.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم  به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است.... رأی به « دکتر زارعی » رأی به مسئولیت پذیری اجتماعی و روحیه خدمتگذاری
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است....(ادامه)
شمال نیوز:  هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود . ۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل می شوند / 12 بهمن در دانشگاه نوشیروانی بابل
شمال نیوز: هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود .(ادامه)
شمال نیوز : نکته تأسف برانگیز اینجاست که تمامی سران خائن دول عربی مدعی ناسیونالیسم عرب که در مقابله با ایران زبان درازی دارند، در فقره فلسطین عرب، زبان در کام فرو برده و علاوه بر همکاری با ائتلافهای ضد مقاومت، رؤیای پیمان ابراهیم و علنی سازی روابط دیپلماتیک .... ازبازی دوسر باخت امریکا درجنگ غزه تاابن الوقت های غربزده داخلی / دوازده بند از سیاهه جنایات امریکا در نقش پادوی صهیونیستها
شمال نیوز : نکته تأسف برانگیز اینجاست که تمامی سران خائن دول عربی مدعی ناسیونالیسم عرب که در مقابله با ایران زبان درازی دارند، در فقره فلسطین عرب، زبان در کام فرو برده و علاوه بر همکاری با ائتلافهای ضد مقاومت، رؤیای پیمان ابراهیم و علنی سازی روابط دیپلماتیک ....(ادامه)
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار ‌تعطیل شد. مشهد تعطیل شد
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار ‌تعطیل شد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی در ابلاغیه ای به تمامی دستگاههای اجرایی، پیرو بخشنامه معاون اول رئیس جمهور .... سورپرایز ویژه رئیس جمهور برای کارمندان دولت / هر مناسبت 1 میلیون تومان
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی در ابلاغیه ای به تمامی دستگاههای اجرایی، پیرو بخشنامه معاون اول رئیس جمهور ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از بازنگری آیین نامه های دانشجویان نمونه، کمیسیون بررسی موارد خاص، انتقال دانشجویان از خارج به داخل و انتقال در دانشگاه های داخل خبر داد. بازنگری آیین نامه های دانشجویی در دستور کار قرار گرفت
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از بازنگری آیین نامه های دانشجویان نمونه، کمیسیون بررسی موارد خاص، انتقال دانشجویان از خارج به داخل و انتقال در دانشگاه های داخل خبر داد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ ساری مانع زدایی را مهمترین و بزرگترین گام برای مهار تورم و رشد تولید بیان کرد. تاکید نماینده ولی فقیه در مازندران بر تلاش دولتمردان برای تحقق شعار سال
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ ساری مانع زدایی را مهمترین و بزرگترین گام برای مهار تورم و رشد تولید بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حامی پروری ریشه در نوع نگرش غلط به مدیریت یک سازمان و استان دارد که عده ای در کشور رایج کرده اند و زمینه ای را فراهم کرد که افراد شایسته و نخبه یا به گوشه ای بخزند و یا این که زمینه ای را فراهم کرده اند که نخبگان بار سفر را بسته و به دیار غربت بروند . حامی پروری یا شایسته سالاری ؛ مسئله این است !
شمال نیوز : حامی پروری ریشه در نوع نگرش غلط به مدیریت یک سازمان و استان دارد که عده ای در کشور رایج کرده اند و زمینه ای را فراهم کرد که افراد شایسته و نخبه یا به گوشه ای بخزند و یا این که زمینه ای را فراهم کرده اند که نخبگان بار سفر را بسته و به دیار غربت بروند . (ادامه)
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است .... الزامات کشاورزی پایدار در مازندران / تبدیل زمین های کشاورزی به عمرانی خیانت است
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است ....(ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا برای تشکیل هیاتی ۷ نفره جهت واگذاری اموال دولت / تعیین قیمت پایه یا نهایی واگذاری دارایی‌ها هم با این هیات است / قوانین مغایر با مصوبات هیات به مدت دو سال موقوف الاجرا خواهد بود / اعضای هیات نسبت به تصمیمات خود از هر گونه تعقیب و پیگرد قضایی مصون هستند(خبر)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است(ادامه)
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت: رسانه ملی، تنها مردِ میدانِ جمهوری اسلامی در نبرد عظیم رسانه ای
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت:(ادامه)
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید با رصد و شناخت دقیق ضعفها و گزاره‌های غلط فرهنگی در عرصه‌های مختلف، راه‌حل‌های عالمانه‌ای برای رواج گزاره‌های صحیح و پیش‌بَرنده، ‌ارائه کند.
