.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ غبارروبی مضجع مطهر حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب
در آستانه‌ی دهه‌ی کرامت، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، صبح امروز در فضایی معنوی و با حضور رهبرانقلاب، جمعی از علما و اقشار مختلف مردم برگزار شد.(ادامه)
مراسم غبارروبي ضريح مطهر امام رضا با حضور رهبر انقلاب
مراسم غبارروبی ضریح مطهر امام رضا (ع) از دقایقی قبل با حضور رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است. (ادامه)
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست.
محل دفن امیرالمومنین (ع) کجاست و چگونه پیدا شد؟
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست. (ادامه)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است. علی اکبر(ع)، الگوی ایمان، ادب و شجاعت(يادداشت)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است.(ادامه)
عکس/ رونمایی از ضریح جدید حرم امامین عسکریین(ع)
صبح امروز و در آستانه عید مبعث، ضریح جدید حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا رونمایی شد. (ادامه)
شمال نیوز : یا همه زخمی‌ها و شهدا، یا هیچکدام، برایم فرق نمی‌کرد، آنهایی که روی زمین افتاده بودند، همه برادر من بودند و همه برایم مثل محمدابراهیم بودند، دلم نیامد بچه‌های مردم مفقودالجسد بمانند و تنها برادر مرا به عقب بیاورند..... از بی اعتنایی به پست و مقام تا عبور از پیکر برادر
شمال نیوز : یا همه زخمی‌ها و شهدا، یا هیچکدام، برایم فرق نمی‌کرد، آنهایی که روی زمین افتاده بودند، همه برادر من بودند و همه برایم مثل محمدابراهیم بودند، دلم نیامد بچه‌های مردم مفقودالجسد بمانند و تنها برادر مرا به عقب بیاورند.....(ادامه)
تصاویر/ بازکردن ضریح قدیمی حرم امامین عسکریین(ع)
باز کردن ضریح قدیمی حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا(ادامه)
تصویری از ضریح امامین عسکریین(ع)
تصویری از ضریح امامین عسکریین(ع) در سامرای عراق را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس/ لحظه خاص حاج قاسم در ضریح امام رضا(ع)
ضریح حرم مطهر امام رضا(ع) در مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی و امام جمعه مشهد و جمعی از علما و مسئولان، غبارروبی و عطرافشانی شد؛ در ادامه نیز عکسی خاص از سردار قاسم سلیمانی را در این مراسم مشاهده می‌کنید.(ادامه)
مرقد آیت‌الله هاشمی در نمایی از درون ضریح حرم امام خمینی (ره)/ عکس
در تصویر زیر مرقد آبت‌الله هاشمی رفسنجانی را در نمایی از درون ضریح حرم امام خمینی (ره) مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ محمد هاشمی پس از خاکسپاری برادرش
محمد هاشمی در کنار دیگر اعضای خانواده مرحوم هاشمی و سید حسن خمینی پیکر آیت الله را در ضریح امام خمینی(ره) به خاک سپرد.(ادامه)
عکس: بیهوش شدن آيت الله صانعی داخل ضریح امام
تصویر زیر بیهوش شدن آیت الله صانعی را در هنگام خاکسپاری آیت الله هاشمی در داخل ضریح نشان می دهد.(ادامه)
سیدحسن خمینی، علی لاریجانی، عارف و ظریف، آیت الله هاشمی را به خاک خواهند سپرد
(ادامه)
شمال نیوز: پیکر یار دیرین امام ، رهبری و انقلاب با بدرقه پرشور مردم، در جوار مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی آرام گرفت.

