.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سکوت آل کثیر درمورد مصدومیتش شکست
مهاجم پرسپولیس از بهبودی مصدومیتش خبر داد.(ادامه)
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس که در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان رفته بود، در فصل جدید در فهرست این تیم جایی نداشت و خودش هم ترجیح داد به سایر پیشنهاداتش ... فوتبالیست ساروی و مدافع پرحاشیه پرسپولیس با دلخوری از ایران رفت + عکس
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس که در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان رفته بود، در فصل جدید در فهرست این تیم جایی نداشت و خودش هم ترجیح داد به سایر پیشنهاداتش ...(ادامه)
خداحافظی سید جلال از فوتبال به شکلی خاص
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برنامه منحصربه فردی برای خداحافظی از فوتبال در پیش خواهد گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: باشگاه استقلال به پیغام بازیکن ساروی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در جمع آبی‌پوشان پاسخ منفی داد. دست رد استقلال به پیغام فوتبالیست ساروی پرسپولیس برای آبی پوش شدن!
شمال نیوز: باشگاه استقلال به پیغام بازیکن ساروی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در جمع آبی‌پوشان پاسخ منفی داد.(ادامه)
علی کریمی فوتبالیست محبوب و دوست داشتنی کشورمان، برای همیشه ایران را ترک کرد. علی کریمی برای همیشه از ایران رفت!
علی کریمی فوتبالیست محبوب و دوست داشتنی کشورمان، برای همیشه ایران را ترک کرد.(ادامه)
علی دایی ۲۰۰۰ نفر را از بیکاری نجات داد
علی دایی کارخانه فولاد بردسیر کرمان را که در آستانه ورشکستگی و تعطیلی بود، خرید تا این کارخانه به فعالیت و حیات خود ادامه دهد. دایی با این کار ۲۰۰۰ کارگر را از بیکاری نجات داد(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: برای دیدار فینال حام حذفی با همه ظرفیت کل استان، با پیر و جوان به ورزشگاه آزادی تهران می‌رویم. 7 اردیبهشت روز سرنوشت ساز برای مازندران/ پشتِ تیم نساجی را خالی نمی‌گذاریم/ با تمام ظرفیت استان به ورزشگاه آزادی تهران می‌رویم
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: برای دیدار فینال حام حذفی با همه ظرفیت کل استان، با پیر و جوان به ورزشگاه آزادی تهران می‌رویم.(ادامه)
شمال نیوز : گنج‌افروز؛ روستایی واقع در شهرستان بابل، مهد کشتی لوچو میزبان سیزدهمین دوره رقابت‌های لوچو است، دست‌اندرکاران این رقابت سنتی تلاش دارند تا رقابت‌های لوچو را جهانی کنند. آمادگی "گنج‌افروز" برای سیزدهمین رقابت‌های لوچو ایران / لوچو در گنج افروز جهانی می شود
شمال نیوز : گنج‌افروز؛ روستایی واقع در شهرستان بابل، مهد کشتی لوچو میزبان سیزدهمین دوره رقابت‌های لوچو است، دست‌اندرکاران این رقابت سنتی تلاش دارند تا رقابت‌های لوچو را جهانی کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران  در این ملاقات ، ضمن دلجویی از پدر و مادر این دختر ورزشکار از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت ....

ملاقات مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری از دختر ملی پوش قائم شهری
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این ملاقات ، ضمن دلجویی از پدر و مادر این دختر ورزشکار از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت .... (ادامه)
جزئیاتی از تصادف بازیکن تیم ملی فوتبال زنان
مادر آرزو حضرتی گفت: فرزندم را بعد از تصادف با اتومبیل شخصی به بیمارستان رساندند.(ادامه)
به کما رفتن بازیکن تیم ملی فوتبال زنان
ستاره مازندرانی و ۱۷ ساله فوتبال بانوان کشور بر اثر تصادف به کما رفت.(ادامه)
پنجره زمستانی نقل و انتقالات در حالی رو به پایان است که هنوز چند اتفاق مهم که فوتبال دوستان در انتظار آن هستند رخ نداده و مهم ترین آن می‌تواند ماجرای بازگشت رامین .... آخرین وضعیت فوتبالیست ساروی برای پیوستن به تیم پرسپولیس
پنجره زمستانی نقل و انتقالات در حالی رو به پایان است که هنوز چند اتفاق مهم که فوتبال دوستان در انتظار آن هستند رخ نداده و مهم ترین آن می‌تواند ماجرای بازگشت رامین ....(ادامه)
پیام رئیس AFC به تیم ملی فوتبال زنان ایران
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال زنان ایران توانایی خود را برای الهام بخشیدن در سطح قاره اثبات کرده است.(ادامه)
پشت تیم نساجی ایستادیم/ضرورت توجه به ورزش در برنامه هفتم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه پشت تیم نساجی و هواداران آن ایستادیم، گفت: مشکل اعتباری برای بازسازی شهید وطنی نداریم.(ادامه)
تمام ۳۲ نماینده سه استان شمالی، پنجشنبه چهارم آذرماه با رئیس دولت سیزدهم جلسه داشتند تا از او بخواهند فکری به حال خوراک کارخانه‌های شمال کند. کارخانه‌هایی که در نخستین روز کسب مجوز، به شرط تامین چوب از آن سوی مرزها، گواهی فعالیت دریافت کردند.

