.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ما این همه تلاش کردیم، این طرف دنیا آن طرف دنیا، اعضای اوپک، در چندین جلسه با تک‌تکشان صحبت کردم، قیمت نفت را بالا بردیم، پولش را هم آوردیم و به مردم دادیم که بخورند. نوش جانشان، مال خودشان بوده. حالا که این چند سال این کار را نکرده‌اید، 50 دلار مابه‌التفاوت قیمت نفت به جیب چه کسی رفته؟.... احمدی نژاد: پول نفت را دادم مردم بخورند نوش جانشان/ دولت را دست من بدهند، ۶ ماهه قیمت نفت برمی‌گردد به بالای صد دلار
شمال نیوز : ما این همه تلاش کردیم، این طرف دنیا آن طرف دنیا، اعضای اوپک، در چندین جلسه با تک‌تکشان صحبت کردم، قیمت نفت را بالا بردیم، پولش را هم آوردیم و به مردم دادیم که بخورند. نوش جانشان، مال خودشان بوده. حالا که این چند سال این کار را نکرده‌اید، 50 دلار مابه‌التفاوت قیمت نفت به جیب چه کسی رفته؟....(ادامه)
وکیل پایه یک دادگستری و وکیل بابک زنجانی از کمیسیون اصل ۹۰ خواست تا به نقل و انتقالات اموال منقول و غیر منقول بابک زنجانی رسیدگی کند گفت: شرکت قشم ایر به شرکت ملی نفت واگذار شده و الان می‌گویند که ۱۱۰ میلیارد تومان زیان ده شده که این موضوع هزینه‌کرد از جیب بیت‌المال است. کمیسیون اصل ۹۰ به نقل و انتقالات اموال منقول و غیر منقول بابک زنجانی ورود کند
وکیل پایه یک دادگستری و وکیل بابک زنجانی از کمیسیون اصل ۹۰ خواست تا به نقل و انتقالات اموال منقول و غیر منقول بابک زنجانی رسیدگی کند گفت: شرکت قشم ایر به شرکت ملی نفت واگذار شده و الان می‌گویند که ۱۱۰ میلیارد تومان زیان ده شده که این موضوع هزینه‌کرد از جیب بیت‌المال است.(ادامه)
اقامه نماز بر پیکر آیت الله مؤمن توسط آیت الله سبحانی
مراسم تشییع پیکر آیت الله مومن دقایقی پیش با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری قم آغاز شد و آیت ‌الله سبحانی بر پیکر ایشان نماز خواند.(ادامه)
دیدار رهبر معظم انقلاب با آیات عظام شبیری زنجانی و سبحانی
شفقنا نوشت: رهبر معظم انقلاب در آخرین برنامه دیدارهای خود از قم، روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه با آیت الله شبیری زنجانی و آیت الله سبحانی ملاقاتی را به انجام رسانده اند.(ادامه)
احتمال عفو بابک زنجانی وجود دارد؟
وکیل بابک زنجانی درباره اجرایی شدن حکم وی گفت: رأی دیوان عالی می‌گوید اگر آقای زنجانی استرداد وجه و اظهار ندامت کند مورد عفو قرار می‌گیرد(ادامه)
شمال نیوز : وی از همه مردم خواست که مراقب این ترفند مفسدان اقتصادی باشند و به هیچ عنوان کارت ملی، کارت حساب و یا کارت بازرگانی خودشان را با بهای نازل در اختیار متهمان اقتصادی قرار ندهند..... صدور کیفرخواست جعبه سیاه پرونده بانک زنجانی / محکومیت یک قاضی به ده سال حبس
شمال نیوز : وی از همه مردم خواست که مراقب این ترفند مفسدان اقتصادی باشند و به هیچ عنوان کارت ملی، کارت حساب و یا کارت بازرگانی خودشان را با بهای نازل در اختیار متهمان اقتصادی قرار ندهند.....(ادامه)
نامه نوه امام(ره) به آیت الله شبیری زنجانی
حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی در نامه ای به حضرت آیت الله شبیری زنجانی عنوان کرد: بی توجهی به روابط پر برکت دوستانه میان استاد و شاگرد در حوزه های علمیه، باعث تحلیل های اشتباه و موضع گیری ناموزون و ایجاد دردسر برای روحانیت و حوزه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : جمشیدی با ابراز تاسف از اینکه پس از برف دیگر هیچ فرد، نهاد و گروهی سراغی از این شرکت مهم تولیدی کشور نگرفت، افزود: تنها بانک ملی ایران با تقاضای استمهال تسهیلات به مدت سه سال موافقت کرد که این زمان نیز در مهر سال جاری به پایان خواهد رسید، اما هنوز آواربرداری از کارخانه و سوله تولید آن انجام نشده است..... بزرگترین شرکت تولید حوله کشور در مازندران زیر آوار !+ تصاویر
شمال نیوز : جمشیدی با ابراز تاسف از اینکه پس از برف دیگر هیچ فرد، نهاد و گروهی سراغی از این شرکت مهم تولیدی کشور نگرفت، افزود: تنها بانک ملی ایران با تقاضای استمهال تسهیلات به مدت سه سال موافقت کرد که این زمان نیز در مهر سال جاری به پایان خواهد رسید، اما هنوز آواربرداری از کارخانه و سوله تولید آن انجام نشده است.....(ادامه)

