.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد. دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس‌جمهور در میان جمعی از کارگران و تغییر حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس پرداخته‌اند.(ادامه)
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد. حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و به ۲۰ سال حبس تبدیل شد
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد. حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند. ۴ مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت بر انتخابات برکنار شدند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند.(ادامه)
با توجه به نگاه قاطع رئیس دستگاه قضا درباره لزوم پیگیری و روشن شدن وضعیت اموال متهم در خارج از ایران و امکان یا عدم امکان بازگشت آن‌ها به کشور، در اردیبهشت ماه 1402 با ابلاغ ویژه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، یکی از قضات مجرب دادگستری ....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد. دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به خزانه بانک مرکزی منتقل شد
رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه اول اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر آخرین اخبار انتخاباتی کشور و الحاق ۲ ناو جدید و پیشرفته به نیروی دریایی سپاه پاسداران پرداخته‌اند.(ادامه)
محسنی اژه‌ای گفت: بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته اموال بابک زنجانی، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود. اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد
محسنی اژه‌ای گفت: بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته اموال بابک زنجانی، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود.(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. پشت پرده دیدار نکردن ۲ مرجع تقلید معروف با سید ابراهیم رئیسی
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. (ادامه)
تصویر کاخ لاکچری و دوبلکس بابک زنجانی در یکی از محله‌های تهران منتشر شده است. تصویر | این کاخ لاکچری و دوبلکس متعلق به بابک زنجانی است
تصویر کاخ لاکچری و دوبلکس بابک زنجانی در یکی از محله‌های تهران منتشر شده است.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است. بابک زنجانی به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است.(ادامه)
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد. توضیحات قوه قضائیه در رابطه با آزادی برخی از محکومان مشهور
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه درباره وضعیت آزادی برخی از محکومان اطلاعیه ای صادر کرد. مرکز رسانه قوه قضاییه: بابک زنجانی و شهرام جزایری در زندان هستند/ وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی طبری برای آزادی
مرکز رسانه قوه قضاییه درباره وضعیت آزادی برخی از محکومان اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضائیه آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را اعلام کرد.


آخرین وضعیت اکبر طبری، بابک زنجانی، شهرام جزایری، مهدی هاشمی و محمدعلی نجفی/ اکبر طبری چرا آزاد است؟
مرکز رسانه قوه قضائیه آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را اعلام کرد. (ادامه)
تیم فوتوالی مازندران برای نخستین بار در تاریخ این رشته، صاحب سکوی کشوری شد. فتح سکوی سومی فوتوالی ایران توسط بازیکنان مازندران
تیم فوتوالی مازندران برای نخستین بار در تاریخ این رشته، صاحب سکوی کشوری شد.(ادامه)
شمال نیوز: دفاتر مراجع عظام تقلید میزان فطریه و کفاره روزه ماه رمضان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند دفاتر مراجع عظام تقلید میزان فطریه و کفاره روزه ماه رمضان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند
شمال نیوز: دفاتر مراجع عظام تقلید میزان فطریه و کفاره روزه ماه رمضان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند(ادامه)
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. میزان زکات فطریه ۱۴۰۲ در گزارش زیر آمده است. فطریه سال ۱۴۰۲ چقدر است؟
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. میزان زکات فطریه ۱۴۰۲ در گزارش زیر آمده است.(ادامه)
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی و پرونده بابک زنجانی، توضیحاتی ارائه داد. آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ تشریح وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی و پرونده بابک زنجانی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: فرصت‌هایی که تاکنون به او داده شده برای بازگشت اموال بیت المال است و چنانچه به جایی برسیم که همه اموال برگردد، نسبت به اجرای حکم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد. نظر دادستان کل کشور درباره بی حجابی / جزئیات تازه از وضعیت پرونده بابک زنجانی / طرح شکایت خانواده مهسا امینی از نظام پزشکی/ با جرم مشهود برخورد می‌کنیم(خبر)
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: فرصت‌هایی که تاکنون به او داده شده برای بازگشت اموال بیت المال است و چنانچه به جایی برسیم که همه اموال برگردد، نسبت به اجرای حکم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.(ادامه)
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اجرای حکم اعدام محسن شکاری؛دستگاه قضائی برای اقناع افکار عمومی به ابهامات پاسخ دهد توئيت مصطفی كواكبيان درباره حكم محسن شكاری
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اجرای حکم اعدام محسن شکاری؛دستگاه قضائی برای اقناع افکار عمومی به ابهامات پاسخ دهد(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وعده‌های دولت درعدم برکناری برخی از مسئولان بخاطر حضور فرزندانشان در خارج از کشور عملی نشده است، گفت: تاکنون دو معاون وزیر و دو مشاور وزیر در یک سال گذشته برکنار شدند ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی دولت: دشمن نهایت انحطاط اخلاقی و وحشی‌گری خود را در اغتشاشات اخیر نشان داد
سخنگوی دولت در جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) هیئت ثارالله زنجان حضور یافت و با جوانان به گفت‌وگو نشست.(ادامه)
سخنگوی دولت در دیدار با جوانان زنجانی به ارائه توضیحاتی درباره سخنانش دریاره علی کریمی پرداخت. او گفت: متاسفانه حرف بنده تقطیع شد. قسمت نخست صحبتم را منتشر کردند و ادامه آن را نگفتند. در اینجا کامل می‌گویم که غلط رسانده نشود. اضافه کرد: بنده گفتم مشکلی با برگشت علی کریمی نداریم. برگردند، بیایند و ببینیم و حرف هایی که زده اند را بررسی کنیم که ببینیم برحق بوده یا خیر؟ واکنش سخنگوی دولت درباره اظهارتش در مورد علی کریمی
سخنگوی دولت در دیدار با جوانان زنجانی به ارائه توضیحاتی درباره سخنانش دریاره علی کریمی پرداخت. او گفت: متاسفانه حرف بنده تقطیع شد. قسمت نخست صحبتم را منتشر کردند و ادامه آن را نگفتند. در اینجا کامل می‌گویم که غلط رسانده نشود. اضافه کرد: بنده گفتم مشکلی با برگشت علی کریمی نداریم. برگردند، بیایند و ببینیم و حرف هایی که زده اند را بررسی کنیم که ببینیم برحق بوده یا خیر؟(ادامه)
غرق شدن مسافر تبریزی در محمودآباد
جوان ۲۱ ساله اهل تبریز هنگام شنا در آب‌های ساحلی محمودآباد جان خود را از دست داد.(ادامه)
به‌جای سوال‌های صوری، من را نقد کنید/ زیبنده نیست این تعداد زندانی داشته باشیم/ در طول پنج ماه اخیر هیچ زندانی نیست که حداقل یکبار بازرسی نشده باشد/ روایتی عجیب از اختلاف قیمت‎گذاری زمین بابک زنجانی ....(خبر)
(ادامه)
انتشار نامه عذرخواهی آذری قمی از رهبر معظم انقلاب
روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه موسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از مقام معظم رهبری، اطلاعیه‌ای منتشر کرد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.