.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۲۹۰۰ تن دانه روغنی سویا در مازندران خریداری شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: در فصل زراعی جاری تاکنون دوهزار و ۹۰۷ تن دانه روغنی سویا به ارزش ۶۷ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال تحویل مراکز خرید تضمینی دانه روغنی شد.(ادامه)
اگر چه ایران موشک‌هایی با برد بالای دوهزار کیلومتر هم در اختیار دارد، اما موشک‌های میان برد نیز می‌توانند اهداف منطقه‌ای ایران را به راحتی تامین کنند. سریع و دقیق؛ ویژگی انتقام با موشک‌های ایرانی؛ / کدام پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های سپاه پاسداران قرار دارند؟ + مشخصات و تصاویر(خبر)
اگر چه ایران موشک‌هایی با برد بالای دوهزار کیلومتر هم در اختیار دارد، اما موشک‌های میان برد نیز می‌توانند اهداف منطقه‌ای ایران را به راحتی تامین کنند.(ادامه)
معاون استاندار : صادرات محصولات شیلاتی از مازندران ۱۵۰ درصد رشد داشت
معاون استاندار مازندران گفت: در سه ماهه نخست سال جاری سه هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات شیلاتی به کشورهای خارجی صادر شد و ۱۵۰ درصد رشد داشت.(ادامه)
تملک اراضی مشکل ساخت کمربندی غرب مازندران است
نماینده مردم تنکابن، عباس و رامسر در مجلس درباره احداث کمربندی غرب استان، تملک اراضی را مشکل اصلی اجرای این پروژه اعلام کرد.(ادامه)
این مسجد با همه خاطرات شیرینش سوخت و ما امروز نباید تنها این سوختن را روایت کنیم، بلکه باید آستین ها را بالا زده و کاری را که در گذشته نه چندان دور یعنی در سال 91 انجام شد را با اهتمام بیشتر تکرار و یا تکمیل کنیم. نامه معاون سابق استاندار مازندران به استاندار پیرامون حادثه مسجد جامع ساری
این مسجد با همه خاطرات شیرینش سوخت و ما امروز نباید تنها این سوختن را روایت کنیم، بلکه باید آستین ها را بالا زده و کاری را که در گذشته نه چندان دور یعنی در سال 91 انجام شد را با اهتمام بیشتر تکرار و یا تکمیل کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : مدیریت سازه محور آب در قالب ساخت سد یا انتقال بین حوضه ای آب به دلیل عدم برخورداری از مطالعات پدافند غیر عامل در چند سال گذشته ثابت کرده که می تواند منشأ ایجاد بحران‌های اجتماعی – امنیتی شود..... سدهایی که مردم را به جان هم می اندازد!
شمال نیوز : مدیریت سازه محور آب در قالب ساخت سد یا انتقال بین حوضه ای آب به دلیل عدم برخورداری از مطالعات پدافند غیر عامل در چند سال گذشته ثابت کرده که می تواند منشأ ایجاد بحران‌های اجتماعی – امنیتی شود.....(ادامه)
تصاویر: دیدن این دشت را در شمال از دست ندهید!
دشت دریاسر تنکابن یکی از زیباترین مناطق شمال ایران است که در قسمت جنوبی شهر تنکابن و در منطقه دوهزار قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای شهر تنکابن با گلایه از انجام نشدن تفویض اختیار به ادارات شهرستان گفت: تشکیل فرمانداری ویژه تنها در حد یک اسم باقی مانده است..... فرمانداری ویژه تنکابن درحد یک اسم باقی مانده است
شمال نیوز : رئیس شورای شهر تنکابن با گلایه از انجام نشدن تفویض اختیار به ادارات شهرستان گفت: تشکیل فرمانداری ویژه تنها در حد یک اسم باقی مانده است.....(ادامه)
نجات بیش از سه هزار و ۱۶۶ آسیب دیده حوادث نوروزی در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پوشش امدادی به بیش از سه هزار و ۱۶۶ آسیب دیده حادثه نوروزی در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که هنوز در سال « اقتصادمقاومتی ،تولید واشتغال » قرار داریم که یک سازمان بزرگ دولتی مازندران در آستانه سال نو ، اقدام به توزیع آجیل چینی نموده است ..... توزیع کالای چینی میان پرسنل یک سازمان بزرگ دولتی در مازندران
شمال نیوز : درحالی که هنوز در سال « اقتصادمقاومتی ،تولید واشتغال » قرار داریم که یک سازمان بزرگ دولتی مازندران در آستانه سال نو ، اقدام به توزیع آجیل چینی نموده است .....(ادامه)
اجرای طرح تردد شماری در محورهای فرعی مازندران
رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای طرح تردد شماری در محورها با هدف کسب اطلاعات پایه برای برنامه ریزی در بحث نگهداری و ارتقای راهداری خبر داد.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نظام سوریه در آستانه فروپاشی قرار داشت اما با تدبیر رهبری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی قدس سپاه در راه‌اندازی مجدد ارتش این کشور و نیروهای توانست نقطه اتکایی برای این کشور باشد.

