.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در اعتراض به عملکرد نیروهای امنیتی در دانشگاه‌ها دست به اعتصاب زدند. از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در اعتراض به عملکرد نیروهای امنیتی در دانشگاه‌ها دست به اعتصاب زدند.(ادامه)
اعضای هیئت علمی کالج هنر و علوم دانشگاه اموری در جورجیا خواستار اخراج رئیس دانشگاه شدند. درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
اعضای هیئت علمی کالج هنر و علوم دانشگاه اموری در جورجیا خواستار اخراج رئیس دانشگاه شدند.(ادامه)
سیداسماعیل نصراللهی نخبه معلول ساروی به‌همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد. مرگ تلخ نخبه مشهور کنکوری ساروی با پدرش در اثر گازگرفتگی + ویدئو / معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد / سید اسماعیل نصراللهی کتاب را هم نمی‌توانست ورق بزند
سیداسماعیل نصراللهی نخبه معلول ساروی به‌همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد.(ادامه)
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل‌ها و توصیه‌ های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن‌ سازی در برابر برخی بیماری‌ها است، ابلاغ کرد. دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل‌ها و توصیه‌ های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن‌ سازی در برابر برخی بیماری‌ها است، ابلاغ کرد.(ادامه)
نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
نیرو‌های تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی با نفربر‌های خود برای کمک‌رسانی به متاثرین آبگرفتگی‌های دزفول به خیابان آمدند.(ادامه)
یک رسانه آمریکایی از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی خبر داد. ترکیه تجارت با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
یک رسانه آمریکایی از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه در ارتفاعات استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی در مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه در ارتفاعات استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور و درگذشت مسعود اسکویی صدای ماندگار ورزش ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است. شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است.(ادامه)
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند. اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند.(ادامه)
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است: نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+ جزئیات
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است:(ادامه)
کاریکاتور/ مهد آزادی بیان!
با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.(ادامه)
کاریکاتور/ مهد آزادی بیان!
با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند. سندرم ناخن زرد چیست؟
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند.(ادامه)
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است.(ادامه)
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت. ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت.(ادامه)
آیا کسی از شما متوجه بیشتر شدن استرس و عصبانیت خودش و اطرافیانش در فصل بهار شده است؟ هیچ به علت این رفتارها توجه کرده‌اید؟ آیا ممکنه این رفتار با زمان فصل بهار مرتبط باشد؟! خشم بهاری را کنترل کنید
آیا کسی از شما متوجه بیشتر شدن استرس و عصبانیت خودش و اطرافیانش در فصل بهار شده است؟ هیچ به علت این رفتارها توجه کرده‌اید؟ آیا ممکنه این رفتار با زمان فصل بهار مرتبط باشد؟!(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد. صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد. جاده هراز مسدود شد
پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد.(ادامه)
همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم از تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا خبر دادند. دومینوی استعفا‌ها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم از تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا خبر دادند.(ادامه)
هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد. (ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد. دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.(ادامه)
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. مجلس مقابل این اقدام بایستد
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. (ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
علائم هشداردهنده حمله قلبی
درد شکم، حالت تهوع و خستگی نیز از علائم هشداردهنده حمله قلبی هستند. اما این علامت مخصوص همه بیماران نیست. برخی از بیماران ممکن است علائم خفیف گوارشی داشته یا اصلاً هیچ علامت گوارشی نداشته باشند.(ادامه)
واکنش طنز کاربران به حمله ریزپرنده اسرائیلی +عکس
بامداد امروز جمعه، آخرین روز فروردین ماه که اخباری مبنی بر فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان و هدف‌قرار گرفتن ریزپرنده‌های ناشناس منتشر شد.(ادامه)
منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند. شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان
منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید. فیلم/ هشدار شدید سردار حاجی زاده به اسرائیل؛ ۱۰۰ درصد می زنیم
سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.362 seconds.