.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در نشست کمیسیون برجام چه گذشت؟
چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران کل سیاسی دقایقی پیش بعد از حدود سه ساعت، به پایان رسید.(ادامه)
درسی که از برجام گرفتیم این بود که مقاومت، بیشتر از تمایل به همکاری جواب می‌دهد / اروپا باید کمی بیشتر تلاش کند تا توافق هسته‌ای با ایران که رهبرانش بر حفظ و ادامه آن تأکید دارند، نجات یابد / + موضعگیری صریح سخنگوی وزارت خارجه روسیه (خبر)
(ادامه)
چهره‌های مختلف سیاسی در مراسم ختم دختر ایران در روسیه (+عکس)
مراسم ختم دختر مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
عکس/ صورت پوشیده عراقچی در مسیر راهپیمایی اربعین
(ادامه)
رئیس‌جمهور روز گذشته به‌منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد. چه‌کسانی همراه روحانی به نیویورک رفته‌اند؟
رئیس‌جمهور روز گذشته به‌منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد.(ادامه)
رئیس جمهور کشورمان چهارشنبه شب کنار سران دو قوه دیگر تاریخی ترین تصمیم ایران را اعلام کرد. زیرکی روحانی در نحوه اعلام اجرای گام سوم
رئیس جمهور کشورمان چهارشنبه شب کنار سران دو قوه دیگر تاریخی ترین تصمیم ایران را اعلام کرد.(ادامه)
پنجشنبه پایان مهلت ایران به اروپا است/ گام سوم کاهش تعهدات ایران مشخص است/ اگر اروپا به تعهدات خود عمل کند، ایران نیز تعهدات خود را از سر می‌گیرد(خبر)
(ادامه)
بازداشت حسن میرکاظمی تائید شد
سخنگوی قوه‌قضائیه از بازداشت حسن میرکاظمی خبر داد و گفت: درباره جزئیات و علت دستگیری نمی‌توانم اظهارنظر کنم.(ادامه)
جنگ پهپادها در آسمان خلیج‌فارس
(ادامه)
جیغ هایی که "گاندو "درآورد/ ازتهران تا لندن
«گاندو» که روایتگر یکی از پرونده‌های جنجالی نفوذ است در حالی به ایستگاه پایانی رسید که همچنـان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره‌های نزدیک به دولت، رسانه‌های وابسته به این جریان در کنار سایتها و صفحات مجازی برانداز و ضد انقلاب ادامه دارد؛ از تهران تا لندن!(ادامه)
آزادی نفتکش قبل از مذاکره 1+4
(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران پیرو نقض‌عهد‌های مکرر کشور‌های اروپایی در اجرای برجام، امروز با استناد به بند‌های ۲۶ و ۳۶ این توافق‌نامه بین‌المللی، گام دوم آغاز کاهش تعهدات برجامی خود را آغاز کرد. گام اول از ۶۰ روز قبل آغاز و برداشته شده بود. سخنگوی سازمان انرژی اتمی: آماده غنی‌سازی اورانیوم در هر سطح و با هر سرعتی هستیم/ دبیر ستاد اجرای برجام: دیگر مفهومی تحت عنوان ۱+۵ را به رسمیت نمی‌شناسیم/ شکایت می‌کنیم(خبر)
جمهوری اسلامی ایران پیرو نقض‌عهد‌های مکرر کشور‌های اروپایی در اجرای برجام، امروز با استناد به بند‌های ۲۶ و ۳۶ این توافق‌نامه بین‌المللی، گام دوم آغاز کاهش تعهدات برجامی خود را آغاز کرد. گام اول از ۶۰ روز قبل آغاز و برداشته شده بود.(ادامه)

جمهوری اسلامی ایران صبح فردا تکلیف تعهدات برجامی را مشخص می کند. حکم گام دوم صادر می شود و ایران قدم دیگری برای کاهش تعهدات خود بر می‌دارد. گام جدید ایران همچنان بر اساس مفاد برجام است که به ایران اجازه می‌دهد در مقابل طرف‌های دیگر که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند تعهدات خود را کاهش دهد ایران، صبح فردا چه تصمیمی خواهد گرفت؟
جمهوری اسلامی ایران صبح فردا تکلیف تعهدات برجامی را مشخص می کند. حکم گام دوم صادر می شود و ایران قدم دیگری برای کاهش تعهدات خود بر می‌دارد. گام جدید ایران همچنان بر اساس مفاد برجام است که به ایران اجازه می‌دهد در مقابل طرف‌های دیگر که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند تعهدات خود را کاهش دهد(ادامه)

«اینستکس» یا «ساحات» که این روز‌ها به کرات از آن نام برده می‌شود همان «ابزار پشتیبان مبادلات تجاری» است که ۱۱ بهمن ۹۷ رسما ثبت و نهاد متناظر ایرانی آن نیز دوم اردیبهشت امسال در تهران به ثبت رسید. اینستکس به زبان ساده
«اینستکس» یا «ساحات» که این روز‌ها به کرات از آن نام برده می‌شود همان «ابزار پشتیبان مبادلات تجاری» است که ۱۱ بهمن ۹۷ رسما ثبت و نهاد متناظر ایرانی آن نیز دوم اردیبهشت امسال در تهران به ثبت رسید.(ادامه)
حدود سه هفته از فرصت ۶۰روزه ایران به کشورهایی اروپایی برای انجام تعهدات‌شان در قبال برجام باقی مانده است، اما آنها تاکنون اقدامی جدی برای انتفاع ایران از توافق هسته‌ای انجام نداده‌اند؛ با این شرایط سوالی مطرح است که سرانجام برجام چه خواهد شد؟.....(خبر)
(ادامه)
عکس/ حضور منوچهر متکی در دیدار با روحانی
نشست حسن روحانی با سفیران قبلی و سفیر کنونی ایران در ژاپن/ این جلسه پس از مذاکره با آبه در سعدآباد برگزار شد/ سیدعباس عراقچی به دلیل همراهی با هیات ژاپنی در این تصویر نیست. (ادامه)
۲ شرط ایران برای ابقای برجام
بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد ایران در تماس با مقامات اروپایی، صادرات ۱.۵ میلیون بشکه در روز نفت و دسترسی کامل به دلارهای نفتی خود را به عنوان دو شرط باقی ماندن در برجام تعیین کرده است.(ادامه)
عراقچی: آمریکایی‌ها شماره تلفن ما را دارند
مواضع اروپا پسندیده نبوده و دوستان (در داخل کشور) در جهت برداشتن فشار از روی دوش اروپا حرکت نکنند؛ زیرا باید این فشار بر روی کشور‌های اروپایی وجود باشد و علاوه بر این، پذیرش پناهندگان یک مسولیت بین المللی است و به همین دلیل هم کمیساری عالی پناهندگان در سازمان ملل ایجاد شده است، ولی مشارکت کشور‌های اروپایی در قبال هزینه کردن برای پناهندگان در کشور‌های دیگر را با ایران مقایسه کنید. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
شمال نیوز: رئیس دستگاه دیپلماسی کشور با سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در دفتر فرماندهی کل سپاه/ محمد جواد ظریف با فرماندهان سپاه پاسداران دیدار کرد(خبر)
شمال نیوز: رئیس دستگاه دیپلماسی کشور با سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد. (ادامه)
سخنگوی بعدی وزارت خارجه کیست؟
قاسمی بعد از طی مراحل تشریفاتی و انجام پروتکل‌های رایج اداری به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران عازم پاریس خواهد شد. (ادامه)
دولت‌های اروپایی روز پنج‌شنبه بالأخره پس از ماه‌ها، رسما ثبت کانال ویژه تجارت با ایران را اعلام کردند. اروپا رسما ثبت کانال ویژه تجارت با ایران را اعلام کرد/ INSTEX «در ابتدا» بر روی ضروری‌ترین بخش‌ها یعنی اقلام دارویی، کالاهای پزشکی و کالاهای کشاورزی و غذایی تمرکز خواهد کرد/ +متن کامل بیانیه(خبر)
دولت‌های اروپایی روز پنج‌شنبه بالأخره پس از ماه‌ها، رسما ثبت کانال ویژه تجارت با ایران را اعلام کردند.(ادامه)
معاون وزیر امور خارجه کشورمان به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی در لهستان واکنش نشان داد. عکس / کنایه توییتری عراقچی به نشست ضدایرانی در لهستان
معاون وزیر امور خارجه کشورمان به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی در لهستان واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس: عراقچی در موکب وزارت خارجه در کربلا
مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در محل موکب وزارت امور خارجه با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای وزارت امور خارجه و شهدای مدافع حرم در کربلای معلّی برگزار شد که معاون سیاسی وزیر خارجه هم در آن حضور یافت.(ادامه)
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی این بار در نمایشی جدید و با عکسی از تورقوزآباد و چند عکس و نقشه بزرگ شده دیگر در دست، در پشت همان تریبون آشنا قرار گرفت. گزارشی از نمایش های مضحک نتانیاهو علیه ایران در سازمان ملل: از نمودار بمبی تا تورقوزآباد(خبر)
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی این بار در نمایشی جدید و با عکسی از تورقوزآباد و چند عکس و نقشه بزرگ شده دیگر در دست، در پشت همان تریبون آشنا قرار گرفت.(ادامه)
براساس اطلاعات به دست آمده احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی با قرار وثیقه آزاد شده است. احمد عراقچی آزاد شد
براساس اطلاعات به دست آمده احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی با قرار وثیقه آزاد شده است.(ادامه)
سیف: بازداشت نشدم، اتفاقا امروز نماز جمعه بودم
(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند.
ورود قوه‌قضاییه به ماجرای‌فیضیه/ ماجرای دادگاه‌رحیم‌مشایی و...توضیح درباره به خبر رفع‌حصر | چرا احمدی‌نژاد حاشیه‌امن دارد؟ | اتهام مفسد فی‌الارض برای مفسدان(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند. (ادامه)
 به فاصله کوتاهی از انتشار خبر برکناری عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی، سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت وی خبر داد. دستوری که منحصر به وی نبوده و آن گونه که محسنی اژه‌ای خبر می‌دهد، کارمند یکی از معاونین رئیس جمهور و چند تن دیگر هم امروز بازداشت شده‌اند. احمد عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی بازداشت شد
به فاصله کوتاهی از انتشار خبر برکناری عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی، سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت وی خبر داد. دستوری که منحصر به وی نبوده و آن گونه که محسنی اژه‌ای خبر می‌دهد، کارمند یکی از معاونین رئیس جمهور و چند تن دیگر هم امروز بازداشت شده‌اند.(ادامه)
احتمال خروج ایران از برجام
پس از آنکه آمریکا به‌طور یکجانبه از برجام خارج شد به‌رغم تاکید دیگر طرف‌های این معاهده بر حفظ و اجرای مفاد ذکر شده در برجام، شرایط برای بقای آن روزبه‌روز سخت‌تر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.