.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد.
شناسایی پیکر مطهر ۸ شهید مدافع حرم/ اسامی شهدا/ دو شهید از خطه شمال
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد. (ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
عکس/ در کنار ضریح مطهر سیدالشهدا
تصاویری از حال و هوای زائران و مجاوران در ایام اربعین حسینی کنار ضریح نورانی اقا اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
نقاشی عجیب از حرم امام حسین (ع) وقتی ضریح نداشت+عکس
وقایع محرم و عاشورا، همواره یکی از بهترین موضوعات برای خلق آثار هنری و آیینی بوده اند. در زیر تصویری از حرم امام حسین (ع) که هنرمندش هیچ شناختی از اسلام و این امام همام نداشته است را می توانید ببینید .(ادامه)
سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت از این بارگاه نورانی بازدید کرد و با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) آشنا شد. حضور سفیر کره جنوبی در حرم حضرت معصومه(س) +عکس
سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت از این بارگاه نورانی بازدید کرد و با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) آشنا شد.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بازسازی عتبات عالیات در عراق یکی از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است. بازسازی عتبات، از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بازسازی عتبات عالیات در عراق یکی از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است. (ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت تسهیل‌گری در زمینه نرخ سفر اربعین چه زمینی و چه به‌صورت هوایی، گفت: باید این شرایط فراهم شود تا علاقه‌مندان بتوانند به این سفر معنوی مشرف شوند. ضرورت تسهیل‌گری در نرخ سفر اربعین/ مازندران در حوزه بازسازی عتبات عالیات خوش درخشید
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت تسهیل‌گری در زمینه نرخ سفر اربعین چه زمینی و چه به‌صورت هوایی، گفت: باید این شرایط فراهم شود تا علاقه‌مندان بتوانند به این سفر معنوی مشرف شوند. (ادامه)
ویژگی‌های ایران‌چک‌های ۱۰۰ هزار تومانی جدید چیست؟
ایران‌ چک ۱۰۰هزارتومانی جدید با طرح بارگاه حضرت معصومه (س) ۲۱ شهریور با امضای علی صالح‌ آبادی منتشر شده است.(ادامه)
زیارت امام رضا (ع) به‌روش قاجاری‌ها!/ سفر مشهد؛ ۱۰‌روز رفت، ۱۰روز برگشت!
قدیم‌ها که امکانات کم بود و سفر دشوار بود و راه، طولانی بود پابوس امام رضا (ع) چگونه می‌رفتند ایرانی‌ها؟ با امکانات کم و با دشواری زیاد و در راهی طولانی می‌رفتند و از تهران، پیاده یک‌ماه طول می‌کشید تا برسند و سواره ۱۰ روز.(ادامه)
فاز نخست توسعه شبستان امامزاده عباس(ع) ساری پس از 11 سال چشم انتظاری مردم دیار علویان با حضور استاندار مازندران به‌ بهره‌برداری رسید. توسعه فاز نخست شبستان امامزاده عباس ساری
فاز نخست توسعه شبستان امامزاده عباس(ع) ساری پس از 11 سال چشم انتظاری مردم دیار علویان با حضور استاندار مازندران به‌ بهره‌برداری رسید.(ادامه)
تصاویر / گل آرایی ضریح حرم حضرت معصومه (س)
آیین گل آرایی ضریح حرم حضرت معصومه (ع) به مناسبت سالروز ورود ایشان به قم جمعه۷ آبان با حضور خادمان و استقبال زائران برگزار شد. (ادامه)
عکس/ کربلا در آستانه میلاد رسول اکرم(ص)
ضریح مطهر امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) در آستانه میلاد رسول اکرم(ص)، گل آرایی شد.(ادامه)
تصاویری از داخل ضریح امام حسن عسکری(ع)
مزار عمه و مادر امام زمان در همین ضریح قرار دارد "حکیمه خاتون دختر امام جواد (ع) و عمه امام حسن عسکری (ع)".(ادامه)
اهتزاز پرچم سبز بر فراز گنبد حرم مطهر رضوی
در آغازین ساعات سومین روز از ماه ربیع‌الاول و پس از دو ماه عزاداری، پرچم گنبد حرم مطهر رضوی تعویض شد.(ادامه)
فوائد و آثار قرائت زیارت عاشورا چیست؟
قرائت زیارت عاشورا فواید فراوانی دارد به گونه‌ای که وقتی انسان این زیارت را در جوار مرقد امام حسین (ع) قرائت می‌کند از لهو و لعب و غیر جدا می‌شود و یک ارتباط ملکوتی با امام برقرار می‌کند.(ادامه)
