.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
لوک فلورس مدافع باشگاه کایزر چیفس آفریقای جنوبی به ضرب گلوله کشته شد. درگذشت فوتبالیست اهل آفریقای جنوبی با شلیک گلوله
لوک فلورس مدافع باشگاه کایزر چیفس آفریقای جنوبی به ضرب گلوله کشته شد.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست. پیشنهاد یک مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست.(ادامه)
این ستاره‌ها معمولا حاضر به انجام مصاحبه آن هم از نوع تلویزیونی نیستند، با این حال مبالغی که به آن‌ها برای حضور در تلویزیون پیشنهاد شد، به حدی بود که آن‌ها را راضی به حضور کند. فوتبالیست‌ها چقدر برای حضور در تلویزیون گرفتند؟
این ستاره‌ها معمولا حاضر به انجام مصاحبه آن هم از نوع تلویزیونی نیستند، با این حال مبالغی که به آن‌ها برای حضور در تلویزیون پیشنهاد شد، به حدی بود که آن‌ها را راضی به حضور کند.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
شکایت ستاره تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن علیه یک اینفلوئنسر غذا خبرساز شد. درگیری عجیب امباپه با یک اینفلوئنسر غذا
شکایت ستاره تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن علیه یک اینفلوئنسر غذا خبرساز شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شناسایی و دستگیری عامل تخریب خودروی سرمربی باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد. بازداشت عامل حمله با قمه به سهراب بختیاری‌زاده
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شناسایی و دستگیری عامل تخریب خودروی سرمربی باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.(ادامه)
رسانه ایتالیایی از توافق نهایی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه اینتر در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا خبر داد. طارمی در اردوی تیم ملی با اینتر توافق کرد
رسانه ایتالیایی از توافق نهایی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه اینتر در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا خبر داد.(ادامه)
محمدحسین حیدری، ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان، برای مدت ۴ سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم شد. محرومیت ۴ ساله یک فوتبالیست به دلیل دوپینگ
محمدحسین حیدری، ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان، برای مدت ۴ سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم شد.(ادامه)
ستاره تیم ملی ایران و باشگاه پورتو در لیست «۳ مهاجم برتر قاره آسیا» قرار گرفت. طارمی در کنار مسی و رونالدو ایستاد
ستاره تیم ملی ایران و باشگاه پورتو در لیست «۳ مهاجم برتر قاره آسیا» قرار گرفت.(ادامه)
یک فوتبالیست اسرائیلی شاغل در سوپر لیگ ترکیه به خاطر حمایت از جنایت رژیم اشغالگر در غزه دستگیر شد. بازداشت و اخراج فوتبالیست اسرائیلی در ترکیه
یک فوتبالیست اسرائیلی شاغل در سوپر لیگ ترکیه به خاطر حمایت از جنایت رژیم اشغالگر در غزه دستگیر شد.(ادامه)
ستاره تیم ملی ایران جزو بهترین بازیکنان جام ملت‌های آسیا لقب گرفت. طارمی در تیم منتخب ستارگان آسیا
ستاره تیم ملی ایران جزو بهترین بازیکنان جام ملت‌های آسیا لقب گرفت.(ادامه)
هیات عمومی دیوان عدالت اداری تصویب نامه‌های هیات وزیران در مورد واردات خودروهای خارجی توسط فوتبالیست‌ها را ابطال کرد. دلیل ابطال این تصویب نامه از سوی دیوان عدالت اداری، "ایجاد تبعیض ناروا بین ورزشکاران" اعلام شده است. دیوان عدالت اداری مصوبه واردات خودروی فوتبالیست‌ها را ابطال کرد
هیات عمومی دیوان عدالت اداری تصویب نامه‌های هیات وزیران در مورد واردات خودروهای خارجی توسط فوتبالیست‌ها را ابطال کرد. دلیل ابطال این تصویب نامه از سوی دیوان عدالت اداری، "ایجاد تبعیض ناروا بین ورزشکاران" اعلام شده است. (ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است. رونالدو نام پرسپولیس را جهانی کرد/ شیطنت عربستانی‌ها به ضررشان شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند میدان پروفسور کتابچی در شهر بابل ؛ یک تشکر و یک گلایه !
