.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لیست ۳۰ نفره نمایندگان مبتلا به کرونا در مجلس
تعداد مبتلایان به کرونا در بین نمایندگان مجلس یازدهم این روزها به نحو چشمگیری افزایش یافته است.(ادامه)
روح‌الامینی: بنده و برخی نمایندگان تهران ودیعه مسکن نگرفته‌ایم
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساسا من مصاحبه‌ای با خبرنگار آن رسانه نداشته‌ام و در محفلی خصوصی با مسئولان این خبرگزاری صحبتی شد که آن را هم به نادرستی منتقل کرده اند، گفت: حرف من این بود که می‌توان این موضوع را از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیگیری کرد، چون برخی از نمایندگان تهران هیچ مبلغی برای ودیعه مسکن دریافت نکرده اند، چون در تهران خانه دارند.(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)
شمال نیوز : فراکسیون دفاع و اقتدار ملی نخستین فراکسیونی است که در مجلس یازدهم تشکیل و فعال شده است. در نخستین نشست شورای مرکزی فراکسیون، اعضای مجمع عمومی حاضر و 22 نفر از نمایندگان حضور داشتند .... « سردار سعادتی » نایب رئیس فراکسیون دفاع ملی مجلس یازدهم شد
شمال نیوز : فراکسیون دفاع و اقتدار ملی نخستین فراکسیونی است که در مجلس یازدهم تشکیل و فعال شده است. در نخستین نشست شورای مرکزی فراکسیون، اعضای مجمع عمومی حاضر و 22 نفر از نمایندگان حضور داشتند ....(ادامه)
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... چه کسانی رئیس کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌شوند؟/ یاران احمدی‌نژاد و قالیباف بیشترین سهم را دارند
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... (ادامه)
اعتبارنامه قالیباف تصویب شد/ اعتراضات راه به جایی نبرد
اعتبارنامه محمدباقر قالیباف به تصویب شعبه ۶ بررسی کننده اعتبار و مجلس رسید.(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
 منتخب مردم تهران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم یک فرصت بسیار مناسب و خوب برای دولت است، گفت: در صورتی مجلس یازدهم همراه دولت خواهد بود که دولت هم در بسیاری از مسائل وضعیت خود را اصلاح کند.
اگر دولت خود را اصلاح کند مجلس یازدهم همراهش خواهد بود
منتخب مردم تهران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم یک فرصت بسیار مناسب و خوب برای دولت است، گفت: در صورتی مجلس یازدهم همراه دولت خواهد بود که دولت هم در بسیاری از مسائل وضعیت خود را اصلاح کند. (ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
درخواست روح الامینی از روحانی و شمخانی درباره کرونا
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: رئیس‌جمهور، شورای عالی امنیت ملی، قوای مسلح و همه آحاد مردم باید به کمک کسانی بیایند که در میدان مبارزه با کرونا هستند.(ادامه)
نتایج نهایی آرای منتخبان تهران اعلام شد
فهرست ۳۰ نفره منتخبان حائز بیشترین آرا در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.(ادامه)
آمار رسمی از آرای منتخبان تهران
نتایج اولیه آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
این مذاکرات با حضور نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری دنبال شد و پس از حل مشکل اصلی اختلافی، طرفین روی کلیات به توافق رسیده و در نهایت در نشست امشب ... اصولگرایان به وحدت رسیدند/ معرفی لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری + اسامی
این مذاکرات با حضور نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری دنبال شد و پس از حل مشکل اصلی اختلافی، طرفین روی کلیات به توافق رسیده و در نهایت در نشست امشب ...(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس اعلام سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی و قطعی این شورا برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس.... فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران نهایی شد +‌ اسامی و پوستر
شمال نیوز : بر اساس اعلام سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی و قطعی این شورا برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس....(ادامه)
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" منتشر شد
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" از فهرست‌های جریان اصول‌گرا برای انتخابات مجلس یازدهم منتشر شد.(ادامه)
لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
فهرست کامل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد. لیست سی نفره شورای ائتلاف در تهران اعلام شد / عزت الله اکبری در فهرست + اسامی
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد.(ادامه)
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم سوابق ۳۰ نامزد نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران +تصاویر
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم(ادامه)
از بین روحانیونی که نام آنها در لیست 35 نفره آمده، دو نفر حذف می شوند که این موضوع بستگی به شکل گیری ائتلاف بین جبهه پایداری و سایر اصولگرایان دارد. از بین زنان هم طبیعتا یک نفر حذف خواهد شد. اصولگرایان به لیست 35 نفره رسیدند/ چه چهره‌هایی در لیست نهایی اصولگرایان خواهند بود + اسامی
از بین روحانیونی که نام آنها در لیست 35 نفره آمده، دو نفر حذف می شوند که این موضوع بستگی به شکل گیری ائتلاف بین جبهه پایداری و سایر اصولگرایان دارد. از بین زنان هم طبیعتا یک نفر حذف خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. 


لیست ۹۰ نفره اصولگرایان در تهران مشخص شد / حضور پررنگ یاران احمدی نژاد + راهیابی یک قائم شهری و یک ساروی در فهرست پایتخت
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. (ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
شمال نیوز  : انتخابات هم در این کشور حکایتی شده؛ هربار که صحبتش به میان می‌آید اول حرکتِ چراغ خاموش جناح‌ها بعد هم قیل و قال گوش‌خراششان  همه آفاق را پر می‌کند تا اینکه قدرت‌نمایی‌ها و وزن کشی‌ها به پایان برسد. ..... چه کسی حرف آخر را در جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی خواهد زد؟
شمال نیوز : انتخابات هم در این کشور حکایتی شده؛ هربار که صحبتش به میان می‌آید اول حرکتِ چراغ خاموش جناح‌ها بعد هم قیل و قال گوش‌خراششان همه آفاق را پر می‌کند تا اینکه قدرت‌نمایی‌ها و وزن کشی‌ها به پایان برسد. .....(ادامه)
جمعی از فعالان سیاسی با رئیس‌جمهور دیدار کردند
جمعی از فعالان سیاسی عصر امروز با حسن روحانی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز: مجمع انتخاباتی خانه احزاب صبح امروز برگزار و میان برخی از افراد احزاب و لیست‌ها درگیری ایجاد شد.
میدان دموکراسی‌ «مجمع خانه احزاب» به معرکه درگیری کشیده شد+تصاویر
شمال نیوز: مجمع انتخاباتی خانه احزاب صبح امروز برگزار و میان برخی از افراد احزاب و لیست‌ها درگیری ایجاد شد. (ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ هاشمی شاهرودی درخواست عفو مرتضوی را داده؟
وکیل مدافع سعید مرتضوی نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش مجازات موکلش را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد.(ادامه)
«سعید مرتضوی» در صحت و سلامت بسر می برد
(ادامه)
سعید مرتضوی هم‌بند کدام زندانیان مشهور است؟
روز گذشته سعید مرتضوی در مازندران دستگیر و به تهران منتقل و در اوین زندانی شد. شنیده‌ها حاکی است هم‌بندی‌های او مهدی هاشمی، اسفندیار رحیم مشایی، بقایی و چندین و چند شخصیت مشهور هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.