آمارها می‌گوید: جمعیت سادات در جهان امروز بالغ بر ١٠٠ میلیون نفر است؛ این یعنی یک خانواده میلیونی. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه تعداد سید در ایران و دنیا داریم؟
یک جامعه صد میلیونی؛ همه چیز درباره سیّد‌ها(يادداشت)
آمارها می‌گوید: جمعیت سادات در جهان امروز بالغ بر ١٠٠ میلیون نفر است؛ این یعنی یک خانواده میلیونی. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه تعداد سید در ایران و دنیا داریم؟ (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند.
ورود قوه‌قضاییه به ماجرای‌فیضیه/ ماجرای دادگاه‌رحیم‌مشایی و...توضیح درباره به خبر رفع‌حصر | چرا احمدی‌نژاد حاشیه‌امن دارد؟ | اتهام مفسد فی‌الارض برای مفسدان(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند. (ادامه)
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: باید معلوم شود که اموال بابک زنجانی در کجا و در اختیار چه کسانی است. چرا حکم اعدام بابک زنجانی اجرا نمی‌شود؟
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: باید معلوم شود که اموال بابک زنجانی در کجا و در اختیار چه کسانی است.(ادامه)
حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور گفت: پرونده مالی موسسه اعتباری ثامن الحجج ۱۲۰ جلد است که قاضی باید همه آن‌ها را مورد بررسی قرار دهد و یا موضوع بابک زنجانی همینطور است. به دنبال... بابک زنجانی قطعا اعدام می‌شود/ اموال را باز می‌گردانیم
حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور گفت: پرونده مالی موسسه اعتباری ثامن الحجج ۱۲۰ جلد است که قاضی باید همه آن‌ها را مورد بررسی قرار دهد و یا موضوع بابک زنجانی همینطور است. به دنبال...(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت:  مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت..... آقازاده‌هایی که خودرو،خانه و محافظشان به راه است،درکی از تحریم ندارند!
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت.....(ادامه)
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با 8 هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم گندم یا 20 هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم برنج اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند. زکات فطره امسال چقدر پرداخت کنیم+ پاسخ 9 مرجع تقلید
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با 8 هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم گندم یا 20 هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم برنج اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند.(ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی: جماعت گستاخ که در دولت خودسر کارنامه سیاه داشتند، طلبکار ملت شده‌اند
تلخ است ولی واقعیت دارد که عاملان و حامیان چنین اوضاع شرم آوری، اگرچه می‌بایستی جرئت نمی‌کردند سر خود را بالا بگیرند، ولی امروزه مدعی و طلبکارند و زحمات دولت‌های بعدی را نه تنها منکرند بلکه آنرا خیانت و زیان معرفی می‌کنند.(ادامه)
کارنامه رییس جمهوری در سالی که گذشت
رییس جمهوری اسلامی ایران در طول یکسال گذشته علاوه بر سفرهای داخلی و افتتاح طرح ها و پروژه های ملی و منطقه ای ، سفرهای خارجی و دیدار با همتایان ودیگر مقامات کشورها را در برنامه های خود داشت و در هر یک از این دیدارها همواره بر توسعه روابط دوجانبه تاکید می کرد.(ادامه)
مرتبه علمی حضرت‌ فاطمه‌(س) چقدر بود؟
مدیرگروه تاریخ و سیره مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات گفت: امامان معصوم وارث علم الهی هستند به فضائل مادرشان تصریح کرده‎اند، در واقع آنها وارث علم فاطمه(س) هستند.(ادامه)

