.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر: نصب پرچم عزا بر روی ضریح امام علی (ع)
(ادامه)
درب 50 ساله حرم امام علی(ع) +تصاویر
یکی از درب های حرم امیرالمومنین (ع) که رو به ضریح باز می شد، پس از ۵۰ سال از جای درآورده شد و جهت تعمیر و مرمت به بخش مهندسی نگهداری این حرم تحویل داده شد.(ادامه)
3ویژگی امام‌حسین(ع) به‌روایت پیامبر(ص)
تاکیدات فراوانی در روایات، مبنی بر زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) آمده است. در کنار این تاکیدات ذکر خصائص خاصه امام حسین(ع) و زیارت آن حضرت همواره توسط بزرگان قابل توجه و تامل بوده است. (ادامه)
عکس/ گل‌آرایی ضریح امام حسین(ع)
با توجه به فرارسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه ضریح امام حسین(ع) مزیین به گل های زیبا شده است. گفتنی است سومین روز از ماه شعبان مصادف با میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) است .(ادامه)
تصویر متفاوت از ضریح حضرت عباس (ع)
نمای بالایی ضریح حضرت عباس علیه السلام .(ادامه)
گزارش تصویری: نصب کتیبه‌های قرآنی ضریح حضرت عباس(ع)
(ادامه)
تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب در جوار ضریح امام رضا(ع)
تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب در جوار ضریح امام رضا(ع) شب قبل از تشییع پیکر آیت الله واعظ طبسی منتشر می شود.(ادامه)
محل دقیق خاکسپاری آیت الله واعظ طبسی/عکس
محل دقیق خاکسپاری آیت الله واعظ طبسی در رواق توحید خانه پشت سر ضریح امام و صحن عتیق می باشد.(ادامه)
 
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد. تمام حاشیه‌های زندگی سیاسی آیت‌الله واعظ طبسی؛ از سوگند تا سکوت(خبر)
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد.(ادامه)
مراسم یوم‌الله 12 بهمن آغاز شد
مراسم رسمی آغازین جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.(ادامه)
سرقت ناکام از ضریح امامزاده عباس ساری
فرد سودجو که قصد سرقت از ضریح بقعه امامزاده عباس (ع) شهرستان ساری را داشت، توسط دوربین مداربسته شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
تنها موزه شهر بابل در یک قدمی تبدیل شدن به یک مرکز تجاری
(ادامه)
آیت الله کوهستانی ستاره آسمان علم و فقاهت مازندران و ایران(يادداشت)
(ادامه)
حاج قاسم سلیمانی ، در جوار ضریح امامین عسگریین (ع) +عکس
اخیرا کاربران فضای مجازی تصویری از سردار سلیمانی در شهر سامرا در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. (ادامه)
وقايع ماه ربيع ‏الاول + اعمال ربیع الاول
با ورود به ماه ربیع الاول چه اعمالی را باید به جا بیاوریم.(ادامه)
سید رضا سید دانش غریبانه با کبوتر و آهو(يادداشت)
سید رضا سید دانش(ادامه)
پیامک ویژه شهادت امام رضا (ع)
(ادامه)
نخستین ضریح امام رضا (ع) + تصاویر
عکسی از اولین ضریح حرم امام رضا(ع) منتشر شد. (ادامه)
نمایی از داخل ضریح سیدالشهدا (ع)
(ادامه)
نیزه شکسته های نبرد عاشورا در ایران/ماجرای خونین شدن تربت امام حسین(ع) + فیلم
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: نیزه شکسته های نبرد عاشورا که چندی پیش کشف شد، هم اکنون در ایران است. (ادامه)
حرم رضوی سیاهپوش عزای حسینی شد
در آخرین روز ماه ذی‌الحجه و در آستانه فرا رسیدن ماه خون و قیام، محرم الاحرام پوشش ضریح و پرچم گنبد امام رضا(ع) تعویض و حرم سیاه‌پوش ‌شد.(ادامه)
حضور 46 نفر در سخنرانی احمدی نژاد!
