.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ورود حجت الاسلام والمسلمین روحانی به ساری
حجت الاسلام و المسلمین روحانی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وارد فرودگاه ساری شد.(ادامه)
شمال نیوز : شما بررسی کنید که اصلاً اصولگرایان در این دولت چه جایگاهی دارند ؟ به شخص آقای طاهایی در این دولت بدترین بی احترامی شده، بنده خبر جابجایی ایشان با استاندار تهران را از زبان وزیر محترم کشور از تلویزیون شنیدم یعنی اصلاً آقای طاهایی در جریان جابجایی نبود و.... ابراهیمی: از صحبت های مهندس طاهایی قانع نشدم
شمال نیوز : شما بررسی کنید که اصلاً اصولگرایان در این دولت چه جایگاهی دارند ؟ به شخص آقای طاهایی در این دولت بدترین بی احترامی شده، بنده خبر جابجایی ایشان با استاندار تهران را از زبان وزیر محترم کشور از تلویزیون شنیدم یعنی اصلاً آقای طاهایی در جریان جابجایی نبود و....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس ستاد اصولگرایان معتدل روحانی در مازندران بابیان اینکه نه اصولگرایی با کلام محقق می‌شود گفت:قرائت درست اصولگرایی، اصولگرایی اصلاح طلبانه است..... طاهایی : من می‌گویم طریق و راه روحانی کم‌خطرتر است
شمال نیوز : رئیس ستاد اصولگرایان معتدل روحانی در مازندران بابیان اینکه نه اصولگرایی با کلام محقق می‌شود گفت:قرائت درست اصولگرایی، اصولگرایی اصلاح طلبانه است.....(ادامه)
شمال نیوز : در استان مازندران نیز سید علی اکبر طاهایی ، استاندار سابق مازندران و معاون فعلی وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت ستاد اصولگرایان حامی روحانی را بر عهده گرفته است ..... استاندار سابق مازندران ، رئیس ستاد اصولگرایان روحانی در استان شد
شمال نیوز : در استان مازندران نیز سید علی اکبر طاهایی ، استاندار سابق مازندران و معاون فعلی وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت ستاد اصولگرایان حامی روحانی را بر عهده گرفته است .....(ادامه)
شمال نیوز: پس از ثبت نام محمود  احمدى نژاد، اغلب چهره های سیاسی و رسانه ها به این اقدام وی واکنش نشان دادند. استاندار سابق مازندران ....

واکنش استاندار سابق مازندران به ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات
شمال نیوز: پس از ثبت نام محمود احمدى نژاد، اغلب چهره های سیاسی و رسانه ها به این اقدام وی واکنش نشان دادند. استاندار سابق مازندران .... (ادامه)
شمال نیوز : انتشار گفتگوی طاهایی با شمال نیوز بازتاب گسترده ای در رسانه های کشور یافت تا جایی که  واکنش محمد هاشمی برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را نیز بدنبال داشت ..... پیوستن خانواده هاشمی رفسنجانی به جمع مخالفان تغییر نام بندر امیرآباد
شمال نیوز : انتشار گفتگوی طاهایی با شمال نیوز بازتاب گسترده ای در رسانه های کشور یافت تا جایی که واکنش محمد هاشمی برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را نیز بدنبال داشت .....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار سابق مازندران در ادامه گفت: بندر شهيد هاشمى نژاد اميرآباد بهشهر كه از دستاورد هاى نظام مقدس جمهورى اسلاميست از بدو راه اندازى بنام مبارك سيد و سالار شهيدان استان مازندران و فرزند نستوه و مجاهد پرور شهرستان بهشهر .... استاندار سابق مازندران هم به تغییر نام بندر امیرآباد واکنش نشان داد
شمال نیوز : استاندار سابق مازندران در ادامه گفت: بندر شهيد هاشمى نژاد اميرآباد بهشهر كه از دستاورد هاى نظام مقدس جمهورى اسلاميست از بدو راه اندازى بنام مبارك سيد و سالار شهيدان استان مازندران و فرزند نستوه و مجاهد پرور شهرستان بهشهر ....(ادامه)
آژیر خطر ساماندهی نامناسب پسماند مازندران در مجلس شورای اسلامی بلند شد
ساماندهی زباله طرح به‌زمین‌‍مانده دولت در مازندران است که کم‌کاری در این بخش منجر به تذکر دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به رئیس محیط زیست و وزیر کشور شد.(ادامه)
ماجرای قطع و وصل آب در چهاردانگه ساری
ماجرای قطع و وصل آب در چهاردانگه ساری ادامه دارد و مردم این دیار همچنان از قطعی و کمبود آب گلایه دارند.(ادامه)
حکم جدید نعمت‌زاده برای خسروتاج
با حکم محمدرضا نعمت‌زاده، مجتبی خسروتاج به عنوان معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که محمود احمدی نژاد غایب اصلی مراسم ازدواج دختر محمدرضا رحیمی بود، پسر کوچکتر وی، علیرضا، در این مراسم شرکت کرده بود. در عکس زیر،....
استاندار سابق مازندران در عروسی دختر رحیمی + تصویر
شمال نیوز : در حالی که محمود احمدی نژاد غایب اصلی مراسم ازدواج دختر محمدرضا رحیمی بود، پسر کوچکتر وی، علیرضا، در این مراسم شرکت کرده بود. در عکس زیر،.... (ادامه)
شمال نیوز: مراسم ازدواج دختر محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور سابق در حالی برگزار شد که خبری از محمود احمدی نژاد در این مراسم نبود. چرا رحیمی احمدی‌نژاد را به عروسی دخترش دعوت نکرد؟!
شمال نیوز: مراسم ازدواج دختر محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور سابق در حالی برگزار شد که خبری از محمود احمدی نژاد در این مراسم نبود.(ادامه)
اخراج 100 کارگر کارخانه فولاد امیرآباد بهشهر
(ادامه)
عکس‌العمل استاندار مازندران برای شنیدن درد و دل‎های یک کارگر
(ادامه)

شمال نیوز: وزیر کشور دولت هاشمی و برگزارکننده انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶، ناگفته‌هایی از این انتخابات را بیان کرد.

