.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دراین نشست که با حضور ده عضو خانه ملت در دفتر مجمع در ساری تشکیل گردید مهمترین مسائل استان هم اندیشی شد. مسائلی از قبیل بیکاری ، اشتغال ، امنیت و توسعه بخش های مختلف و چگونگی راهکارهای توسعه یافتگی بصورت متوازن و متعادل در دستور کار مجمع نمایندگان قرار گرفت.
حضور ربیع فلاح در نشست اخیر مجمع نمایندگان مازندران
دراین نشست که با حضور ده عضو خانه ملت در دفتر مجمع در ساری تشکیل گردید مهمترین مسائل استان هم اندیشی شد. مسائلی از قبیل بیکاری ، اشتغال ، امنیت و توسعه بخش های مختلف و چگونگی راهکارهای توسعه یافتگی بصورت متوازن و متعادل در دستور کار مجمع نمایندگان قرار گرفت. (ادامه)
علیرضا قلی زاده آقای مقیمی به کجا چنین شتابان؟(يادداشت)
علیرضا قلی زاده(ادامه)
اقدام غيرمتعارف يك كانون سياسي در مراسم معارفه استاندار
(ادامه)
صادقعلی رنجبر طاهایی،استاندار قابل احترام حتی از نگاه منتقدان(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز:می خواهم قسم یاد کنم که نجیب تر و صبور تر، خویشتن دار تر ، با ادب تر از مهندس طاهائی بعنوان استاندار نداشتیم، من با مقاله هایم شدیدترین انتقادها را از مهندس طاهائی کردم و چه حرف هایی کم و زیاد که نزدم . تقدیر مورخ ساروی از انتقاد پذیری سید علی اکبر طاهائی
شمال نیوز:می خواهم قسم یاد کنم که نجیب تر و صبور تر، خویشتن دار تر ، با ادب تر از مهندس طاهائی بعنوان استاندار نداشتیم، من با مقاله هایم شدیدترین انتقادها را از مهندس طاهائی کردم و چه حرف هایی کم و زیاد که نزدم .(ادامه)
معارفه استاندار جدید مازندران هفته آینده
(ادامه)
تجویز طاهايي برای مصرف سیگار در هفته!
شمال نيوز: استاندار سابق مازندران در اظهاراتی عجیب مصرف چند نخ سیگار را در هفته بی ضرر دانست!(ادامه)
وزیر تعاون به مازندران سفر می کند
(ادامه)
رضا تيموري خداحافظ مرد اخلاق و رسانه(يادداشت)
رضا تيموري(ادامه)
هرکس مسلمان است باید محیط بان هم باشد
(ادامه)
فرامرز درخشنده مسیری که می شود با همدلی رفت!(ديدگاه)
فرامرز درخشنده(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران بیان اینکه هتل سماموس، بلاء زیادی سر استان آورد، گفت: به نام هتل هفت ستاره وارد شدند اما هتل صفر ستاره هم نصیب استان نشد. روند ساخت هتل سماموس داد استاندار را هم در آورد
شمال نیوز: استاندار مازندران بیان اینکه هتل سماموس، بلاء زیادی سر استان آورد، گفت: به نام هتل هفت ستاره وارد شدند اما هتل صفر ستاره هم نصیب استان نشد.(ادامه)
شمال نیوز: تعویض مدیران پائین دست، حق مدیران مافوق است و کسی نباید در سمتهای مدیریتی، احساس ریاست مادام العمری داشته باشد، اما کج سلیقه گی های فردی نباید منجر به توهین به مدیران ارزشی بشود!
ابراهيمي: اهانت به مدیران ارزشی، پذیرفتنی نیست
شمال نیوز: تعویض مدیران پائین دست، حق مدیران مافوق است و کسی نباید در سمتهای مدیریتی، احساس ریاست مادام العمری داشته باشد، اما کج سلیقه گی های فردی نباید منجر به توهین به مدیران ارزشی بشود! (ادامه)
شمال نیوز: بنده با آیت‌الله صالحی مازندرانی از سال 1344 آشنا هستم و از نقش مبارزاتی این عالم وارسته در دوران قبل و بعد از انقلاب آگاهی دارم.