هدایت فرهنگی فقط با ابلاغ سندهای تحول امکان‌پذیر نمی‌شود/ لازم است ساختار فرهنگی کشور بازسازی انقلابی شود
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید با رصد و شناخت دقیق ضعفها و گزاره‌های غلط فرهنگی در عرصه‌های مختلف، راه‌حل‌های عالمانه‌ای برای رواج گزاره‌های صحیح و پیش‌بَرنده، ‌ارائه کند. (ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
 معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت:طبقه متوسط مردم دارای مساله فرامعیشتی است و در اتفاقات و اغتشاشات اخیر هم مازندران که در بخش متوسط فربه تر است درگیر این اغتشاشات شد که با تلاش جدی مساله تاحدود بسیار بالایی مدیریت وجمع شد. طبقه متوسط مردم دارای مساله فرامعیشتی است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت:طبقه متوسط مردم دارای مساله فرامعیشتی است و در اتفاقات و اغتشاشات اخیر هم مازندران که در بخش متوسط فربه تر است درگیر این اغتشاشات شد که با تلاش جدی مساله تاحدود بسیار بالایی مدیریت وجمع شد. (ادامه)
شمال نیوز:

جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد. جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان | جدول افزایش حقوق بر اساس نظرات دولت و مجلس
شمال نیوز: جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. تصویب متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس / میزان افزایش حقوق‌ها اعلام شد
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.(ادامه)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظم جدید جهانی است/ دانشگاه امروز با دانشگاه اول انقلاب واقعاً قابل مقایسه نیست / جنگ اخیر اوکراین را باید عمیق‌تر و در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی دید / از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید(خبر)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
روزشمار انقلاب: ۱۴ بهمن ۱۳۵۷
جریانات و حاشیه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، به خصوص در دی و بهمن ۵۷ بسیار زیاد، جالب و شنیدنی بوده و هست.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری اولین پیش رویداد استارت آپ بهره وری استان خبر داد.

برگزاری اولین پیش رویداد استارت آپ بهره وری مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری اولین پیش رویداد استارت آپ بهره وری استان خبر داد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی گفتند: کشور ما از لحاظ استعداد ذهنی از متوسط جهان بالاتر است این ادعا نیست، این چیز ثابت شده است و مسلم است یعنی بالقوه‌ کشور ما نخبه است، ملت ما بالقوه نخبه است. رهبر معظم انقلاب: می‌توان برای همه مشکلات کشور راه‌حل علمی پیدا کرد/ کشور ما از لحاظ استعداد ذهنی از متوسط جهان بالاتر است/ تشویق جوان نخبه به ترک کشور خیانت است / در بعضی از دانشگاهها عناصری هستند که جوان نخبه را تشویق میکنند به ترک کشور ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی گفتند: کشور ما از لحاظ استعداد ذهنی از متوسط جهان بالاتر است این ادعا نیست، این چیز ثابت شده است و مسلم است یعنی بالقوه‌ کشور ما نخبه است، ملت ما بالقوه نخبه است.(ادامه)
رئیسی : بازگشایی‌ها با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق باشد تا سلامت مردم به خطر نیفتد/ در مقابله با کرونا سیاست ما باید اقناعی باشد نه اجباری/ به شبهات درباره کرونا پاسخ علمی و منطقی داده شود....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: حوادثی که در شمال‌غرب ایران در جریان است، باید بدون حضور بیگانگان حل شود / اگر کسی برای برادران خود چاه بکَند اول خودش در چاه می‌افتد / آن کسانی که با توهم تکیه بر دیگران گمان می‌کنند که امنیت شان را می‌توانند تامین کنند، بدانند که این سیلی را بزودی خواهند خورد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان را قرائت کرد و گفت: عین اللهی بر مسائل آموزش پزشکی و درمانی کشور مسلط است. گزارش کمیسیون آموزش درخصوص برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت/ عین اللهی بر مسائل آموزش پزشکی و درمانی کشور مسلط است
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان را قرائت کرد و گفت: عین اللهی بر مسائل آموزش پزشکی و درمانی کشور مسلط است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.454 seconds.