.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، صدور کارت یارانه نان را تکذیب و آن را شایعه‌پراکنی رسانه‌های معاند دانست.

وزارت کشور صدور کارت یارانه نان را تکذیب کرد
مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، صدور کارت یارانه نان را تکذیب و آن را شایعه‌پراکنی رسانه‌های معاند دانست. (ادامه)
احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت از عدم افزایش قیمت نان برای مصرف‌کنندگان نهایی در سال جاری پس از اصلاح توزیع یارانه آرد خبر داد. خبر مهم وزیر اقتصاد درباره قیمت نان/یارانه آرد به جیب همسایگان رفت
احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت از عدم افزایش قیمت نان برای مصرف‌کنندگان نهایی در سال جاری پس از اصلاح توزیع یارانه آرد خبر داد. (ادامه)
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید!

هشدار احمدی نژاد درباره نفوذ «شبکه دشمن» در کشور
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید! (ادامه)
شمال نیوز : یکی از مصداق‌های بارز دیگر برای وجود جامعه ذینفعان در برابر اراده و دستور مسئولان، ماجرای پتروشیمی میانکاله هست که علی رغم موافقت‌ها اولیه و کلنگ زنی آن و بعد از اعتراضات برخی باصطلاح فعالان محیط زیست و یک بازیگر قرار شد این پروژه متوقف شود.

این روزها «پشت پرده گرانی ها» را در توقف احداث پتروشیمی مازندران جستجو کنید!
شمال نیوز : یکی از مصداق‌های بارز دیگر برای وجود جامعه ذینفعان در برابر اراده و دستور مسئولان، ماجرای پتروشیمی میانکاله هست که علی رغم موافقت‌ها اولیه و کلنگ زنی آن و بعد از اعتراضات برخی باصطلاح فعالان محیط زیست و یک بازیگر قرار شد این پروژه متوقف شود. (ادامه)
رمزگشایی استاندار مازندران از مخالفت برخی سلبریتی ها با پتروشیمی میانکاله
استاندار مازندران گفت: سلبریتی ها که می‌روند میانکاله چه می‌دانند ماجرا چیست متاسفانه پشت صحنه برخی اقدامات آنها فساد، رانت و پول است.(ادامه)
امروز استقلال و عزتی که در ایران اسلامی برقرار است در هیچ کشور دیگری وجود ندارد / برخی افراد به صورت سازمان‌ یافته هدف حرمت‌ شکنی در جامعه را دارند/ توصیه به سیستم اطلاعاتی و امنیتی در مورد شهادت دو طلبه جهادگر در مشهد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت سد فینسک با پیگیری‌های مستمر نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و سازمان‌های مردم نهاد به صورت موقت متوقف شده است. زارعی : در ۶ ماه گذشته حتی یک جلسه کارگروه اشتغال در مازندران تشکیل نشد/ ساخت سد فینسک متوقف شد
شمال نیوز: نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت سد فینسک با پیگیری‌های مستمر نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و سازمان‌های مردم نهاد به صورت موقت متوقف شده است.(ادامه)
آیت الله لائینی:سمت اقتصاد و تولید دانش بنیان برویم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید شعار سال جاری جدی گرفته شود و به سمت اقتصاد دانش بنیان پیش رویم.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس خانه صمت مازندران گفت: مشکل اقتصادی آن بوده که هرچند به سمت خصوصی سازی رفتیم ولی در عمل به رانت و رانت بازی تبدیل شده است. خصوصی سازی در عمل به رانت بازی تبدیل شده است
شمال نیوز: رئیس خانه صمت مازندران گفت: مشکل اقتصادی آن بوده که هرچند به سمت خصوصی سازی رفتیم ولی در عمل به رانت و رانت بازی تبدیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: مردم به اصلاح امور هیچ٬ تأکید می‌کنم، هیچ امیدی ندارند … دولت‌داری با مهره‌های بی‌تجربه ، هزینه کشورداری را افزایش می دهد … هرچقدر که پرس‌وجو کردم تا دلیل رد صلاحیتم را بفهمم٬ هیچ جوابی نگرفتم و آخرش هم نفهمیدم که چرا رد صلاحیت شدم. غرضی: هر آدمی که در خیابان می‌بینیم٬ خودش را انقلابی و اصلح می‌داند / رانت‌خواران، ایران را به اسارت گرفته‌اند / مردم به اصلاح امور هیچ امیدی ندارند !