سردار سلامی:برای افزایش برد موشکهای‌مان محدویت فناوری نداریم/هرگز درباره قدرتی که باعث اقتدارمان است مذاکره نمی‌کنیم(خبر)
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نظام سوریه در آستانه فروپاشی قرار داشت اما با تدبیر رهبری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی قدس سپاه در راه‌اندازی مجدد ارتش این کشور و نیروهای توانست نقطه اتکایی برای این کشور باشد. (ادامه)
۱۵ هکتار از جنگل های دوهزار تنکابن دچار حریق شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داری تنکابن از وقوع حریق در ۱۵ هکتار از جنگل های دو هزار شهرستان خبر داد.(ادامه)
۳۰۰۰ تخته پتو و چادر امدادی به غرب کشور ارسال شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از ارسال دوهزارتخته پتو و هزاردستگاه چادر امدادی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبرداد.(ادامه)
حمله گاو به پیرمرد ۷۲ ساله در تنکابن
پیرمرد تنکابنی بر اثر اصابت شاخ گاو راهی بیمارستان شد.(ادامه)
شهردار بابلسر معرفی شد
سید مرتضی شفیعی در مراسمی با حضور معاون استاندار مازندران به عنوان شهردار بابلسر معرفی شد. (ادامه)
احتمال بارش برف در ارتفاعات مازندران
کاهش دما در مازندران بارش برف در ارتفاعات دو هزار و ۵۰۰ متر به بالا را به دنبال دارد.(ادامه)
۵۱ دانش آموز بهشهری رتبه زیر ۲۰۰۰ کنکور را کسب کردند
مدیر آموزش و پرورش بهشهر با تاکید بر استفاده از توان و فکر دانش آموزان نخبه رتبه های زیر ۱۰۰ بعنوان مشاوران جوان گفت: ۵۱ دانش آموز رتبه های زیر دوهزار را در کنکور کسب کردند.(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای شرایط و ضوابط جذب معلمان و نداشتن ابتلا به بیماری‌ها را اعلام کرد که از جمله آنها می‌توان به نداشتن کمتر از ۲۰ دندان، سنگ کلیه، آلزایمر، نداشتن لهجه غلیظ و نکشیدن سیگار و قلیان اشاره کرد. از ممنوعیت استخدام معلمان "نابارور" یا دارای "لهجه شدید" تا لیست طول و درازی از بیماری‌ها
وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای شرایط و ضوابط جذب معلمان و نداشتن ابتلا به بیماری‌ها را اعلام کرد که از جمله آنها می‌توان به نداشتن کمتر از ۲۰ دندان، سنگ کلیه، آلزایمر، نداشتن لهجه غلیظ و نکشیدن سیگار و قلیان اشاره کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس در ادامه با بیان اینکه بندر نوشهر ماحصل زحمات یک قرن تلاش است به مشکلی که در این زمینه وجود داشت اشاره کرد و افزود:  مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که از وضعیت تردد کالا راضی نیستیم چون یک اپراتور در آن کار می کند..... وضعیت تردد کالا در بندر نوشهر راضی کننده نیست
شمال نیوز : نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس در ادامه با بیان اینکه بندر نوشهر ماحصل زحمات یک قرن تلاش است به مشکلی که در این زمینه وجود داشت اشاره کرد و افزود: مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که از وضعیت تردد کالا راضی نیستیم چون یک اپراتور در آن کار می کند.....(ادامه)
آلودگی رودخانه های تنکابن
شیرابه های محل دفن زباله پرده سر شهرستان تنکابن پس از سرریز شدن وارد رودخانه دوهزار و سپس با سلامت کامل از طریق رودخانه چشمه کیله و عبور از مرکز شهر تنکابن، به دریای مازندران می ریزد. (ادامه)
دو هزار و ۳۴۴ عملیات نجات غریق در سواحل مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از دو هزار و ۳۴۴ عملیات نجات غریق تاکنون در سواحل این استان خبر داد.(ادامه)
بازگشت هزار و ۷۶۲ نفر از مرگ حتمی
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران و ناجیان غریق از سوم خردادماه تاکنون جان هزار و ۷۶۲ نفر را از دریای مازندران نجات دادند.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: برخی اوقات از راه دیپلماسی کارهایی می‌کنیم که خیلی خوب است، اما حل برخی مشکلات فقط با دیپلماسی حل نمی‌شود.

چطور برای ريزگردها جلسه اضطراری می‌گذاريم اما برای داعش که از خوارج هم بدترند جلسه نمی‌گذاریم/ وزارت دفاع ایران3شیفته برای عراق سلاح تولید (خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: برخی اوقات از راه دیپلماسی کارهایی می‌کنیم که خیلی خوب است، اما حل برخی مشکلات فقط با دیپلماسی حل نمی‌شود. (ادامه)
نجات هزار و ۵۱۹ نفر از دریای مازندران
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران و ناجیان غریق از سوم خردادماه تاکنون جان هزار و ۵۱۹ نفر را نجات دادند.(ادامه)
بودجه تملک و دارایی تنکابن ۳۰ درصد رشد یافت
معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن از رشد ۳۰ درصدی بودجه تملک و دارایی شهرستان در سال جاری خبر داد.(ادامه)
چهار مصدوم در سانحه رانندگی تنکابن + تصاویر
در اثر دو سانحه رانندگی جداگانه در شهرستان تنکابن 4 نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند. (ادامه)
کشف جسد کودک 3 ساله تهرانی در رودخانه دوهزار تنکابن +تصویر
جسد بی‌جان کودک سه ساله تهرانی که طعمه آب‌شده بود، توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر تنکابن در رودخانه دوهزار کشف شد. (ادامه)
تشدید حفاظت از مرال‌ها به‌عنوان گونه مهم در طبیعت
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شدید حفاظت از مرال‌ها به‌عنوان گونه مهم در طبیعت به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.