.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احداث نیروگاه برقی سازگار با محیط زیست در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: استان مازندران با ظرفیت طبیعی و گردشگری که دارد، متأسفانه با بی آبی مفرط در آب شرب شهرها و آب کشاورزی رنج می برد که شنیدن آن برای مخاطبان خنده دار است.... ازسیاسی کاری در آب و فاضلاب تا شهرک های صنعتی نیمه تعطیل مازندران !
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: استان مازندران با ظرفیت طبیعی و گردشگری که دارد، متأسفانه با بی آبی مفرط در آب شرب شهرها و آب کشاورزی رنج می برد که شنیدن آن برای مخاطبان خنده دار است....(ادامه)
شمال نیوز: مراسم پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم علی کردان وزیر فقید کشور روز سه شنبه یازدهم آذر ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت رسول(ص) ساری برگزار می شود.
پنجمین سالگرد مرحوم کردان در ساری برگزار می‌شود
شمال نیوز: مراسم پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم علی کردان وزیر فقید کشور روز سه شنبه یازدهم آذر ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت رسول(ص) ساری برگزار می شود. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی گفت: صبح امروز 4 جوان در ساری در اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند. قاتل خاموش در ساری جان 4 جوان را گرفت
شمال نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی گفت: صبح امروز 4 جوان در ساری در اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.(ادامه)
سیده سعیده فلاح جاده خزرآباد بلای جان جوانان ساروی(گزارش)
سیده سعیده فلاح(ادامه)
آثاركانون پرورشی کودکان در نمايشگاه توانمندي هاي بانوان مازندران
(ادامه)
۵ اداره در بخش رودپی ساری تعطیل هستند
(ادامه)
احداث دوربرگردان جاده‌ساری به دریا در ابهام
در قانون جدید راهنمایی رانندگی، اگر کارشناس راهنمایی و رانندگی زیرساخت‌های جاده‌ای را در تصادف به عنوان عامل بروز تصادف مطرح کند، دادگاه مسئولان راه و شهرسازی را مکلف به پرداخت خسارت می‌کند...(ادامه)
اسامی غریق‌شدگان سواحل ساری
(ادامه)
کوروش غفاری چراتی پروژه‌های فراموش شده ؛ افتخار مردان احمدي ن‍ژاد در مازندران ! (يادداشت)
کوروش غفاری چراتی(ادامه)
ساری همچنان محروم از مرکز نمایشگاهی
(ادامه)
شمال نيوز:  تغییر نام میدان خزر به میدان فرح آباد، تحقق آرزوی دیرینه مردم منطقه بوده که طی آن عنوان تاریخی دروازه فرح آباد در کنار عناوین تاریخی دروازه گرگان، دروازه بابل و دروازه سمنان تعیین کننده چهار سوی شهر ساری بوده و امروز می توان این نامگذاری را احیای تاریخ ساری و بالطبع فرح آباد تلقی نمود.