شمال نیوز : شمال نیوز: مردم به اصلاح امور هیچ٬ تأکید می‌کنم، هیچ امیدی ندارند … دولت‌داری با مهره‌های بی‌تجربه ، هزینه کشورداری را افزایش می دهد … هرچقدر که پرس‌وجو کردم تا دلیل رد صلاحیتم را بفهمم٬ هیچ جوابی نگرفتم و آخرش هم نفهمیدم که چرا رد صلاحیت شدم.(ادامه)
شمال نیوز : در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر حفظ زمین های کشاورزی استان تاکید و رکوردهای جدید در کشاورزی رونمایی شد. از تاکید بر حفظ زمین های کشاورزی تا ثبت رکوردهای جدید در کشاورزی مازندران
شمال نیوز : در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر حفظ زمین های کشاورزی استان تاکید و رکوردهای جدید در کشاورزی رونمایی شد.(ادامه)
یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است. درخواست تخلیه‌ خانه‌ ۱۸۰۰ متری رحمانی فضلی +تصویر نامه
یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
بیشترین خسارتی که در کلیه بخش ها  اعم از سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی  در تمام سالهای گذشته به کشور وارد شده ناشی از تصمیمات غلطی بوده که توسط دولتمردان و دیگر مسئولان رده بالای کشور اتخاذ شده است. استخوانی در گلوی معیشت مردم(يادداشت)
بیشترین خسارتی که در کلیه بخش ها اعم از سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی در تمام سالهای گذشته به کشور وارد شده ناشی از تصمیمات غلطی بوده که توسط دولتمردان و دیگر مسئولان رده بالای کشور اتخاذ شده است.(ادامه)
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه‌ای به استاندار مازندران از برخی اتفاقات سه ماهه حضور حسینی پور در مسند استانداری مازندران انتقاد کرد .

آقای استاندار ؛ نکند منظورشما از « استاندار جوانان بدون پارتی هستم » جوانان استان‌های دیگر بوده است !
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه‌ای به استاندار مازندران از برخی اتفاقات سه ماهه حضور حسینی پور در مسند استانداری مازندران انتقاد کرد . (ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از دستور ویژه‌ ی رئیس دستگاه قضا در خصوص یک پرونده رانت خواری که باعث بسته شدن حساب های بانکی این شرکت شد، خبر داد. دستور رئیس قوه قضائیه برای بررسی ویژه یک پرونده فساد و رانت خواری در شرکت دخانیات
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از دستور ویژه‌ ی رئیس دستگاه قضا در خصوص یک پرونده رانت خواری که باعث بسته شدن حساب های بانکی این شرکت شد، خبر داد.(ادامه)
«هر چه قدر ما نظام فعلی تثبیت ارز را حفظ کنیم، این اصلاحات اتفاق نمی‌افتد چراکه تعیین نرخ ارز یا به دست دولت است یا به دست بانک مرکزی که آن هم به دولت وابسته است؛ بنابراین اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و آن شرط کافی محقق نمی‌شود. سیستم چند نرخی ارز خودش رانت ایجاد می‌کند و یکی از مشکلات اصلی در بازار ارز است و بخش‌های دیگر صادرات و واردات را به طور کلی تحت تاثیر قرار می‌دهد. همین رانت، شرایط انحصاری را به وجود می‌آورد که طبیعتا براساس آن، نمی‌توانیم امیدوار به برآورده شدن آن شرط کافی مذکور باشیم.» سرنوشت نرخ ارز پس از احیای برجام
«هر چه قدر ما نظام فعلی تثبیت ارز را حفظ کنیم، این اصلاحات اتفاق نمی‌افتد چراکه تعیین نرخ ارز یا به دست دولت است یا به دست بانک مرکزی که آن هم به دولت وابسته است؛ بنابراین اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و آن شرط کافی محقق نمی‌شود. سیستم چند نرخی ارز خودش رانت ایجاد می‌کند و یکی از مشکلات اصلی در بازار ارز است و بخش‌های دیگر صادرات و واردات را به طور کلی تحت تاثیر قرار می‌دهد. همین رانت، شرایط انحصاری را به وجود می‌آورد که طبیعتا براساس آن، نمی‌توانیم امیدوار به برآورده شدن آن شرط کافی مذکور باشیم.»(ادامه)
آیت الله لائینی :انتقاد از ترویج فرهنگ غربی و ازدواج سفید در برخی فیلم ها
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جریان آمریکاگرایی به وسیله تربیت یافتگان غربی ترویج می شود، از ترویج و تبلیغ فرهنگ ازدواج سفید در برخی فیلم های جشنواره فجر انتقاد کرد.(ادامه)
