.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در مراسم معارفه سید محمود حسینی پور نوری ، وزیر کشور حصور خواهد یافت  .... معارفه بیست وچهارمین استاندار و آغاز فصل جدید مدیریتی در مازندران
شمال نیوز : در مراسم معارفه سید محمود حسینی پور نوری ، وزیر کشور حصور خواهد یافت ....(ادامه)
شمال نیوز : مهندس طاهایی نوشت : بحمدالله استان مازندران ، فرهیختگان و مجاهدان استوارگام و پرشماری از مردان و زنان پرافتخار و دانشمند داشته که توانائی مدیریت عالی و ارشد را واجد هستند ....

طاهایی : استاندار جدید مازندران مورد وثوق رؤسای قوای مجریه و قضائیه است
شمال نیوز : مهندس طاهایی نوشت : بحمدالله استان مازندران ، فرهیختگان و مجاهدان استوارگام و پرشماری از مردان و زنان پرافتخار و دانشمند داشته که توانائی مدیریت عالی و ارشد را واجد هستند .... (ادامه)
شمال نیوز : نام‌گذاری پارک مرحوم عزت الله دامادی، بزرگراه مرحوم سلیم بهرامی و موارد مشابه هم زنده نگاه داشتن نام بزرگان شهر است که روزی در میان ما بودند و امروز نیستند و هم این پیام و انگیزه را به مدیران خدمتگزار می‌دهد که.... حذف نام « کردان » از تالار فرهنگی ساری ؛ سیاسی کاری یا فراموشکاری ؟!
شمال نیوز : نام‌گذاری پارک مرحوم عزت الله دامادی، بزرگراه مرحوم سلیم بهرامی و موارد مشابه هم زنده نگاه داشتن نام بزرگان شهر است که روزی در میان ما بودند و امروز نیستند و هم این پیام و انگیزه را به مدیران خدمتگزار می‌دهد که....(ادامه)
همایش نکوداشت آیت‌الله طبرسی در مازندران برگزار می‌شود
استاندار اسبق مازندران از برگزاری آیین نکوداشت مرحوم آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان خبر داد.(ادامه)
سیدعلی اکبر طاهائی  استاندار اسبق مازندران، با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام محمد اسماعیل کوهستانی، فرزند حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی (ره) را تسلیت گفت. پیام تسلیت مهندس طاهایی درپی درگذشت حجت الاسلام کوهستانی
سیدعلی اکبر طاهائی استاندار اسبق مازندران، با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام محمد اسماعیل کوهستانی، فرزند حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی (ره) را تسلیت گفت. (ادامه)
در پی ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جمعی از فعالان سیاسی استان مازندران پیام تسلیتی صادر کرده اند. پیام تسلیت جمعی از فعالان سیاسی مازندران به مناسبت درگذشت آیت الله کریمی
در پی ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جمعی از فعالان سیاسی استان مازندران پیام تسلیتی صادر کرده اند.(ادامه)
شمال نیو : آغاز بکارکارخانه زباله سوز نوشهر که از از اوایل این ماه آماده بهره برداری است ، به بهانه بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعی مراسم افتتاح رسمی از فعالیت باز مانده است ..... طاهایی : تاخیر در افتتاح کارخانه زباله سوز نوشهر به هیچ وجه موجه نمی باشد / سلامت مردم نبایستی تحت الشعاع مراسم تشریفاتی افتتاح قرار بگیرد
شمال نیو : آغاز بکارکارخانه زباله سوز نوشهر که از از اوایل این ماه آماده بهره برداری است ، به بهانه بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعی مراسم افتتاح رسمی از فعالیت باز مانده است .....(ادامه)
استاندار اسبق مازندران انتخاب سید شمس الدین حسینی را تبریک گفت
شمال نیوز:استاندار اسبق مازندران که سابقه نمایندگی در حوزه انتخابیه تنکابن پ، رامسر و عباس آباد را در کارنامه خود دارد ، انتخاب سید شمس الدین حسینی را تبریک گفت .(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
 
سید علی اکبر طاهایی استاندار اسبق مازندران در پیامی، درگشت آیت الله نورالله طبرسی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
پیام تسلیت سید علی اکبر طاهایی درپی درگذشت آیت‌الله طبرسی
سید علی اکبر طاهایی استاندار اسبق مازندران در پیامی، درگشت آیت الله نورالله طبرسی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. (ادامه)