«امامزاده جای کارهای سیاسی نیست»؛ دیروز این جمله را یک خانم در محوطه امامزاده علی‌اکبر(ع) فریاد زد؛ آن‌هم هنگامی‌ که «غلامحسین الهام» و «مجتبی ثمره‌هاشمی» بر سر مزار شهید «مصطفی احمدی‌روشن» بودند. البته به این اعتراض، یک خانم دیگر به گونه‌ای عتاب‌آلود پاسخ داد.(ادامه)
امامزاده «تنهایی لیلا» کجاست؟
امامزاده‌ای که در سریال «تنهایی لیلا» به آن پرداخته شد، امامزاده محمد بن موسی الکاظم(ع) در روستای بوجان لواسان است که متولی این آستان ناگفته‌های زیبایی از این امامزاده دارد مانند به تبرک بردن خاک محمد!(ادامه)
(تصاویر) تعویض پرچم گنبد امام رضا(ع)
(ادامه)
زیارت شما قلبی باشد. در موقع ورود اذن دخول بخواهید، اگر حال داشتید به حرم بروید.به قلبتان مراجعه کنید و ببینید آیا تحولی در آن به وجود آمده و تغییر یافته است یا نه؟ اگر تغییر حال در شما بود، حضرت علیه السلام به شما اجازه داده است. توصیه‌هایی از آیت الله بهجت درباره زیارت امام رضا(ع)
زیارت شما قلبی باشد. در موقع ورود اذن دخول بخواهید، اگر حال داشتید به حرم بروید.به قلبتان مراجعه کنید و ببینید آیا تحولی در آن به وجود آمده و تغییر یافته است یا نه؟ اگر تغییر حال در شما بود، حضرت علیه السلام به شما اجازه داده است.(ادامه)
شیرزن‌ سنی‌ عراق به زیارت امام‌ حسین (ع) رفت +عکس
پیرزن سنی با شال سبز دور گردنش و گام های لرزان وارد حرم سید الشهدا اباعبدالله الحسین(ع) شد، بچه های الحشد الشعبی دور او حلقه زده بودند و او مادرگونه هر از گاهی به جوانان گرداگرداش نظری می انداخت و چیزی زیر لب، زمزمه می کرد اما کسی نمی دانست چه زمزمه می کند، شاید دعای مادر بر فرزند!(ادامه)
نماز صدام در مزار سیدالشهدا/عکس
تصویر دیکتاتور سابق عراق ، که با اسلحه در کنار ضریح مطهر سیدالشهدا در خال نماز خواندن است. (ادامه)
 شمال نیوز : اانقلاب ما انقلاب برادری و محبت بود و پیام ما این بود که فردای بهتر زیر سایه امام زمان(عج) می‌سازیم. قرار بود پرچم را به دست کسی بدهیم که عقل را توسعه می‌دهد و جهان را آمیخته عدالت می‌کند. کنار گوش‌مان گروهی با حمایت خارجی‌ها و در راس آنها صهیونیست‌ها چه فجایعی به بار آورده اند. جای آن ندارد که جامعه اسلامی خون گریه کند؟ اینجا سرزمین خمینی (ره) است/ زیرسایه فرماندهی کل قوا، ملت اجازه هیچ‌گونه تعدی به این مملکت را نمیدهد
شمال نیوز : اانقلاب ما انقلاب برادری و محبت بود و پیام ما این بود که فردای بهتر زیر سایه امام زمان(عج) می‌سازیم. قرار بود پرچم را به دست کسی بدهیم که عقل را توسعه می‌دهد و جهان را آمیخته عدالت می‌کند. کنار گوش‌مان گروهی با حمایت خارجی‌ها و در راس آنها صهیونیست‌ها چه فجایعی به بار آورده اند. جای آن ندارد که جامعه اسلامی خون گریه کند؟(ادامه)
نکبت جدید تکفیری ها هستند
(ادامه)
آب‌گرفتگی اطراف ضریح امام رضا(ع)/ عکس
ساعات پایانی روز پنجشنبه 17 اردیبهشت، بارندگی شدیدی در مشهد به وقوع پیوست که باعث آب گرفتگی تعداد زیادی منزل، معابر و حتی حرم مطهر امام رضا(ع) شد. این اتفاق حادثه ای کم سابقه یا شاید بی سابقه در طول تاریخ حرم رضوی می باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.