.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پس از صدور حکم دادگاه علیه سیف و عراقچی به همراه چند نفر دیگر در پرونده اخلال ارزی و مداخله در بازار فردایی ارز، در خواست اعاده دادرسی ارائه شد و در نهایت مورد پذیرش قرار گرفت. حکم سیف و عراقچی نقض شد
پس از صدور حکم دادگاه علیه سیف و عراقچی به همراه چند نفر دیگر در پرونده اخلال ارزی و مداخله در بازار فردایی ارز، در خواست اعاده دادرسی ارائه شد و در نهایت مورد پذیرش قرار گرفت.(ادامه)
حسن روحانی در سال 1392 دلار را با قیمت کمی بیش از 3 هزار تومان تحویل گرفت و در نهایت با افزایش حدود 8 برابری با قیمتی بیش از 27 هزار تومان تحویل دولت رئیسی داد. فراموشی دلاری به سبک حسن روحانی!
حسن روحانی در سال 1392 دلار را با قیمت کمی بیش از 3 هزار تومان تحویل گرفت و در نهایت با افزایش حدود 8 برابری با قیمتی بیش از 27 هزار تومان تحویل دولت رئیسی داد.(ادامه)
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود! در پشت‌ صحنه پروژه استعفای دولت رئیسی چه کسی ایستاده است؟
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود!(ادامه)
«ناصر کنعانی» رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره به جای خطیب‌زاده و به عنوان سیزدهمین سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد و خطیب‌زاده هم ...

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه شد/ خطیب زاده سمت جدید گرفت
«ناصر کنعانی» رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره به جای خطیب‌زاده و به عنوان سیزدهمین سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد و خطیب‌زاده هم ... (ادامه)
با آغاز بحران اوکراین در نتیجه حمله نظامی روسیه، ژاپن از ترس تسری این رویکرد نظامی‌گری به شرق آسیا، سریعا رویکرد خود را تغییر داد و پارلمان ژاپن در ماه مارس تغییراتی در محدودیت‌های فعالیت‌های نظامی فرامرزی این کشور ایجاد کرده و....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ولی الله سیف به تحمل ۱۰ سال، احمد عراقچی به ۸ سال و سالار آقا خانی به ۱۳ سال حبس محکوم شدند. سیف به ۱۰ سال، عراقچی به ۸ سال و سالار آقاخانی به ۱۳ سال حبس محکوم شدند
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ولی الله سیف به تحمل ۱۰ سال، احمد عراقچی به ۸ سال و سالار آقا خانی به ۱۳ سال حبس محکوم شدند.(ادامه)
عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی شد
با حکم سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، سید عباس عراقچی به سمت دبیری شورا منصوب شد. (ادامه)
علی باقری رسما معاون سیاسی وزیر خارجه شد
با حکم امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه، علی باقری به عنوان معاون سیاسی وزیر خارجه انتخاب شد. همچنین محمد فتحعلی به عنوان معاون اداری و مالی و مهدی صفری به عنوان معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه منصوب شدند. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات احیای برجام در وین امشب (شنبه) در یک رشته توئیت نوشت: ما در دوران انتقالی به سر می بریم و یک انتقال دموکراتیک قدرت در تهران در حال انجام است. روشن است که گفتگوهای وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند. این اقتضای هر دموکراسی است. وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند / اگر آمریکا و انگلیس به تعهدات خود عمل کنند همین فردا ۱۰ فرد زندانی از همه طرف ها می توانند آزاد شوند/ آمریکا و انگلیس باید این نکته را درک کرده و ایجاد ارتباط بین یک تبادل انسانی ....(خبر)
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات احیای برجام در وین امشب (شنبه) در یک رشته توئیت نوشت: ما در دوران انتقالی به سر می بریم و یک انتقال دموکراتیک قدرت در تهران در حال انجام است. روشن است که گفتگوهای وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند. این اقتضای هر دموکراسی است.(ادامه)
زارعی:روحانی دنبال شریک برای کم‌کاری‌هایش می‌گردد/ دولت پاسخگو نیازمندی‌های مرغ مردم نبود مابقی مسائل جای خود!
