.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ثواب خواندن زیارت عاشورا
ثواب و برکات خواندن زیارت عاشورا را در کلام امامان معصوم (ع) و بزرگان دین در اینجا بخوانید.(ادامه)
سخنگوی قوه‌قضاییه درباره اینکه قرارداد طارمی با پرسپولیس جعلی بوده است، درباره ورود سازمان بازرسی به این موضوع گفت:اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی را برداشت کنند،جنبه اختلاس پیدا می‌کند. قطعا سازمان بازرسی و مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند.

احتمال پیگیری پرونده طارمی با موضوع اختلاس/توضیح درباره شکایت خاتمی از سردارنقدی، پرونده سپنتا نیکنام، کاسپین، مهدی جهانگیری(خبر)
سخنگوی قوه‌قضاییه درباره اینکه قرارداد طارمی با پرسپولیس جعلی بوده است، درباره ورود سازمان بازرسی به این موضوع گفت:اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی را برداشت کنند،جنبه اختلاس پیدا می‌کند. قطعا سازمان بازرسی و مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند. (ادامه)
حکم همدستان "بابک زنجانی" اعلام شد
دادگاه انقلاب تهران دو همدست بابک زنجانی را مفسد‌فی‌الارض نشناخت. (ادامه)
صدور حکم همدستان بابک زنجانی
اسماعیلی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شرکای بابک زنجانی گفت: حکم دو همدست بابک زنجانی صادر شده است و پس از فرآیند تایپ دادنامه به متهمان و وکلای آنان ابلاغ خواهد شد. (ادامه)
خیلی ها سعی میکنند وانمود کنند تحت تعقیب گرفتن انها تحت تاثیر موضوعات سیاسی است اما پرونده بقایی ابتدا تا انتهایش صد در صد موضوعات مالی است و اصلا بعد سیاسی ندارد. تصرف غیرقانونی، اختلاس، حیف و میل بیت المال و اینگونه مسایل در پرونده ایشان مطرح است و هیچ اتهام سیاسی وجود ندارد.

همه اتهامات بقایی مالی است/ تصرف غیرقانونی، اختلاس و حیف و میل بیت المال بخشی از جرائم معاون احمدی نژاد است(خبر)
خیلی ها سعی میکنند وانمود کنند تحت تعقیب گرفتن انها تحت تاثیر موضوعات سیاسی است اما پرونده بقایی ابتدا تا انتهایش صد در صد موضوعات مالی است و اصلا بعد سیاسی ندارد. تصرف غیرقانونی، اختلاس، حیف و میل بیت المال و اینگونه مسایل در پرونده ایشان مطرح است و هیچ اتهام سیاسی وجود ندارد. (ادامه)
بابک زنجانی یک قدم دیگر به اعدام نزدیک شد
بر اساس آخرین اخبار درخواست اعاده دادرسی بابک زنجانی در دیوان عالی کشور رد شده است. (ادامه)
شانزدهمین سالگرد ارتحال علامه ایازی و یادواره 112 شهید روحانی برگزار شد
همزمان با ایام محرم حسینی، شانزدهمین سالگرد ارتحال علامه ایازی، دو فرزندش و یادواره 112 تن از شهدای روحانی حوزه علمیه جعفریه رستمکلا شهرستان بهشهر روز پنجشنبه با حضور جمعی از علما، فضلای کشور، مسئولان و مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد. (ادامه)
بزرگداشت علامه ایازی و شهدای روحانی رستمکلا برگزار می‌شود
بزرگداشت علامه حاج شیخ ابوالحسن ایازی و ۱۰۰ شهید روحانی رستمکلای مازندران برگزار خواهد شد.(ادامه)
تصاویر: درگیری لفظی و اخراج بابک زنجانی از دادگاه
تصاویری از اخراج بابک زنجانی از دادگاه پس از درگیری لفظی با وکیل شرکت نفت را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس/ چهاردهمین جلسه دادگاه متهمان نفتی با حضور بابک زنجانی
چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات دو نفر از همدستان بابک زنجانی صبح امروز در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب (شعبه هم عرض) به ریاست قاضی مقیسه در حال برگزاری است. بابک زنجانی نیز در دادگاه حضور یافته است.(ادامه)
عکس/ نهمین جلسه دادگاه همدستان بابک‌ زنجانی
نهمین جلسه دادگاه دو متهم نفتی در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی محمد مقیسه در حال برگزاری است.(ادامه)
عکس/ هفتمین جلسه دادگاه همدستان بابک زنجانی
هفتمین جلسه دادگاه دو متهم نفتی در شعبه 28 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی محمد مقیسه در حال برگزاری است.(ادامه)
عکس/ پنجمین جلسه دادگاه همدستان بابک زنجانی
پنجمین جلسه دادگاه دو متهم نفتی در شعبه 28 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی محمد مقیسه برگزار شد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: یک فرد نفوذی آمریکایی که با شرایط خاصی وارد ایران شده بود، پس از دستگیری و محاکمه در دادگاه بدوی به 10 سال حبس محکوم شد.

