.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم حاشیه‌های زیای را در جلسه علنی امروز به دنبال داشت.





جنجال دوباره وکلای ملت بر سر لایحه CFT/ طومار اعتراضی نمایندگان داد رئیس را درآورد! : مجلس جای این کارها نیست؛ بحث کنید تا دیگران قانع شوند(خبر)
بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم حاشیه‌های زیای را در جلسه علنی امروز به دنبال داشت. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله طبرسی افزود : امروز دشمنان از عقاید انحرافی و جنگ نرم برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند تا نگذارند چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب را جشن بگیریم چون تحلیل گران سیاسی و حتی ضد انقلاب .... دیدار معاون وزیر امور خارجه با آیت الله طبرسی
شمال نیوز : آیت الله طبرسی افزود : امروز دشمنان از عقاید انحرافی و جنگ نرم برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند تا نگذارند چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب را جشن بگیریم چون تحلیل گران سیاسی و حتی ضد انقلاب ....(ادامه)
منابع آبی درحال خاتمه است/ ایجاد کانال آب از تاجیکستان مقدور نیست
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تبعات مختلف بحران آب در کشور اظهار داشت: به شدت به خاتمه منابع آبی در حال نزدیک شدن هستیم.(ادامه)
همایش مدیریت منابع آب و چالش‌های زیست محیطی آغاز شد
نخستین همایش راهبردهای مدیریت منابع آب و چالش‌های زیست محیطی در دانشگاه کشاورزی ساری با حضور سید عباس عراقچی معاون سياسي وزارت امورخارجه آغاز شد.(ادامه)
آنهایی که بیشترین شعار ضدآمریکایی را می‌دهند کافی است یک مقام آمریکایی ادعای سراسر کذبی بکند که مثلا حاکی از برتری آنها بر جمهوری اسلامی باشد، بلافاصله آن را تیتر اول می‌کنند چرا وانمود می کنید تحقیر شده ایم و از این موضوع لذت می برید؟/ من، ظریف و تخت روانچی به این نتیجه رسیدیم که نهایتا قربانی خواهیم شد (خبر)
آنهایی که بیشترین شعار ضدآمریکایی را می‌دهند کافی است یک مقام آمریکایی ادعای سراسر کذبی بکند که مثلا حاکی از برتری آنها بر جمهوری اسلامی باشد، بلافاصله آن را تیتر اول می‌کنند(ادامه)
معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان می‌گوید: ‎در سه ماه آینده شاهد اوج‌گیری جدال سنگین برجامیان و ضدبرجامیان در عرصه بین المللی، به ویژه در آمریکا و اروپا، خواهیم بود. عراقچی: در سه ماه آینده شاهد اوج‎‌گیری جدال میان برجامیان و ضدبرجامیان خواهیم بود(خبر)
معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان می‌گوید: ‎در سه ماه آینده شاهد اوج‌گیری جدال سنگین برجامیان و ضدبرجامیان در عرصه بین المللی، به ویژه در آمریکا و اروپا، خواهیم بود.(ادامه)
حمله به سفارت ایران در لندن /مهاجمان با قمه و چماق وارد سفارت شدند(خبر)
(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1396 در استان مازندران از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اعلام شد(ادامه)

راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی مازندران امسال در مناطق مختلف استان در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می‌شود. مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای مازندران اعلام شد(خبر)
راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی مازندران امسال در مناطق مختلف استان در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می‌شود. (ادامه)
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران/59 میعادگاه دلدادگی
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال 96 در مازندران، از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.(ادامه)
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با اشاره به سه میدانی که در ان ایران، امریکا را منزوی کرد، بحث موشکی ایران را غیرقابل مذاکره و نه مصالحه عنوان کرد و گفت: تهدید اخیر ترامپ اصلا جدید نبود و اروپا هیچگاه این قدر صریح و قاطع در مقابل امریکا موضع نگرفته بود و ایران توانست اروپا و آسیا را از آمریکا دور کند.

