.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیات تکان دهنده از قتل زن جوان گیلانی + عکس
کارمند سازمان تامین اجتماعی سیاهکل در مسیر بازگشت به خانه اش در لنگرود ناپدید شد تا اینکه جنازه اش در جنگل پیدا شد.(ادامه)
واکنش ایران خودرو به شائبه احتکار در بابل
ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۳ هزارو ۹۳۰ دستگاه خودروی پارس در سایت ایران خودرو مازندران تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصدافزایش نشان می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر اسلامی به گذشته اشاره کرد و گفت: سمنان با کمک مازندران و با ملحق کردن بخشی از خاک مازندران به خود، استان شد چون جمعیت استان سمنان از جمعیت ساری و میاندورود هم  کمتر است .... اسلامی : مازندران قربانی برنامه پایتخت شدن سمنان می‌شود / سمنان یک‌بار تلار‌کُشی کرد و حالا چشم طمع به تجن دارد
شمال نیوز : دکتر اسلامی به گذشته اشاره کرد و گفت: سمنان با کمک مازندران و با ملحق کردن بخشی از خاک مازندران به خود، استان شد چون جمعیت استان سمنان از جمعیت ساری و میاندورود هم کمتر است ....(ادامه)
آداب و اعمال شب و روز عرفه
همزمان با فرارسیدن نهمین روز از ماه ذی‌الحجه اعمال مربوط به شب و روز عرفه منتشر شد.(ادامه)
 شمال نیوز: پس از انتقادات و واکنش های فراوان به خبر وقف شدن بخشی از کوه دماوند، در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه 8 مرداد، کوه دماوند از حالت وقف خارج شد .... کوه دماوند شبانه از وقف خارج شد + تصویر
شمال نیوز: پس از انتقادات و واکنش های فراوان به خبر وقف شدن بخشی از کوه دماوند، در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه 8 مرداد، کوه دماوند از حالت وقف خارج شد ....(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. استفاده صحیح از کولر خودرو
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. (ادامه)
شمال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو درنظر دارد روش‌های متنوع فروش مصوب در ستاد تنظیم بازار و شورای رقابت را با هدف افزایش رضایت عمومی و جلوگیری ... برنامه فروش ایران‌خودرو براساس مصوب ستاد تنظیم بازار
شمال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو درنظر دارد روش‌های متنوع فروش مصوب در ستاد تنظیم بازار و شورای رقابت را با هدف افزایش رضایت عمومی و جلوگیری ...(ادامه)
شرایط جدید پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اعلام شد
گروه صنعتی ایران خودرو درنظر دارد روش‌های متنوع فروش مصوب در ستاد تنظیم بازار و شورای رقابت را با هدف افزایش رضایت عمومی و جلوگیری از التهاب بازار به اجرا بگذارد. نخستین برنامه فروش این خودروساز به زودی اعلام خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : محیط زیست مازندران اعلام کرد که تلاش برای شناسایی متخلف و یا متخلفین ادامه دارد و اقدام و برخورد قانونی لازم نیز با آنان صورت خواهد گرفت..... نجات پلنگ جوان از تله در جنگل های مازندران
شمال نیوز : محیط زیست مازندران اعلام کرد که تلاش برای شناسایی متخلف و یا متخلفین ادامه دارد و اقدام و برخورد قانونی لازم نیز با آنان صورت خواهد گرفت.....(ادامه)
شمال نیوز: امدادگران و نجاتگران هلال احمر مازندران به بیش از ۲۳ هزار مصدوم پارسال امداد رسانی کردند. امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۲۳ هزار مصدوم
شمال نیوز: امدادگران و نجاتگران هلال احمر مازندران به بیش از ۲۳ هزار مصدوم پارسال امداد رسانی کردند.(ادامه)
شمال نیوز : رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه هیات مدیره استان از زمان شیوع ویروس کرونا درراستای عمل به رسالت اجتماعی خود به نمایندگی از جامعه بزرگ ۳۶هزار نفری مهندسان دراستان .... کمک 450 میلیون تومانی نظام مهندسی ساختمان مازندران برای مبارزه با کرونا
شمال نیوز : رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه هیات مدیره استان از زمان شیوع ویروس کرونا درراستای عمل به رسالت اجتماعی خود به نمایندگی از جامعه بزرگ ۳۶هزار نفری مهندسان دراستان ....(ادامه)
قاتل خاموش در تنکابن ۳ قربانی گرفت
گاز منوکسید کربنمسمومیت با گاز مونوکسید کربن منجر به مرگ سه نفر در شهرستان تنکابن از توابع استان مازندران شد.(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
امدادرسانی نجاتگران هلال احمر مازندران در ۶۰۰۰ حادثه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در بیش از شش هزار حادثه در ۹ ماهه سال جاری امدادرسانی کردند.(ادامه)
دو هزار و سه هزار تنکابن گازرسانی می شود
فرماندار تنکابن گفت: گازرسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی دو هزار و سه هزار تنکابن در دست اجرا است.(ادامه)
مرگ ۲ نفر به علت مسمومیت با گاز در روستای گلعلی آباد تنکابن
روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مسمومیت با مونوکسید کربن جان دو مرد ۳۶ و ۳۹ را در روستای گلعلی آباد منطقه دو هزار تنکابن گرفت.(ادامه)
زنگ خطر سلامت دهان و دندان چیست؟
