.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باشگاه النصر عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را با قراردادی دو و نیم ساله به خدمت گرفته است. تیم جدید کریس رونالدو رسماً مشخص شد +عکس
باشگاه النصر عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را با قراردادی دو و نیم ساله به خدمت گرفته است.(ادامه)
جام جهانی برای ستاره‌های ایران چندان خوش‌یمن نبود و اکثر بازیکنان در فاز تهاجمی عملکرد چندان خوبی نداشتند. بلایی که جام جهانی بر سر ستاره‌های ایران آورد!
جام جهانی برای ستاره‌های ایران چندان خوش‌یمن نبود و اکثر بازیکنان در فاز تهاجمی عملکرد چندان خوبی نداشتند.(ادامه)
تصویری جالب از فوتبال زنان در 100 سال قبل
تصویری جالب از فوتبال زنان در 100 سال قبل (ادامه)
جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست
جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد(ادامه)
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام اعدام شد
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده صبح امروز در مشهد و در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
 همایش استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران، روز گذشته، ۵ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد. همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مازندران برگزار شد
همایش استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران، روز گذشته، ۵ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد. (ادامه)
حسن عباسی به دادسرا رفت
، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود و روز گذشته به دادستانی احضار شد، صبح دیروز با حضور در دادسرا نسبت به اتهامات خود به مقام قضایی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف خلیل‌زاده پدر شجاع خلیل‌زاده در خصوص حضور فرزندش در لیست نهایی تیم ملی سخن گفت و برای فوتبالیست‌های ایران آرزوی موفقیت کرد.

شجاع و سایر ورزشکاران مازندرانی افتخار این استان هستند/ مردم پشت کشورشان هستند و با جام جهانی اتحاد مردم بیشتر هم خواهد شد
شمال نیوز: یوسف خلیل‌زاده پدر شجاع خلیل‌زاده در خصوص حضور فرزندش در لیست نهایی تیم ملی سخن گفت و برای فوتبالیست‌های ایران آرزوی موفقیت کرد. (ادامه)
برخی چهره های سرشناس در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و تحریک کننده به دادسرا احضار شدند. اعلام رسمی اسامی سلبریتی‌های «احضار» شده به دادسرا / از هنرمندان زن و مرد تا چهره های سیاسی و فوتبالی + حسن عباسی
برخی چهره های سرشناس در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و تحریک کننده به دادسرا احضار شدند.(ادامه)
مادر مهدی طارمی: دوست دارم مهدی گل‌هایش را به شهدای شاهچراغ تقدیم کند
مادر مهدی طارمی امیدوار است پسرش خاطرات جام جهانی ۹۸ را با گلزنی مقابل آمریکا و انگلیس زنده کند. او می‌گوید: قبل از بعضی بازی‌ها باهم صحبت می‌کنیم و مهدی از من می‌خواهد برایش دعا کنم.(ادامه)
تعدادی از افراد سرشناس به دادسرا احضار شدند/ از الناز شاکر دوست تا یحیی گل محمدی و حسن عباسی
برخی چهره‌های سرشناس در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و تحریک کننده به دادسرا احضار شدند. (ادامه)

حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است.

