.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد. پیش‌بینی سهم متفاوت قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که به دور دوم انتخابات در تهران راه یافته، درباره برنامه این شورا برای دور دوم توضیحاتی ارایه داد. «شورای ائتلاف» در دور دوم انتخابات هم فعال خواهد بود
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که به دور دوم انتخابات در تهران راه یافته، درباره برنامه این شورا برای دور دوم توضیحاتی ارایه داد.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. نبویان با ۵۹۷ هزار رای نفر اول شد؛ قالیباف با ۴۴۷ هزار رای چهارم / ۱۴ نفر مستقیم به مجلس راه یافتند / ۳۲ نفر برای رقابت بر سر ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم رفتند / تعداد آرای صحیح استان تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار رای(خبر)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد. نتایج رسمی اولیه انتخابات مجلس در تهران اعلام شد (+اسامی و آرا )
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد.
آمار غیررسمی اولیه از ۷۰۰ صندوق تهران منتشر شد / نبویان و رسایی و قالیباف در صدر لیست
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد. (ادامه)
اصولگرایان نیز همانند اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم پوست‌اندازی کرده‌اند و حتی ترجیح داده‌اند برخی چهره‌های جدید را جایگزین برخی نمایندگان فعلی تهران در فهرست‌های انتخاباتی خود کنند. ۱۰ نماینده تهران در هیچ فهرست انتخاباتی نیستند | رقابت جدی بدون اسامی مشترک
اصولگرایان نیز همانند اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم پوست‌اندازی کرده‌اند و حتی ترجیح داده‌اند برخی چهره‌های جدید را جایگزین برخی نمایندگان فعلی تهران در فهرست‌های انتخاباتی خود کنند.(ادامه)
 سخنگوی شورای ائتلاف به سوالی درباره سرلیست تهران گفت: سرلیست بودن آقای قالیباف برای شورای ائتلاف قطعی است. قالیباف؛ سرلیست قطعی شورای ائتلاف در انتخابات مجلس
سخنگوی شورای ائتلاف به سوالی درباره سرلیست تهران گفت: سرلیست بودن آقای قالیباف برای شورای ائتلاف قطعی است.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
معاون جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس گفت: به لحاظ اجرایی به عنوان قائم مقام و محمدرضا باهنر در جایگاه دبیر کل جام (جامعه اسلامی مهندسین)، در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات مجلس دوازدهم؛ باهنر به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیوست
معاون جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس گفت: به لحاظ اجرایی به عنوان قائم مقام و محمدرضا باهنر در جایگاه دبیر کل جام (جامعه اسلامی مهندسین)، در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(ادامه)
شمال نیوز :  حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند .... عقب‌کشیدن ساعت یا عقب‌کشیدن کارمندان؟! + اظهارات یک کارمند بانک در مازندران
شمال نیوز : حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند ....(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد. درخواست 97 نماینده مجلس: اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو اعلام شود
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۶۰ امضا کلید خورد/ محورهای مفصل استیضاح: از دخالت‌ خویشاوندان و اطرافیان وزیر در انتصابات تا بی توجهی به افکار عمومی و انجام کارهای نمایشی ....(خبر)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.(ادامه)
همایش استانهای شورای ائتلاف با حضور «محمد باقر قالیباف»، «غلامعلی حدادعادل» و تعدادی از فعالان سیاسی جبهه انقلاب برگزار شد. در همایش استان‌های شورای ائتلاف نیروهای چه گذشت؟
همایش استانهای شورای ائتلاف با حضور «محمد باقر قالیباف»، «غلامعلی حدادعادل» و تعدادی از فعالان سیاسی جبهه انقلاب برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
شمال نیوز:  محمدباقر قالیباف رییس مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه نتایج انتخابات ناظران در شوراها ‌و مجامع را  اعلام کرد.:

ناظران مجلس در برخی از مجامع و شوراها مشخص شدند
شمال نیوز: محمدباقر قالیباف رییس مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه نتایج انتخابات ناظران در شوراها ‌و مجامع را اعلام کرد.: (ادامه)
اعلام اسامی نامزدهای پیشنهادی جبهه ایستادگی به شورای ائتلاف
اسامی نامزدهای پیشنهادی شورای عالی جبهه ایستادگی در خصوص لیست کاندیداهای شورای شهر تهران به شورای ائتلاف اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
نمکی: با یکی از سهمگین‌ترین امواج کرونا مواجهیم
وزیر بهداشت ضمن هشدار نسبت به افزایش موارد مثبت کرونا در کشور، گفت: با یکی از سهمگین‌ترین امواج کرونا مواجه هستیم، برای نظام سلامت ایام پرچالشی را می‌بینم.(ادامه)
قضاوت درباره انتخابات۱۴۰۰ زود است و این احتمال وجود دارد که تا انتخابات تحولات مهمی در آرایش نیروهای سیاسی رخ دهد. به هیچ‌وجه هم نباید از تحرکات اصلاح‌طلبان غافل شد کاندیدا شدن احمدی نژاد همه معادلات ۱۴۰۰ را بهم می زند
قضاوت درباره انتخابات۱۴۰۰ زود است و این احتمال وجود دارد که تا انتخابات تحولات مهمی در آرایش نیروهای سیاسی رخ دهد. به هیچ‌وجه هم نباید از تحرکات اصلاح‌طلبان غافل شد(ادامه)
شمال نیوز : محمدجواد ابطحی گفت: آنچه ممکن است میز بازی را بر هم بزند، نامزدی آقای احمدی‌ن‍ژاد و متعاقبش تأیید صلاحیت اوست .... ابطحی : صحبت‌هایی برای تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد در جریان است/ شانس تایید صلاحیت احمدی نژاد بالاتر رفته است/احتمال تایید صلاحیت احمدی نژاد وجود دارد
شمال نیوز : محمدجواد ابطحی گفت: آنچه ممکن است میز بازی را بر هم بزند، نامزدی آقای احمدی‌ن‍ژاد و متعاقبش تأیید صلاحیت اوست ....(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از نمایندگان در نامه ای خطاب به اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400  درخواست کردند که به منظور ارتقای شفافیت و پاسخگویی مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی.... دانشگاه آزاد را شفاف و پاسخگو کنید / نام هیچ نماینده مازندرانی در فهرست امضاکنندگان نیست / نمایندگان مازندران از عملکرد دانشگاه آزاد رضایت دارند ؟
شمال نیوز : جمعی از نمایندگان در نامه ای خطاب به اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 درخواست کردند که به منظور ارتقای شفافیت و پاسخگویی مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی....(ادامه)
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
لیست ۳۰ نفره نمایندگان مبتلا به کرونا در مجلس
تعداد مبتلایان به کرونا در بین نمایندگان مجلس یازدهم این روزها به نحو چشمگیری افزایش یافته است.(ادامه)
روح‌الامینی: بنده و برخی نمایندگان تهران ودیعه مسکن نگرفته‌ایم
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساسا من مصاحبه‌ای با خبرنگار آن رسانه نداشته‌ام و در محفلی خصوصی با مسئولان این خبرگزاری صحبتی شد که آن را هم به نادرستی منتقل کرده اند، گفت: حرف من این بود که می‌توان این موضوع را از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیگیری کرد، چون برخی از نمایندگان تهران هیچ مبلغی برای ودیعه مسکن دریافت نکرده اند، چون در تهران خانه دارند.(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.874 seconds.