.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بعد از حدود یک هفته از سخنان حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بی خبری از سعید مرتضوی، امروز همسر وی در مصاحبه ای اعلام کرد که مرتضوی در تهران است. البته او اعلام کرده که مرتضوی در منزل حضور ندارد و با این توضیح باید گفت وی همچنان متواری است. مرتضوی همچنان متواری است/ دادستان سابق تهران به دنبال اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری است
بعد از حدود یک هفته از سخنان حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بی خبری از سعید مرتضوی، امروز همسر وی در مصاحبه ای اعلام کرد که مرتضوی در تهران است. البته او اعلام کرده که مرتضوی در منزل حضور ندارد و با این توضیح باید گفت وی همچنان متواری است.(ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ لطفا او را گیر بیاورید
حکم جلبش اسفندماه صادر شده اما هنوز آزاد است. پدر محسن رو‌ح‌الامینی، از جان‌باختگان جنایت کهریزک و شاکی فعلی سعید مرتضوی، گفته است که حکم مرتضوی هنوز اجرا نشده.(ادامه)
شمال نیوز : هنوز به سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نرسیدیم خیلی از سیاسیون برای 1400 برنامه ریزی می کنند یا از امیال و آرزوهای خود سخن می گویند. در این بین گویا عده ای تحلیلی متفاوت از تصور عام اهل سیاست دارند، آنها معتقدند با پایان یافتن دولت روحانی دوره سیاسیون هم به پایان می رسد و نظامی ها با اقبال مردمی مواجه می شوند.... ابراهیم فیاض: قالیباف می گفت من رضاخان حزب اللهی ها هستم/لاریجانی ضعیف تر از روحانی است
شمال نیوز : هنوز به سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نرسیدیم خیلی از سیاسیون برای 1400 برنامه ریزی می کنند یا از امیال و آرزوهای خود سخن می گویند. در این بین گویا عده ای تحلیلی متفاوت از تصور عام اهل سیاست دارند، آنها معتقدند با پایان یافتن دولت روحانی دوره سیاسیون هم به پایان می رسد و نظامی ها با اقبال مردمی مواجه می شوند....(ادامه)
وکیل مدافع اولیاء دم مرحوم روح‌الامینی یکی از جانباختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک می‌گوید که حکم جلب سعید مرتضوی دادستان وقت تهران برای اجرای محکومیت دو سال حبسش به اتهام معاونت در قتل صادر شده است.
حکم جلب سعید مرتضوی صادر شد
وکیل مدافع اولیاء دم مرحوم روح‌الامینی یکی از جانباختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک می‌گوید که حکم جلب سعید مرتضوی دادستان وقت تهران برای اجرای محکومیت دو سال حبسش به اتهام معاونت در قتل صادر شده است. (ادامه)
اعضای شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ توسعه‌ و عدالت انتخاب شدند
صبح امروزبا برگزاری دومین کنگره مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با شمارش آرا اعضای شورای مرکزی مشخص شد.(ادامه)
سعید مرتضوی به 2 سال حبس محکوم شد
وکیل مدافع اولیای‌دم محسن روح‌الامینی، از محکومیت سعید مرتضوی به دو سال حبس تعزیری در پرونده کهریزک در دادگاه تجدیدنظر خبر داد. (ادامه)
واکنش خانواده روح الامینی به عذرخواهی مرتضوی
عرفه ١٤٣٧ -٢١ شهريور ٩٥- كه فرا مي‌رسد، شعبه ٢٢ دادگاه تجديدنظر سومين جلسه رسيدگي به پرونده كهريزك را آغاز كرده و با توبه‌نامه سعيد مرتضوي پايان مي‌گيرد. قاضي كهريزك و دادستان سابق تهران در آن جلسه، بالاخره پس از ٧ سال مقاومت در برابر همه اعتراضاتي كه به حوادث پس از انتخابات رياست‌جمهوري ٨٨ رخ داده بود، به اشتباهاتي كه مرتكب شده اعتراف مي‌كند و طلب عفو دارد. (ادامه)
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم.