میدان خزر ساري، به "میدان فرح آباد" تغییر نام یافت
شمال نيوز: تغییر نام میدان خزر به میدان فرح آباد، تحقق آرزوی دیرینه مردم منطقه بوده که طی آن عنوان تاریخی دروازه فرح آباد در کنار عناوین تاریخی دروازه گرگان، دروازه بابل و دروازه سمنان تعیین کننده چهار سوی شهر ساری بوده و امروز می توان این نامگذاری را احیای تاریخ ساری و بالطبع فرح آباد تلقی نمود. (ادامه)
شمال نيوز: اين حادثه هنگامي رخ داد كه سرنشينان اين دو وسيله در پي بروز اختلافاتي دست به تعقيب و گريز طولاني در جاده درياي شهر ساري زدند. تعقيب و گريز مرگبار يا قتل مشكوك
شمال نيوز: اين حادثه هنگامي رخ داد كه سرنشينان اين دو وسيله در پي بروز اختلافاتي دست به تعقيب و گريز طولاني در جاده درياي شهر ساري زدند. (ادامه)
مهندس طاهایی استاندار مازندران با اشاره به جایگاه تاریخی و فرهنگی فرح آباد گفت : نام فرح آباد، نامی تاریخی است که قدمت چندصدساله دارد و بی جهت برخی ها به اشتباه می خواهند این نام را به نام همسر شاه ملعون ارتباط دهند که اصلاً چنین نیست. فرح آباد، نامی تاریخی و داراي قدمت چندصدساله
مهندس طاهایی استاندار مازندران با اشاره به جایگاه تاریخی و فرهنگی فرح آباد گفت : نام فرح آباد، نامی تاریخی است که قدمت چندصدساله دارد و بی جهت برخی ها به اشتباه می خواهند این نام را به نام همسر شاه ملعون ارتباط دهند که اصلاً چنین نیست.(ادامه)
برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به مازندران
(ادامه)
کلنگ‌ مجتمع دنياي آرزو در ساري به زمین زده شد
(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور فردا به مازندران می‌آید
(ادامه)
افزایش جرایم اینترنتی در مازندران
(ادامه)
یاسر معافی _ خبرنگار فروش محصولات؛ دغدغه اصلی کشاورزان مازندرانی (ديدگاه)
یاسر معافی _ خبرنگار(ادامه)
کشف موتور سيکلت های مسروقه در ساري
(ادامه)
اختصاص 70 میلیارد تومان به توسعه مازندران
(ادامه)
اختصاص سه میلیارد تومان برای تکمیل فرهنگسرای ساری
(ادامه)
 احداث كتابخانه مركزي ساري به پيگيري مستمر مسئولان و اختصاص بودجه نياز دارد. این در حالی است که ساخت كتابخانه مركزي مازندران اولويت‌ اصلي سفر دولت ... احداث كتابخانه مركزي ساري مشروط پيگيري و پول
احداث كتابخانه مركزي ساري به پيگيري مستمر مسئولان و اختصاص بودجه نياز دارد. این در حالی است که ساخت كتابخانه مركزي مازندران اولويت‌ اصلي سفر دولت ... (ادامه)
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در سخنان پيش از خطبه نماز جمعه مركز استان مازندران اظهار داشت: فرودگاهي كه هنوز پروازهاي داخلي آن تنظيم نشده است، چطور مي‌تواند نام بين‌المللي ... فرودگاه ساري فقط اسم بين‌المللي دارد
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در سخنان پيش از خطبه نماز جمعه مركز استان مازندران اظهار داشت: فرودگاهي كه هنوز پروازهاي داخلي آن تنظيم نشده است، چطور مي‌تواند نام بين‌المللي ... (ادامه)
گزارش مشروح جلسه علني امروز شوراي اسلامي شهر ساري
(ادامه)
از وقتی که قرار شد مراسم روز خبرنگار در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شود پیش بینی های زیادی از سوی افراد و چهره های مختلف ارائه شد تا اینکه این موضوع مانند مسابقات جام جهانی فوتبال برای پیش بینی به هشت پا ارائه شد پیش بینی هشت پای مازندرانی
از وقتی که قرار شد مراسم روز خبرنگار در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شود پیش بینی های زیادی از سوی افراد و چهره های مختلف ارائه شد تا اینکه این موضوع مانند مسابقات جام جهانی فوتبال برای پیش بینی به هشت پا ارائه شد (ادامه)
پس از انتخاب دبير جديد مجمع نمايندگان استان مازندران، احمد ناطق نوري جايگزين سيدعلي ادياني دبير پيشين مجمع نمايندگان مازندران انتخاب شد. ادياني در پيامي ضمن تشكر از مردم ، مديران و اصحاب رسانه مازندران اعلام كرد ... قدرشناسی از مردم، مدیران و اصحاب رسانه
پس از انتخاب دبير جديد مجمع نمايندگان استان مازندران، احمد ناطق نوري جايگزين سيدعلي ادياني دبير پيشين مجمع نمايندگان مازندران انتخاب شد. ادياني در پيامي ضمن تشكر از مردم ، مديران و اصحاب رسانه مازندران اعلام كرد ...(ادامه)
ضرورت احداث آزاد راه ساحلي در مازندران
(ادامه)
احداث پل عابر پياده همراه با بازارچه تجاري در ساري
(ادامه)
نشت گاز جان دو نفر را در ساري گرفت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.