 احضار حسن عباسی به دادسرا
حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است. (ادامه)
یک حساب کاربری در توئیتر که با نام «‏حساب رسمی حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین» فعالیت می‌کند، در توئیتی به فوتبالیست‌ها اهانت کرده و همین موضوع حاشیه‌هایی را پدید آورده است. توئیت زشت حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها و تکمیل پازل اینترشنال و BBC
یک حساب کاربری در توئیتر که با نام «‏حساب رسمی حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین» فعالیت می‌کند، در توئیتی به فوتبالیست‌ها اهانت کرده و همین موضوع حاشیه‌هایی را پدید آورده است.(ادامه)
دیدار بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور/ رئیسی: همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشور کنید/ ملی پوشان به رئیس جمهور چه گفتند؟ +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید . عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .(ادامه)
به هر طرف که سر می‌چرخانی، یا نام شان را باید بشنوی یا ردی از حرف‌هایشان در فضای عمومی را. یک نفر درباره مواضع سیاسی‌شان حرف می‌زند یک نفر هم درباره سکوت‌شان. رها کنید این سلبریتی‌بازی‌ها را !(ديدگاه)
به هر طرف که سر می‌چرخانی، یا نام شان را باید بشنوی یا ردی از حرف‌هایشان در فضای عمومی را. یک نفر درباره مواضع سیاسی‌شان حرف می‌زند یک نفر هم درباره سکوت‌شان.(ادامه)
حسین انتظامی پس از هشت دوره از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات نمایندۀ مدیران مسئول در «هیات نظارت بر مطبوعات» خبر داد. حسین انتظامی رد صلاحیت شد
حسین انتظامی پس از هشت دوره از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات نمایندۀ مدیران مسئول در «هیات نظارت بر مطبوعات» خبر داد.(ادامه)
 مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. سوپرکاپ به کرمان رفت/ مازندرانی‌ها همچنان آرزو به دلِ میزبانی از یک رویداد مهمِ فوتبالی!
مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. (ادامه)
تحلیلگر آمریکایی: در غرب سلبریتی‌ها باید هماهنگ با ارزش‌های اجتماعی رفتار کنند
آرنولد آگوست گفت: در کشور‌های غربی به ویژه در آمریکا سلبریتی‌ها باید در چارچوب ارزش‌های مدنی و اجتماعی تعریف شده رفتار کنند.(ادامه)
اسطوره فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد. مهدی مهدوی‌کیا عزادار شد
اسطوره فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد.(ادامه)
اسطوره فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد. مهدی مهدوی‌کیا عزادار شد
اسطوره فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد.(ادامه)
نخستین دور تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی با بازیکنان داخلی پیگیری شد که ۱۶ بازیکن از سوی کارلوس کی روش به این اردو دعوت شدند. تکلیف ۱۵ بازیکن تیم ملی فوتبال مشخص شد
نخستین دور تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی با بازیکنان داخلی پیگیری شد که ۱۶ بازیکن از سوی کارلوس کی روش به این اردو دعوت شدند.(ادامه)
ویدیو / انتقاد محمدرضا احمدی از اظهارات جنجالی حسن عباسی
محمدرضا احمدی در واکنش به اتفاقات اخیر و صحبت‌های حسن عباسی گفت: "ما ۲ هزار شهید فوتبالیست داریم قابل توجه فوتبالیست‌هایی که سعی دارند با صحبت هایشان جو فوتبال را متشنج کنند".(ادامه)
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند. ۹۰ درصد بازداشت شدگان حوادث اخیر دوست پسر و دوست دختر بوده اند!
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند.(ادامه)
فیلم منتشر شده از صحبت های جنجالی حسن عباسی درباره نقش علی کریمی و فوتبالیست ها در ترویج بی حجابی زنان که در مراسم سخنرانی در آستانه امامزاده قاسم بابل ، بازتاب گسترده ای داشته است. سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول / چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟ که زنانشان را بی حجاب کنند در اینستاگرام
فیلم منتشر شده از صحبت های جنجالی حسن عباسی درباره نقش علی کریمی و فوتبالیست ها در ترویج بی حجابی زنان که در مراسم سخنرانی در آستانه امامزاده قاسم بابل ، بازتاب گسترده ای داشته است.(ادامه)
پایان لیگ قهرمانی بانوان دانشجوی مازندرانی + تصاویر
نخستین دوره رقابت‌های آزاد لیگ برتر دانشجویان در رشته فوتسال بانوان از روز پنجشنبه دهم شهریور به صورت متمرکز و دوره ای به میزبانی شهرستان بهشهربا قهرمانی دانشجویان محمودآباد به پایان رسید.(ادامه)
دو بازیکن تیم فوتبال نونهالان راه آهن تهران که برای اردوی آمادگی به میرود بابلسر آمده بودند طعمه امواج دریا شدند. غرق شدن دو فوتبالیست در دریای بابلسر
دو بازیکن تیم فوتبال نونهالان راه آهن تهران که برای اردوی آمادگی به میرود بابلسر آمده بودند طعمه امواج دریا شدند.(ادامه)
دریای خزر ۵ قربانی گرفت/ غرق شدن ۲ فوتبالیست
ساری- نایب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از غرق شدن پنج نفر در دریای استان خبر داد و گفت: دو نفر از این افراد فوتبالیست هستند.(ادامه)
رایکا می‌رود یا می‌ماند؟
در حالیکه مالک موج سواران نوشهر می‌گوید امتیاز رایکا را خریده است اداره ورزش بابل اعلام کرد رایکا اجازه خروج از بابل را ندارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.321 seconds.