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند (ادامه)
ستاره منچستر سیتی از آرزویش برای بازی در کنار رونالدو خبر داد. رونالدو ستاره سیتی را به عربستان کشاند
ستاره منچستر سیتی از آرزویش برای بازی در کنار رونالدو خبر داد.(ادامه)
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد. انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از رفتار گل‌محمدی
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران مقابل آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان به پیروزی رسید. فوتبال ناشنوایان قهرمانی جهان/ برتری تیم ایران برابر آمریکا
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران مقابل آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان به پیروزی رسید.(ادامه)
در مطلب زیر گفت‌وگوی خواندنی با پدر امیرحسین زارع کشتی‌گیر طلایی سنگین‌ وزن ایران را نظر می‌گذرانید. ناگفته‌های پدر امیر حسین زارع؛ دوست‌دارم پسرم مسیر تختی را برود
در مطلب زیر گفت‌وگوی خواندنی با پدر امیرحسین زارع کشتی‌گیر طلایی سنگین‌ وزن ایران را نظر می‌گذرانید.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ژاپن در سال‌های اخیر نمایش‌های درخشانی در بازی‌های بین‌المللی داشته است به طوری که شاید به گذشته و برنامه‌ریزی‌های آن‌ها برای پیشرفت مربوط باشد. کاپیتان سوباسا یک رویا نیست!
تیم ملی فوتبال ژاپن در سال‌های اخیر نمایش‌های درخشانی در بازی‌های بین‌المللی داشته است به طوری که شاید به گذشته و برنامه‌ریزی‌های آن‌ها برای پیشرفت مربوط باشد.(ادامه)
مشاور فنی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: درمورد الهویی اشتباه کردم و باید بگویم که او کاربلد است. اعتراف خداداد عزیزی درباره مربی تیم ملی
مشاور فنی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: درمورد الهویی اشتباه کردم و باید بگویم که او کاربلد است.(ادامه)
یانیک کاراسکو، ستاره بلژیکی، اعتراف میکند که پول در تصمیمش به رفتن به عربستان بی‌تاثیر نبوده است. به خاطر پول به عربستان آمدم!
یانیک کاراسکو، ستاره بلژیکی، اعتراف میکند که پول در تصمیمش به رفتن به عربستان بی‌تاثیر نبوده است.(ادامه)
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است. استقلالی‌ها باید ۵ میلیارد تومان به وکیل این بازیکن جریمه بدهند!
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است.(ادامه)
او یک فرشته نیست
اخبار مربوط به حضور «یاسمین مقبلی» در ماموریت جدید فضایی ناسا این روز‌ها با دقت و تمرکز قابل‌تاملی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی دنبال می‌شود.(ادامه)
لیگ فوتبال عربستان با ریخت و پاش عجیب بالاتر از سری آ، لالیگا و بوندس لیگا قرار گرفت. ریخت و پاش ۴۰ هزار میلیارد تومانی عربستان برای فوتبال+عکس
لیگ فوتبال عربستان با ریخت و پاش عجیب بالاتر از سری آ، لالیگا و بوندس لیگا قرار گرفت.(ادامه)
فرزند ستاره فراموش نشدنی استقلال و تیم ملی وارد دنیای مد شده است فرزند ستاره استقلال مدل شد + عکس
فرزند ستاره فراموش نشدنی استقلال و تیم ملی وارد دنیای مد شده است(ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
مسی به هیچ وجه «علیه السلام» نیست و عملکردش در مقاطع مختلفی به ویژه در زمینه مناقشه فلسطینی‌ها با اسرائیل، کارنامه مردودی دارد، اما در زمان بحران سال گذشته در ایران، اظهارنظر خاصی که به نفع مخالفان نظام تعبیر شود و آن‌ها بتوانند از آن سوءاستفاده کنند نداشته است. طبعا منظور مخبر، همسر مسی نیست. چراکه همسر مسی یک بار یک استوری کلی درباره حقوق زنان گذاشته بود، اما او فقط ۶۵ هزار دنبال کننده دارد که در مقایسه با رقم ۴۸۲ میلیون دنبال کننده مسی، اصلا به حساب نمی‌آید. چرا مخبر پای لیونل مسی را به اغتشاشات ایران باز کرد؟!
مسی به هیچ وجه «علیه السلام» نیست و عملکردش در مقاطع مختلفی به ویژه در زمینه مناقشه فلسطینی‌ها با اسرائیل، کارنامه مردودی دارد، اما در زمان بحران سال گذشته در ایران، اظهارنظر خاصی که به نفع مخالفان نظام تعبیر شود و آن‌ها بتوانند از آن سوءاستفاده کنند نداشته است. طبعا منظور مخبر، همسر مسی نیست. چراکه همسر مسی یک بار یک استوری کلی درباره حقوق زنان گذاشته بود، اما او فقط ۶۵ هزار دنبال کننده دارد که در مقایسه با رقم ۴۸۲ میلیون دنبال کننده مسی، اصلا به حساب نمی‌آید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.