.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آغاز تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران
(ادامه)
مازندران پرترافیک ترین راههای کشور را داراست
(ادامه)
رئيس شوراي اسلامي شهر ساري  پروژه‌هاي در دست اجرا سال جاري را مهم دانست و گفت: با ايجاد سد لاستيكي روي پل تجن ، زاينده رود ديگري در مركز مازندران احداث مي‌شود... ايجاد سد لاستيكي زاينده رود ديگري در مركز مازندران است
رئيس شوراي اسلامي شهر ساري پروژه‌هاي در دست اجرا سال جاري را مهم دانست و گفت: با ايجاد سد لاستيكي روي پل تجن ، زاينده رود ديگري در مركز مازندران احداث مي‌شود...(ادامه)
تلاش مازندران براي حضور رئيس جمهور در افتتاح سد البرز
(ادامه)
انتقال پادگان ساری به خارج از شهر تا پایان سال
(ادامه)
شهر ساري را در قرن نخست هجري سپهبد فرخان حاكم طبرستان به نام پسر خود سارويه بنا كرد و پس از آن يزد بن مهلب سردار اموي اين شهر را ويران كرد، منصور خليفه عباسي شهر ساري را فتح و مسجدي در آن بنا كرد؛ از آن پس ساري مركز سادات زنديه و مرعشي شد... تاريخ كهن ساري، فراموش‌شده در مركز اداري
شهر ساري را در قرن نخست هجري سپهبد فرخان حاكم طبرستان به نام پسر خود سارويه بنا كرد و پس از آن يزد بن مهلب سردار اموي اين شهر را ويران كرد، منصور خليفه عباسي شهر ساري را فتح و مسجدي در آن بنا كرد؛ از آن پس ساري مركز سادات زنديه و مرعشي شد...(ادامه)
برگزاری همايش«و اينك ...30 بهار» درمازندران
(ادامه)
كمبود واحدهای توليد آهن درمازندران
(ادامه)
آتش‌سوزي در كارخانه توليد خمير كاغذ در ساری
(ادامه)
پايگاه امداد هوايي در مازندران راه اندازي مي شود
(ادامه)
مدعوين خارجي كنگره بين‌المللي غدير وارد مازندران شدند
(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
عقب ماندگي ديگر در اجراي پروژه اي ديگر(گزارش)
(ادامه)
حدود منطقه بندر امیرآباد مشخص شد
(ادامه)
معاون اجتماعي  و شوراهاي وزارت كشور با بيان اينكه توسعه سياسي كودك ناقص الخلقه دولت اصلاحات بوده است گفت: در دولت نهم اين حوزه به توسعه پايدار رسيده است... توسعه سياسي فرزند ناقص الخلقه دولت اصلاحات
معاون اجتماعي و شوراهاي وزارت كشور با بيان اينكه توسعه سياسي كودك ناقص الخلقه دولت اصلاحات بوده است گفت: در دولت نهم اين حوزه به توسعه پايدار رسيده است...(ادامه)
آزادی 75 درصد سواحل دریای مازندران
استاندار مازندران گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت کار آزاد سازی سواحل مازندران آغاز و تاکنون 75درصد سواحل که مربوط به دستگاه های اجرایی بود آزاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است . (ادامه)
اولين شركت توسعه‌گردشگري مازندران با حضور اسفنديار رحيم مشايي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان‌ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي كشور در ساري راه‌اندازي راه‌اندازي اولین شركت توسعه گردشگري مازندران
اولين شركت توسعه‌گردشگري مازندران با حضور اسفنديار رحيم مشايي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان‌ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي كشور در ساري راه‌اندازي (ادامه)
تاسیس دانشگاه بين المللي پزشكي مازندران
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران از اخذ مجوز دانشگاه بين المللي پزشكي در استان خبر داد. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، قاسمعلي خراساني در مراسم گراميداشت روز معلم اظهار داشت: اين دانشگاه در شهرستان رامسر با 3 دانشكده داروسازي، پزشكي و دندانپزشكي ساخته خواهد شد. وي ساخت و جايگزيني 12 بيمارستان مازندران را از برنامه‌هاي در دست اجراي اين دانشگاه برشمرد و افزود: بخش سوختگي بيمارستان شهيد زارع شهرستان ساري نيز سال آينده آماده بهره برداري مي‌شود. خراساني، راه اندازي صندوق رفاه اعضاي هيئت علمي، اتصال مراكز آموزشي درماني به سيستم اطلاعاتي اينترنت و جذب اعضاي جديد هيئت علمي را از مهمترين اقدامات دانشگاه در بخش آموزش خواند. وي از اجراي برنامه جامع شبكه فراگير اطلاعات درماني براي اتصال مراكز درماني و بهداشتي مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: با ارتقاي دانشكده پزشكي ساري به مجتمع پيامبر اعظم در خزرآباد ساري و تبديل آن به كلينيك ويژه اعضاي هيئت علمي جهش خوبي در آموزش دانشگاه علوم پزشكي رقم مي‌خورد. خراساني در همين زمينه گفت: كار اجرايي اين تغييرات به زودي آغاز مي شود.(ادامه)
ساحل خزرآباد ساري همگاني مي شود
شهردار ساري گفت: تمامي امكانات اجرايي براي آزادسازي حريم ساحل درياي خزر آباد بكار گرفته مي شود. (ادامه)
استراحتگاه ساحلي خزرآبادساري همگاني شد
در راستاي اجراي دستور رئيس جمهور مبني بر آزادسازي سواحل شمال شهرداري ساري مجموعه استراحتگاه ساحلي خود در خزرآباد را همگاني كرد. شهردار ساري با تخريب ديواره هاي استراحتگاه ساحلي زيرنظر شهرداري و عقب نشيني به مرز 60 متري از آب هاي خزر اين امكان را فراهم كرد تا مردم براحتي بتوانند از ساحل زيبا و امكانات تفريحي و رفاهي آن استفاده كنند. (ادامه)
استاندار : مشكلات مازندران با اجراي مصوبه‌هاي هيات دولت حل خواهد شد
(ادامه)
همايش یک روزه مديران عامل شركت شهركهاي صنعتي كشور در ساري
همايش مديران عامل شركت شهركهاي صنعتي كشور روز سه‌شنبه در مجتمع رفاهي تفريحي وزارت صنايع و معادن مستقر در خزرآباد ساري برگزار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،اين همايش باهدف بررسي مشكلات صنايع كوچك، توسعه و گسترش شهركهاي صنعتي، چگلونگي ارايه طرح‌هاي توجيهي صنعتي و گسترش فرهنگ استفاده از مشاورين برگزار شد.(ادامه)
نتيجه رده‌بندي تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري مازندران‌
(ادامه)
وزِيررفاه:كاركنان بهزيستي تلاشگران خاموش جامعه
(ادامه)
زورگيران مسلح در ساري دستگير شدند
(ادامه)
گردشگري و جاذبه هاي توريستي مازندران(گزارش)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.