پاره کردن برجام ممکن نیست/ اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی‌دهیم/ آژانس پایش را از مسئولیتش فراتر نگذارد(خبر)
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با اشاره به سه میدانی که در ان ایران، امریکا را منزوی کرد، بحث موشکی ایران را غیرقابل مذاکره و نه مصالحه عنوان کرد و گفت: تهدید اخیر ترامپ اصلا جدید نبود و اروپا هیچگاه این قدر صریح و قاطع در مقابل امریکا موضع نگرفته بود و ایران توانست اروپا و آسیا را از آمریکا دور کند. (ادامه)
شوخی کاربران با قرعه کشی جام جهانی
شوخی های کاربران فضای مجازی با قرعه تیم ملی در جام جهانی (ادامه)
شمال نیوز : اعلامیه پایانی نشست وزیران گروه ۷۷ و چین در نیویورک که با اجماع کلیه کشورهای عضو تصویب شد، برحمایت از برجام و لزوم رفع تحریم های یک جانبه علیه ایران تاکید دارد.
تاکید قاطع ۱۳۴ کشور جهان برحفظ برجام
شمال نیوز : اعلامیه پایانی نشست وزیران گروه ۷۷ و چین در نیویورک که با اجماع کلیه کشورهای عضو تصویب شد، برحمایت از برجام و لزوم رفع تحریم های یک جانبه علیه ایران تاکید دارد. (ادامه)
شمال نیوز : سید عباس عراقچی با اشاره به ادعای ترک‌ها در ارتباط با پروژه «گاپ»، گفت: آنها ادعا می‌کنند که تبعات زیست محیطی این پروژه‌ را بر روی کشورهای اطراف در نظر گرفته‌اند درحالی که این ادعای آنها است و ما نسبت به صحت این ادعا هنوز قانع نشده‌ایم، از دیگر سو کارشناسان ایران، عراق و سایر کشورهای اطراف، دیدگاه‌های دیگری در این زمینه دارند. عراقچی: ادعای ترکیه در پروژه «گاپ» قانعمان نکرد
شمال نیوز : سید عباس عراقچی با اشاره به ادعای ترک‌ها در ارتباط با پروژه «گاپ»، گفت: آنها ادعا می‌کنند که تبعات زیست محیطی این پروژه‌ را بر روی کشورهای اطراف در نظر گرفته‌اند درحالی که این ادعای آنها است و ما نسبت به صحت این ادعا هنوز قانع نشده‌ایم، از دیگر سو کارشناسان ایران، عراق و سایر کشورهای اطراف، دیدگاه‌های دیگری در این زمینه دارند.(ادامه)
واکنش وزارت‌خارجه به‌برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، به برخی از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در مورد گزینه‌های معاونت اقتصادی و سیاسی وزارت‌خارجه واکنش نشان داد و آن‌ها را تکذیب کرد.(ادامه)
عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی شد
با حکم رئیس‌کل بانک مرکزی، سید احمد عراقچی، به سمت معاون‌ ارزی بانک مرکزی منصوب شد.(ادامه)
تصاویر/ مقامات عالی‌رتبه کشور در کنار نوه‌هایشان/ از رهبر انقلاب و فرمانده سپاه تا عارف و قالیباف
نوه‌دار داشتن یکی از تجربه‌ها و احساس‌های ناب و شیرین زندگی است. مسئولان نیز از این قائده مستثنی نیستند و این حس را تجربه کرده‌اند. در این گزارش عکس‌هایی را از مقامات عالی رتبه کشورمان به همراه نوه‌هایشان می‌بینید.(ادامه)
3 گام برای رونق بازار فرش دستباف
فرش و قالی ایران با پیشینه‌ای که در بازارهای بین‌المللی دارد، به صنعتی ارزآور تبدیل شده است.(ادامه)
توضیح نبویان درباره ادعای تحویل دادن حاج قاسم
نماینده سابف مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از برجام گفتند اگر می خواهید تعهدات خود را انجام دهیم باید FATF را اجرا کنید، گفت: بر اساس FATF اگر ایران تمام دستورات گفته شده در ایران قرارداد را انجام نداد، این نهاد مجددا اقدامات ماقبل را به ما تحمیل خواهد کرد. (ادامه)
متن پیاده شده از نوار موجود اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فایل صوتی اظهارات محمدجواد ظریف را استماع کردند. (ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیار خوشحالم که برای چهارمین بار خداوند به من توفیق داد تا در روز ۱۶ آذر روز دانشجو و روز دانشگاه بین دانشجویان باشم.


