.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که سرنشین یک خودرو در جاده خزرآباد شهرستان ساری با چاقو اقدام به تهدید سرنشینان یک خودرو می‌کند. ببینید / لحظه نفسگیر بازداشت زورگیر جاده خزرآباد ساری
در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که سرنشین یک خودرو در جاده خزرآباد شهرستان ساری با چاقو اقدام به تهدید سرنشینان یک خودرو می‌کند.(ادامه)
الماسی که برای صاحبانش بدشانسی آورد
مالکان الماس ساری بعد از گذشت بیش از یک دهه همچنان کلافه و مستاصل به دنبال سرمایه از دست رفته خود هستند.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی: تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری از مطالبات به حق مردم استان مازندران است. تا ۶ ماه آینده تاسیسات و ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساخته و تکمیل شود.

بازید رئیس‌جمهور از نیروگاه زباله‌سوز ساری/ فرصت ۶ ماهه برای تکمیل و افتتاح پروژه
آیت‌الله رئیسی: تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری از مطالبات به حق مردم استان مازندران است. تا ۶ ماه آینده تاسیسات و ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساخته و تکمیل شود. (ادامه)
عکس/ بازدید رئیسی از سواحل آزادسازی شده مازندران
رئیس جمهور ضمن بازدید از سواحل آزادسازی شده استان مازندران در منطقه خزرآباد ساری به استاندار دستور داد طرح‌های سالم سازی سواحل را گسترش دهند و امکانات لازم را برای تفریح سالم مردم فراهم کنند. (ادامه)
شمال نیوز : بازرسی کل استان مازندران به ماجرای زمین خواری اراضی تالاب ساحل فرح آباد ساری ورود کرد . ورود بازرسی کل استان مازندران به ماجرای زمین خواری اراضی تالاب ساحل فرح آباد ساری
شمال نیوز : بازرسی کل استان مازندران به ماجرای زمین خواری اراضی تالاب ساحل فرح آباد ساری ورود کرد .(ادامه)
تخلف شهرداری ساری در زمینه واگذاری جایگاه سی‌ان‌جی به پیمانکار
مدیرشرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: شهرداری در واگذاری جایگاه سی‌ان‌جی به بخش خصوصی تخلف کرده است و برای راه‌اندازی دو جایگاه سی‌ان‌جی با همه مسؤولان استانی و شهرستانی مکاتبه کردیم. (ادامه)
شمال نیوز : سید یونس حسینی عالمی دادستان مرکز استان مرکز استان مازندران ، از طرح های گردشگری و سالم سازی دریا در سواحل فرح آباد ساری بازدید نمود ..... اقدام قاطع و انقلابی دادستان مرکز استان در ساحل ساری
شمال نیوز : سید یونس حسینی عالمی دادستان مرکز استان مرکز استان مازندران ، از طرح های گردشگری و سالم سازی دریا در سواحل فرح آباد ساری بازدید نمود .....(ادامه)
شمال نیوز : طوفانی که گفته می شود با سرعت 90 کیلومتر در ساعت به حرکت درآمده است استان مازندران را درنوردیده است ..... فوری / طوفان مازندران را درنوردید / سرگردانی مسافران نوروزی/ تند باد 2 پرواز فرودگاه ساری را به تهران برد
شمال نیوز : طوفانی که گفته می شود با سرعت 90 کیلومتر در ساعت به حرکت درآمده است استان مازندران را درنوردیده است .....(ادامه)
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت که درخواست مجوز برای استخدام یکهزار و ۶۰۰ نفر در این وزارتخانه به دولت ارسال شده است.