شمال نیوز : در یکی دو دوره اخیر در حوزه انتخابیه شهرستان های بابلسر و فریدنکنار، ترافیک چهره های تکراری برای ‏کاندیداتوری مجلس ‏در این شهرستان ها به چشم می خورد..... از رفع ترافیک چهره‌های تکراری تا ظهور گزینه‌های جدید/ بابلسر- فریدونکنار شگفتی‌ساز خواهد شد‎
شمال نیوز : در یکی دو دوره اخیر در حوزه انتخابیه شهرستان های بابلسر و فریدنکنار، ترافیک چهره های تکراری برای ‏کاندیداتوری مجلس ‏در این شهرستان ها به چشم می خورد..... (ادامه)
پیام تسلیت شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و صنفی به مدیر مسئول « شمال نیوز »/1
(ادامه)
رویکرد قرآنی از دستاوردهای نهضت حضرت امام است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رویکرد قرآنی را یکی دستاوردهای نهضت حضرت امام بیان کرد و گفت: این رویکرد در جامعه ایران اسلامی در حال شکل گیری است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار اسبق مازندران و گیلان اظهار داشت: کارگروه  ساماندهی پسماند و مسایل زیست محیطی کشور با دستور آقای نوبخت تشکیل که مدیریت این کارگروه  به بنده واگذار و استانداران سابق شمال و تعدادی از کارشناسان بنام محیط زیست کشور عضو هستند..... طاهایی : کشورهای حاشیه دریای خزر سیستم تصفیه فاضلاب مدرن ندارند
شمال نیوز : استاندار اسبق مازندران و گیلان اظهار داشت: کارگروه ساماندهی پسماند و مسایل زیست محیطی کشور با دستور آقای نوبخت تشکیل که مدیریت این کارگروه به بنده واگذار و استانداران سابق شمال و تعدادی از کارشناسان بنام محیط زیست کشور عضو هستند.....(ادامه)
تداوم دو دستگی در شورای شهر ساری
پنجاه‌ و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در حالی در تالار جلسات شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد که حواشی موجود در شهرداری ساری همچنان ادامه دارد و بحث بر سر عملکرد شهردار سابق نقل محفل این جلسه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : علی اکبر طاهایی گفت : این جلسه سال ها است که بصورت منظم با حضورجمعی از استانداران ادوار و جمعی از مدیران گذشته وزارت کشور هر35 یا 40 روزدر خدمت حجت الاسلام ناطق نوری  برگزار می شود که جلسات بسیار مهم و صمیمانه ای است و ..... واکنش استاندار اسبق مازندران به اظهارات یکی از متهمین پرونده بانک سرمایه درباره ناطق نوری
شمال نیوز : علی اکبر طاهایی گفت : این جلسه سال ها است که بصورت منظم با حضورجمعی از استانداران ادوار و جمعی از مدیران گذشته وزارت کشور هر35 یا 40 روزدر خدمت حجت الاسلام ناطق نوری برگزار می شود که جلسات بسیار مهم و صمیمانه ای است و .....(ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
پیام تسلیت، استاندار مازندران در پی درگذشت همسر مهندس طاهایی
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار اسبق مازندران در غم از دست دادن همسر خود داغدار شد. سید علی اکبر طاهایی استاندار اسبق مازندران داغدار شد
شمال نیوز: استاندار اسبق مازندران در غم از دست دادن همسر خود داغدار شد.(ادامه)
آیا قیمت خودرو در سال ۹۸ افزایش می‌باید؟
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پیش‌بینی قیمت خودروهای داخلی در سال ۹۸ با توجه به نوسانات بازار ارز که یکی از مولفه‌های خودروسازان برای تأمین مواد اولیه و قطعات است، کمی دشوار به نظر می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز: سید علی‌اکبر طاهایی، استاندار اسبق گیلان در سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد..... دیدار استاندار اسبق گیلان با آیت‌الله قربانی در رشت+ عکس
شمال نیوز: سید علی‌اکبر طاهایی، استاندار اسبق گیلان در سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی به نظر می رسد استاندار گیلان فارغ از تملق ها و خوشایند نویسی ها در برخی از نشریات محلی ، بر شایسته سالاری به عنوان اصل پذیرفته شده در اداره استان گیلان تاکید داشته و برخی با تخریب مدیران سابق ، کنایه و تملق نمی توانند جایگاهی برای خود دست و پا کنند ..... کنایه روزنامه گیلانی به « طاهایی و سعادتی » و خوش خدمتی به استاندار !