رئیس نوزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران گفت: حدود ۹۰ درصد بیماری‌های لثه با رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان ارتباط نزدیک دارد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: روسای دادگستری و دادستان ها مراقبت کنند تا با استفاده از ظرفیت های قانونی در خصوص قرار تامین کیفری و مجازات جایگزین حبس تا حد امکان از ورود افراد کمتر از 18 سال سن، افراد فاقد پیشینه کیفری و زنان به زندان جلوگیری شود. کاهش ۸/۵ درصدی زندانیان مازندران / بهره گیری از ظرفیت آئین نامه مجازات جایگزین حبس برای امور عام المنفعه
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: روسای دادگستری و دادستان ها مراقبت کنند تا با استفاده از ظرفیت های قانونی در خصوص قرار تامین کیفری و مجازات جایگزین حبس تا حد امکان از ورود افراد کمتر از 18 سال سن، افراد فاقد پیشینه کیفری و زنان به زندان جلوگیری شود.(ادامه)
صدور بیش از 2 هزار رای جایگزین حبس در مازندران
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در پنج ماهه امسال 2 هزار و 609 مورد رای جایگزین حبس در حوزه‌های قضایی استان صادر شده است.(ادامه)
ریزش کوه در دوهزار تنکابن 2کشته و مجروح برجای گذاشت
معاون امداد و نجات هلال احمر استان مازندران گفت: ریزش کوه در دوهزار تنکابن یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.(ادامه)
اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی نشان می‌دهد که هم برخی دستگاه‌های عمومی مانند شهرداری ها و هم برندهای مشهور خصوصی در بین بدهکاران قرار دارند. انتشار فهرستی از بزرگترین بدهکاران بانکی / از شهرداری مشهد تا مجتمع فولاد / پای یک خیریه هم در میان است!(خبر)
اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی نشان می‌دهد که هم برخی دستگاه‌های عمومی مانند شهرداری ها و هم برندهای مشهور خصوصی در بین بدهکاران قرار دارند.(ادامه)
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی از بهره‌مندی ۹۴هزار و ۲۶۳ زندانی از عفو اخیر رهبری به‌مناسبت ۴۰سالگی انقلاب خبر داد. چه تعداد زندانی مشمول عفو رهبری شدند؟
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی از بهره‌مندی ۹۴هزار و ۲۶۳ زندانی از عفو اخیر رهبری به‌مناسبت ۴۰سالگی انقلاب خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری: برخورد جدی با متجاوزان عرصه های ملی صورت گیرد
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بربرخورد جدی با متجاوزان عرصه های ملی و ساخت و ساز غیرمجاز در استان گفت: دو هزار درخواست در این بخش در دادگستری مطرح است.(ادامه)
ادامه بارندگی تا پایان روز دوشنبه در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: فردا بارش باران را در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران داریم ولی بارش برف در ارتفاعات استان به‌صورت پراکنده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه مجلس خاستگاه و ساختارش طوری است که اصلا نمی تواند مدافع منافع ملی باشد، گفت: چون منافع منطقه ای تاثیر می‌گذارد و نمی تواند از منافع ملی دفاع کند. خیلی از نمایندگان مجلس که در مجلس به نفع منافع ملی حرف زده اند رای نیاورده اند..... خاستگاه مجلس طوری است که اصلا نمی‌تواند مدافع منافع ملی باشد!
شمال نیوز : وی با بیان اینکه مجلس خاستگاه و ساختارش طوری است که اصلا نمی تواند مدافع منافع ملی باشد، گفت: چون منافع منطقه ای تاثیر می‌گذارد و نمی تواند از منافع ملی دفاع کند. خیلی از نمایندگان مجلس که در مجلس به نفع منافع ملی حرف زده اند رای نیاورده اند.....(ادامه)
آزاد سازی دوهزار و ۸۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از طریق ستاد دیه مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پنج سال گذشته، دوهزار و ۸۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از طریق ستاد دیه استان آزاد شدند.(ادامه)
برف زمستانی ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد
برف زمستانی ارتفاعات، شهرها و مناطق کوهستانی مازندران سفیدپوش کرد.(ادامه)
متولیان حفاظت از محیط زیست کشورمان که مدتی است چوب حراج به حیات وحش زده و با صدور انبوه پروانه شکار، به کشتار بی حد و حصر برخی گونه‌ها برچسب «مجاز» زده‌اند، حالا خبر از مدیریت شکار می‌دهند؛ ادعایی که به باور برخی منتقدان، بسیار گزاف و غیرواقعی است. کدام مدیریت؟ مسئولان محیط زیست حتی از تهیه بروشور هم عاجزند!
متولیان حفاظت از محیط زیست کشورمان که مدتی است چوب حراج به حیات وحش زده و با صدور انبوه پروانه شکار، به کشتار بی حد و حصر برخی گونه‌ها برچسب «مجاز» زده‌اند، حالا خبر از مدیریت شکار می‌دهند؛ ادعایی که به باور برخی منتقدان، بسیار گزاف و غیرواقعی است. (ادامه)
۹ کشته و زخمی بر اثر سه تصادف در جاده‌های هراز و تنکابن
سه تصادف رانندگی در جاده‌های هراز و تنکابن یک نفر کشته شد و ۸ نفر راهی بیمارستان شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.