بیانیه احمدی نژاد قابل تعقیب است/ اتهامات بقایی، اختلاس و تبانی با معاملات غیر دولتی است / احمدی‌مقدم در بازداشت نیست اما پرونده دارد(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: یک فرد نفوذی آمریکایی که با شرایط خاصی وارد ایران شده بود، پس از دستگیری و محاکمه در دادگاه بدوی به 10 سال حبس محکوم شد. (ادامه)
علت نقض حکم اعدام همدستان زنجانی چه بود؟
اولین جلسه محاکمه همدستان بابک زنجانی در شعبه 28 دادگاه انقلابوکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده نفتی می‌گوید دیوان عالی کشور به خاطر اینکه مطمئن نبوده مهدی شمس و حمید فلاح هروی با علم و آگاهی اقدام به اخلال در نظام و اقتصادی کرده‌اند، حکم اعدام را نقض کرده است.(ادامه)
بابک زنجانی: حاضرم بمیرم اما بدهی ام را ندهم!
محمدعلی پورمختار که پیش از این ریاست کمیسیون اصل 90 مجلس را به عهده داشت، به بیان ناگفته هایی از پرونده بابک زنجانی متهم بزرگ نفتی پرداخت و گفت: یکی از موضوعات مهم ارجاعی به کمیسیون در زمان مسئولیت بنده پرونده بابک زنجانی بود که قبل از دستگیری طی سه جلسه با وی گفت و گو کردم.(ادامه)
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با ۶۰۰۰ تومان (معادل سه کیلوگرم گندم) یا ۱۵ هزار تومان (معادل سه کیلوگرم برنج) اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند. میزان فطریه امسال اعلام شد+نظر هشت مرجع
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با ۶۰۰۰ تومان (معادل سه کیلوگرم گندم) یا ۱۵ هزار تومان (معادل سه کیلوگرم برنج) اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند.(ادامه)
میزان فطریه اعلام شد +نظر 8 مرجع تقلید
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با ۶۰۰۰ تومان (معادل سه کیلوگرم گندم) یا ۱۵هزار تومان (معادل سه کیلوگرم برنج) اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند. (ادامه)
توضیحات اژه‌ای درباره محموله پوشاک دختر وزیر
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده واردات پوشاک دختر وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه داد. (ادامه)
پایان دومین روز با ثبت‌نام‌ ۲۸۷ نفر/ احمدی‌نژاد بالاخره آمد/ درخواست انتخاباتی آیت الله جنتی/ همچنان منتظر چهره‌های شاخص برای ثبت نام(خبر)
(ادامه)
وکیل بابک زنجانی هم کاندید شد +عکس
رسول کوهپایه‌زاده در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.(ادامه)
توضیحات محسنی اژه‌ای درباره بقایی، منتظری، بابک زنجانی، استخدام‌ها در شهرداری و ...(خبر)
(ادامه)
خيز «رسايي» براي صندلي «مينو خالقي»
«حمید رسایی شناسنامه به دست راهی اصفهان شده تا این‌ بار برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس از این شهر اعلام کاندیداتوری کند. البته محل تولد او در شناسنامه‌اش مهر تهران خورده و هیچ ارتباط جغرافیایی با این شهر ندارد. حتی تحصیلات حوزوی‌اش را در قم به پایان رسانده اما حالا اصفهان، سکوی پرشی است برای رسیدن دوباره به بهارستان. بازماندن «مینو خالقی» از راهیابی به مجلس به حکم شورای نگهبان موجب شد حالا بساط برگزاری انتخابات میان‌دوره‏‌ای در اصفهان برپا شود.» (ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
جهانگیری: رابط اصلاح طلبان و مقام معظم رهبری شدم
ایشان گفتند از نظر من مشکلی برای اصلاح‌طلبان وجود نداشته و الان هم دوست دارند رابطه مستقیمی با ما داشته باشند. از من خواستند که این نقش را ایفا کنم.(ادامه)
حمایت دولت جدید امریکا از جریان سران فتنه، نشان دهنده این است که آنها تحت حمایت امریکا این حرکت را انجام می دادند
تا استرداد پول‌ها، حکم اعدام زنجانی اجرا نمی‌شود/تنها راه بازگشت سران فتنه به ملت، توبه است(خبر)
حمایت دولت جدید امریکا از جریان سران فتنه، نشان دهنده این است که آنها تحت حمایت امریکا این حرکت را انجام می دادند (ادامه)
اول تکلیف‌ اموال‌زنجانی‌ مشخص‌ شود، سپس اعدام اجرا می‌شود/ احضار ۱۸۶نفر در پرونده املاک‌نجومی، بازداشت ۲ نفر در پرونده پلاسکو و....(خبر)
(ادامه)
حکم اعدام بابک زنجانی ابلاغ شد/ تحویل رای به دادیار زندان(خبر)
(ادامه)
درخواست علنی یک آیت‌الله برای رفع حصر/ کی‌روش در تهران است؟ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران!
(ادامه)
حبس کشاورز ۷۸ساله با شکایت بانک طلبکار
کشاورز ۷۸ساله زنجانی در حالی با شکایت یکی از بانک‌ها به‌خاطر تأخیر در پرداخت اقساط وام خرید تراکتور در زندان به سر می‌برد که قوه قضائیه بارها اعلام کرده در ارتباط با بدهکاران کلان بانکی، بانک‌ها حاضر به پیگیری و شکایت نیستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.