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی واکنش به اظهارات امروز روحانی گفت: دولت پاسخگوی نیازمندی‌های مرغ مردم نبود در باقی مسائل که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. (ادامه)
عراقچی : تصمیم بزرگ و سخت ایران بود که منجر به حفظ برجام تا الان شده است.در حال حاضر نوبت طرف‌های مقابل است./ طرف‌های مقابل برای احیا مجدد برجام باید به جمع بندی برسند تا توافق حاصل شود ....(خبر)
(ادامه)
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با بیان این‌که منطقا دور آینده می‌تواند دور پایانی مذاکرات وین باشد، یادآور شد: در مذاکرات دیپلماتیک هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. / آمریکایی‌ها باید تصمیمات سخت بگیرند .... (خبر)
(ادامه)
وزیر امورخارجه گفت: از همه افراد، گروه‌هایی که در روزهای سخت گذشته خواستار نامزدی بنده در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۴۰۰ شده‌اند، سپاسگزارم و از اینکه نتوانستم پاسخی درخور بدهم، شرمسارم. ظریف: کاندیدای انتخابات نمی‌شوم
وزیر امورخارجه گفت: از همه افراد، گروه‌هایی که در روزهای سخت گذشته خواستار نامزدی بنده در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۴۰۰ شده‌اند، سپاسگزارم و از اینکه نتوانستم پاسخی درخور بدهم، شرمسارم.(ادامه)
عراقچی به سوگ همکارش نشست/عکس
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه با انتشار پستی در اینستاگرامش درگذشت داوود کریمی یکی از همکاران خود را تسلیت گفت(ادامه)
معاون وزیر امور خارجه از موافقت با خروج نام اکثریت افراد، اشخاص و نهادها از فهرست تحریم‌ها خبر داد و گفت: دیگرانی هستند که هنوز به دلایل مختلف در فهرست وجود دارند و مذاکره ما برای این قسمت از کار هنوز ادامه دارد. با خروج نام اکثر افراد، اشخاص و نهادها از فهرست تحریم‌ها موافقت شده / مذاکره درباره این فهرست هنوز ادامه دارد / درباره لغو تحریم های بخش انرژی، صنعت، معاملات مالی، بانکی و خودرو نیز توافقاتی انجام شده(خبر)
معاون وزیر امور خارجه از موافقت با خروج نام اکثریت افراد، اشخاص و نهادها از فهرست تحریم‌ها خبر داد و گفت: دیگرانی هستند که هنوز به دلایل مختلف در فهرست وجود دارند و مذاکره ما برای این قسمت از کار هنوز ادامه دارد.(ادامه)
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا  احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات  مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند. حرکت جدید کاخ‌سفید برای احیای برجام
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند.(ادامه)
یک منبع مطلع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایرانی خاطرنشان کرد: پاسخ آمریکا به التزام یک‌طرفه ایران به برجام چیزی جز اقدام یک‌طرفه در برداشتن همه تحریم‌ها نیست ....(خبر)
(ادامه)
معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه در وین هیچ مذاکره مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا نخواهیم داشت / در وین هیچ مذاکره مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا نخواهیم داشت/ هیچ طرح گام به گامی را نداریم و قبول نمی‌کنیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود .... کنایه ظریف به مخالفان برجام: می‌خواهید در دولت بعد مذاکره کنید، نوش‌جانتان!/ پل‌های پشت سر را خراب نکنید / قصد ندارم وارد انتخابات ریاست‌ جمهوری شوم
شمال نیوز : وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود ....(ادامه)
خطیب‌زاده: بازرسان آژانس اخراج نمی‌شوند
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ماده ۶ قانون لغو تحریم‌ها به توقف نظارت‌های فراپادمانی اشاره دارد که به معنای اخراج بازرسان آژانس اتمی نیست.(ادامه)
بیانیه آذربایجان در استقبال از بیانات رهبر انقلاب
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در استقبال از بیانات مقام معظم رهبری بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود. چه کسی سخنگوی جدید وزارت خارجه می‌شود؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند. حکم اعدام سه نفر از عوامل حوادث آبان تایید شده / دو نفر از آنها در حال دزدی دستگیر شدند / در گوشی موبایل این افراد صحنه‌هایی از بانکی که خودشان آتش زدند، موجود بود؛ این فیلم‌ها را به خبرگزاری‌های خارجی ارسال کرده بودند / رضا عسگری، کارمند بازنشسته وزارت دفاع به جرم جاسوسی اعدام شد / «سیف» و «احمد عراقچی» در بازداشت نیستند / حکم پرونده مهدی جهانگیری صادر شده(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند.(ادامه)
دید زدن موبایل عراقچی توسط مهمان خارجی +عکس
صحنه‌ای جالب و عجیب از نشست بین‌المللی «مجمع گفت‌وگوی تهران»؛ عباس عراقچی، معاون وزیرامورخارجی، موبایل‌اش را چک می‌کند و یک مهمان خارجی هم زیرچشمی می‌کوشد موبایل عراقچی را دید بزند. (ادامه)
وضعیت این روزهای استقلال واکنش دروازه‌بان پرسپولیس را به دنبال داشته است. پیامک جنجالی بیرانوند به برنامه تلویزیونی
وضعیت این روزهای استقلال واکنش دروازه‌بان پرسپولیس را به دنبال داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند ..... دامادی : وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال / تشکیل کمپین حمایت از استقلال در مازندران برای بازگشت استراماچونی/ وزارت ورزش باید استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند/ ورود مجلس در صورت تعلل دولت // آقای دامادی ؛ از منطقه آزاد ، معضل پسماند و زباله مازندران و جاده ساری - تاکام چه خبر ؟!
شمال نیوز : بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند .....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.