شمال نیوز : به هر روی به نظر می رسد استاندار گیلان فارغ از تملق ها و خوشایند نویسی ها در برخی از نشریات محلی ، بر شایسته سالاری به عنوان اصل پذیرفته شده در اداره استان گیلان تاکید داشته و برخی با تخریب مدیران سابق ، کنایه و تملق نمی توانند جایگاهی برای خود دست و پا کنند .....(ادامه)
عادت دیرینه ما همیشه بر این محور استوار بوده که از عملکرد مدیران “انتقاد” کنیم و کمتر دیده شده است که به شکل منطقی از عملکردشان دفاع حداقل به میان آوریم. بررسی عملکرد استانداران غیربومی استان گیلان در سه دهه ی گذشته نشان میدهد که برخی از آنان حتی با ٢ “اتوبوس” پر از مدیران […] بی انصافی نشود؛ “ترمز” اتوبوس کشیده شد
عادت دیرینه ما همیشه بر این محور استوار بوده که از عملکرد مدیران “انتقاد” کنیم و کمتر دیده شده است که به شکل منطقی از عملکردشان دفاع حداقل به میان آوریم. بررسی عملکرد استانداران غیربومی استان گیلان در سه دهه ی گذشته نشان میدهد که برخی از آنان حتی با ٢ “اتوبوس” پر از مدیران […](ادامه)
این مسجد با همه خاطرات شیرینش سوخت و ما امروز نباید تنها این سوختن را روایت کنیم، بلکه باید آستین ها را بالا زده و کاری را که در گذشته نه چندان دور یعنی در سال 91 انجام شد را با اهتمام بیشتر تکرار و یا تکمیل کنیم. نامه معاون سابق استاندار مازندران به استاندار پیرامون حادثه مسجد جامع ساری
این مسجد با همه خاطرات شیرینش سوخت و ما امروز نباید تنها این سوختن را روایت کنیم، بلکه باید آستین ها را بالا زده و کاری را که در گذشته نه چندان دور یعنی در سال 91 انجام شد را با اهتمام بیشتر تکرار و یا تکمیل کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : طاهایی اعلام کرد : ارتحال جانسوز حقوقدان منصف و آزاده و فرزند فرهيخته و متدين و دانشًور مازندران وخادم مخلص و ولايتمدار ايران سرافراز - جناب حاج محمد رضا عليزاده - عضو حقوقدان شوراى نگهبان موجب تأثر وتألم گرديد . پیام تسلیت استاندار اسبق مازندران به مناسبت درگذشت قائم مقام دبیر شورای نگهبان
شمال نیوز : طاهایی اعلام کرد : ارتحال جانسوز حقوقدان منصف و آزاده و فرزند فرهيخته و متدين و دانشًور مازندران وخادم مخلص و ولايتمدار ايران سرافراز - جناب حاج محمد رضا عليزاده - عضو حقوقدان شوراى نگهبان موجب تأثر وتألم گرديد .(ادامه)
شمال نیوز : رحمانی فضلی عصر یکشنبه با بازگشت به تهران ، در جلسه مهم هیئت دولت که قرار است در آن تکلیف استانداران دیگر استان ها مشخص شود ، حضور می یابد ..... هفته آینده، تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید مازندران
شمال نیوز : رحمانی فضلی عصر یکشنبه با بازگشت به تهران ، در جلسه مهم هیئت دولت که قرار است در آن تکلیف استانداران دیگر استان ها مشخص شود ، حضور می یابد .....(ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مجمع، نظرات مشورتی خود را برای بخش اجرایی استان به دولت منتقل می‌کند، گفت: دولت شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار مازندران را احصا کند..... در جلسه مجمع نمایندگان مازندران چه گذشت ؟
شمال نیوز : سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مجمع، نظرات مشورتی خود را برای بخش اجرایی استان به دولت منتقل می‌کند، گفت: دولت شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار مازندران را احصا کند.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس ستاد اصولگرایان حامی روحانی به موفقیت نظام اشاره کرد و گفت:نتیجه انتخابات با حضور حداکثری مردم آزاده و صبور و مهربان کشور در نهایت پیروزی نظام است که برای تحقق این مهم همه مردم کشور باید در پای صندوقهای رای حاضر باشند..... تجلیل طاهایی از حضور مازنی ها در استقبال از روحانی
شمال نیوز : رئیس ستاد اصولگرایان حامی روحانی به موفقیت نظام اشاره کرد و گفت:نتیجه انتخابات با حضور حداکثری مردم آزاده و صبور و مهربان کشور در نهایت پیروزی نظام است که برای تحقق این مهم همه مردم کشور باید در پای صندوقهای رای حاضر باشند.....(ادامه)
ورود حجت الاسلام والمسلمین روحانی به ساری
حجت الاسلام و المسلمین روحانی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وارد فرودگاه ساری شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.