.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد. برف جاده کوهستانی کندوان را بست
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند.... شهرداری ساری ؛ تعهداتِ برزمین مانده و کارهای رها شده !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند....(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است. زیبای شلخته؛ نابسمانی جنگل‌های «دوهزار» و «سه‌هزار» در دل طبیعت تنکابن
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی یک زن با شگرد ارائه رسید جعلی در آن شهرستان خبر داد. کلاهبرداری میلیاردی یک زن با شگرد رسید جعلی
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی یک زن با شگرد ارائه رسید جعلی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود عنوان کرد: توان تحمل دشمنان از جنگ سی و سه روزه به دو روز رسیده است و این از اثرات این انقلاب اسلامی، اثرات اسلام بر ایران و استحکام ایران است. ماجرای جنایت‌ تکفیری‌ها در قتل یک کودک از سردار سلیمانی
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود عنوان کرد: توان تحمل دشمنان از جنگ سی و سه روزه به دو روز رسیده است و این از اثرات این انقلاب اسلامی، اثرات اسلام بر ایران و استحکام ایران است.(ادامه)
طرح هادی روستایی در استان مازندران بازنگری می شود
(ادامه)
۳۰۰ پروژه عمرانی در شهرستان تنکابن نیمه کاره است
شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به وجود ۳۰۰ پروژه عمرانی نیمه کاره در تنکابن گفت: برای تکمیل آن ۷۴ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.(ادامه)
آغاز صید گرانترین ماهی مولد ایران از مهرماه
صید آزاد ماهیان مولد برای تکثیر و پرورش نیمه مصنوعی از دو هفته دیگر آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی. ذوب شدن یخچال‌های کوهستانی؛چالش جدید مازندران در مدیریت سیلاب
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی.(ادامه)
۳۳ میلی متر باران در تنکابن بارید
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین مقدار بارش به میزان ۳۳ میلی متر در دو هزار تنکابن ثبت شده است.(ادامه)
عکس/ طبیعت بهاری دشت‌ دریاسر
دشت دریاسر در غرب مازندران به عنوان یکی از زیباترین مناطق شمال ایران که در شهرستان تنکابن جنگ‌های دوهزار قرار گرفته و از جاذبه‌های گردشگری در این استان به حساب می‌آید.(ادامه)
کاخ اجابیت کلاردشت موزه می شود/ تعیین تکلیف اراضی تپه کلار
وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه کاخ اجابیت کلاردشت باید از حالت انحصاری خارج شود، بر لزوم واگذاری آن به مردم تاکید کرد و گفت:کاخ اجابیت و ساختمان شهرداری کلاردشت موزه می شود.(ادامه)
دستگیری اخلالگران نظم و امنیت عمومی در تنکابن
فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری ۳ نفر از اخلالگران نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
صادقی تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند کف بگیر حق دریافت این ۲۵درصد را ندارد درست نیست و همه‌ی سطوح تأمین اجتماعی باید از این ۲۵درصدِ معوقه‌ی متناسب‌سازیِ ۱۴۰۰ بر مبنای محاسباتِ کف حقوق ۱۴۰۰ بهره‌مند شوند. خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان / تکلیف ۲۵ درصد معوقات سال ۱۴۰۰ چه می‌شود؟
صادقی تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند کف بگیر حق دریافت این ۲۵درصد را ندارد درست نیست و همه‌ی سطوح تأمین اجتماعی باید از این ۲۵درصدِ معوقه‌ی متناسب‌سازیِ ۱۴۰۰ بر مبنای محاسباتِ کف حقوق ۱۴۰۰ بهره‌مند شوند. (ادامه)
طلب ۳۵۶ میلیارد تومانی شرکت گاز مازندران از مشترکین
سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: میزان مطالبات ما از مشترکین خانگی و صنعتی گاز استان به ۳۶۵ میلیارد تومان می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر محمدابراهیم یخکشی گفت : اکنون توانستیم با احداث تصفیه‌خانه‌ای به ظرفیت ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب رامسر را از این سد تامین کنیم که نخستین تصفیه‌خانه آب شرب در استان بوده که در رامسر احداث شد و .... زون بندی اجرای طرح جامع آبرسانی در شهرستان های مازندران
شمال نیوز : دکتر محمدابراهیم یخکشی گفت : اکنون توانستیم با احداث تصفیه‌خانه‌ای به ظرفیت ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب رامسر را از این سد تامین کنیم که نخستین تصفیه‌خانه آب شرب در استان بوده که در رامسر احداث شد و ....(ادامه)
دشت دریاسر یکی از مناطق دیدنی و گردشگری شهرستان تنکابن است که در جنوب این شهر و در منطقه دوهزار با چشم‌اندازی از کوه الموت واقع شده است دشت دریاسر بین چهار کوه محصور شده است؛ از ضلع جنوب غربی کوه الموت، بلندترین کوهی است که این دشت را احاطه کرده است. دشت دریاسر شهرستان تنکابن(خبر)
دشت دریاسر یکی از مناطق دیدنی و گردشگری شهرستان تنکابن است که در جنوب این شهر و در منطقه دوهزار با چشم‌اندازی از کوه الموت واقع شده است دشت دریاسر بین چهار کوه محصور شده است؛ از ضلع جنوب غربی کوه الموت، بلندترین کوهی است که این دشت را احاطه کرده است.(ادامه)
خط جدید انتقال گاز در مازندران احداث می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به احداث خط جدید انتقال گاز، گفت: تقویت گاز شهرهای استان مصرف سوخت مازوت نیروگاهها را کاهش می دهد.(ادامه)
عکس/ منطقه جنگلی دوهزار تنکابن
تصویری از منطقه جنگلی دوهزار تنکابن مازندران را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
برفروبی ۳۷۰۰ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران
۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران در چند روز گذشته برفروبی شد.(ادامه)
پنج طرح برق رسانی در تنکابن افتتاح شد
پنج طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال روز چهارشنبه همزمان با دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان تنکابن به بهره‌برداری رسید.(ادامه)
اعتبارات پروژه های عمرانی مازندران قطره چکانی واریز می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اعتبارات پروژه های عمرانی به صورت قطره چکانی واریز شده و بین ۲۰ تا ۳۰ درصد در سال جاری تخصیص یافته است.(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
۳۷۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران برفروبی شد
مدیرکل راهداری مازندران از برفروبی سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.(ادامه)

یکی از خلبانان هوانیروز از طرف سپاه پاسداران ارتشی نمونه لقب گرفته است.
کدام خلبان شمالی؛‌ لقب ارتشیِ نمونه را از سپاه پاسداران دریافت کرد؟
یکی از خلبانان هوانیروز از طرف سپاه پاسداران ارتشی نمونه لقب گرفته است. (ادامه)
مینو محرز: عطاری‌ها باید جمع شوند
ببینید طب سنتی وجود دارد، حتی دانشکده و متخصصین خودش را دارد. این‌ها باید مقداری با روش‌های جدید تحقیقاتشان را انجام بدهند تا حرفی برای گفتن داشته باشند. از سمتی عطاری‌ها باید جمع شوند، چون متاسفانه بخشی از طب‌سنتی وارد سیستم عطاری شده است، ما اصلا عطاری را قبول نداریم. به همین دلیل از این طب مکمل سوء‌استفاده می‌شود، این طب باید وجود داشته باشد، قبولش هم داریم، اما به جای خودش(ادامه)
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند .... کلانتری : هیچ مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نمی‎دهیم
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند ....(ادامه)
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مجلس آغاز شد
بررسی صلاحیت علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت دقایقی پیش در مجلس آغاز شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.