پیکر آیت‌الله هاشمی همراه دیرین امام و رهبری در ضریح حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) آرام گرفت
شمال نیوز: پیکر یار دیرین امام ، رهبری و انقلاب با بدرقه پرشور مردم، در جوار مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی آرام گرفت. (ادامه)
عکس/ خانه ابدی هاشمی رفسنجانی
مزار هاشمی رفسنجانی در ضریح امام راحل(ره)(ادامه)
خاکسپاری مرحوم هاشمی در حرم امام‌(ره) تایید شد
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه با نظر خانواده آیت‌الله هاشمی ایشان در حرم مطهر امام خمینی(ره) دفن خواهند شد، گفت: آیت‌الله هاشمی هیچ وصیتی در مورد محل دفن‌شان نکرده‌اند.(ادامه)
اقامه نماز بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط رهبری انقلاب
رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز می خوانند.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از ضریح امامین عسکریین(ع)
(ادامه)
اعمال و وقایع ماه ربیع‌الاول
گرچه در تمام‌ها، ماه‌ها خداوند همواره برکاتش را برای انسان‌ها ارزانی داشته و تمام ایام پر برکت هستند، اما برخی از روزها و ماه‌ها از ویژگی و شادی افزون‌تری برخوردارند، از جمله این ماه‌ها ماه "ربیع‌الاول" است که به برکت قدوم حضرت رسول (ص)، ماهی پر خیر و برکت است؛ ماهی که آثار رحمت خداوند آشکار است و ذخایر برکات خداوند و نورهای زیبایی او بر زمین فرود آمده است.(ادامه)
عکس/ رهبرانقلاب در کنار ضریح امام رضا(ع)
کانال تلگرام دفتر حفظ و نشر آثار رهبرمعظم انقلاب به مناسبت ایام شهادت حضرت امام رضا (ع)، تصویری از زیارت آیت الله خامنه ای در تاریخ ۱۳۹۴/۶/۳ را منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ ضریح حرم قمر بنی هاشم
(ادامه)
احکام سفر اربعین
با توجه به فرارسیدن ایام زیارت اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) بسیاری از عاشقان و دل سوختگان، برای رساندن(ادامه)
حضور توریست‌های زن روسی در امام‌زاده عباس(ع) ساری +عکس
مدیر آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) ساری گفت: دو توریست زن از کشور روسیه با حضور در امام‌زاده عباس (ع) ساری از بقعه و ضریح این امام‌زاده بازدید کردند.(ادامه)
تصاویر/ آخرین بازدید از ضریح امامین عسکرین
پس از پایان مراحل ساخت ضریح مطهر امامین عسکرین سامرا در قم مردم این استان برای آخرین بازدید عمومی، روز جمعه هفتم مهر در محل کارگاه ساخت ضریح مطهر حضور پیدا کردند. ساخت این ضریح زیرنظر دفتر آیت الله سیستانی به مدت چهار سال در قم به طول انجامید که بنا به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید از بهترین متخصصان و مواد و مصالح در این حوزه بهره برده شد. این ضریح از بهترین مواد از جمله چوب بنام ساج به وزن ۱۰و نیم تن، چهار و نیم تن نقره، سه تن مس و روکش طلا به مقدار ۷۰ کیلو گرم و سنگ مرمر برای ساخت این ضریح استفاده شده است. طراحی سقف آن از هنر مقرنس و معرق کاری و جداره‌های داخلی آن با مس و آبکاری طلا تزئین شده است. همچنین چهار صندوق خاتم کاری شده توسط استادان شیرازی و ساخت ۱۲ درب بزرگ طلایی و هزار متر فرش دستباف از جمله هنرمندی‌های عاشقان اهل بیت (ع) است.(ادامه)
عکس/ مراسم تعویض گلهای ضریح حرم حضرت معصومه(س)
مراسم خطبه خوانی و تعویض گلهای ضریح حرم حضرت معصومه(س) با حضور زائران در قم برگزار شد.(ادامه)
حضرت علی اکبر (ع) کجا دفن شده است؟
دربارۀ قبر علی بن حسین، حضرت علی اکبر (ع) در اخبار و روایات آمده که آن حضرت در پایین پای پدر بزگوارش به خاک سپرده شد. عین عبارت «الارشاد» این است: «نزدیک پاهای حسین (ع) دفن گردید.»(ادامه)
عکس: نمای داخلی ضریح مطهر سیدالشهدا(ع)
در عکس زیر نمایی از داخل ضریح مطهر امام حسین(ع) را مشاهده می‌کنید(ادامه)
عکسی قدیمی از ضریح مطهر شاهچراغ (ع)
عکسی قدیمی از ضریح مطهر شاهچراغ (ع) در حدود نود سال پیش.(ادامه)
عکس/ حرم امام رضا(ع) در سال ۱۳۱۱
محمد ولیخان اسدی نایب التولیه به همراه تعدادی از رجال سیاسی و نظامی مشهد در حال تعویض ضریح چوبی مرقد امام علی بن موسی الرضا (ع)؛ ۱۳۱۱ ش(ادامه)
پرچم گنبد امام رضا(ع) تعویض شد
در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع)آیین تعویض پرچم گنبد و پوش ضریح امام رضا(ع) در حرم رضوی برگزار شد.(ادامه)
قبلي 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.