ناطق یک نیمه شب، زنگ زد ، گفتم شیخ رأی نیاوردید/ هاشمی از شکست ناطق نوری خوشحال شد /به مهاجرانی گفتم انتخابات دو مرحله ای می شود
شمال نیوز: وزیر کشور دولت هاشمی و برگزارکننده انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶، ناگفته‌هایی از این انتخابات را بیان کرد. (ادامه)
شمال نیوز : وی با تایید این خبر به شمال نیوز گفت : علی شادمان که در سوابق خود مدیرکلی امور اجتماعی استانداری ، مدیر کلی امور اتباع خارجی و دبیری شورای تامین استان را داراست به عنوان فرماندار شهرستان نوشهر منصوب خواهد شد .... آخرین بازمانده از فرمانداران دولت گذشته هم تغییر کرد
شمال نیوز : وی با تایید این خبر به شمال نیوز گفت : علی شادمان که در سوابق خود مدیرکلی امور اجتماعی استانداری ، مدیر کلی امور اتباع خارجی و دبیری شورای تامین استان را داراست به عنوان فرماندار شهرستان نوشهر منصوب خواهد شد ....(ادامه)
وضعیت کارآفرینی در مازندران مناسب نیست
(ادامه)
سهیل جانی پور همه آمده بودند، هم دل و هم زبان(يادداشت)
سهیل جانی پور(ادامه)
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت....
بهار مه آلود رقابت های مجلس دهم در غرب مازندران !
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت.... (ادامه)
پیام تسلیت طاهایی در پی درگذشت مادر شهیدان کشوری
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار سابق مازندران و معاونین سابق این استانداری، با ارسال پیامی، درگذشت والده دکتر احمدی نژاد را تسلیت گفتند.... پیام تسلیت استاندار سابق مازندران و معاونینش به احمدی نژاد
شمال نیوز: استاندار سابق مازندران و معاونین سابق این استانداری، با ارسال پیامی، درگذشت والده دکتر احمدی نژاد را تسلیت گفتند....(ادامه)
سینمای نوشهر به بهره برداری می رسد
(ادامه)
اختصاصی شمال نیوز: با اینکه بیش از یک سال تا دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده، اما گاهاً گوشه و کنار خبرهایی از فعالیت ها، رایزنی ها و تصمیمات برخی گروه ها یا شخصیت ها در ارتباط با این انتخابات پیش رو... کدام استانداران شمالی به بهارستان می رسند ؟!
اختصاصی شمال نیوز: با اینکه بیش از یک سال تا دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده، اما گاهاً گوشه و کنار خبرهایی از فعالیت ها، رایزنی ها و تصمیمات برخی گروه ها یا شخصیت ها در ارتباط با این انتخابات پیش رو...(ادامه)
پیام تسلیت مهندس طاهایی و ابراهیمی در پی درگذشت آیت‌الله جباری
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان را منصوب کرد. مدیرکل جدید تعاون، کارو رفاه اجتماعی گیلان منصوب شد
شمال نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان را منصوب کرد.(ادامه)
فرامرز درخشنده مفهوم تعامل متقابل مسئولان مازندران و رسانه ها چیست؟!(يادداشت)
فرامرز درخشنده(ادامه)
شکایت استانداری مازندران از رسانه ها همزمان با 14 تیرماه- روز قلم- و در آستانه 17 مرداد -روز خبرنگار -یک اشتباه تاکتیکی بود که دستاوردی برای دولتمردان ارشد استان به همراه نخواهد داشت و ربیع فلاح را در تداوم فعالیتش با چالش و حاشیه های متعددی مواجه خواهد ساخت. دیوار بی اعتمادی استانداری بلندتر شد
شکایت استانداری مازندران از رسانه ها همزمان با 14 تیرماه- روز قلم- و در آستانه 17 مرداد -روز خبرنگار -یک اشتباه تاکتیکی بود که دستاوردی برای دولتمردان ارشد استان به همراه نخواهد داشت و ربیع فلاح را در تداوم فعالیتش با چالش و حاشیه های متعددی مواجه خواهد ساخت. (ادامه)
عبدالله سعیدی کیاسری * آقای فلاح جلودار ؛ از استاندار ایلام یاد بگیرید !(يادداشت)
عبدالله سعیدی کیاسری *(ادامه)
رضا حسن زاده اشرفی رسانه ها حاشیه ساز نیستند(يادداشت)
رضا حسن زاده اشرفی(ادامه)
شمال نیوز: در حالی از روزهای گذشته شایعه تغییر استاندار مازندران مجددا رنگ بیشتری به خود گرفت که ربیع فلاح جزو اولین استانداران انتصابی دولت تدبیر و امید بود. تغییر زود هنگام استاندار مازندران ؛ شایعه یا واقعیت؟!
شمال نیوز: در حالی از روزهای گذشته شایعه تغییر استاندار مازندران مجددا رنگ بیشتری به خود گرفت که ربیع فلاح جزو اولین استانداران انتصابی دولت تدبیر و امید بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.