.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند.(ادامه)
نسرین شاکرمی حدس‌هایی درباره احتمال خودکشی دخترش می‌زد
اسناد جدیدی از پرونده مرگ نیکا شاکرمی که به دست آمده است، نشان می‌دهد نسرین شاکرمی در آخرین مکالمات خود با دخترش نیکا گمانه‌هایی درمورد احتمال خودکشی نیکا داشته است.(ادامه)
زن جوان که به اتهام قتل همسرش با کارد میوه‌خوری پای میز محاکمه ایستاده بود مدعی شد، شوهرش قصد داشته او را خفه کند. متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
زن جوان که به اتهام قتل همسرش با کارد میوه‌خوری پای میز محاکمه ایستاده بود مدعی شد، شوهرش قصد داشته او را خفه کند.(ادامه)
پسر جوان که بعد از قتل مادر و آتش زدن جسدش، می‌خواست با اسید خودش را بسوزاند با حضور مأموران پلیس دستگیر شد. پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
پسر جوان که بعد از قتل مادر و آتش زدن جسدش، می‌خواست با اسید خودش را بسوزاند با حضور مأموران پلیس دستگیر شد.(ادامه)
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد برای دست یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید. چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد برای دست یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.(ادامه)
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند. چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند.(ادامه)
وزیر کشور به مناسبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی نخبه علمی مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد. یام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
وزیر کشور به مناسبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی نخبه علمی مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود. انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
شمال نیوز : مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته است که بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا نقض قوانین آزادی بیان و تجمعات است. واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته است که بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا نقض قوانین آزادی بیان و تجمعات است.(ادامه)
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اعمال محدودیت در کمک این کشور به رژیم صهیونیستی شدند. درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اعمال محدودیت در کمک این کشور به رژیم صهیونیستی شدند.(ادامه)
بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در اعتراض به عملکرد نیروهای امنیتی در دانشگاه‌ها دست به اعتصاب زدند. از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در اعتراض به عملکرد نیروهای امنیتی در دانشگاه‌ها دست به اعتصاب زدند.(ادامه)
اعضای هیئت علمی کالج هنر و علوم دانشگاه اموری در جورجیا خواستار اخراج رئیس دانشگاه شدند. درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
اعضای هیئت علمی کالج هنر و علوم دانشگاه اموری در جورجیا خواستار اخراج رئیس دانشگاه شدند.(ادامه)
سیداسماعیل نصراللهی نخبه معلول ساروی به‌همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد. مرگ تلخ نخبه مشهور کنکوری ساروی با پدرش در اثر گازگرفتگی + ویدئو / معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد / سید اسماعیل نصراللهی کتاب را هم نمی‌توانست ورق بزند
سیداسماعیل نصراللهی نخبه معلول ساروی به‌همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد.(ادامه)
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل‌ها و توصیه‌ های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن‌ سازی در برابر برخی بیماری‌ها است، ابلاغ کرد. دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل‌ها و توصیه‌ های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن‌ سازی در برابر برخی بیماری‌ها است، ابلاغ کرد.(ادامه)
نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
نیرو‌های تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی با نفربر‌های خود برای کمک‌رسانی به متاثرین آبگرفتگی‌های دزفول به خیابان آمدند.(ادامه)
یک رسانه آمریکایی از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی خبر داد. ترکیه تجارت با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
یک رسانه آمریکایی از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه در ارتفاعات استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی در مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه در ارتفاعات استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور و درگذشت مسعود اسکویی صدای ماندگار ورزش ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است. شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است.(ادامه)
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند. اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند.(ادامه)
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است: نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+ جزئیات
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است:(ادامه)
کاریکاتور/ مهد آزادی بیان!
با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.(ادامه)
کاریکاتور/ مهد آزادی بیان!
با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند. سندرم ناخن زرد چیست؟
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند.(ادامه)
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است.(ادامه)
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت. ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت.(ادامه)
آیا کسی از شما متوجه بیشتر شدن استرس و عصبانیت خودش و اطرافیانش در فصل بهار شده است؟ هیچ به علت این رفتارها توجه کرده‌اید؟ آیا ممکنه این رفتار با زمان فصل بهار مرتبط باشد؟! خشم بهاری را کنترل کنید
آیا کسی از شما متوجه بیشتر شدن استرس و عصبانیت خودش و اطرافیانش در فصل بهار شده است؟ هیچ به علت این رفتارها توجه کرده‌اید؟ آیا ممکنه این رفتار با زمان فصل بهار مرتبط باشد؟!(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد. صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 354 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.