علت مخالفت کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ دلیل مخالفت اکثریت اعضای این کمیسیون با حذف ارز ترجیحی را، تبعات اجتماعی و امنیتی و تأمین معاش مردم دانست و گفت که دولت با تردید برای این کار وارد شد و معاون اول رئیس جمهور هم برای ارائه توضیحات در کمیسیون تلفیق حاضر نشد که این‌ها ابهامات را بیشتر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
وی سیاست دولت سیزدهم در روابط خارجی را سیاست متوازن عنوان کرد و گفت: روابط ما در سیاست خارجی توازن است. نگاه به غرب، کشور را نامتوازن کرده بود و باید به همه کشور‌ها و ظرفیت‌ها در دنیا به ویژه همسایگان نگاه داشته باشیم، اما امیدمان به خدا و مردم عزیز خوزستان، خراسان و آذربایجان است. رئیس‌جمهور: نگاه‌مان به مردم است، نه غرب! / کوچکترین امیدی به وین و نیویورک نداریم/ انقلاب «فساد» و «ظلم» را نمی‌پذیرد/ امیدم به آینده هر روز بیشتر می‌شود(خبر)
وی سیاست دولت سیزدهم در روابط خارجی را سیاست متوازن عنوان کرد و گفت: روابط ما در سیاست خارجی توازن است. نگاه به غرب، کشور را نامتوازن کرده بود و باید به همه کشور‌ها و ظرفیت‌ها در دنیا به ویژه همسایگان نگاه داشته باشیم، اما امیدمان به خدا و مردم عزیز خوزستان، خراسان و آذربایجان است.(ادامه)
مدیریت درمازندران ؛ تکرار تراژدی ؟!(يادداشت)
(ادامه)
آیت الله لائینی:حرکت روی ریل انقلاب سبب پیشرفت می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حرکت روی ریل انقلاب سبب پیشرفت و توسعه می شود و باید پای انقلاب و ارزش هایش ایستاد.(ادامه)
پرداخت ارز دولتی به شرکت‌های خارجی تولید کننده سیگار
مدیرعامل شرکت دخانیات کشور گفت: در سال ۹۷ دولت وقت به دو شرکت خارجی مستقر در ایران ارز دولتی پرداخت کرده بود.(ادامه)
70 درصد بازاردخانیات کشور در اختیار 2 شرکت خارجی است/ دولت گذشته به دو شرکت خارجی ارز دولتی می‌دهد و به شرکت‌های داخلی نمی‌دهد/ مازندران در یک بازه تاریخی بالای ۴ هزار هکتار زمین زیر کشت توتون داشت امروز به کمتر از ۲۰۰ هکتار که فاجعه است ....(خبر)
(ادامه)
متاسفانه در طول این سال ها این ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب مردم نرفت بلکه به جیب افراد دیگری رفت. مردم در طول این سال ها آنطور که باید و شاید از کمکی که دولت برای بهبود معیشت آنان در نظر گرفته بود بهره مند نشدند. پیش شرط‌های حذف ارز ترجیحی(يادداشت)
متاسفانه در طول این سال ها این ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب مردم نرفت بلکه به جیب افراد دیگری رفت. مردم در طول این سال ها آنطور که باید و شاید از کمکی که دولت برای بهبود معیشت آنان در نظر گرفته بود بهره مند نشدند. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالفان طرح مالیاتی دولت نگران اموالشان هستند، گفت: تیم اقتصادی جریان اصلاحات ۴۰ سال حاکمیت کشور را برعهده داشت و هر خرابی و آبادی که هست مال اینهاست. بابایی کارنامی : تیم اقتصادی جریان اصلاحات ۴۰ سال حاکمیت کشور را برعهده داشت و هر خرابی و آبادی که هست مال اینهاست / عده‌ای که تاکنون از رانت‌های پنهان و آشکار در منابع بهره برده‌اند اکنون سیاست‌های عدالت محور را بر نمی‌تابند
شمال نیوز: رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالفان طرح مالیاتی دولت نگران اموالشان هستند، گفت: تیم اقتصادی جریان اصلاحات ۴۰ سال حاکمیت کشور را برعهده داشت و هر خرابی و آبادی که هست مال اینهاست.(ادامه)
شعار دولت تعامل با دنیاست/ روایت رئیسی از دستاوردهای سفر روسیه/ آمریکا ابتدا تحریم‌ها را بردارد، سپس از گفتگو با ایران صحبت کند/ در بورس میراث‌دار دولت قبل شدیم/ برای ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اجماع و اقناع عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد. استاندارد و خودروساز پسرخاله‌اند / یک نماینده را بخاطر انتقاد از خودروسازها ردصلاحیت کردند!
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه‌شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از ورود هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران خبر داد. مرادیان : نمی‌گذاریم پول بیت المال دست عده‌ای رانت‌خوار بیفتد / یک وجب از مالکیت نساجی هم از این شهر خارج نمی شود
شمال نیوز: نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه‌شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از ورود هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.