سخنگوی دستگاه قضا گفت: ما به شدت دنبال این هستیم که دادگاه علنی برگزار و پخش شود و این به نفع مردم و همه است. این کار به نفع قاضی هم هست زیرا سعی می‌کند حکمش استحکام بیشتری داشته باشد. ثروت‌های هنگفت برخی مسئولان باید مورد بازخواست قرار گیرد/ محاکمه بسیاری از مفسدان باید علنی باشد/ واکنش به کم عقل خواندن منتقدان دولت توسط
سخنگوی دستگاه قضا گفت: ما به شدت دنبال این هستیم که دادگاه علنی برگزار و پخش شود و این به نفع مردم و همه است. این کار به نفع قاضی هم هست زیرا سعی می‌کند حکمش استحکام بیشتری داشته باشد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اگر اسنادی در خصوص مافیای خودرو وجود دارد آن را ارائه کنند، حتما زور قوه قضاییه به آن‌ها می‌رسد و موضوع را بررسی می‌کند.



اگر مافیای خودرو وجود دارد اسناد آن را بدهند/ واکاوی ارتباط اعضای یک جریان سیاسی با اغتشاشات اخیر/ شناسایی نشدن عامل مشترک در ناآرامی‌های دی(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اگر اسنادی در خصوص مافیای خودرو وجود دارد آن را ارائه کنند، حتما زور قوه قضاییه به آن‌ها می‌رسد و موضوع را بررسی می‌کند. (ادامه)
عکس/ بزرگداشت جانباختگان نفتکش ایرانی در حرم حضرت معصومه (س)
مراسم بزرگداشت دریانوردان جان باخته در حادثه کشتی سانچی شامگاه دوشنبه ۲۵ دی، در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور مراجع عظام تقلید آیات شبیری زنجانی، علوی گرگانی و آیت الله حسینی بوشهری و همچنین مردم و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.(ادامه)
عکس/ اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله حائری شیرازی
اقامه نماز بر پیکر آیت الله حائری شیرازی توسط آیت الله شبیری زنجانی(ادامه)
مراسم وداع با پیکر آیت الله حائری شیرازی برگزار شد
مراسم وداع با پیکر آیت الله حائری شیرازی با حضور جمعی از شاگردان این استاد اخلاق حوزه و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.(ادامه)
وعده توخالی احمدی‌نژاد اجرایی شد
روزنامه آرمان: همزمان با پایان مهلت۴۸ ساعته محمود احمدی‌نژاد به‌دستگاه قضا برای اعلام عناوین اتهامی وی حکم حمیدرضا بقایی صادر شد. اقدام دستگاه قضا با وجود تهدید احمدی‌نژاد، نشان داد قوه قضائیه نه تنها در محاکمه معاون اجرایی رئیس جمهور سابق تردید ندارد، بلکه تا کنون عزم جدی خود را برای ادامه چنین روندی که بی‌تردید موجب رضایت‌خاطر شهروندان می‌شود ادامه خواهد داد.(ادامه)
دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی پیام ویدیویی محمود احمدی‌نژاد که در آن عملکرد قوه قضاییه را در رسیدگی به برخی پرونده‌های قضایی زیر سوال برد، به وی پاسخ داد.