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گمانه زنی های رسانه ای درمورد اعضای کابینه دقیق نیست، تصریح کرد: ما سامانه‌ای ایجاد می کنیم که دوستان اگر پیشنهادی دارند مارا مطلع کنند و صاحبنظران و دغدغه مندان پیشنهاد ....(خبر)
(ادامه)
نقاره‌های حرم مطهر رضوی نواخته شد/ تعویض پرچم گنبد مطهر رضوی
آیین سنتی تعویض پرچم گنبد منور بارگاه امام علی بن موسی الرضا(ع) و پوشش ضریح مطهر، همزمان با صبح سالروز میلاد ثامن الحجج(ع) برگزار شد.(ادامه)
تصاویر/ گل آرایی ضریح مطهر حضرت معصومه(س)
در آستانه میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها،امروز صبح جمعه ۲۱خرداد ۱۴۰۰مضجع شریف این بانو گل آرایی شد.(ادامه)
برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز اماکن مذهبی مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به مدیران اماکن مذهبی استان خبر داد و گفت: مراسم شب‌های قدر با رعایت توصیه‌های بهداشتی در فضای باز اماکن مذهبی و آستان مقدس امامزادگان تمامی شهرهای مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس/ گل‌آرایی حرم حضرت معصومه(س) در آستانه اعیاد شعبانیه
به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد امام حسین علیه السلام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آذین‌بندی و سبزپوش و همچنین ضریح این آستان مقدس گل‌آرایی شد.(ادامه)
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است. صیاد اگر علیست همه با کمان خوشند/ مقایسه امیرالمومنین و حضرت جبرائیل/ ماجرای طلبه‌ای که به لوسترهای حرم مولا اعتراض داشت/ «یعسوب الدین» به چه معناست؟/ زیارت امین الله و صلوات خاصه امیر مومنان
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است.(ادامه)
تصویری از داخل ضریح مطهر امام هادی(ع)
تصویری زیبا از داخل ضریح مطهر حرمین شریفین عسکریین(ع) را ببینید.(ادامه)
تصاویر/ بازگشایی محدود روضه منوره حرم حضرت رضا(ع)
با اعمال محدودیت‌ها و تغییر وضعیت کرونا در مشهد از قرمز و نارنجی به زرد، دیروز روضه منوره برای حضور زائران به صورت محدود بازگشایی شد. به این نحو که مسیرهای مشخصی تعیین و زائران از پشت شیشه حایل ضریح، امکان زیارت خواهند داشت. از امروز زائران و مجاوران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌توانند از مسیر صحن آزادی به رواق دارالسعاده و از مسیر مسجد گوهرشاد به قسمت بالاسر حضرت، مشرف شده و از فضایی نزدیکتر به ضریح مطهر، امام مهربانی‌ها را زیارت کنند.(ادامه)
عکس/ گل آرایی حرم حضرت زینب(س)
به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ضریح مطهر اسطوره صبر و پرستار عاشوراییان گل آرایی شد.(ادامه)
عکس/ ضریح امام رضا(ع) مزین به نام امام حسن عسکری(ع) شد
بخشی از ضریح مطهر امام رضا (ع) مزین به نام امام حسن عسکری(ع) شد.(ادامه)
تصاویر: گل آرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س)
به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم، ضریح مطهر ایشان گل آرایی شد.(ادامه)
باشگاه خبرنگاران جوان : استاد پرویز اسکندرپور خرمی، هنرمند نقاش و خادم بازسازی عتبات عالیات و استاد دانشگاه تربیت مدرس بر اثر بیماری کرونا آسمانی شد. استاد پرویز اسکندرپور بر اثر کرونا درگذشت
باشگاه خبرنگاران جوان : استاد پرویز اسکندرپور خرمی، هنرمند نقاش و خادم بازسازی عتبات عالیات و استاد دانشگاه تربیت مدرس بر اثر بیماری کرونا آسمانی شد.(ادامه)
ضریح امام رضا (ع) با نورپردازی جدید +عکس
مضجع مطهر امام رضا (ع) در ایام تعطیلی به دلیل شیوع کرونا مورد بازسازی و ترمیم‌ در نقاط مختلف قرار گرفت و در این گزارش تصویری از ضریح مطهر با نورپردازی جدید تقدیم می شود.(ادامه)
عکس/ غباروبی حرم مطهر حضرت اباالفضل(ع)
خادمان حرم حضرت عباس(ع) در شهر کربلای معلی بعد از پایان مراسم رحلت رسول اکرم(ص)، ضریح این بارگاه مقدس را مورد شسشتو قرار دارند.(ادامه)
عکس/ شستشوی ضریح مطهر حضرت عباس(ع)
خادمان حرم حضرت عباس(ع) در کربلای معلی بعد از پایان مراسم زیارت عاشورای حسینی، ضریح این بارگاه مقدس را مورد شسشتو قرار دارند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.422 seconds.