.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پوتین: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود/ جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود/ رئیسی: هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد....(خبر)
(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد. دبیر کل سازمان ملل: منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد.(ادامه)
نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیل گفت که به دنبال تماس تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا، کابینه جنگی اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است. اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه را کنار گذاشت
نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیل گفت که به دنبال تماس تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا، کابینه جنگی اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است.(ادامه)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به نظر می رسد از واکنش موشکی و پهپادی ایران دچار ترس و وحشت شده، به این رخداد واکنش نشان داد. وحشت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی/ باید هوشیار باشیم!
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به نظر می رسد از واکنش موشکی و پهپادی ایران دچار ترس و وحشت شده، به این رخداد واکنش نشان داد.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
نخست وزیران اسپانیا، نروژ و ایرلند اعلام کردند برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین و حمایت از عضویت کامل آن در سازمان ملل آماده هستد. اسپانیا، نروژ و ایرلند: آماده به رسمیت شناختن کشور فلسطین هستیم
نخست وزیران اسپانیا، نروژ و ایرلند اعلام کردند برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین و حمایت از عضویت کامل آن در سازمان ملل آماده هستد.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود. حجامت برای این افراد ممنوع است
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود.(ادامه)
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد. سیل در راه مازندران؛ اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد.(ادامه)
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد. درگیری لفظی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده؛ شما تنت می‌خارد!
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد. هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو با شرایط خاصی که امروز در آن هستیم ویژه است. زمان ثبت نام برای سفر اربعین مشخص شد
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو با شرایط خاصی که امروز در آن هستیم ویژه است.(ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند. کشاورزان و باغداران هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند.(ادامه)
منابع خبری از وقوع زمین لرزه ای نسبتا شدید در کابل خبر می دهند. وقوع زمین لرزه در کابل
منابع خبری از وقوع زمین لرزه ای نسبتا شدید در کابل خبر می دهند.(ادامه)
گزارش‌ها حاکی از آن است که صهیونیست‌ها به شدت نگران خروج قطر از میز مذاکرات برای آتش بس هستند. نگرانی شدید صهیونیست‌ها از خروج قطر از مذاکرات آتش بس
گزارش‌ها حاکی از آن است که صهیونیست‌ها به شدت نگران خروج قطر از میز مذاکرات برای آتش بس هستند.(ادامه)
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد. اعلام مهم‌ترین دلیل تصادفات در ایام نوروز ۱۴۰۳
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.(ادامه)
لوآن پولی دروازه‌بان برزیلی، به نساجی قائمشهر پیوست. دروازه‌بان برزیلی در نساجی
لوآن پولی دروازه‌بان برزیلی، به نساجی قائمشهر پیوست.(ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نور از ضرب و شتم یک جنگلبان در روز طبیعت خبر داد. ضرب و شتم مامور حافظ جنگل و طبیعت در روز طبیعت
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نور از ضرب و شتم یک جنگلبان در روز طبیعت خبر داد.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق/اعلام شهادت هفت مستشار نظامی ایرانی در اطلاعیه سپاه پاسداران
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد. (ادامه)
یک کارشناس سلامت دهان و دندان، در خصوص مراقبت از دندان‌ها در ایام نوروز که مصرف تنقلات و آجیل بیشتر می شود، توصیه هایی داشت. مراقب سلامت دندان‌ها باشید
یک کارشناس سلامت دهان و دندان، در خصوص مراقبت از دندان‌ها در ایام نوروز که مصرف تنقلات و آجیل بیشتر می شود، توصیه هایی داشت.(ادامه)
روزه برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند نیاز به رعایت کردن برخی نکاتی در مورد وضعیت خود هستند از این طیف نکات می توان به تغییر دوز دارو ها اشاره کرد. توصیه‌های مهم برای افراد دیابتی در ماه رمضان
روزه برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند نیاز به رعایت کردن برخی نکاتی در مورد وضعیت خود هستند از این طیف نکات می توان به تغییر دوز دارو ها اشاره کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.335 seconds.