانترین تیم‌های لیگ بیستم است با اشتباهی عجیب لطمات جبران ناپذیری به این تیم زد. وی قبل از این هم به سپاهان و استقلال ضربه بدی زده بود. (ادامه)
ساخت ویلای ۱۱ طبقه در قلعه مارکوه رامسر متوقف شد
رئیس کل داگستری مازندران از توقف ساخت ویلای ۱۱ طبقه در ارتفاعات قلعه مارکوه رامسر خبر داد.(ادامه)
کمیته استیناف بازگشت قلعه‌نویی را تایید کرد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به صورت رسمی رای تعلیق محرومیت امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان را اعلام کرد. (ادامه)
عکس/ آبشاری در دل جنگل‌های قلعه رودخان
این تصویر از طبیعت بکر منطقه فومن گیلان توسط عکاس طبیعت پویا پالیزکار به ثبت رسیده است.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود. منصوریان: پرسپولیس از دست‌مان در رفت اما ...
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود.(ادامه)
ائمه جمعه محور وحدت هستند
نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مازندران گفت: ائمه جمعه محور وحدت هستند.(ادامه)
سند ۲۱ هکتار از اراضی ملی واگذاری به آزادراه شمال باطل شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر از ابطال سند ۳۱ هکتار از اراضی در اختیار شرکت آزاد راه تهران -شمال در شهرستان کلاردشت و بازگرداندن آن به منابع طبیعی خبر داد.(ادامه)
اعتراض‌های شدید حریف تمرکز گل گهر را گرفت
مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: در بازی برابر نساجی اعتراضات شدید و سنگینی از سرمربی تیم حریف دیدیم که وقفه بزرگ در بازی ایجاد کرد آن هم در شرایطی که تیم ما حاکم بر بازی بود.(ادامه)
فیروز کریمی بالاخره به ملاقات یک استقلالی می‌رود!
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در حالی امشب مقابل تیم سابقش روی نیمکت می‌نشیند که در دو دیدار قبلی مربیان استقلالی حریفانش را ملاقات نکرده بود. (ادامه)
جدول لیگ برتر فوتبال / صدرنشینی شاگردان قلعه‌نویی در غیاب پرسپولیس
صدر جدول لیگ برتر فوتبال در هفته اول فعلا در اختیار گل گهر سیرجان و شاگردان امیر قلعه نویی است. (ادامه)
شمال نیوز: اشتهای سیری ناپذیر سودجویان و متصرفان، ماسه‌های سواحل در حاشیه خزر را می‌بلعند و پدیده ساحل خواری درد و زخم مشترک سواحل در شمال ایران است. ماسه خواران، شبانه در جولان؛ ساحل به یغما می رود
شمال نیوز: اشتهای سیری ناپذیر سودجویان و متصرفان، ماسه‌های سواحل در حاشیه خزر را می‌بلعند و پدیده ساحل خواری درد و زخم مشترک سواحل در شمال ایران است.(ادامه)
دستگیری گسترده متخلفان شکار و صید در مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست متخلفان شکار و صید را در ۸ شهر مازندران دستگیر کردند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: حوادثی که در شمال‌غرب ایران در جریان است، باید بدون حضور بیگانگان حل شود / اگر کسی برای برادران خود چاه بکَند اول خودش در چاه می‌افتد / آن کسانی که با توهم تکیه بر دیگران گمان می‌کنند که امنیت شان را می‌توانند تامین کنند، بدانند که این سیلی را بزودی خواهند خورد....(خبر)
(ادامه)
محرومیت کار دست مجیدی می‌دهد؟
سرمربی تیم فوتبال استقلال احتمالا به دلیل اتفاقات رخ داده با برکناری روبرو می‌شود. (ادامه)
عکس/ قلعه‌نویی بر سر مزار شهید سلیمانی
سرمربی گل‌گهر سیرجان در گلزار شهدای کرمان و بر سر مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافت. اعضای تیم گل‌گهر سیرجان روز گذشته (یکشنبه) برای پیگیری تمرینات خود در سیرجان، به این شهر سفر کردند و مراحل آماده‌سازی‌شان را در ورزشگاه شهیدسلیمانی ادامه می‌دهند. براساس این گزارش، امیر قلعه‌نویی امروز به همراه تعدادی از اعضای باشگاه گل‌گهر، بر سر مزار شهید قاسم سلیمانی حاضر شده و فاتحه‌ای به روح سردار دل‌ها هدیه کردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.