به جای تهدید دیگران، به مرجع قضایی پاسخگو باشید / این روال معمول چنین افرادی برای فرار از محاکمه و مجازات است / قرار نیست که احمدی‌نژاد از...(خبر)
دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی پیام ویدیویی محمود احمدی‌نژاد که در آن عملکرد قوه قضاییه را در رسیدگی به برخی پرونده‌های قضایی زیر سوال برد، به وی پاسخ داد. (ادامه)
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با انتقاد از قوای سه‌گانه در کشور در مورد جایگاه مجلس، رییس مجلس را هم مورد خطاب قرار داد و گفت: به جای اینکه ایشان خود را سخنگوی مجلس بداند همه کاره مجلس می‌داند.

آقای روحانی چرا به وعده‌هایی که به مردم داده‌اید عمل نمی‌کنید؟/ می دانید امروز چه ناسزاهایی به ما اصلاح‌طلبان بابت حمایت از شما سر داده می (خبر)
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با انتقاد از قوای سه‌گانه در کشور در مورد جایگاه مجلس، رییس مجلس را هم مورد خطاب قرار داد و گفت: به جای اینکه ایشان خود را سخنگوی مجلس بداند همه کاره مجلس می‌داند. (ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی‌نژاد طی یادداشتی از رئیس قوه قضائیه خواست تا اسناد مربوط به محکومیت وی در دادگاه را منتشر کند.



درخواست احمدی‌نژاد از رئیس قوه قضائیه / اسناد محکومیت را منتشر کنید/ اولین واکنش دادستان کل کشور به ضرب العجل احمدی نژاد
شمال نیوز: محمود احمدی‌نژاد طی یادداشتی از رئیس قوه قضائیه خواست تا اسناد مربوط به محکومیت وی در دادگاه را منتشر کند. (ادامه)
کواکبیان: نکند که ملت ما را خانه تکانی کند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: توجه کنید فقط یک سال برای پاسخگویی به ملت نداریم. قرار بود مجلس را خانه تکانی کنیم، نکند که ملت ما را خانه تکانی کند. (ادامه)
اسامی خبرسازترین متهمان و محکومان
همواره در دستگاه قضایی پرونده‌های مهمی مطرح بوده و هست؛ بخشی از این پرونده‌ها مربوط به چهره‌های شناخته شده کشور است که تعدادی از آن‌ها محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و برخی دیگر عنوان متهم را با خود به یدک می‌کشند.(ادامه)
اژه ای: "دری‌اصفهانی" جلسات هیئت ۱+۵ را مخفیانه ضبط می‌کرده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دری‌اصفهانی از جلساتی که شرکت می‌کرده و هیئت ۱+۵ بوده، به‌صورت مخفیانه گزارش تهیه و ضبط کرده است. (ادامه)
محسنی‌اژه‌ای گفت: یکی از صحبت هایی که احمدی‌نژاد این روزهای اخیر به عنوان مصاحبه کرد را نگاه کردم؛ حقیقتا ده‌ها دروغ و خلاف واقع و گنده گویی و توهین به این و آن بود.

گویا این آقا به خلاف‌گویی، دروغگویی و گنده‌گویی عادت کرده است/ بی پایه حرف زدن احمدی نژاد شهره عام و خاص است(خبر)
محسنی‌اژه‌ای گفت: یکی از صحبت هایی که احمدی‌نژاد این روزهای اخیر به عنوان مصاحبه کرد را نگاه کردم؛ حقیقتا ده‌ها دروغ و خلاف واقع و گنده گویی و توهین به این و آن بود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.