.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست طعنه سنگین سعید محمد به دولت رئیسی
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند. آنها که ادعای ذوب‌بودن در ولایت دارند، اگر سیاست های رهبری را اجرا می‌کردند به پیغمبر قسم مردم از وضعیت راضی می‌شدند
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند.(ادامه)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا مجلس جدید تصورات عمومی اشتباه را اصلاح کند(يادداشت)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا(ادامه)
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ... ۳۰ ویژگی مهم یک داوطلب شایسته مجلس
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ...(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد. یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران برگزار شد
اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه پشتیبان بخش خصوصی واقعی هستیم اما با تخلف و رانت مخالفیم، گفت: با اراده دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، شرکت 10 هزار میلیارد ریالی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت . شرکت 10 هزار میلیاردی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت
شمال نیوز : مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه پشتیبان بخش خصوصی واقعی هستیم اما با تخلف و رانت مخالفیم، گفت: با اراده دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، شرکت 10 هزار میلیارد ریالی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت .(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند. واکنش وحیدی به ارسال پیامک یک گروه برای تایید صلاحیت‌شده‌ها
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند. مخالفت مجلس با ریاست بازنشستگان در ورزش
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند. وزیر صمت: رانت در حوزه خودرو حذف می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت. دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همه حوزه ها برای ۵ سال آینده برنامه‌ استراتژیک دارد
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت.(ادامه)
مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر بازداشت چند نفر از مدیران این ستاد را تکذیب کرد. بازداشت چند مدیر ستاد اجرایی فرمان امام صحت دارد؟
مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر بازداشت چند نفر از مدیران این ستاد را تکذیب کرد.(ادامه)

به گفته بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی، به دلیل واردات بی رویه برنج در سال گذشته مقادیری از این محصول روی دست شالیکاران باقی مانده که قرار است خرید حمایتی از آن‌ها انجام شود. خرید حمایتی برنج مازاد شالیکاران به کجا رسید؟
به گفته بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی، به دلیل واردات بی رویه برنج در سال گذشته مقادیری از این محصول روی دست شالیکاران باقی مانده که قرار است خرید حمایتی از آن‌ها انجام شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان «سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر » توضیحاتی را ارائه کرد. توضیحات فرودگاه امام در خصوص یک «نامه جعلی» برای دختر وزیر
دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان «سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر » توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند. با ۱۲۹ رای موافق، کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب رسید
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر جهاد کشاورزی دستور ابطال سند یک زمین ۶ هزار هکتاری را صادر کرد! این زمین ۶ هزار هکتاری در مازندران برای کیست؟/دستور وزیر جهاد کشاورزی برای ابطال سند
شمال نیوز: وزیر جهاد کشاورزی دستور ابطال سند یک زمین ۶ هزار هکتاری را صادر کرد!(ادامه)
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می‌آیند؟
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟ (ادامه)
نایب رییس کمیسیون صنایع با تاکید بر حمایت این کمیسیون از نامه اخیر نمایندگان برای رسیدگی به تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی، گفت: در نشست هفته‌ آینده کمیسیون که با حضور آقای علی آبادی برگزار می‌شود، ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت دنبال خواهد شد. عسگری: ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت پیگیری می‌شود
نایب رییس کمیسیون صنایع با تاکید بر حمایت این کمیسیون از نامه اخیر نمایندگان برای رسیدگی به تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی، گفت: در نشست هفته‌ آینده کمیسیون که با حضور آقای علی آبادی برگزار می‌شود، ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت دنبال خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.413 seconds.