استخدام ۱۶۰۰ نیروی جدید در وزارت کشور/ اضافه شدن معاونت جدید در فرمانداری ها
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت که درخواست مجوز برای استخدام یکهزار و ۶۰۰ نفر در این وزارتخانه به دولت ارسال شده است. (ادامه)
رقابت 220 ورزشکار بانوی شاغل وزارت کشور در مازندران
رقابت‌های 220 ورزشکار بانوی شاغل وزارت کشور در مازندران آغاز شد که در این دوره از مسابقات، 220 ورزشکار در قالب 15 تیم دارت و 10 تیم والیبال به رقابت می‌پردازند.(ادامه)
چارچوب مشخصی برای مدارس شاهد وجود ندارد
معاون هماهنگی و امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در مداررس شاهد پراکندگی هستیم، گفت: در خیلی از مدارس شاهد حتی یک ساعت هم فوق برنامه کلاسی وجود ندارد چون چارچوب مشخص برای این مدارس وجود ندارد.(ادامه)
۲ کشته در ۲ سانحه رانندگی ساری
راننده یک دستگاه خودرو سواری زانتیا و راکب یک دستگاه موتور سیکلت بر اثر وقوع دو حادثه رانندگی در شهرستان ساری جان باختند. (ادامه)
ترافیک سنگین در محورهای ساری، قائم‌شهر و بهشهر به‌دلیل برگزاری کنکور/کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: صبح امروز در محور خزرآباد ساری، جاده نظامی قائم‌شهر و کمربندی نکا ـ بهشهر شاهد ترافیک بودیم.(ادامه)
بازنشستگی ۲۰۰۰ نیروی آموزش و پرورش در مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تقویت سازمان دانش آموزی را مهم دانست و گفت: امسال دو هزار نیروی انسانی بازنشسته می شوند.(ادامه)
شمال نیوز : در پی درج خبری در خصوص تعویق در پرداخت حقوق برخی از کارکنان وزارت کشور در ساری ، مدیریت مجتمع آموزشی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی وزارت کشور (خزرآباد) ساری با ارسال جوابیه ای ، خواستار انتشار آن شد ..... جوابیه مدیریت مجتمع رفاهی وزارت کشور به یک خبر « شمال نیوز »
شمال نیوز : در پی درج خبری در خصوص تعویق در پرداخت حقوق برخی از کارکنان وزارت کشور در ساری ، مدیریت مجتمع آموزشی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی وزارت کشور (خزرآباد) ساری با ارسال جوابیه ای ، خواستار انتشار آن شد .....(ادامه)
اسامی 10 نما نام برتر اصناف مازندران
10 برند برتر استان در راستای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت که موفق به ایجاد برندهای بومی-منطقه‌ای و توسعه بازار شده‌اند، انتخاب و معرفی شدند.(ادامه)
تور گردشگری نوروزی و ساری گردی برگزار شد
تور ویژه گردشگری با هدف شناساندن جاذبه های تاریخی و گردشگری در ساری برگزار شد.(ادامه)
ساری شهری با 6 هزار سال قدمت و خاطره تاریخی
ساری مرکز استان مازندران با 6 هزار سال قدمت، قدیمی‌ترین شهر شمال ایران است و پایگاه آغامحمدخان کمی پیش از تاجگذاری قاجار بود.(ادامه)
آغاز سفر 2 روزه معاون رئیس جمهوری به مازندران
معاون رئیس جمهوری در سفر 2 روزه اش به مازندران علاوه بر بازدید از تعدادی از طرح های در دست اجرا ، چند طرح عمرانی را هم افتتاح می کند. (ادامه)
طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران آغاز شد
طرح‌های سالم‌سازی دریای مازندران با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در ساحل خزرآباد ساری آغاز شد.(ادامه)
نشت گازوئيل به رود تجن در ساري، در اثر سیل
فشار سيلاب ناشي از بارندگي شامگاه يكشنبه سبب شكستگي لوله گازوئيل در بستر رودخانه تجن مازندران و نشست اين ماده نفتي به داخل اين رودخانه در حوالي شهر ساري شد.(ادامه)
۳۴۶۰ کلاس برای اسکان مسافران در مازندران
مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: سه هزار و ۴۶۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان مهیا شده است. (ادامه)
یکی از اراذل و اوباش مقابل ساختمان دانشگاه پیام‌نور با صدای بلند اقدام به رجزخوانی می‌کرد و این در حالی است که مأموران حراست دانشگاه در صحنه حضور نداشتند و مانع عربده‌کشی مقابل این مرکز فرهنگی آموزشی نشدند.
چاقوکشی در دانشگاه پیام نور مازندران
یکی از اراذل و اوباش مقابل ساختمان دانشگاه پیام‌نور با صدای بلند اقدام به رجزخوانی می‌کرد و این در حالی است که مأموران حراست دانشگاه در صحنه حضور نداشتند و مانع عربده‌کشی مقابل این مرکز فرهنگی آموزشی نشدند. (ادامه)
وضعیت سواحل مازندران بحرانی است / برخی حریم داخل دریا را هم سند زدند
(ادامه)
سرطان دومین علت مرگ و میر در مازندران
(ادامه)
نخستین المپیاد ورزشی فوریت‌های پزشکی کشور آغاز شد
(ادامه)
برپایی جشنواره پاییزه از 21 شهریور در ساری
شمال نیوز: با توجه به بازگشایی مدارس، اقلامی از جمله لوازم‌التحریر، کیف و کفش و سایر در 150 غرفه با تخفیف 15 تا 20 درصدی عرضه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی به نقش تعيين كننده اين دور برگردانها در حل مشكلات ترافيك عبوری منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با ايجاد اين دور برگردانها رويكردهای ترافيك منطقه و تسهيل در رفت و آمد حل شده است..... احداث 9 دور برگردان در محور ساری - خزر آباد
شمال نیوز : وی به نقش تعيين كننده اين دور برگردانها در حل مشكلات ترافيك عبوری منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با ايجاد اين دور برگردانها رويكردهای ترافيك منطقه و تسهيل در رفت و آمد حل شده است.....(ادامه)
دوربین انتظامی در مازندران نصب می‌شود
(ادامه)
قائم‌مقام وزیر کشور وارد مازندران شد
قائم‌مقام وزیر کشور صبح امروز به منظور شرکت در چند برنامه فرهنگی اجتماعی وارد مازندران شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.