از اعلام رسمی کاندیداتوری رئیسی تا بیان مواضع رضایی و قالیباف/ 10 کاندیدای نهایی میثاق‌نامه امضاء کردند/ جلیلی سازوکار جمنا را نپذیرفت(خبر)
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم. (ادامه)
محسن رضایی: تصمیم برای حضور در انتخابات ندارم
نماینده محسن رضایی در مجمع جمنا گفت: آقای رضایی با تشکر از دعوت از وی برای کاندیداتوری دعوا گفته است که تصمیمی در این زمینه ندارد.(ادامه)
سالی که اشک سیاسیون درآمد
شمال نیوز: شاید اگر سال‌ها بعد، از سیاسیون ایرانی درباره مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۵ سوالی پرسیده شود بدون شک درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در صدر مهم‌ترین و تلخ‌ترین اتفاقات این سال قرار می‌گیرد. ۹۵ سالی بود که در آن اشک سیاستمداران ایرانی درآمد. (ادامه)
آقای محسن رضایی از تمایل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به حضورش در انتخابات تشکر کرده و به دوستان خود در این جبهه اعلام کرده است قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی را ندارد. محسن رضایی قصد نامزدی در انتخابات آتی را ندارد/ تشکر از تمایل جبهه مردمی نیروهای انقلاب به حضور وی(خبر)
آقای محسن رضایی از تمایل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به حضورش در انتخابات تشکر کرده و به دوستان خود در این جبهه اعلام کرده است قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی را ندارد.(ادامه)
گزينه هاي احتمالي جبهه ایستادگی برای انتخابات 96
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی از محسن رضایی و حجت الاسلام سید محمود علوی به عنوان گزینه‌های در حال بررسی این جبهه برای انتخابات ۹۶ نام برد.(ادامه)
سرنوشت دانشجویان اشغال‌کننده سفارت آمریکا
شاید بعد از گذشت بیش از سه دهه نگاهی به ترکیب گروه دانشجویان پیرو خط امام و آن چه نهایتا بعد از ماجرای اشغال سفارت آمریکا بر آنها گذشت و نیز این موضوع که حاضران در آن رویداد، امروز چه فعالیتی دارند، خالی از لطف نباشد. (ادامه)
گل‌کردن طبع شعر حدادعادل در برابر تخریب‌کنندگانش
یکی از سوالات جدی خبرنگاران از حدادعادل درباره لیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم به ویژه از حوزه تهران و همچنین سرلیستی خود حداد بود؛ آقای سخنگو هم با این تاکید که هنوز نتیجه بررسی صلاحیت افراد اعلام نشده تا لیستی بسته شود،‌ با کنایه گفت: هنوز لیستی نیست که سرلیستی باشد! (ادامه)
نماینده محسن رضایی در شورای وحدت اصولگرایان کیست ؟
امروز اعلام شده ذاکری به نمایندگی از قالیباف و بروجردی به نمایندگی از ولایتی به شورای وحدت معرفی شده اند . (ادامه)
وضعیت پرونده مرتضوی و احمدی‌نژاد
(ادامه)
چهره‌های معروفی که خادم امام رضا(ع) هستند+تصاویر
بسیاری از چهره‌های سیاسی کشورمان به همراه برخی هنرمندان و ورزشکاران، سعادت برتن کردن لباس خادمی امام رضا(ع) را کسب کرده‌اند.(ادامه)
قرار منع تعقیب برای مرتضوی
(ادامه)
آقای مرتضوی، زیارت قبول
در رسانه‌ها آمد که آقای سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران و مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی برای حضور در مراسم اربعین، تهران را به مقصد نجف اشرف ترک کردند و از آنجا به کربلای معلی می‌روند. (ادامه)
اعتراض خانواده روح الامینی به رای دادگاه مرتضوی
(ادامه)
رد مال ۴۶ میلیون تومانی برای مرتضوی
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس از رد مالب 46 میلیون تومانی برای مدیرعامل سابق تامین اجتماعی خبر داد.(ادامه)
زمان ابلاغ حکم مرتضوی اعلام شد
(ادامه)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سیاسیونی که پای میز محاکمه نشستند/ اوین و زندانیان سیاستمدار آن/ چه کسانی به حبس رفتند؟(خبر)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
حقوق ماهیانه مرتضوی در تامین اجتماعی چقدر بود؟
(ادامه)
حقوق ماهیانه مرتضوی در تامین اجتماعی
وکیل سازمان تأمین اجتماعی گفت: آقای مرتضوی تا آخرین روزی که در تامین اجتماعی بوده، ماهیانه ۷ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان حقوق دریافت کرده است.(ادامه)
توضیحات روح‌الامینی درباره دادگاه مرتضوی
غلامحسین روح الامینی گفت: ‌امروز آخرین جلسه دادگاه بود و آخرین دفاعیات اخذ شد. وکلای ما نیز دفاعیات خود را مطرح کردند. (ادامه)
قرارهای تامینی سنگین برای مرتضوی
(ادامه)
سعید مرتضوی به دادگاه رفت
(ادامه)
دادگاه سعید مرتضوی غیرعلنی شد
(ادامه)
سعید مرتضوی رسما برای محاکمه احضار شد
متهم و شکات پرونده دادستان سابق تهران و مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی برای حضور در جلسه محاکمه که قرار است پنجم اردیبهشت ماه برگزار شود، احضار شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.