دوازدهمین سالگرد آیت الله صالحی مازندرانی برگزار شد
شمال نیوز: بنده با آیت‌الله صالحی مازندرانی از سال 1344 آشنا هستم و از نقش مبارزاتی این عالم وارسته در دوران قبل و بعد از انقلاب آگاهی دارم. (ادامه)
گاز رسانی به 6 روستای کلاردشت انجام شد
(ادامه)
شمال نیوز: با پایان دولت نهم و دهم انتظار می رفت رفتارهای اداری عجیب و غریب نیز تمام شود ،اما انگار این عمل به دولت یازدهم نیز سرایت کرده است. در آخرین روزهای هفته گذشته اتفاق عجیب و البته قابل توجه در اداره کل ... معارفه منحصر به فرد آقای مدیر کل !!
شمال نیوز: با پایان دولت نهم و دهم انتظار می رفت رفتارهای اداری عجیب و غریب نیز تمام شود ،اما انگار این عمل به دولت یازدهم نیز سرایت کرده است. در آخرین روزهای هفته گذشته اتفاق عجیب و البته قابل توجه در اداره کل ...(ادامه)
بهره برداری از233پروژه،هفته دولت درمازندران
(ادامه)
حضور وزیر راه و شهرسازی در مازندران
(ادامه)
خبرنگاران مازندران صاحبخانه می شوند
(ادامه)
ساخت دو نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری
(ادامه)
آمادگی نشست با مجمع نمایندگان مازندران
(ادامه)
شب شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا در کنار حمزه های آرمیده در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر، یادواره گردان حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور برگزار و دست های نسل های بعدی دفاع مقدس با نوای بلبل خمینی(ره) به سینه ها آشنا شد. حضور پرشور و بی نظیر شمالی ها در یادواره گردان حمزه سیدالشهدا+ تصاویر
شب شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا در کنار حمزه های آرمیده در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر، یادواره گردان حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور برگزار و دست های نسل های بعدی دفاع مقدس با نوای بلبل خمینی(ره) به سینه ها آشنا شد.(ادامه)
تسليت طاهایی درپي شهادت شهید باغباني
(ادامه)
استاندار مازندران درباره مخالفش با استان شدن غرب مازندران گفت: درباره استان شدن غرب مازندران نظر شخصی داشتم و گفتم الان باید به مازندران یکپارچه فکر کنیم. اگر شدنی بود " مشایی" کار را تمام می کرد
استاندار مازندران درباره مخالفش با استان شدن غرب مازندران گفت: درباره استان شدن غرب مازندران نظر شخصی داشتم و گفتم الان باید به مازندران یکپارچه فکر کنیم.(ادامه)
اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر بومی تیرنگ
(ادامه)
پیام استانداران شمالي بمناسبت يادواره گردان حمزه
(ادامه)
تعیین تکلیف دوپروژه رهاشده درغرب مازندران
(ادامه)
اینکه هر کسی جرأت کند و به خود اجازه دهد تا تکه های مازندران به ویژه چهاردانگه ساری را هم چون گوشت قربانی تصاحب کند، را باید در عملکرد مسئولان استان مازندران جست و جو کرد. حکایت مصادره چشمه ي سورت براي دامغان
اینکه هر کسی جرأت کند و به خود اجازه دهد تا تکه های مازندران به ویژه چهاردانگه ساری را هم چون گوشت قربانی تصاحب کند، را باید در عملکرد مسئولان استان مازندران جست و جو کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار روز چهارشنبه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

آئین بزرگداشت روز خبرنگار در ساری برگزار شد
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار روز چهارشنبه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. (ادامه)
فعالیت۶۲سایت و پایگاه خبری در مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.