مگر می‌گذاریم آمریکا برجام را پاره کند/ نقض برجام با عکس‌العمل تند ایران مواجه خواهد شد(خبر)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیار خوشحالم که برای چهارمین بار خداوند به من توفیق داد تا در روز ۱۶ آذر روز دانشجو و روز دانشگاه بین دانشجویان باشم. (ادامه)
واکنش اینستاگرامی عراقچی به سخنان رهبر انقلاب
عباس عراقچی در اینستاگرام خود به سخنان رهبر انقلاب و تمجید ایشان از تیم مذاکره کننده هسته ای واکنش نشان داد. (ادامه)
عکس/ ظریف و همسرش در یک کنسرت
شب گذشته دکتر محمد جواد ظریف و همسرش و سید عباس عراقچی در کنسرت حسام الدین سراج در تالار وحدت حضور یافتند.(ادامه)
عکس/ مراسم اهدای احکام خدام حرم رضوی
مراسم اهدای احکام خدام بارگاه منور رضوی با حضور حجت الاسلام رییسی تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.در این مراسم علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه به افتخار خادمی حضرت رضا علیه السلام نایل شدند .(ادامه)
اعطای حکم خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) به عباس عراقچی +عکس
حکم خادمی حرم مطهر امام رضا(ع)، از سوی تولیت آستان قدس رضوی به رئیس کمیته اجرای برجام و وزیر آموزش و پرورش اعطا شد. (ادامه)
عکس: قدردانی متفاوت از عراقچی
عباس عراقچی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز 12 اردیبهشت و روز معلم در کلاس دانشکده روابط بین الملل. قدردانی دانشجویان با کیک برجام!(ادامه)
ارتباط چشمی؛ تنها برخورد کوتاه روحانی و ملک سلمان در استانبول
شست سران سازمان همکاری اسلامی از روز پنجشنبه در شهر استانبول ترکیه آغاز به کار کرد؛ نشستی که در آن سران دو کشور ایران و عربستان سعودی برای نخستین بار در طول چند سال اخیر و بالا گرفتن تنش میان دو کشور، رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.(ادامه)
مدیران مشترک احمدی نژاد و روحانی
خیلی ها روحانی را اصلی ترین منتقد دولت قبل می دانند و برخی از احمدی نژاد به عنوان اصلی ترین رقیب روحانی برای سال ۹۶ یاد می کنند. اما جالب است بدانید مدیران مشترک زیادی میان آنها وجود دارد! (ادامه)
نوبخت در پاسخ به صیانت دولت از آرای نمایندگان گفت: در خصوص صیانت از آرای نمایندگان، وزارت كشور نظر حقوقی خود را كه متفاوت با نظر حقوقی شورای نگهبان درباره یكی از منتخبان اصفهان بود، بیان كرده است.
نوبخت: آرزو بر منتقدان جوان عیب نیست
نوبخت در پاسخ به صیانت دولت از آرای نمایندگان گفت: در خصوص صیانت از آرای نمایندگان، وزارت كشور نظر حقوقی خود را كه متفاوت با نظر حقوقی شورای نگهبان درباره یكی از منتخبان اصفهان بود، بیان كرده است. (ادامه)
شمال نیوز: یک روز برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید عزیز دکتر شهریاری به دانشگاه دعوت شده بودم و زمانی که منتظر بودم تا به محض رسیدن نوبت پشت تریبون بروم و سخنرانی کنم فردی به من نزدیک شد و پیامکی را در موبایل خود به من نشان داد.در آن پیامک نوشته بود: "علی اکبر صالحی
ماجرای وساطت مشایی/ با یک پیامک فهمیدم وزیر امور خارجه شدم/ احمدی نژاد نگذاشت عراقچی معاونم شود
شمال نیوز: یک روز برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید عزیز دکتر شهریاری به دانشگاه دعوت شده بودم و زمانی که منتظر بودم تا به محض رسیدن نوبت پشت تریبون بروم و سخنرانی کنم فردی به من نزدیک شد و پیامکی را در موبایل خود به من نشان داد.در آن پیامک نوشته بود: "علی اکبر صالحی (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.