آیا درخواست جمع آوری «درختان شکسته و افتاده» اسم رمز قطع درختان و نابودی جنگل است؟
تمام ۳۲ نماینده سه استان شمالی، پنجشنبه چهارم آذرماه با رئیس دولت سیزدهم جلسه داشتند تا از او بخواهند فکری به حال خوراک کارخانه‌های شمال کند. کارخانه‌هایی که در نخستین روز کسب مجوز، به شرط تامین چوب از آن سوی مرزها، گواهی فعالیت دریافت کردند. (ادامه)
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود. منصوریان: پرسپولیس از دست‌مان در رفت اما ...
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود.(ادامه)
پذیرایی فوتبالیست‌های رایکا از نماینده تهران
تیم‌های رایکا بابل و ویستاتوربین تهران امروز در ورزشگاه سیمرغ شهر کیاکلا به مصاف هم می‌روند.(ادامه)
مجیدی: کیفیت بازی و نتایج استقلال بهتر می‌شود
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیمش پیش از دیدار با فجر سپاسی، این تیم شیرازی را تیمی جوان و دونده دانست.(ادامه)
رسانه ملی امروز بیش از هر زمان محتاج مدیریت علمی به جای مدیریت سلیقه‌ای، ذوقی و هیجانی است و البته مدیریت علمی مسیری دارد که در سال‌های گذشته مهیا نبوده است. سخنی با رئیس جدید سازمان صداوسیما (يادداشت)
رسانه ملی امروز بیش از هر زمان محتاج مدیریت علمی به جای مدیریت سلیقه‌ای، ذوقی و هیجانی است و البته مدیریت علمی مسیری دارد که در سال‌های گذشته مهیا نبوده است.(ادامه)
پسر مازندرانی سنگربان تیم ملی فوتبال سوئد
پسر مازندرانی با پیراهن تیم ملی سوئد در مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال قهرمانی اروپا به میدان رفت.(ادامه)
همان زمانی که اعتراض مشترکان خانگی به تغییر هزینه قبض برق در جامعه بالا گرفت، با توجه به جنس انتقاد و فراگیری این انتقاد‌ها برخی از کارشناسان معتقد بودند که وزارت نیرو باید به انتقاد‌ها رسیدگی کند. حال معاون برق و انرژی وزارت نیرو از دستور ویژه وزیر ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : با مشخص شدن وزیر جدید ورزش و جوانان، فوتبالی‌ها این انتظار را از دستگاه ورزش دارند که بطور جد پیگیر برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران باشند تا با از بین بردن این تاخیرها جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند. انتخاباتی که کسی آن را گردن نمی‌گیرد/ پدرخوانده فوتبال مازندران کیست؟
شمال نیوز : با مشخص شدن وزیر جدید ورزش و جوانان، فوتبالی‌ها این انتظار را از دستگاه ورزش دارند که بطور جد پیگیر برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران باشند تا با از بین بردن این تاخیرها جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند. (ادامه)
پاسخ خاصِ روزنامه پرسپولیس به پاتک سپاهان
روزنامه پرسپولیس، جلد صفحه نخست خود را با یک تیتر متفاوت بسته است.(ادامه)
اتفاق عجیب برای زن افغان در هواپیمای آمریکایی+عکس
یک زن باردار افغان که در حال تخلیه از افغانستان و انتقال از قطر به آلمان بود، در هواپیمای ارتش امریکا وضع حمل کرد. (ادامه)


فرزند اسطوره فوتبال آلمان بامداد امروز بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد. پسر فوتبالیست معروف جان باخت
فرزند اسطوره فوتبال آلمان بامداد امروز بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز :  در شرایطی که  رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است..... چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر
شمال نیوز : در شرایطی که رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است.....(ادامه)
با ارزش ترین فوتبالیست لیگ ایران مشخص شد
سایت ترنسفر مارکت روز گذشته اقدام به آپدیت ارزش گذاری بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران کرد که مهدی قایدی با افزایش ۲۰۰ هزار یورویی، قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شد. (ادامه)
گل‌محمدی: هیچ وقت چنین استرسی نداشتم
سرمربی پرسپولیس می‌گوید بعد از دریافت گل از تراکتور، استرس بی‌سابقه‌ای را متحمل شده است.(ادامه)
با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد. شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج او
با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد. شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. (ادامه)
دربی ۹۶؛ بدون «هوچی‌گری» بازی کنید!
نود و ششمین مسابقه پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می ‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.