.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
 توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید. نامه انتقادی «افشاگر شاسی‌بلندها» / آقای رئیس مجلس! از ملت «عذرخواهی» کنید
توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
علی القاصی‌مهر گفت: پارسال در زمینه جلوگیری از فساد و رانت خواری بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی در پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب قرار گرفته‌اند و ۱۱۹ پرونده مهم به ارزش ۳۶۰ هزار میلیاد در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم رسیدگی شد. تعقیب و محاکمه بیش از ۳۰۰ مدیر متخلف
علی القاصی‌مهر گفت: پارسال در زمینه جلوگیری از فساد و رانت خواری بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی در پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب قرار گرفته‌اند و ۱۱۹ پرونده مهم به ارزش ۳۶۰ هزار میلیاد در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم رسیدگی شد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس می‌گوید: این فیلم براساس عناد منتشر شده بعد هم ارتباط داشتند و در همه سایت‌ها پخش کردند که هدف آنها هم زدن ما است و ما هم قوی وارد عرصه می‌شویم. اینها نگران بحث انتخابات امسال هستند. نماینده مجلس: همسرم «سانتی مانتال‌» نیست ! + توضیحات همسر نماینده
شمال نیوز : این نماینده مجلس می‌گوید: این فیلم براساس عناد منتشر شده بعد هم ارتباط داشتند و در همه سایت‌ها پخش کردند که هدف آنها هم زدن ما است و ما هم قوی وارد عرصه می‌شویم. اینها نگران بحث انتخابات امسال هستند.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند. حمایت رسمی کردها و سبزها از قلیچداراوغلو از بیم پیروزی اردوغان
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود. بسته های یارانه ای اصلاح می شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود.(ادامه)
عصرایران نوشت: یک نماینده مجلس گفت: اصل خبر شاسی بلندها صحت دارد؛ پای چند امام جمعه هم به فیدلیتی گیت باز شد. پای چند امام جمعه هم به رانت خودروهای شاسی بلند نمایندگان مجلس باز شد!
عصرایران نوشت: یک نماینده مجلس گفت: اصل خبر شاسی بلندها صحت دارد؛ پای چند امام جمعه هم به فیدلیتی گیت باز شد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد. تایید واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی بازرس ویژه رئیسی!
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد.(ادامه)
یک حساب کاربری جعلی که به اسم سید ابراهیم رئیسی در توئیتر فعالیت می‌کند، جمله‌ای جعلی را به رئیس‌جمهور منتسب کرده و از قول او نوشته است: خط قرمز دولت مبارزه با رانت، مافیا و ویژه‌خواری است. حمله سازمان‌یافته به رئیسی با استناد به یک توئیت جعلی!
یک حساب کاربری جعلی که به اسم سید ابراهیم رئیسی در توئیتر فعالیت می‌کند، جمله‌ای جعلی را به رئیس‌جمهور منتسب کرده و از قول او نوشته است: خط قرمز دولت مبارزه با رانت، مافیا و ویژه‌خواری است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند. رئیسی در دفاع از فاطمی امین: تلقی ما از استیضاح اختلاف نیست / باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند. رییس جمهور: روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود/عملکرد دستگاه‌ها نیاز به بازنگری دارد
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند.(ادامه)
رد ادعای واگذاری خودرو‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس‌ از سوی وزارت صمت
وزارت صمت ادعای یک نماینده مجلس درباره تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان را تکذیب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت برنج در استان گفت: پیش بینی می شود تولید برنج ۳۵ درصد در شمال کشور کاهش داشته باشد. پیش بینی کاهش ۳۵ درصدی تولید برنج در شمال کشور
شمال نیوز: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت برنج در استان گفت: پیش بینی می شود تولید برنج ۳۵ درصد در شمال کشور کاهش داشته باشد.(ادامه)
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد. رسایی: آقای شمخانی! حالا چرا با دمپایی؟!
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد.(ادامه)
یکی از مواردی که رهبر انقلاب در بیانات خود مطرح کردند، بحث رشد تولید بوده و ایشان سال‌های سال بر افزایش تولید داخلی تاکید کرده‌اند، اما تولید برای رشد به موارد متعددی نیاز دارد که به صورت کوتاه به آن اشاره می‌کنیم: رهبر معظم انقلاب، سال ۱۴۰۲ را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، اما انجام این دو مقوله مهم به صورت همزمان ریزه کاری‌های متعدد داشته و بسیار سخت و پیچیده است.(خبر)
یکی از مواردی که رهبر انقلاب در بیانات خود مطرح کردند، بحث رشد تولید بوده و ایشان سال‌های سال بر افزایش تولید داخلی تاکید کرده‌اند، اما تولید برای رشد به موارد متعددی نیاز دارد که به صورت کوتاه به آن اشاره می‌کنیم:(ادامه)
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند. نامه ۱۱۸ فعال بورسی به رئیس جمهور
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتصابات در اروپا و آمریکا و سیاست‌های ارزی جدید بانک مرکزی پرداخته اند.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از این پس بدون انجام ثبت نام، به نرخ تابلو و بدون صف ارز خود را از صرافی‌ها بگیرید. ارز خود را به نرخ تابلو و بدون صف از صرافی‌ها بگیرید
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از این پس بدون انجام ثبت نام، به نرخ تابلو و بدون صف ارز خود را از صرافی‌ها بگیرید.(ادامه)
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است. رانت بی‌سابقه در واگذاری امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی به یک شرکت تازه کار
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است.(ادامه)
عرضه خودرو در بورس کالا که به گفته برخی کارشناسان سبب شفافیت و کشف قیمت واقعی می‌شود، منتقدانی هم دارد که دلایل متعددی برای مخالفت خود با این روش عنوان می‌کنند. چرا برخی با عرضه خودرو در بورس کالا مخالف هستند؟
عرضه خودرو در بورس کالا که به گفته برخی کارشناسان سبب شفافیت و کشف قیمت واقعی می‌شود، منتقدانی هم دارد که دلایل متعددی برای مخالفت خود با این روش عنوان می‌کنند.(ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه در شرایط فعلی که هنوز عرضه و تقاضا در تعادل قرار ندارد و اختلاف قیمت بازار و کارخانه زیاد است، موضع وزارت صمت و وزارت اقتصاد، بر مدل موفق عرضه در بورس کالاست. قیمت خودرو ۳ نرخی شد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه در شرایط فعلی که هنوز عرضه و تقاضا در تعادل قرار ندارد و اختلاف قیمت بازار و کارخانه زیاد است، موضع وزارت صمت و وزارت اقتصاد، بر مدل موفق عرضه در بورس کالاست.(ادامه)
کارت ملی این افراد ۱۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد!
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: کارت ملی مادران مشمول دریافت خودرو به قیمت صد میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
نایب رئیس مجلس گفت : در ابتدای فعالیت مجلس یازدهم دیوان محاسبات مجلس قبل به ریاست مرحوم عادل آذر گزارشی درباره نحوه اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی را منتشر کرد که بهتر است مسئولان دولت قبل این گزارش را بار دیگر ببینند ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.